Eigenlijk niet echt, want ik wou het niet hebben over wat het beste is, dat weten we nu al wel.quote:
quote:
Creatieve buurvrouw heb jij!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef Strychnine het volgende:
En ook (buurvrouwtje van mij toen) omdat ze haar kind zo snel mogelijk 'zelfstandig' wilde krijgen.
Van een klein, tandloos wezentjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Wat is er nu erg aan gelebber aan je lijf...
Tja, sommige mensen vinden dat blijkbaar per definitie seksueel en dan is een lebberende baby dus niet leuk ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Wat is er nu erg aan gelebber aan je lijf...
Vergis je niet, die van mij had met 4 maanden al tanden.quote:
Ik heb er ook geen moeite mee hoor, ze doen maar...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef marlieske het volgende:
Ik heb trouwens niet zo'n moeite met de keuzes die anderen maken.... ik vind dat als je de reden voor jezelf kan verantwoorden dat voldoende is.
Dat heb ik trouwens ook wel eens met redenen pro-bv. "Dat is de enige manier om je kind goed te laten hechten"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee hoor, ze doen maar...
Ik moet wel soms lachen om de redenen die gegeven worden.
Daarom raden ze ook aan om te doen alsof je de borst geeft, kindje heel dicht (naakt)tegen je aan houden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens ook wel eens met redenen pro-bv. "Dat is de enige manier om je kind goed te laten hechten"Kinderen kunnen dus nooit goed aan hun vaders gehecht zijn?
Ooh ik ook wel hoor daar hoor je me niet over.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef marlieske het volgende:
...... ben ik er te nuchter voor of?¿
Ik zou het vooral doen om het geld, want tjeeeee wat zijn die pakken nutrilon schandalig duur!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik doe het vooral uit gemakzucht en mooi meegenomen dat het goed is, he.
Hemels heb ik het nooit benoemd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef marlieske het volgende:
dat hemelse gevoel bij het voeden
Niet melig gaan doen he, Moonah!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hemels heb ik het nooit benoemd.
Maar wél heel erg bijzonder, close en op en top moeder. Het ultieme moedergevoel. Ik ben ontzettend blij dat ik het heb kunnen meemaken en het heeft me erg veel pijn gekost om het te moeten afbouwen na 6 maanden (ook ivm medicatie).
Kraanwater, kokenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef marlieske het volgende:
oooh ja en ook omdat ik na een topic van 4 pagina's nog geen idee heb of ik nu kraanwater of flessenwater moet gebruiken![]()
Neuh, jij zorgt wel voor voldoende tegenwicht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:05 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Weet ik, maar da's slecht voor de reputatie van borstvoeding.![]()
Ja, de keuze voor bv weet ik nu al!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:08 schreef Neuk het volgende:
En... minder kans op borstkanker.
Nou, ga puzzelen dan!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, de keuze voor bv weet ik nu al!
Nou, dat vind ik dus inderdaad wel jammer! Dat je toch eerst als een melkkoe aan de slag moet wil vaders dan kunnen voedenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, zal ik dan maar de eerste zijn die zonder (in de ogen van anderen) gegronde redenen van medicijnen of wat dan ook gewoon zegt dat ik KV wil geven omdat BV me gewoon helemaal niet trekt?
Ik wil het niet, het trekt me niet. Ik wil het flesje geven ook gewoon aan de vader over kunnen laten. Niet omdat ik het zelf niet zou willen doen, maar gewoon om hem ook de kans te geven lekker met zijn kind te trutten. Ja, dat kan ook op andere momenten, maar ik wil hem dit graag ook meegeven.
Evenals dat ik het gewoon leuk vind opa's, oma's en tantes ook gewoon een flesje kunnen geven.
KV dus, gewoon daarom.
Roken ben ik godzijdank al heel lang vanaf dus dat heeft er ook niks mee te maken.
Ik kan me er niet druk om maken. Ik heb KV gegeven en als anderen het slecht vinden is niet mijn pakkie aan. Zo doet iedere moeder wel iets wat een andere moeder slecht vindquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:07 schreef yvonne het volgende:
Lekker uitnodigend topic dit, de vraag begon goed, maar toch sluipt er hier en daar De Veroordeling cq belachelijk maken in, jammer.
Alsof een kv-er nu nog dúrft te reageren.
Ik heb anders aardig wat flesjes kunnen en mogen geven hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil het flesje geven ook gewoon aan de vader over kunnen laten.
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:10 schreef Leah het volgende:
Ik vind het nogal meevallen....
heb ik een deel van mijn overwegingen achterwege gelaten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:45 schreef Bass-Miss het volgende:
Ook dat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:17 schreef Sugar het volgende:
Wat kan dan in godesnaam géén gegronde reden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |