Eigenlijk niet echt, want ik wou het niet hebben over wat het beste is, dat weten we nu al wel.quote:
quote:
Creatieve buurvrouw heb jij!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef Strychnine het volgende:
En ook (buurvrouwtje van mij toen) omdat ze haar kind zo snel mogelijk 'zelfstandig' wilde krijgen.
Van een klein, tandloos wezentjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Wat is er nu erg aan gelebber aan je lijf...
Tja, sommige mensen vinden dat blijkbaar per definitie seksueel en dan is een lebberende baby dus niet leuk ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Wat is er nu erg aan gelebber aan je lijf...
Vergis je niet, die van mij had met 4 maanden al tanden.quote:
Ik heb er ook geen moeite mee hoor, ze doen maar...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef marlieske het volgende:
Ik heb trouwens niet zo'n moeite met de keuzes die anderen maken.... ik vind dat als je de reden voor jezelf kan verantwoorden dat voldoende is.
Dat heb ik trouwens ook wel eens met redenen pro-bv. "Dat is de enige manier om je kind goed te laten hechten"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee hoor, ze doen maar...
Ik moet wel soms lachen om de redenen die gegeven worden.
Daarom raden ze ook aan om te doen alsof je de borst geeft, kindje heel dicht (naakt)tegen je aan houden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens ook wel eens met redenen pro-bv. "Dat is de enige manier om je kind goed te laten hechten"Kinderen kunnen dus nooit goed aan hun vaders gehecht zijn?
Ooh ik ook wel hoor daar hoor je me niet over.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:45 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee hoor, ze doen maar...
Ik moet wel soms lachen om de redenen die gegeven worden.
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef marlieske het volgende:
...... ben ik er te nuchter voor of?¿
Ik zou het vooral doen om het geld, want tjeeeee wat zijn die pakken nutrilon schandalig duur!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik doe het vooral uit gemakzucht en mooi meegenomen dat het goed is, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |