Ik vind dit juist leuk bij haar staan. Niks mis mee. Ik zou haar wel naast me willen hebben lopen zo.quote:
Ik vind dat jurkje juist mooi, alleen die schoenenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar hebben we Bai Ling weer.
[afbeelding]
Geen flauw idee, vast weer een wannabe...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:06 schreef female81 het volgende:
Wie is dit? Jessica Simpson? Jamie Linn-Spears? De persoon op de foto lijkt haast overal op.
Niemand, het is een random fug.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:06 schreef female81 het volgende:
Wie is dit? Jessica Simpson? Jamie Linn-Spears? De persoon op de foto lijkt haast overal op.
Who the fuck is het?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef Serendips het volgende:
Laarzen met open tenen en gaten in de schacht zijn echt vreselijk;
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is dit? I can't see shit!quote:
Melanie Griffith idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]
Het is antonio banderas, maar die vrouw ernaast weet ik niet wie het is (zijn vrouw?).. maar wat ze aanheeft ziet er iig niet uit![]()
Hey, de schoenen van Barbie!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Over lelijke schoenen gesproken
Die kleine Kim toch
[afbeelding]
Ik vind het haar eigenlijk ook wel leuk staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef Logician het volgende:
ik vind die broek van bejonce eigenlijk super mooi
die schoenen heeft lindsay lohan ook, maar dan in het blauwquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Over lelijke schoenen gesproken
Die kleine Kim toch
[afbeelding]
Mooie jurk!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar hebben we Bai Ling weer.
[afbeelding]
Die schoenen kunnen gewoon echt niet, al die verschrikkelijke lak-kleurtjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:53 schreef goedlokje het volgende:
[..]
die schoenen heeft lindsay lohan ook, maar dan in het blauw
[afbeelding]
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:42 schreef KRS het volgende:
[..]
Die schoenen kunnen gewoon echt niet, al die verschrikkelijke lak-kleurtjes.
Denken ze nou echt "ach, ik ben beroemd dus ik kan het hebben?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |