Ik vind dit juist leuk bij haar staan. Niks mis mee. Ik zou haar wel naast me willen hebben lopen zo.quote:
Ik vind dat jurkje juist mooi, alleen die schoenenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar hebben we Bai Ling weer.
[afbeelding]
Geen flauw idee, vast weer een wannabe...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:06 schreef female81 het volgende:
Wie is dit? Jessica Simpson? Jamie Linn-Spears? De persoon op de foto lijkt haast overal op.
Niemand, het is een random fug.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:06 schreef female81 het volgende:
Wie is dit? Jessica Simpson? Jamie Linn-Spears? De persoon op de foto lijkt haast overal op.
Who the fuck is het?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef Serendips het volgende:
Laarzen met open tenen en gaten in de schacht zijn echt vreselijk;
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is dit? I can't see shit!quote:
Melanie Griffith idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]
Het is antonio banderas, maar die vrouw ernaast weet ik niet wie het is (zijn vrouw?).. maar wat ze aanheeft ziet er iig niet uit![]()
Hey, de schoenen van Barbie!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Over lelijke schoenen gesproken
Die kleine Kim toch
[afbeelding]
Ik vind het haar eigenlijk ook wel leuk staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef Logician het volgende:
ik vind die broek van bejonce eigenlijk super mooi
die schoenen heeft lindsay lohan ook, maar dan in het blauwquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Over lelijke schoenen gesproken
Die kleine Kim toch
[afbeelding]
Mooie jurk!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar hebben we Bai Ling weer.
[afbeelding]
Die schoenen kunnen gewoon echt niet, al die verschrikkelijke lak-kleurtjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:53 schreef goedlokje het volgende:
[..]
die schoenen heeft lindsay lohan ook, maar dan in het blauw
[afbeelding]
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:42 schreef KRS het volgende:
[..]
Die schoenen kunnen gewoon echt niet, al die verschrikkelijke lak-kleurtjes.
Denken ze nou echt "ach, ik ben beroemd dus ik kan het hebben?"
Ik dacht ook eerst: 'daar is toch niks mis mee, leuk jurkje', daarna zag ik pas die onderbroek iddquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
Heeft ze eindelijk een leuk jurkje aan, is ie 'see-through' en trekt madam er een rode onderbroek onderaan...
Deze broeken schijnen weer helemaal hip te worden van het winter. Let maar op, zo rond december loopt iedereen ermeequote:
En een blauwe bhquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef Serendips het volgende:
[afbeelding]
Heeft ze eindelijk een leuk jurkje aan, is ie 'see-through' en trekt madam er een rode onderbroek onderaan...
vind het eerlijk gezegd nog wel meevallenquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:20 schreef female81 het volgende:
Demi Moore's dochter, niet zo leuk gestyled:
[afbeelding]
OH MY GOD!!!quote:
omgquote:
Ga je emigreren naar de Noordpool?quote:
Ze leken me zo lekker en comfy voor de winterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je emigreren naar de Noordpool?
Je meent het nog ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze leken me zo lekker en comfy voor de winter
En dan kleine mini Uggjes voor mijn mini(zonder de strikjes uiteraard).
Idd, het is een mooie broek alleen is Beyonce er iets te 'gevuld' voor..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef Logician het volgende:
ik vind die broek van bejonce eigenlijk super mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |