Het is de minst slechte en je zit vaak genoeg te prijzen hoeveel welvaart en vrede we wel niet hebben door die afpersing.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:06 schreef du_ke het volgende:
Ik ben helemaal niet overtuigd van de goedheid van overheden. Helaas blijkt dat niet door die plaat voor je kop heen te dringen
.
Het zal voor iedereen werken. Met een mentaliteit dat iedereen te stom is om zelf te kiezen zal dat niet werken nee.quote:Ik ben niet overtuigd van het alternatief dat jij voorstaat. Dat is namelijk zo extreem dat het niet zal werken voor verreweg de meeste mensen.
Kijk nou, een pot die een ketel verwijt dat 'ie zwart zietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is de minst slechte en je zit vaak genoeg te prijzen hoeveel welvaart en vrede we wel niet hebben door die afpersing.
[..]
Het zal voor iedereen werken. Met een mentaliteit dat iedereen te stom is om zelf te kiezen zal dat niet werken nee.
Voor een mr. nuance ben je verdomd radicaal. Jij reduceert pragmatisme tot het in de zand steken van je harses. LALALALALALA overheid is de beste oplossing, LALALALALALALALALA ze doen alles goed, LALALALALALA
Ik ben een beetje klaar met je, je kan gewoon echt niet lezen of iets begrijpen. Eigen aan groenlinksers ... fascistische mongolen.
Onze overheid doet het zeker niet zeer slecht inderdaad. Dat is echter wat anders dan overtuigd zijn van de goedheid van overheden. Iets heel anders zelfs.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is de minst slechte en je zit vaak genoeg te prijzen hoeveel welvaart en vrede we wel niet hebben door die afpersing.
[..]
Je kan niet ontkennen, en in elk geval niet hard maken, dat een zeer groot deel van de mensen in een zogenaamde libertarische staat veel en veel slechter af zal zijn.quote:Het zal voor iedereen werken. Met een mentaliteit dat iedereen te stom is om zelf te kiezen zal dat niet werken nee.
quote:Voor een mr. nuance ben je verdomd radicaal. Jij reduceert pragmatisme tot het in de zand steken van je harses. LALALALALALA overheid is de beste oplossing, LALALALALALALALALA ze doen alles goed, LALALALALALA
Ok je geeft dus gewoon toe dat het je aan argumenten ontbreekt? Prima weten we dat ook weerquote:
Ik ben een beetje klaar met je, je kan gewoon echt niet lezen of iets begrijpen. Eigen aan groenlinksers ... fascistische mongolen.
Ach laat die jongen, hij is zo verschrikkelijk overtuigd van de werking van z'n theorietje dat iedereen die daar tegenin gaat als achterlijk bestempelt dient te worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kijk nou, een pot die een ketel verwijt dat 'ie zwart zietWat koddig
que?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:16 schreef Elseetje het volgende:
Kijk nou, een pot die een ketel verwijt dat 'ie zwart zietWat koddig
Heb nog 1 tip voor je, koop eens een spiegelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben echt klaar met je, je hebt gewoon zo een grote plaat voor je harses dat ik niet meer op je ga reageren.
Je bent gewoon echt te stom en te geindoctrineerd om gebrijpend te lezen.
Dat moet lukken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Geen ruzie maken, neem een sigaar en bier.
Weinig gevecht ... ik heb gewoon geen zin meer om zijn overheidsfilie aan te horen. Hij weigert elk zinnig argument en alle terechtwijzingen in de vorige SC negeert hij alsof zijn neus wortelsap bloedt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Applefight!
De SC is er niet voor dat soort zaken. Open een topic.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weinig gevecht ... ik heb gewoon geen zin meer om zijn overheidsfilie aan te horen. Hij weigert e;l zinnig argument en alle terechtwijzingen in de vorige SC negeert hij alsof zijn neus wortelsap bloedt.
Ik kan daar niets mee, hij geeft niet eens toe dat de huidige regering geweld gebruikt en dat hij dat verheerlijkt. Prima als je dat voor ogen hebt, wat hij heeft, maar hij lult er omheen.
Als hij dat nou gewoon toegeeft dat geweld de enige manier is om een democratie te realiseren dan komen we ergens.
Neuh, ben gewoon klaar met hem. Ga niet meer reageren op zijn fascisme en daarmee klaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De SC is er niet voor dat soort zaken. Open een topic.
Ach, zo heeft iedereen wel wat. In principe discussieer ik ook niet meer over politiek met linkse gasten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, ben gewoon klaar met hem. Ga niet meer reageren op zijn fascisme en daarmee klaar.
Zo simpel is het
Te verkrijgen bij Sidekick, die rooie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is de ignorefunctie?
hehe, bannen is ook weer zo overdreven. Hij heeft het recht om zijn onzin rond te spuiten, hoe vol dat met spinazispetters ook is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:52 schreef Apropos het volgende:
Te verkrijgen bij Sidekick, die rooie.
Fokblock is niet meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Te verkrijgen bij Sidekick, die rooie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |