negersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:23 schreef Geqxon het volgende:
Alleen thuis zijn is ruig. Lekker midden in de nacht de soundtrack van "Hustle and Flow" op vol volume aanzetten. Het is wachten op de buren....
Die hebben wij thuis ook een. Precies dezelfde, maar dan in het orginele zwart, in nieuwstaat.quote:
Adopteer me.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die hebben wij thuis ook een. Precies dezelfde, maar dan in het orginele zwart, in nieuwstaat.![]()
Inclusief salto.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef fs180 het volgende:
maar hijs bang da je hem de sloot inrijd
ahh wat lievvvv een modjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef saaw het volgende:
beetje meer ontopic aub
vakanties e.d bespreken kan ook ergens anders
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef Geqxon het volgende:
40/50 helmloos is idd wel leuk, laatst een keertje in de nacht nog gedaan.
Zwaar Easy Rider style, lange haar wapperend, armpje op mijn knie geleund, lekker over de autobahn knallen.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:00 schreef Geqxon het volgende:
Net als van die kutmongolen die geen films van vóór 2004 kijken "omdat oude films duf zijn".
STERF
juist niet omdat het einde zo kut isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:59 schreef Geqxon het volgende:
Laat me raden, je had hem het einde verklapt?
Bij mij hebben ze mijn voorband leeg laten lopen, triest volkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:14 schreef fs180 het volgende:
vooriwle van mn pauperfiets krom
welke kankerlul gaat nou iemand fiets slopen en dan niet erbij blijven staan om neergemept te woprden?
wat een kankerlijer wij gooien meestal fietsen van 4 meter hoge parkeer garagesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:14 schreef fs180 het volgende:
vooriwle van mn pauperfiets krom
welke kankerlul gaat nou iemand fiets slopen en dan niet erbij blijven staan om neergemept te woprden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |