Iedere kutnerd maakt een backup, maar jij en je alterego niet?quote:
Precies. Argumentatie wordt beantwoord met ad hominems. Compleet zinloos: de hele wereld bestaat uit extremisten, behalve bij GroenLinks.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben echt klaar met je, je hebt gewoon zo een grote plaat voor je harses dat ik niet meer op je ga reageren.
Je bent gewoon echt te stom en te geindoctrineerd om begrijpend te lezen.
Dat zeg ik net een gefrustreerde communist. Immer anderen de schuld geven van het eigen falen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, ben gewoon klaar met hem. Ga niet meer reageren op zijn fascisme en daarmee klaar.
Zo simpel is het
Stuitend.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef PJORourke het volgende:
Argumentatie wordt beantwoord met ad hominems
(...)
The world according to duke.
Nee, eenvoudigweg pathetic.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:06 schreef Sidekick het volgende:
Stuitend.
Doe er dan wat aan in plaats van je slappe commentaar te posten.quote:
Deze kwalificatie gebruik je nu snel om te voorkomen dat jij daar voor wordt uitgemaakt?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zeg ik net een gefrustreerde communist. Immer anderen de schuld geven van het eigen falen.
Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan in plaats van je slappe commentaar te posten.
Ga jij maar weer bij je grote held Sjun een bruin armpje halen gefrustreerd jongetje. Misschien dat je daar wel wat presteert.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies. Argumentatie wordt beantwoord met ad hominems. Compleet zinloos: de hele wereld bestaat uit extremisten, behalve bij GroenLinks.
The world according to duke.
Nee ik ben al fascistquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Deze kwalificatie gebruik je nu snel om te voorkomen dat jij daar voor wordt uitgemaakt?![]()
Daar is ook niks gezelligs aanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal pianorammen.
Je weet jezelf in elk geval prima te omschrijven.quote:
Sjun is daar nu topposter.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga jij maar weer bij je grote held Sjun een bruin armpje halen gefrustreerd jongetje. Misschien dat je daar wel wat presteert.
Die is ook topposter in het zelden of nooit gebruikte POLSC noodforum.quote:
Ja, wel, ook een loshangende zonnebril kan bij een ongeluk een moordwapen worden...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de redenering vind ik niet gek: wanneer er ongelukken zijn, worden hondjes ook de lucht ingeslingerd en dat kan gevaarlijk zijn.
Waar haalt die de tijd voor om op al die fora topposter te worden?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is ook topposter in het zelden of nooit gebruikte POLSC noodforum.
Z'n kloons op fok zullen het wel niet druk genoeg hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar haalt die de tijd voor om op al die fora topposter te worden?![]()
Geweldig inderdaadquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yep. Maar vooral Vinokourov. En de komende dagen moet iedereen gaan aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |