kut 28 agustus stage lopen tot 25 januariquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Kut. Binnenkort school.
Yasuni R is op standaard (gietijzeren) 50cc vrijwel het beste, samen met de Bidalot S2, maar die zie je niet veel meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef mustisuc het volgende:
nou ik heb na heel veel rondvragen een Yasuni R kevlar aangeboden gekregen voor de prijs van die hebo gara
ja ik had gevraagd om een bidalot S2 maar die zijn gewoonweg nergens meer te vinden ja tenzij je een verroeste wil kun je nog op marktplaats terrecht, maar ik heb nu die Yasuni R besteldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:17 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Yasuni R is op standaard (gietijzeren) 50cc vrijwel het beste, samen met de Bidalot S2, maar die zie je niet veel meer.
Demperwol vervangen is strontwerk overigens, mijn oude demperwol was gewoon zwart(en niets van over)
![]()
![]()
Alleen jammer dat het een blanke is..quote:Op zondag 29 juli 2007 04:03 schreef Geqxon het volgende:
Jammer dat hij een helm op had, anders had hij op zijn minst het bruin van zijn turkengezichtje af kunnen schrapen.
Snel verander de TTquote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef Ipho het volgende:
Waar is ipho.
Ik heb vernomen dat hij zaterdag weer terug komt![]()
Brommertopic #123: Waar ipho bijna terug isquote:Op maandag 30 juli 2007 18:12 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Snel verander de TT
nee, welkom terug![]()
godver ja wat een feest heaquote:
allemaal t zelfdequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef fs180 het volgende:
das ook demperwol
Je hebt pech, ik woon en de buurt, en haat scooters in het algemeen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:53 schreef appelsjap het volgende:
Even een hele serieuze vraag..
Zou het dom zijn om een Zwart/Gele-scooter te kopen in Nijmegen? IVB paupers die tegen vitesse zijn, en dan mij scooter verrot gaan slaan..?
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef arnold-d het volgende:
Ik heb sinds kort ook een nieuwe Honda erbij,![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Honda CB50, heb wel de plannen om er een Café Racer van te maken
![]()
dronken van de kaart bier drinken roepen door de modder lopen terwijl je tieten naar meisjes schreeuwquote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Ferrox het volgende:
[..]
godver ja wat een feest hea
ik was zaterdag heen, damn wat een feest
volgend jaar ZEKER weer, en dan ook het hele weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |