Echt? Ik vind ze spuuglelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind de schoenen van Britney ook wel leuk eigenlijk.
En dan vooral deze schoenen aantrekken in de Californische hoogzomer en het geheel combineren met een ultrakort afgeknipte spijkerbroek.quote:
Jawel, hij draagt deze zonnebril ook in zn nieuwe videoquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:31 schreef goedlokje het volgende:
[..]
kan nooit echt zijn...toch....?![]()
Ik wil niet vreselijk vervelend doen.. maar wie is 'hij' eigenlijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, hij draagt deze zonnebril ook in zn nieuwe video![]()
Ikke wil ook
Kanye Westquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik wil niet vreselijk vervelend doen.. maar wie is 'hij' eigenlijk?![]()
Dus omdat Kanye hem draagt, moet jij hem ook per se dragen? Sickquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, hij draagt deze zonnebril ook in zn nieuwe video![]()
Ikke wil ook
Nee, niet omdat Kanye West hem draagt, heb ik dat ergens gezegdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:36 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dus omdat Kanye hem draagt, moet jij hem ook per se dragen? Sick
Weten we dit zeker want ik vind hem eerder op Puff Diddy Daddy whatever lijkenquote:
Tis Kanyequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Weten we dit zeker want ik vind hem eerder op Puff Diddy Daddy whatever lijken
Ja, vanwege die context waarin je 'ikke wil ook' plaatstequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, niet omdat Kanye West hem draagt, heb ik dat ergens gezegd![]()
Ik vind het serieus een toffe bril! Heel sci-fi en zoquote:
Oeiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:48 schreef goedlokje het volgende:
[afbeelding]
zou het een pyama zijn...?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
Hilary Duff en de nieuwe 'Achter het station'-tour:
[afbeelding]
Die schoenen vind ik bijzonder origineel.... maar die rok, die doet echt pijn aan mijn ogen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Bonnie Wright (speelt Ginny in de Harry potter films) op de premičre van the Bourne Ultimatem....
Als ze d'r nu een zwart bovenkantje bij had aangetrokken........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Bonnie Wright (speelt Ginny in de Harry potter films) op de premičre van the Bourne Ultimatem....
Alsof er een pauw over haar heen gekotst heeft..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Wie is dit?quote:
Die weet zelf ook wel dat het lelijk is. Het is erger als je serieus denkt dat je een mooie outfit aan hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:38 schreef doka het volgende:
[..]
Steve-O van Jackass
http://www.imdb.com/name/nm0828177/
tis gewaagd, en niet iedereen kan het aan, maar haar vind ik het heel leuk staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Ik zag in de Glossy of Beau monde idd ook een pic staan van die jurk en heb hem even goed zitten bestuderen. Het lijkt idd alsof ie er overheen is gepaint, mede omdat je totaal geen vouwtje of kreukje in de jurk zit en het ziet er gewoon niet uit als stof. Zit geen diepte in of wat dan ook. Dacht dus eigenlijk hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:21 schreef voskat het volgende:
[..]
Is die jurk van Katie echt?:P Lijkt haast wel alsof ie over de foto heen is gepaint![]()
Zulks laarzen wil ik zóóó graagquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:09 schreef Serendips het volgende:
Ik hoop maar dat het een kostuum voor een film is, en anders: foei Sandra!
[afbeelding]
Dat is juist de bedoeling geweest lijkt me. En ook hetgene waardoor Bai Ling het ding aantrok.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef Misstique het volgende:
Wat een vreemde plek voor een zak..
Ik vind het eerder lijken alsof ze haar rok gedraaid heeft. Ze heeft nu de rechter zijkant voor en de rits aan de linker zijkant.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:46 schreef justshutup het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling geweest lijkt me. En ook hetgene waardoor Bai Ling het ding aantrok.![]()
Het pak van de dame achter hem zou Elton ook erg leuk staanquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:47 schreef Miam het volgende:
Die banaan op Elton's jasje lijkt wel gepaint.
Ik begrijp dat hij het doet om aandacht te trekken.. maar hij is echt zó ontzettend viesquote:Op maandag 3 september 2007 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
Perez Hilton als Elvis.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb het nooit zo op haar gehad maar dit is wel heel ergquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
Micha Barton draagt een soort zelfgemaakt hansopje
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind haar er leuk uitzienquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:02 schreef apestaartje het volgende:
Victoria Koblenko loopt modetechnisch gezien ongetwijfeld verschrikkelijk voor, maar ik weet nu al dat ik niet mee ga doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze niet dat enorm hoerige truitje met gat had gedragen, had ik het een bijzonder elegante combinatie gevonden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:02 schreef apestaartje het volgende:
Victoria Koblenko loopt modetechnisch gezien ongetwijfeld verschrikkelijk voor, maar ik weet nu al dat ik niet mee ga doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
het is toch een coltrui? volgens mij heeft ze er eigenhandig een gat in gekniptquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Als ze niet dat enorm hoerige truitje met gat had gedragen, had ik het een bijzonder elegante combinatie gevonden.
Waarom niet een mooie coltrui, Victoria?
Baretten.![]()
Dat tasje.![]()
Maar geen mooie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
het is toch een coltrui? volgens mij heeft ze er eigenhandig een gat in geknipt(want het is een rafelig randje aan de bovenkant)
Alles hieraan is lelijk imho.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:02 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laarzen heb ik meer gezien.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef SEMTEX het volgende:
HET IS EEN SHIRT PRUTNEY, ER HOORT NOG IETS ONDER![]()
[afbeelding]
No shit?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:41 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Die laarzen heb ik meer gezien.....![]()
dat dacht ik ook meteenquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is toch een coltrui? volgens mij heeft ze er eigenhandig een gat in geknipt(want het is een rafelig randje aan de bovenkant)
Zal ze geen geld meer hebben voor broeken?quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef SEMTEX het volgende:
HET IS EEN SHIRT PRUTNEY, ER HOORT NOG IETS ONDER![]()
[afbeelding]
nu nog afstaande vlechtjes en het is net pippiquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:27 schreef SEMTEX het volgende:
Helena Bonham Carter. Foutfit![]()
[afbeelding]
the mummy returnsquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:02 schreef SEMTEX het volgende:
Keiera (Kieira? Keeira? argggh) Knightley doet de Jezuslook...
[afbeelding]
maar zelfs bij het leger des heils kom je deze zooi toch niet tegen?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zal ze geen geld meer hebben voor broeken?
Ze loopt alleen nog maar in dit soort dingen.
niet te geloven!quote:Op donderdag 6 september 2007 19:57 schreef supkaa het volgende:
Dit post ik niet omdat het een lelijke outfit is, maar meer omdat het het 8ste wereldwonder is
[afbeelding]
Britney met schoenen, broek, bh EN shirt![]()
Je moet niet te veel van d'r verwachtenquote:Op donderdag 6 september 2007 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
wel godsgruwelijklelijke extensions.
Ze zijn het!quote:Op donderdag 6 september 2007 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alhoewel ik de bruine laarzen nog niet helemaal durf uit te sluiten...![]()
Of ze zitten gewoon lekker. Zo lelijk zijn ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik begin serieus te denken dat ze iets een d'r voeten heeft dat ze wel elke dag diezelfde laarsen moet dragen![]()
doet me denken aan een cocker spaniel...quote:Op donderdag 6 september 2007 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
wel godsgruwelijklelijke extensions.
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doet me denken aan een cocker spaniel...![]()
* proestquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doet me denken aan een cocker spaniel...![]()
Ik vind ze ook niet lelijk, ze mag alleen wel eens afwisselenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:01 schreef rena het volgende:
[..]
Of ze zitten gewoon lekker. Zo lelijk zijn ze nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |