Echt? Ik vind ze spuuglelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind de schoenen van Britney ook wel leuk eigenlijk.
En dan vooral deze schoenen aantrekken in de Californische hoogzomer en het geheel combineren met een ultrakort afgeknipte spijkerbroek.quote:
Jawel, hij draagt deze zonnebril ook in zn nieuwe videoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:31 schreef goedlokje het volgende:
[..]
kan nooit echt zijn...toch....?![]()
Ik wil niet vreselijk vervelend doen.. maar wie is 'hij' eigenlijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, hij draagt deze zonnebril ook in zn nieuwe video![]()
Ikke wil ook
Kanye Westquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik wil niet vreselijk vervelend doen.. maar wie is 'hij' eigenlijk?![]()
Dus omdat Kanye hem draagt, moet jij hem ook per se dragen? Sickquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, hij draagt deze zonnebril ook in zn nieuwe video![]()
Ikke wil ook
Nee, niet omdat Kanye West hem draagt, heb ik dat ergens gezegdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:36 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dus omdat Kanye hem draagt, moet jij hem ook per se dragen? Sick
Weten we dit zeker want ik vind hem eerder op Puff Diddy Daddy whatever lijkenquote:
Tis Kanyequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Weten we dit zeker want ik vind hem eerder op Puff Diddy Daddy whatever lijken
Ja, vanwege die context waarin je 'ikke wil ook' plaatstequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, niet omdat Kanye West hem draagt, heb ik dat ergens gezegd![]()
Ik vind het serieus een toffe bril! Heel sci-fi en zoquote:
Oeiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:48 schreef goedlokje het volgende:
[afbeelding]
zou het een pyama zijn...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |