Echt? Ik vind ze spuuglelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind de schoenen van Britney ook wel leuk eigenlijk.
En dan vooral deze schoenen aantrekken in de Californische hoogzomer en het geheel combineren met een ultrakort afgeknipte spijkerbroek.quote:
Jawel, hij draagt deze zonnebril ook in zn nieuwe videoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:31 schreef goedlokje het volgende:
[..]
kan nooit echt zijn...toch....?![]()
Ik wil niet vreselijk vervelend doen.. maar wie is 'hij' eigenlijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, hij draagt deze zonnebril ook in zn nieuwe video![]()
Ikke wil ook
Kanye Westquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik wil niet vreselijk vervelend doen.. maar wie is 'hij' eigenlijk?![]()
Dus omdat Kanye hem draagt, moet jij hem ook per se dragen? Sickquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, hij draagt deze zonnebril ook in zn nieuwe video![]()
Ikke wil ook
Nee, niet omdat Kanye West hem draagt, heb ik dat ergens gezegdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:36 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dus omdat Kanye hem draagt, moet jij hem ook per se dragen? Sick
Weten we dit zeker want ik vind hem eerder op Puff Diddy Daddy whatever lijkenquote:
Tis Kanyequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Weten we dit zeker want ik vind hem eerder op Puff Diddy Daddy whatever lijken
Ja, vanwege die context waarin je 'ikke wil ook' plaatstequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, niet omdat Kanye West hem draagt, heb ik dat ergens gezegd![]()
Ik vind het serieus een toffe bril! Heel sci-fi en zoquote:
Oeiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:48 schreef goedlokje het volgende:
[afbeelding]
zou het een pyama zijn...?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
Hilary Duff en de nieuwe 'Achter het station'-tour:
[afbeelding]
Die schoenen vind ik bijzonder origineel.... maar die rok, die doet echt pijn aan mijn ogen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Bonnie Wright (speelt Ginny in de Harry potter films) op de première van the Bourne Ultimatem....
Als ze d'r nu een zwart bovenkantje bij had aangetrokken........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Bonnie Wright (speelt Ginny in de Harry potter films) op de première van the Bourne Ultimatem....
Alsof er een pauw over haar heen gekotst heeft..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Wie is dit?quote:
Die weet zelf ook wel dat het lelijk is. Het is erger als je serieus denkt dat je een mooie outfit aan hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:38 schreef doka het volgende:
[..]
Steve-O van Jackass
http://www.imdb.com/name/nm0828177/
tis gewaagd, en niet iedereen kan het aan, maar haar vind ik het heel leuk staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Ik zag in de Glossy of Beau monde idd ook een pic staan van die jurk en heb hem even goed zitten bestuderen. Het lijkt idd alsof ie er overheen is gepaint, mede omdat je totaal geen vouwtje of kreukje in de jurk zit en het ziet er gewoon niet uit als stof. Zit geen diepte in of wat dan ook. Dacht dus eigenlijk hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:21 schreef voskat het volgende:
[..]
Is die jurk van Katie echt?:P Lijkt haast wel alsof ie over de foto heen is gepaint![]()
Zulks laarzen wil ik zóóó graagquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:09 schreef Serendips het volgende:
Ik hoop maar dat het een kostuum voor een film is, en anders: foei Sandra!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |