quote:Op vrijdag 12 september 2003 14:12 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Een aanslag van een paar radicale moslims die waarschijnlijk met grote goedkeuring zal worden ontvangen.
Keurde tweederde de aanslagen in de VS ook niet goed?
quote:Op vrijdag 12 september 2003 14:36 schreef Tikorev het volgende:
[..]
In het vuur van de emoties die direct na de ramp oplaaien houdt het weekblad Contrast een enquête onder moslims, waaruit zou blijken dat tweederde van hen begrip heeft voor de aanslagen en ze dus zou goedkeuren. Premier Kok en minister Van Boxtel zijn verontrust. In een latere enquête onder Nederlanders in het algemeen geeft tweederde aan dat moslims met dergelijke opvattingen het land uitgezet moeten worden.
http://www.omroep.nl/nos/(...)ber/broodje_aap.html
quote:Op vrijdag 12 september 2003 14:40 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
En vervolgens...
Maar aan de deugdelijkheid van de eerste enquête wordt serieus getwijfeld. De steekproef blijkt niet representatief. Professor Leemhuis, hoofddocent Arabische Talen en Islam, zegt op Nosnieuws.nl over de enquête: "Onzin natuurlijk. Die uitkomst is het gevolg van het feit dat de meeste allochtonen, net als veel Nederlanders, het verschil tussen 'begrip tonen voor' en 'begrijpen' niet kennen. Uit dezelfde enquête kwam naar voren dat 67 procent de aanslagen veroordeelt. Dat strookt natuurlijk niet met elkaar. Uiterst schadelijk voor de beeldvorming allemaal."
Een latere enquête onder Nederlandse moslims geeft een heel ander beeld. Ongeveer tien procent keurt de aanslagen goed, vijfenzeventig procent keurt ze af.
quote:Op vrijdag 12 september 2003 14:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de URL > BROODJE AAP!!
in dat bericht staat ook:
[..]
Dat bericht is een verzameling onzinverhalen rondom 11/9
quote:Op vrijdag 12 september 2003 14:47 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Hou wel even in het achterhoofd dat het een site van de NOS is...
quote:Op vrijdag 12 september 2003 14:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ah. Net gebruikte je het als een goede bron, en nu is de NOS ineens discutabel
Wij, Jaap?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar in zowat elk bericht de term 'milieumaffia' noemen, ook al slaat het nergens op, vinden wij helemaal niet triest. He-le-maal niet.
Maar jij weet net zo goed als ik daar het daarbij nooit blijftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:15 schreef Monidique het volgende:
Katten en honden zeggen ze. Niet hamsters.
Nee, dat weet ik niet net zo goed. En wat zal zijn, is nog niet, dus betreft het geen hamsters.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar jij weet net zo goed als ik daar het daarbij nooit blijft
Hamstertuigjes zijn er ook alquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:15 schreef Monidique het volgende:
Katten en honden zeggen ze. Niet hamsters.
hihiquote:
Nou, dan zal de hamstergordel binnenkort ook wel verplicht zijn, hè?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hamstertuigjes zijn er ook al
[afbeelding]
Wat staat hier nu?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:33 schreef Aoristus het volgende:
Eigenlijk is dat altijd de inzet he, zolang de middenklasse tevreden is, heerst er een vorm van gedogen. Creveld doelt volgens mij wel op een dictatoriaal systeem, ik denk dat het op falangisme lijkt, want anti-communisme is iets waar de Nederlander zich goed in lijkt te herkennen terwijl er wel een behoefte is aan nationale trots zonder al teveel gezeik.
Ik zie geen hamster op dat plaatjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hamstertuigjes zijn er ook al
[afbeelding]
Is weer eens wat anders dan moslimtuig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zie geen hamster op dat plaatjeEn heb je echt gezocht op 'hamster tuigjes'?
Klik dan zelf op de link die er ook bij zitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zie geen hamster op dat plaatjeEn heb je echt gezocht op 'hamster tuigjes'?
Ja, dat is een cavia...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klik dan zelf op de link die er ook bij zit
[afbeelding]
Net als gebakken caviaquote:
Nee, je gaat je behang afscheuren, huilend in slaap vallen en dromen over bierdrinken met vrienden.quote:
Projectie, noemen ze dat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, je gaat je behang afscheuren, huilend in slaap vallen en dromen over bierdrinken met vrienden.
Het lijkt mij dat hun kooi of hok dan zo in de auto geplaatst moet worden dat deze niet zomaar weg kan schieten bij een onverwachte beweging.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vraag mij af hoe je dat dan moet doen als je bv. een hamster vervoerd. Moet die een mini-riempje krijgen, buiten zijn eigen kooitje?
Of, urh,, sprinkhanentransport, wat voer is voor slangen ed. Moeten die ook riempjes om?
Maakbaarheidsgekte.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:59 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt mij dat hun kooi of hok dan zo in de auto geplaatst moet worden dat deze niet zomaar weg kan schieten bij een onverwachte beweging.
Op hjet gebied van verkeer zijn ze de laatste tijd juist bezig de regels losser te maken. Aanhangers die straks 100 mogen, geen boetequota's meer en minder vaak APK keuringen voor benzineauto's.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar jij weet net zo goed als ik daar het daarbij nooit blijft
Dat kan, net als een wandelaar onverwachts aangereden kan worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:59 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt mij dat hun kooi of hok dan zo in de auto geplaatst moet worden dat deze niet zomaar weg kan schieten bij een onverwachte beweging.
Huis-, tuin- en keukenpsychologieboekje erbij gepakt?quote:
In het hypothetische geval dat veiligheidsgordels voor dieren verplicht zouden kunnen worden gaat dit over.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan, net als een wandelaar onverwachts aangereden kan worden.
Tijd voor valhelmen voor iedereen dan maar? Mr. genuanceerd?
jij bent vooral erg bang en teleurgesteld, dat kan vast niet goed zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:07 schreef Boze_Appel het volgende:
du_ke is best schattig. Ik wou dat ik zo naief was.
Nee, hij was gewoon te makkelijk om te laten liggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Huis-, tuin- en keukenpsychologieboekje erbij gepakt?![]()
bang voor wat en teleurgesteld in wat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:18 schreef du_ke het volgende:
jij bent vooral erg bang en teleurgesteld, dat kan vast niet goed zijn.
Dat is een geniale tekenfilm en reken ik niet onder series. Als ik dat wel zou doen dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:11 schreef PJORourke het volgende:
Of Pinky and the Brain.
Ik zou op beide vragen antwoorden: ''het leven'', daar valt namelijk niets tegen in te brengen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
bang voor wat en teleurgesteld in wat?
Jawel, daar valt genoeg tegenin te brengen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:37 schreef Apropos het volgende:
Ik zou op beide vragen antwoorden: ''het leven'', daar valt namelijk niets tegen in te brengen.
En andersdenkenden extremisten noemen ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:40 schreef Boze_Appel het volgende:
zijn overtuiging van de goedheid van overheden lijkt op religie.
Yup, overtuigd van de goedheid. Geschriften in wetten, ..... maakbaarheid, .... geweld ....komt er eng dicht in de buurtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En andersdenkenden extremisten noemen ook.
Commissies, gekleurde media, partijdigequote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Yup, overtuigd van de goedheid. Geschriften in wetten, ..... maakbaarheid, .... geweld ....komt er eng dicht in de buurt
Ik ben helemaal niet overtuigd van de goedheid van overhedenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:40 schreef Boze_Appel het volgende:
God, daarintegen is wat lastiger ... maar zijn overtuiging van de goedheid van overheden lijkt op religie.
Overtuigd zijn van de slechtheid van overheden lijkt ook op een religiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:40 schreef Boze_Appel het volgende:
God, daarintegen is wat lastiger ... maar zijn overtuiging van de goedheid van overheden lijkt op religie.
voor bijna alles en iedereen lijkt het wel. De grote boze buitenwereld zogezegd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
bang voor wat en teleurgesteld in wat?
Mijn benadering is verbluffend.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
voor bijna alles en iedereen lijkt het wel. De grote boze buitenwereld zogezegd.
Het libertarisme is goed vergelijkbaar met het communisme ook in de paralellen met religie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Overtuigd zijn van de slechtheid van overheden lijkt ook op een religie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |