bij mij zijn het dus geen fysieke redenen, op de medicatie na dan, maar puur emotionele redenen, ik heb er niets mee, het staat me tegen, ik voel wel wat, maar ongepaste, out of context, gevoelens dus, zeg maar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:02 schreef Bass-Miss het volgende:
En naar de rest van de redenen was ik juist benieuwd, daarom dus dit topic.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:03 schreef milagro het volgende:
[..]
bij mij zijn het dus geen fysieke redenen, op de medicatie na dan, maar puur emotionele redenen, ik heb er niets mee, het staat me tegen, ik voel wel wat, maar ongepaste, out of context, gevoelens dus, zeg maar.
Je wordt er geil van en voelt je dan een pedofiel?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:03 schreef milagro het volgende:
[..]
bij mij zijn het dus geen fysieke redenen, op de medicatie na dan, maar puur emotionele redenen, ik heb er niets mee, het staat me tegen, ik voel wel wat, maar ongepaste, out of context, gevoelens dus, zeg maar.
sickoquote:
nee, ik word er niet geil van, mijn lijf echter wel, sort of, ik kan het niet goed uitleggen zonder het risico te lopen dat jij allerlei rare mental pictures erbij krijgt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Je wordt er geil van en voelt je dan een pedofiel?
Ik heb er ook niet echt iets emotioneel mee , eerlijk gezegd. Krijg zelfs kriebels als ze zo beginnen.
Ik vind het vooral erg gemakkelijk.
dat bedoel ik nou, je maakt er iets ranzigs van nu, beetje flauw, BMquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik heb dat niet, ik vind mijn lief in zijn blote kont ook veel spannender dan mijn kindje in zijn blote kont...
hoeft ook niet, als ik het maar kan, hèquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:15 schreef Bass-Miss het volgende:
Sorry.![]()
Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen.
Okquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:17 schreef milagro het volgende:
[..]
hoeft ook niet, als ik het maar kan, hè
Ook in het geval van weer een zwaar allergisch kind?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:24 schreef _evenstar_ het volgende:
WIj hebben direct KV gegeven omdat ik doodsbang was, BV is in mijn optiek iets heel intiems, niet erotisch intiem, maar wel iets waarbij je jouw lichaam open moet stellen voor je kindje .
Iets wat ik destijds nog niet kon door allerlei gebeurtenissen. nare ervaring.
Spijt heb ik er van dat mijn verloskundigen zeiden, om eerst normale KV te geven ipv hypoallergeen, zodat ze kon aantonen of ze allergisc was.
Heb met 3 maanden veel onderzocht over relactatie, hypoallergeen dieet etc.
Maar in overleg met kinderarts/diietiste besloten dat het onverstandig zou zijn voor mij omdat het teveel weglaten zou zijn. En ik bepaalde voedingsmiddelen nodig heb ivm. eigen darmproblematiek.
In dit geval was BV niet de beste keuze meer.
Mocht er een broertje of zusje komen ga ik alels op alles zetten om BV te geven, waarom:"omdat ik vertrouwen in mijn lijf heb gekregen, vertrouwen in mijzelf. Weet dat ik aan veel mensen steun ga krijgen, hulp ga krijgen. En omdat ik denk dat BV beter is. Niet het beste maar beter.
Omdat je zei dat bv toen niet de beste keuze was omdat je zelf tekorten ging krijgen door de dingen die je moest weglaten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe bedoel he bass-miss?
En als nou fv beter was dan bv? Wat had je dan gedaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik doe het vooral uit gemakzucht en mooi meegenomen dat het goed is, he.
het is niet ontkracht, en ook niet bewezen, sommige borsten lijden eronder, sommige borsten niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:25 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik wil hier verder geen oordeel vellen hoor. Ik vraag het me gewoon af.
En dat je er bijvoorbeeld hangborsten van zou krijgen is al ontkracht, dus moeten er nog andere redenen zijn.
Eerlijk gezegd, ik weet het niet. Ik denk dat de kans er idd inzat dat ik dan ook voor bv zou gekozen hebben. (Tenzij het echt slecht was natuurlijk.)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En als nou fv beter was dan bv? Wat had je dan gedaan?
Ga je dan nog voor t gemak, of koos je dan voor de fles?
Want het punt in deze discussie is natuurlijk: je kiest voor bv omdat dat het beste is voor je kind. Maar als ik het zo lees koos je voor bv omdat het zo makkelijk en goedkoop is? En mooi meegenomen dat het goed is.
Niet dat daar wat mis mee is, hoor. Maar dat vroeg ik me dus af
Tja, men zegt dan ook wel eens dat juist geen borstvoeding geven een risico op hangborsten geeft. Juist door het uitrekken en de stuwing, waar dan niks mee gedaan wordt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]
het is niet ontkracht, en ook niet bewezen, sommige borsten lijden eronder, sommige borsten niet.
het is gewoon de aanleg, de ene huid rekt makkelijker mee, en valt weer leuker terug op zijn plek dan de ander.
de ene vrouw houdt een slappe buik over aan zwangerschap, de ander niet, de een krijgt striae, de ander niet, de een komt blijvend aan, de ander niet.
het is ms niet zozeer het voeden zelf, maar wel het langdurig opgerekt zijn, zeg maar, vd borsten, wat sommige borsten er niet leuker op doet worden als het bv gestopt is, en de normale omvang terug is.
of je lijf te lijden heeft onder zwangerschap of bv (het langdurig 'groot houden' van je borsten) is dus afhankelijk van het lijf zelf en aangezien ieder lijf anders is.... maar sommige vrouwen nemen dat riisco blijkbaar bij voorbaat liever niet... al zijn dat er volgens mij maar weinig, hoor, die echt om puur esthetische redenen er van af zien.
Ah ja, en daar zijn we dan op het punt beland waar het bij mij allemaal om ging: ik koos fv voor 't gemakquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ik weet het niet. Ik denk dat de kans er idd inzat dat ik dan ook voor bv zou gekozen hebben. (Tenzij het echt slecht was natuurlijk.)
mwoah, dat was bij mij een kwestie van zo'n 5 dagen jetsers en toen nam het al af, hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Tja, men zegt dan ook wel eens dat juist geen borstvoeding geven een risico op hangborsten geeft. Juist door het uitrekken en de stuwing, waar dan niks mee gedaan wordt.
Maar WELK gemak dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah ja, en daar zijn we dan op het punt beland waar het bij mij allemaal om ging: ik koos fv voor 't gemak
Want het was niet echt slecht natuurlijk
Dat had ik dus bijna niet, kind dronk wel alles meteen weg...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:39 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, dat was bij mij een kwestie van zo'n 5 dagen jetsers en toen nam het al af, hoor
je weet dan toch niet beter, BMquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:42 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Maar WELK gemak dan?
Ik heb eens een baby te logeren gehad en was blij dat het maar voor twee nachten was...
Zo een ellende van 'snachts opstaan, tijd rekken tot het tijd is voor de fles, kind wil maar halve fles, de rest erin proberen proppen want anders is er weer niet genoeg tijd tussen tot de volgende fles...
Ik ben een rugtas vol kwijt om alles mee te slepen, maar ja valt dan weer onder de uitzonderingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:45 schreef milagro het volgende:
[..]
je weet dan toch niet beter, BM
bovendien al weet je dat wel, het went, en echt, het ongemak valt zo mee, voeding maak je vooruit, je hoeft het dus enkel op te warmen, dus of je nu uit je bed gaat om je kind te halen en weer terug in je bedje ermee gaat, om je maakt een korte detour langs de microwave.. bovendien compenseert het kunnen overlaten aan de vader af en toe, als je eens wil doorslapen/uitslapen, het eventuele ongemak ruimschoots.
het is echt niet zo'gedoe allemaal als jij denkt, de flesjes, en het voeden zelf, de hoeveelheid, ik heb er echt nooit enige moeite , gedoe, gepieker, of zorgen om gehad, het wijst zich vanzelf... uitzonderingen daargelaten.
hoe bedoel je? wat had je bijna niet? dat je ineens grotere borsten had?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat had ik dus bijna niet, kind dronk wel alles meteen weg...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:50 schreef fok2007 het volgende:
brostvoeding is gezonder
als het niet kan vanwege medicijnen lijkt flesvoeding me een logische keuze
maar anders ben je gewoon een slechte ouder
[/stelling]
Ik heb de eerste dagen een paar keer harde borsten gehad toen Fons ineens lang sliep, maar verder niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe bedoel je? wat had je bijna niet? dat je ineens grotere borsten had?
de jouwe zijn ms al groter gegroeid tijdens de zwangerschap of niet?
sommige vrouwen krijgen ook grotere borsten door de pil, ook dat heb ik dus niet, hè
ja, dat denk ik wel, maar al was het regel, zo'n volle rugtas, als je er niet mee zit, dan is het dus geen gedoe, is ook weer een kwestie van wennen aan, niet beter weten of het gewoon geen moeite vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik ben een rugtas vol kwijt om alles mee te slepen, maar ja valt dan weer onder de uitzondering![]()
Ik zou het wel hebben, ben een beetje lui...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:45 schreef milagro het volgende:
het is echt niet zo'gedoe allemaal als jij denkt, de flesjes, en het voeden zelf, de hoeveelheid, ik heb er echt nooit enige moeite , gedoe, gepieker, of zorgen om gehad, het wijst zich vanzelf... uitzonderingen daargelaten.
ah zo, en ja ms idd gelukkig in jouw geval, je was/bent al niet rottig bedeeldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb de eerste dagen een paar keer harde borsten gehad toen Fons ineens lang sliep, maar verder niks.
Ze zijn gelukkig :p tijdens de zwangerschap ook niet groter geworden, heb nooit zwangerschapsondergoed gekocht, ook wel uit principe...![]()
Oke als ik mijn kind nu BV zou geven (slik immers geen medicijnen) heb ik een kind dat er letterlijk en figuurlijk doodziek van wordt, ben ik dus een goede ouderquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:50 schreef fok2007 het volgende:
brostvoeding is gezonder
als het niet kan vanwege medicijnen lijkt flesvoeding me een logische keuze
maar anders ben je gewoon een slechte ouder
[/stelling]
mijn schoonzus moest dus iedere keer naar het kdv op en neerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Milagro ik denk dat dat ook verdome moeilijk is.
Ik vind het in die zin lastig met weg gaan: je bent zo afhankelijk van, er is geen alternatief.
In dit geval ik kan neit even bij een nachtapotheker een vervangende voeding vinden..
Maar kwetsie van goed opletten![]()
Bestonden er toen nog geen kolven ofzo?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:59 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn schoonzus moest dus iedere keer naar het kdv op en neer
met zakenreizen moest kotert mee
winkelen alleen, dan werd er na een uur al gebeld door een wanhopige echtgenoot, want kind in alle staten.
en dat ging zo met alle kinderen, en ik zal maar niet zeggen hoeveel ze er hebben
dat 'eenkennige' op het hysterische af, ligt natuurlijk, vind ik dan, aan de moeder, niet aan het bv an sich.
jawel, lees nog maar eens terug, dan weet je waarom kolven geen zin had.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bestonden er toen nog geen kolven ofzo?.
nou, als je een kantoorbaan hebt is het lastig, hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind het juist leuk, kind overal mee. En ach, dat éénkennige gaat ook wel weer over.
Voor ik het weet vindt hij me een oude zeur en wil alleen op pad.
Een kantoorbaan is dus ook niks voor mij. Niet om de bv hoor voor ik weer een fanatiekeling lijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:08 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, als je een kantoorbaan hebt is het lastig, hoor
Persoonlijk heb ik gekozen voor borstvoeding omdat dat het meest natuurlijke was. Dat het ook het beste schijnt te zijn wist ik toen nog niet. Althans, ik had me er toen nog niet zo in verdiept, in het fenomeen borstvoeden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:31 schreef CarOnline het volgende:
Want het punt in deze discussie is natuurlijk: je kiest voor bv omdat dat het beste is voor je kind.
Ikkuh welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:44 schreef milagro het volgende:
je had toch hopelijk wel begrepen dat dat een grapje was, hè
Ik kan er heus wel inkomen dat het een opluchting is en als makkelijker wordt ervaren als je met die problemen zat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:09 schreef Belana het volgende:
Ik heb bv geprobeerd,...
Het is enkel gemakkelijker als je serieus problemen hebt met borstvoeding, en dat weet je eigenlijk maar als je het gedaan hebt, he.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef milagro het volgende:
en gemak is geen valide reden als het kv betreft?
tja, hoe interessant is dat dan? dat vraag ik me af?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:34 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik kan er heus wel inkomen dat het een opluchting is en als makkelijker wordt ervaren als je met die problemen zat.
Daarom dat ik juist benieuwd was naar de redenen van mensen die niet weten hoe het is.
stel nu dat je het probeert, maar het lukt niet echt en stel nu dat je geen zin hebt aan geklooi, lactatiedeskundigen, gestress omdat het enkel met kunst en vliegwerk lukt en dan nog niet echt lekker, wat nu als je dan zegt, geen zin an dat gedoe, kv it is, geen gestress, voor mij veel makkelijker, weet ik ook zeker dat ze binnen krijgt wat ze moet binnenkrijgen , is er dan nog steeds reden om boos te worden omdat je het niet echt geprobeerd hebt? je niet goed genoeg hebt laten voorlichten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:10 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het is enkel gemakkelijker als je serieus problemen hebt met borstvoeding, en dat weet je eigenlijk maar als je het gedaan hebt, he.
Ik ben er ook gewoon aan begonnen omdat het er was..., niet met het gedacht van ik ga heeel hard mijn best doen en me enorm voorbereiden en kost wat kost proberen....
Als je borstvoeding gaf had je het gevoel dat iemand aan je lijf zat waarvan je het niet wou?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:23 schreef Belana het volgende:
[..]
tja, hoe interessant is dat dan? dat vraag ik me af?
ik moet namelijk er ook bij vertellen dat ik me best "gedwongen" voelde om het te proberen.
en dat terwijl het voor mij nogal dubbel voelt. ik weet dat het het beste is en wilde het wel, maar ik ervaarde het ook als gedoe aan mijn lijf. een lijf wat ik graag terug wilde voor mezelf. en dan ging het dus nog eens moeilijk ook. dat alles bij elkaar maakte dat ik er snel mee stopte.
ik denk wel eens, ik had beter meteen voor flesvoeding kunnen kiezen, dat had me vreselijk veel stress gescheeld (en Ezra en Liam ook)
lastig uit te leggen, want tegelijkertijd kon ik het heel mooi vinden. maar dat intieme gevoel waar veel mensen het over hebben bijvoorbeeld, dat ervaarde ik niet zo. ze moesten eten hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:30 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Als je borstvoeding gaf had je het gevoel dat iemand aan je lijf zat waarvan je het niet wou?
het is niet gemeen, er wordt geen kind mishandelt of zoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ben er niet boos om hoor.
Misschien gemeen, maar het is mijn kind niet he, wat kan mij het schelen.
Ik ben het met Jelief eens dat dat toch eigenlijk best raar is. Dat BV niet 'gewoon' is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er tijdens mijn zwangerschap nooit over had nagedacht dat je ook KV kunt geven.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef marit1978 het volgende:
Borstvoeding is een natuurlijk iets, heel gezond, maar is níet meer gewoon tegenwoordig!
hmmm nu word kv wel erg belachelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind het ook 'gewoon'. En kunstvoeding als een redmiddel. Net zoals ze een babytijgertje bij een hond gaan aanleggen of zo...
Maar ik heb ook niet dat hele gevoel van mooi, vrouwelijk en intiem erbij.
Euhm, nee, ik geef maar aan dat dat gedaan wordt in het dierenrijk. En ook bij mensen, kunstvoeding is koemelk...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:31 schreef marlieske het volgende:
[..]
hmmm nu word kv wel erg belachelijk gemaakt.
Ik ben dus de tijgermam's die een goede vervangende hond zoekt![]()
Sorry maar al had ik voor jou minder "gegronde" reden als medicijn gebruik, dan had ik hierop hetzelfde gereageerd. Vind dit weinig respectvol naar de dames die kv geven, of hebben gegeven.
Ik noem een bv gevende moeder toch ook geen melkkoe?![]()
Nou ik wil best een kindje corticosteroïden melk gaan geven, als jij dat geen noodgeval meer noemt?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Euhm, nee, ik geef maar aan dat dat gedaan wordt in het dierenrijk. En ook bij mensen, kunstvoeding is koemelk...
Alleen is het bij dieren bij noodgevallen en bij mensen om andere redenen.
Zucht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:39 schreef marlieske het volgende:
[..]
Nou ik wil best een kindje corticosteroïden melk gaan geven, als jij dat geen noodgeval meer noemt?
Vind je reactie dus erg kort door de bocht en voel me lichtelijk belachelijk gemaakt.
Tuurlijk betrek ik het ook op mezelf omdat B-M duidelijk aangeeft dat er alleen in het dierenrijk noodgevallen kunnen bestaan waarom je uit zou wijken. En omdat dan op die manier te vergelijken sorry erg respectloos!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef Neuk het volgende:
marlieske, misschien moet je dingen eens in het grote verband zien ipv het op jezelf te betrekken? Iedereen vat altijd alles zo persoonlijk op. Ja, er zijn uitzonderingen. Ja, mensen hebben daar begrip voor.
Neen, dat zei ik niet. Herlees eens...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:52 schreef marlieske het volgende:
[..]
Tuurlijk betrek ik het ook op mezelf omdat B-M duidelijk aangeeft dat er alleen in het dierenrijk noodgevallen kunnen bestaan waarom je uit zou wijken. En omdat dan op die manier te vergelijken sorry erg respectloos!
Als ik het herlees lees ik nog steeds dat je hier stelt dat het bij dieren bij noodgevallen is en bij mensen om andere redenen (dus geen noodgevallen).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Euhm, nee, ik geef maar aan dat dat gedaan wordt in het dierenrijk. En ook bij mensen, kunstvoeding is koemelk...
Alleen is het bij dieren bij noodgevallen en bij mensen om andere redenen.
Ja, tuurlijk ook in noodgevallen, logisch.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik het herlees lees ik nog steeds dat je hier stelt dat het bij dieren bij noodgevallen is en bij mensen om andere redenen (dus geen noodgevallen).
Als je dat niet bedoelt, dan heb je het in ieder geval ongelukkig geformuleerd, want ik las er hetzelfde uit als Marlieske.
Ja sorry, ik maak een vergelijking uit het dierenrijk en mevrouw voelt zich uitgemaakt voor tijger...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:11 schreef Nijna het volgende:
Nou BM, ik moet zeggen dat ik het gevoel van marlieske wel voor kan stellen... je reacties komen wat sarcastisch over...
Het is ook onnatuurlijk, wat niet wil zeggen dat het een prima oplossing kan zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
BM in feitte benoem je dat het onnatuurlijk is dat kleine kindjes koemelk krijgen.
Maar waarom eet je/drink je hetzelf ook? is dat dan niet even min zo onnatuurlijk? Via BV krijgen ze ook koemelk binnen. Tenzij op dieet en dan ook echt alles sporenvrij etc.
Nu weet ik dat het via BV in veel kleinere vlokjes verdeelt wordt en je met BV antistoffen mee geeft.
Maar vind het wel vreemd dat KV koemelk als onnatuurlijk gezien wordt en moedermelk die ook koemelkbevat want je krijgt immers producten met koemelk binnen dan natuurlijk is.
Misschien een beetje vage redenatie/bewoording maar soit.![]()
Ok, dat is dan wel duidelijk. Ik was namelijk ook getriggerd door jouw opmerking en had al een hele reactie geschreven over het feit dat mijn kinderen de 1e week op uitdrukkelijk bevel van de kinderarts bijgevoed zijn met kv, maar Neuk heeft natuurlijk gelijk dat we het niet allemaal persoonlijk op moeten vatten en op onszelf moeten betrekken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk ook in noodgevallen, logisch.
Maar ook om andere redenen.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:15 schreef _evenstar_ het volgende:
ja maar waarom is het dan wel natuurlijk om het via je BV en via KV onnatuurlijk?
Ik zei toch al eerder dat we in sommige gevallen blij mogen zijn dat er zoiets is als kunstvoeding.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:19 schreef livelink het volgende:
Ok, dat is dan wel duidelijk. Ik was namelijk ook getriggerd door jouw opmerking en had al een hele reactie geschreven over het feit dat mijn kinderen de 1e week op uitdrukkelijk bevel van de kinderarts bijgevoed zijn met kv, maar Neuk heeft natuurlijk gelijk dat we het niet allemaal persoonlijk op moeten vatten en op onszelf moeten betrekken.
Op wie reageer je nu?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:24 schreef Bass-Miss het volgende:
Waar staat dat ik dat niet zou accepteren?
Ik heb ook nooit gezegd dat het niet mag, he.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:24 schreef phileine het volgende:
Ja hallo, er zijn wel meer dingen die dieren doen en wij niet. Dieren slepen hun kind mee aan hun nekvel, die kopen geen dure Quinny, dat betekent toch ook niet dat het beter is voor ons om het ook op die manier te doen? (waar komt trouwens dat idee vandaan dat het heilige Natuurlijk altijd béter is?)
Wie zegt dat jij dat niet zou accepteren?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:24 schreef Bass-Miss het volgende:
Waar staat dat ik dat niet zou accepteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |