abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51691744
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:02 schreef Bass-Miss het volgende:
En naar de rest van de redenen was ik juist benieuwd, daarom dus dit topic.
bij mij zijn het dus geen fysieke redenen, op de medicatie na dan, maar puur emotionele redenen, ik heb er niets mee, het staat me tegen, ik voel wel wat, maar ongepaste, out of context, gevoelens dus, zeg maar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:05:59 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51691801
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:03 schreef milagro het volgende:

[..]

bij mij zijn het dus geen fysieke redenen, op de medicatie na dan, maar puur emotionele redenen, ik heb er niets mee, het staat me tegen, ik voel wel wat, maar ongepaste, out of context, gevoelens dus, zeg maar.

Logisch, je zoon is al 14
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51691820
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Je wordt er geil van en voelt je dan een pedofiel?

Ik heb er ook niet echt iets emotioneel mee , eerlijk gezegd. Krijg zelfs kriebels als ze zo beginnen.
Ik vind het vooral erg gemakkelijk.
pi_51691864
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Logisch, je zoon is al 14
sicko

maar serieus, het zal wel raaaaaaaaaarrrrrrr zijn, maar ik associeer gelebber met andere zaken, of ik wil of niet, mijn lijf reageert zo, en dat vind ik verwarrend en niet gepast, dus voor mij al reden genoeg om het te laten DESTIJDS, VIVI
pi_51691944
Ik heb dat niet, ik vind mijn lief in zijn blote kont ook veel spannender dan mijn kindje in zijn blote kont...
pi_51691954
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:06 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Je wordt er geil van en voelt je dan een pedofiel?

Ik heb er ook niet echt iets emotioneel mee , eerlijk gezegd. Krijg zelfs kriebels als ze zo beginnen.
Ik vind het vooral erg gemakkelijk.
nee, ik word er niet geil van, mijn lijf echter wel, sort of, ik kan het niet goed uitleggen zonder het risico te lopen dat jij allerlei rare mental pictures erbij krijgt.

lachwekkend, hè, maar ik kan er niets aan doen
maar ms ben ik de enige niet, die dat heeft, en omdat men bang is dat er dan lacherig over gedaan wordt(ben je oversexed of zo??? hahhaaaha) zegt men het maar niet.
pi_51691989
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik heb dat niet, ik vind mijn lief in zijn blote kont ook veel spannender dan mijn kindje in zijn blote kont...
dat bedoel ik nou, je maakt er iets ranzigs van nu, beetje flauw, BM

grappig bedoeld uiteraard , maar het vlot zo niet, hè wb de discussie en zo , god weet wat andere dames hebben aan redenen, maar die komen nu ms helemaal niet meer over de brug.
pi_51692044
Sorry.
Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen.
pi_51692091
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:15 schreef Bass-Miss het volgende:
Sorry.
Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen.
hoeft ook niet, als ik het maar kan, hè
pi_51692118
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:17 schreef milagro het volgende:

[..]

hoeft ook niet, als ik het maar kan, hè
Ok
pi_51692141
maar goed, Vivi geeft volgens mij ook geen BV , ms kan die je verder helpen
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:24:47 #213
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51692229
WIj hebben direct KV gegeven omdat ik doodsbang was, BV is in mijn optiek iets heel intiems, niet erotisch intiem, maar wel iets waarbij je jouw lichaam open moet stellen voor je kindje .
Iets wat ik destijds nog niet kon door allerlei gebeurtenissen. nare ervaring.

Spijt heb ik er van dat mijn verloskundigen zeiden, om eerst normale KV te geven ipv hypoallergeen, zodat ze kon aantonen of ze allergisc was.
Heb met 3 maanden veel onderzocht over relactatie, hypoallergeen dieet etc.
Maar in overleg met kinderarts/diietiste besloten dat het onverstandig zou zijn voor mij omdat het teveel weglaten zou zijn. En ik bepaalde voedingsmiddelen nodig heb ivm. eigen darmproblematiek.

In dit geval was BV niet de beste keuze meer.

Mocht er een broertje of zusje komen ga ik alels op alles zetten om BV te geven, waarom:"omdat ik vertrouwen in mijn lijf heb gekregen, vertrouwen in mijzelf. Weet dat ik aan veel mensen steun ga krijgen, hulp ga krijgen. En omdat ik denk dat BV beter is. Niet het beste maar beter.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_51692256
Ik wil hier verder geen oordeel vellen hoor. Ik vraag het me gewoon af.
En dat je er bijvoorbeeld hangborsten van zou krijgen is al ontkracht, dus moeten er nog andere redenen zijn.
pi_51692313
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:24 schreef _evenstar_ het volgende:
WIj hebben direct KV gegeven omdat ik doodsbang was, BV is in mijn optiek iets heel intiems, niet erotisch intiem, maar wel iets waarbij je jouw lichaam open moet stellen voor je kindje .
Iets wat ik destijds nog niet kon door allerlei gebeurtenissen. nare ervaring.

Spijt heb ik er van dat mijn verloskundigen zeiden, om eerst normale KV te geven ipv hypoallergeen, zodat ze kon aantonen of ze allergisc was.
Heb met 3 maanden veel onderzocht over relactatie, hypoallergeen dieet etc.
Maar in overleg met kinderarts/diietiste besloten dat het onverstandig zou zijn voor mij omdat het teveel weglaten zou zijn. En ik bepaalde voedingsmiddelen nodig heb ivm. eigen darmproblematiek.

In dit geval was BV niet de beste keuze meer.

Mocht er een broertje of zusje komen ga ik alels op alles zetten om BV te geven, waarom:"omdat ik vertrouwen in mijn lijf heb gekregen, vertrouwen in mijzelf. Weet dat ik aan veel mensen steun ga krijgen, hulp ga krijgen. En omdat ik denk dat BV beter is. Niet het beste maar beter.
Ook in het geval van weer een zwaar allergisch kind?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:29:37 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51692338
Hoe bedoel he bass-miss?
pi_51692364
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe bedoel he bass-miss?
Omdat je zei dat bv toen niet de beste keuze was omdat je zelf tekorten ging krijgen door de dingen die je moest weglaten?
Ik veronderstel dat dat nog steeds zo zou zijn...
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:31:14 #218
16245 CarOnline
met lange O
pi_51692367
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik ook hoor.
Ik doe het vooral uit gemakzucht en mooi meegenomen dat het goed is, he.
En als nou fv beter was dan bv? Wat had je dan gedaan?
Ga je dan nog voor t gemak, of koos je dan voor de fles?

Want het punt in deze discussie is natuurlijk: je kiest voor bv omdat dat het beste is voor je kind. Maar als ik het zo lees koos je voor bv omdat het zo makkelijk en goedkoop is? En mooi meegenomen dat het goed is.
Niet dat daar wat mis mee is, hoor. Maar dat vroeg ik me dus af
Screw them.
We're going home.
pi_51692401
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:25 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik wil hier verder geen oordeel vellen hoor. Ik vraag het me gewoon af.
En dat je er bijvoorbeeld hangborsten van zou krijgen is al ontkracht, dus moeten er nog andere redenen zijn.
het is niet ontkracht, en ook niet bewezen, sommige borsten lijden eronder, sommige borsten niet.

het is gewoon de aanleg, de ene huid rekt makkelijker mee, en valt weer leuker terug op zijn plek dan de ander.
de ene vrouw houdt een slappe buik over aan zwangerschap, de ander niet, de een krijgt striae, de ander niet, de een komt blijvend aan, de ander niet.
het is ms niet zozeer het voeden zelf, maar wel het langdurig opgerekt zijn, zeg maar, vd borsten, wat sommige borsten er niet leuker op doet worden als het bv gestopt is, en de normale omvang terug is.

of je lijf te lijden heeft onder zwangerschap of bv (het langdurig 'groot houden' van je borsten) is dus afhankelijk van het lijf zelf en aangezien ieder lijf anders is.... maar sommige vrouwen nemen dat riisco blijkbaar bij voorbaat liever niet... al zijn dat er volgens mij maar weinig, hoor, die echt om puur esthetische redenen er van af zien.
pi_51692413
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:31 schreef CarOnline het volgende:

[..]

En als nou fv beter was dan bv? Wat had je dan gedaan?
Ga je dan nog voor t gemak, of koos je dan voor de fles?

Want het punt in deze discussie is natuurlijk: je kiest voor bv omdat dat het beste is voor je kind. Maar als ik het zo lees koos je voor bv omdat het zo makkelijk en goedkoop is? En mooi meegenomen dat het goed is.
Niet dat daar wat mis mee is, hoor. Maar dat vroeg ik me dus af
Eerlijk gezegd, ik weet het niet. Ik denk dat de kans er idd inzat dat ik dan ook voor bv zou gekozen hebben. (Tenzij het echt slecht was natuurlijk.)
pi_51692453
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:33 schreef milagro het volgende:

[..]

het is niet ontkracht, en ook niet bewezen, sommige borsten lijden eronder, sommige borsten niet.

het is gewoon de aanleg, de ene huid rekt makkelijker mee, en valt weer leuker terug op zijn plek dan de ander.
de ene vrouw houdt een slappe buik over aan zwangerschap, de ander niet, de een krijgt striae, de ander niet, de een komt blijvend aan, de ander niet.
het is ms niet zozeer het voeden zelf, maar wel het langdurig opgerekt zijn, zeg maar, vd borsten, wat sommige borsten er niet leuker op doet worden als het bv gestopt is, en de normale omvang terug is.

of je lijf te lijden heeft onder zwangerschap of bv (het langdurig 'groot houden' van je borsten) is dus afhankelijk van het lijf zelf en aangezien ieder lijf anders is.... maar sommige vrouwen nemen dat riisco blijkbaar bij voorbaat liever niet... al zijn dat er volgens mij maar weinig, hoor, die echt om puur esthetische redenen er van af zien.
Tja, men zegt dan ook wel eens dat juist geen borstvoeding geven een risico op hangborsten geeft. Juist door het uitrekken en de stuwing, waar dan niks mee gedaan wordt.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:36:15 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51692456
Oh Arwen is geval extreem, die kans is vrij klein
En dat ging in dit geval over relacteren met de 3 mnd.

Denk sowieso dat het dan al een hoop gaat schelen ( hoop ik maar) omdat het kindje dan nooit KV gehad heeft.

Zolang het voor mij acceptabel is een dieet et volgen ik dus aan mijn producten/voedingsstoffen kom die ik nodig heb. Mits dieet nodig.

Ik ga dan wel de laatste maand al starten met een hypoallergeen dieet van de producten ( koemelk/ei/noot ) waar arwen anafylactisch op reageert. Maar niet dus op sporen.

Stefan kleintjes heeft al toegezegd mij te begeleiden daar in
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:39:06 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51692508
Oh en arwen is dus ook zo;n geval wat niet met BV geven had voorkomen kunnen worden..
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:39:16 #224
16245 CarOnline
met lange O
pi_51692511
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:33 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, ik weet het niet. Ik denk dat de kans er idd inzat dat ik dan ook voor bv zou gekozen hebben. (Tenzij het echt slecht was natuurlijk.)
Ah ja, en daar zijn we dan op het punt beland waar het bij mij allemaal om ging: ik koos fv voor 't gemak
Want het was niet echt slecht natuurlijk
Screw them.
We're going home.
pi_51692523
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:35 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Tja, men zegt dan ook wel eens dat juist geen borstvoeding geven een risico op hangborsten geeft. Juist door het uitrekken en de stuwing, waar dan niks mee gedaan wordt.
mwoah, dat was bij mij een kwestie van zo'n 5 dagen jetsers en toen nam het al af, hoor

tijdens de zwangerschap zelf kwam ik ook daar nauwelijks of zeg maar gewoon niet aan, het grote oprekken gebeurde pas na de bevalling , word je wakker , kijk je ineens tegen 2 heuvels aan
pi_51692567
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:39 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ah ja, en daar zijn we dan op het punt beland waar het bij mij allemaal om ging: ik koos fv voor 't gemak
Want het was niet echt slecht natuurlijk
Maar WELK gemak dan?
Ik heb eens een baby te logeren gehad en was blij dat het maar voor twee nachten was...
Zo een ellende van 'snachts opstaan, tijd rekken tot het tijd is voor de fles, kind wil maar halve fles, de rest erin proberen proppen want anders is er weer niet genoeg tijd tussen tot de volgende fles...
pi_51692611
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:39 schreef milagro het volgende:

[..]

mwoah, dat was bij mij een kwestie van zo'n 5 dagen jetsers en toen nam het al af, hoor
Dat had ik dus bijna niet, kind dronk wel alles meteen weg...
pi_51692647
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:42 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Maar WELK gemak dan?
Ik heb eens een baby te logeren gehad en was blij dat het maar voor twee nachten was...
Zo een ellende van 'snachts opstaan, tijd rekken tot het tijd is voor de fles, kind wil maar halve fles, de rest erin proberen proppen want anders is er weer niet genoeg tijd tussen tot de volgende fles...
je weet dan toch niet beter, BM
bovendien al weet je dat wel, het went, en echt, het ongemak valt zo mee, voeding maak je vooruit, je hoeft het dus enkel op te warmen, dus of je nu uit je bed gaat om je kind te halen en weer terug in je bedje ermee gaat, om je maakt een korte detour langs de microwave.. bovendien compenseert het kunnen overlaten aan de vader af en toe, als je eens wil doorslapen/uitslapen, het eventuele ongemak ruimschoots.

het is echt niet zo'gedoe allemaal als jij denkt, de flesjes, en het voeden zelf, de hoeveelheid, ik heb er echt nooit enige moeite , gedoe, gepieker, of zorgen om gehad, het wijst zich vanzelf... uitzonderingen daargelaten.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:47:14 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51692676
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:45 schreef milagro het volgende:

[..]

je weet dan toch niet beter, BM
bovendien al weet je dat wel, het went, en echt, het ongemak valt zo mee, voeding maak je vooruit, je hoeft het dus enkel op te warmen, dus of je nu uit je bed gaat om je kind te halen en weer terug in je bedje ermee gaat, om je maakt een korte detour langs de microwave.. bovendien compenseert het kunnen overlaten aan de vader af en toe, als je eens wil doorslapen/uitslapen, het eventuele ongemak ruimschoots.

het is echt niet zo'gedoe allemaal als jij denkt, de flesjes, en het voeden zelf, de hoeveelheid, ik heb er echt nooit enige moeite , gedoe, gepieker, of zorgen om gehad, het wijst zich vanzelf... uitzonderingen daargelaten.
Ik ben een rugtas vol kwijt om alles mee te slepen, maar ja valt dan weer onder de uitzondering
pi_51692698
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:43 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dat had ik dus bijna niet, kind dronk wel alles meteen weg...
hoe bedoel je? wat had je bijna niet? dat je ineens grotere borsten had?
de jouwe zijn ms al groter gegroeid tijdens de zwangerschap of niet?

sommige vrouwen krijgen ook grotere borsten door de pil, ook dat heb ik dus niet, hè
pi_51692716
brostvoeding is gezonder

als het niet kan vanwege medicijnen lijkt flesvoeding me een logische keuze

maar anders ben je gewoon een slechte ouder

[/stelling]
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:51:39 #232
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51692737
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:50 schreef fok2007 het volgende:
brostvoeding is gezonder

[/stelling]
pi_51692757
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:48 schreef milagro het volgende:

[..]

hoe bedoel je? wat had je bijna niet? dat je ineens grotere borsten had?
de jouwe zijn ms al groter gegroeid tijdens de zwangerschap of niet?

sommige vrouwen krijgen ook grotere borsten door de pil, ook dat heb ik dus niet, hè
Ik heb de eerste dagen een paar keer harde borsten gehad toen Fons ineens lang sliep, maar verder niks.
Ze zijn gelukkig :p tijdens de zwangerschap ook niet groter geworden, heb nooit zwangerschapsondergoed gekocht, ook wel uit principe...
pi_51692768
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:47 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik ben een rugtas vol kwijt om alles mee te slepen, maar ja valt dan weer onder de uitzondering
ja, dat denk ik wel, maar al was het regel, zo'n volle rugtas, als je er niet mee zit, dan is het dus geen gedoe, is ook weer een kwestie van wennen aan, niet beter weten of het gewoon geen moeite vinden.

ik vond het kunnen overlaten vh voeden aan papa iig ideaal.
mijn schoonzus heeft bijvoorbeeld weer onwijs moeten lopen regelen en kutten en stressen met bv vanwege haar werk en een kind dat weigerde uit flesjes te drinken na wekenlang enkel de borst te hebben gehad (want mama thuis met extended verlof)... dat is natuurlijk geen regel, maar ik bedoel, je hebt altijd plussen en minnen, je weet nooit hoe het een of het ander bij jou gaat uitpakken, en achteraf kun je enkel concluderen dat jouw keuze goed viel of tegen maar nooit of die andere beter was geweest.
pi_51692785
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:45 schreef milagro het volgende:

Ik zou het wel hebben, ben een beetje lui...
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:55:54 #236
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51692831
Milagro ik denk dat dat ook verdome moeilijk is.

Ik vind het in die zin lastig met weg gaan: je bent zo afhankelijk van, er is geen alternatief.
In dit geval ik kan neit even bij een nachtapotheker een vervangende voeding vinden..
Maar kwetsie van goed opletten
pi_51692859
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:53 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik heb de eerste dagen een paar keer harde borsten gehad toen Fons ineens lang sliep, maar verder niks.
Ze zijn gelukkig :p tijdens de zwangerschap ook niet groter geworden, heb nooit zwangerschapsondergoed gekocht, ook wel uit principe...
ah zo, en ja ms idd gelukkig in jouw geval, je was/bent al niet rottig bedeeld

de mijne leken wel van die paspopborsten, hard en zo pontificaal vooruit
maar dat was dus zo weer gedaan (hard) (omvang)
  zaterdag 21 juli 2007 @ 14:58:32 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51692900
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:50 schreef fok2007 het volgende:
brostvoeding is gezonder

[/stelling]
Oke als ik mijn kind nu BV zou geven (slik immers geen medicijnen) heb ik een kind dat er letterlijk en figuurlijk doodziek van wordt, ben ik dus een goede ouder ?
pi_51692930
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Milagro ik denk dat dat ook verdome moeilijk is.

Ik vind het in die zin lastig met weg gaan: je bent zo afhankelijk van, er is geen alternatief.
In dit geval ik kan neit even bij een nachtapotheker een vervangende voeding vinden..
Maar kwetsie van goed opletten
mijn schoonzus moest dus iedere keer naar het kdv op en neer
met zakenreizen moest kotert mee
winkelen alleen, dan werd er na een uur al gebeld door een wanhopige echtgenoot, want kind in alle staten.

en dat ging zo met alle kinderen, en ik zal maar niet zeggen hoeveel ze er hebben
dat 'eenkennige' op het hysterische af, ligt natuurlijk, vind ik dan, aan de moeder, niet aan het bv an sich.
pi_51692969
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:59 schreef milagro het volgende:

[..]

mijn schoonzus moest dus iedere keer naar het kdv op en neer
met zakenreizen moest kotert mee
winkelen alleen, dan werd er na een uur al gebeld door een wanhopige echtgenoot, want kind in alle staten.

en dat ging zo met alle kinderen, en ik zal maar niet zeggen hoeveel ze er hebben
dat 'eenkennige' op het hysterische af, ligt natuurlijk, vind ik dan, aan de moeder, niet aan het bv an sich.
Bestonden er toen nog geen kolven ofzo? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 21 juli 2007 @ 15:02:17 #241
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51692985
dat lijkt me echt vreselijk.
En idd gevalletje moeder..
pi_51693001
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 15:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Bestonden er toen nog geen kolven ofzo? .
jawel, lees nog maar eens terug, dan weet je waarom kolven geen zin had.
pi_51693085
Ik vind het juist leuk, kind overal mee. En ach, dat éénkennige gaat ook wel weer over.
Voor ik het weet vindt hij me een oude zeur en wil alleen op pad.
pi_51693153
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 15:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind het juist leuk, kind overal mee. En ach, dat éénkennige gaat ook wel weer over.
Voor ik het weet vindt hij me een oude zeur en wil alleen op pad.
nou, als je een kantoorbaan hebt is het lastig, hoor
ook om de haverklap gebeld worden door het kdv omdat je kind weer niets wil behalve den borscht ook
collega's stellen dat ook niet echt op prijs, je afzonderen om te kolven is toch wel iets anders dan het gebouw verlaten om je kind elders te voeden
pi_51693200
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 15:08 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, als je een kantoorbaan hebt is het lastig, hoor
Een kantoorbaan is dus ook niks voor mij. Niet om de bv hoor voor ik weer een fanatiekeling lijk.
pi_51693211
Ja en als je het dan over makkelijk heb, lijkt me een flessie dan toch iets, maar dan ook iets hoor makkelijker

Bij mij lukte de borstvoeding niet. Het deed verrot pijn, ik vond het een rotgevoel en ging dan ook snel over op een fles. Bij de 2e zou ik het echt echt echt doen. ging van te voren al met zo'n kolf aan de gang zodat ik wat gewend zou raken aan het gevoel. Nou dat wennen is me niet gelukt, de 2e keer nog sneller aan de fles.
En die hebben beide dames heerlijk leeggedronken. Niks geen drama van niet leeg willen drinken. Gewoon om de paar uur een fles. En ik vond het ook superlekker dat ik de nachten gewoon door kon slapen omdat man dan de voedingen gaf.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:01:30 #247
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_51695963
Snap het nog niet van de "grote tas" meezeulen. Kwestie van flesje, kv in een bakkie, luiers en strontafveegdoekjes das toch geen zeulen en de tas moet toch mee. Heb ik dan als enige een Duh-moment te pakken.

Evenstar wisten ze van tevoor al dat Arwen allergies was/is omdat ze niet naar je luisterden over de eerste voedings hypoallergeen?

Zal wel door de zon komen maar ben echt de weg kwijt
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:09:47 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_51696226
Ik heb bv geprobeerd, ging niet vanwege platte tepels en teveel gedoe. ik had daar het geduld niet voor ook. (want met veel moeite zou het heus wel gelukt zijn)
maar makkelijk was bv voor mij dus echt niet. iedere keer een uur bezig om baby aangelegd te krijgen en als ie dan toevallig ff losliet begon dat feest weer van voor af aan.
Met Liam na 3 maanden en met Ezra na een paar weken over gegaan op flesvoeding.
Ik vond het heerlijk makkelijk. flessie opwarmen en in zijn mond doen, binnen een paar minuten wat een opluchting was dat. en meenemen heb ik ook nooit als een probleem gezien. overal magnetrons te vinden en anders een thermoskan warm water mee. no problemo.
stormy waters...
sailin'
pi_51696544
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:31 schreef CarOnline het volgende:
Want het punt in deze discussie is natuurlijk: je kiest voor bv omdat dat het beste is voor je kind.
Persoonlijk heb ik gekozen voor borstvoeding omdat dat het meest natuurlijke was. Dat het ook het beste schijnt te zijn wist ik toen nog niet. Althans, ik had me er toen nog niet zo in verdiept, in het fenomeen borstvoeden.

Daarom vind ik de beweegredenen van vrouwen om geen borstvoeding te geven ook zo interessant. Omdat het voor mij als een heel natuurlijk, vanzelfsprekend iets voelde.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51696589
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:44 schreef milagro het volgende:

je had toch hopelijk wel begrepen dat dat een grapje was, hè
Ikkuh wel
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')