quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:15 schreef Starlie het volgende:
Natas gaat neem ik aan weg zodra de bonbons klaar zijn? Heeft ze wat om mee te nemen naar haar kindjes!
Ik ben benieuwd wat voor een fantastische OP je gaat maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:10 schreef F04 het volgende:
go
Daar ging het vanmiddag een tijdje over op de Cossen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:16 schreef tony38 het volgende:
?weg ik denk het niet hoe kom je aan die informatie???????
hoe kun je dat nou zeggen?????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Heel suggestief zingt Nada het liedje ademnood naast Jaap: Tot ik krijg wat ik wil van jou.
Eng wijf.
Jah had ook zoiets begrepen toen ik op mn werk ff sneeky op internet zat maar hoe zit dat nu??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar ging het vanmiddag een tijdje over op de Cossen...
Lijkt me beter als ze eerst nog een hapje avondeten doet. Het is al voorbij zessen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:15 schreef Starlie het volgende:
Natas gaat neem ik aan weg zodra de bonbons klaar zijn? Heeft ze wat om mee te nemen naar haar kindjes!
Tja... ik zat ook sneaky op mijn werk te kijken...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jah had ook zoiets begrepen toen ik op mn werk ff sneeky op internet zat maar hoe zit dat nu??
Voor ons of voor haar?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Lijkt me beter als ze eerst nog een hapje avondeten doet. Het is al voorbij zessen.
Daar gaat het als sinds november overquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar ging het vanmiddag een tijdje over op de Cossen...
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:14 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Oh leuk vertel wat voor een aktie, geweldig wordt er voor Dennis ook eindelijk eens wat gedaan, alles gaat zn neus voorbij, geen kettinkjes helemaal nix, wat attent voor jullie, vertel vertel vertel, ben te ongeduldig om de COSsen door te lezen
Ken je die mop van die vrouw die naar de disco Wilgo haar kinderen PC hooft Suriname ging?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jah had ook zoiets begrepen toen ik op mn werk ff sneeky op internet zat maar hoe zit dat nu??
Even een OT vraagje. Ga je de Brianrap zelf spitten?quote:
Kan niet, want anders is ze niet op tijd thuis voor haar voorleeskwartiertje..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Lijkt me beter als ze eerst nog een hapje avondeten doet. Het is al voorbij zessen.
Nee maar zou het wel kunnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even een OT vraagje. Ga je de Brianrap zelf spitten?![]()
Wanneer heb jij er voor het laatst een gezien? Ik heb er een topic voor geopend zelfs, en toen deed ze het ineens bijna niet meer en nu toch helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan niet anders is ze niet op tijd thuis voor haar voorleeskwartiertje..![]()
Je taalgebruik en gastvrijheid gaan er niet echt op vooruit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:24 schreef DrsH het volgende:
Fucking hell, ik krijg loge's stelletje teringlijers![]()
![]()
![]()
Het lijkt haast of je het mistquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wanneer heb jij er voor het laatst een gezien? Ik heb er een topic voor geopend zelfs, en toen deed ze het ineens bijna niet meer en nu toch helemaal niet meer?![]()
Sorry, dat was Terror H nu weer Emo Hquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je taalgebruik en gastvrijheid gaan er niet echt op vooruit.![]()
CHayenne is toch al in suriname?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wanneer heb jij er voor het laatst een gezien? Ik heb er een topic voor geopend zelfs, en toen deed ze het ineens bijna niet meer en nu toch helemaal niet meer?![]()
Nou en of ik het mis! Het was het meest egocentrische praatje voor kinderen dat ik ooit heb gehoord.quote:
Kindjuhhhs hebben vakantie en , zoals ze vandaag zelf zei: Yenne en Yairo mogen geen streams kijken omdat mama zo lief overkomt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom alleen dames, held op sokken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:31 schreef FdW het volgende:
Lieve dames van de FOK! pamper Dennis commissie, mag ik enige suggesties doen?
Maak er een happening van en ga met een stevige delegatie het pakket aanbieden.
Studeer een lied in zodat het inhoudelijk en kwalitatief de VOL en NowLive akties subliem overtreft.
Laat uw ballen zien!![]()
![]()
Er staat ook iets leuks voor hem in de ALDI folder: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_30/P_OFF02.HTMquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:31 schreef FdW het volgende:
Lieve dames van de FOK! pamper Dennis commissie, mag ik enige suggesties doen?
Maak er een happening van en ga met een stevige delegatie het pakket aanbieden.
Studeer een lied in zodat het inhoudelijk en kwalitatief de VOL en NowLive akties subliem overtreft.
Laat uw ballen zien!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat ook iets leuks voor hem in de ALDI folder: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_30/P_OFF02.HTM
Een echte Libelle wil graag laten zien dat ze iets kan zonder een man.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom alleen dames, held op sokken.![]()
Schat, we blijven hopen maar ze rot maar niet op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef getl0st het volgende:
Waarom blijft er gespeculeerd worden over het vertrek van Natasia?
Elke keer lees ik me rot om te kijken of het nou op waarheid gebaseerd is.. maar nee
ze geeft het steeds zelf aan dat ze vertrekt, om ons te pesten denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef getl0st het volgende:
Waarom blijft er gespeculeerd worden over het vertrek van Natasia?
Elke keer lees ik me rot om te kijken of het nou op waarheid gebaseerd is.. maar nee
wij ook.... 2 weken lang.. dat wordt weinig streamenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:24 schreef DrsH het volgende:
Fucking hell, ik krijg loge's stelletje teringlijers![]()
![]()
![]()
Eventjes OT.. m'n zus is gister naar een feestje geweest (een vriend van haar was de organisator) waar Eric en Tilly ook aanwezig waren.. en een paar mensen van de redactie.. Alcohol het waarheidserumquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, we blijven hopen maar ze rot maar niet op.![]()
![]()
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Een echte Libelle wil graag laten zien dat ze iets kan zonder een man.![]()
N.B. Binnenkort kun je een briljante aktie zien, georganiseerd door een petit commite d'hommes.
Wij lullen niet, wij doen.![]()
met een paracetamolletje op bed gekropen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef pasjesjen het volgende:
misschien heb ik wat gemist hoor maar waar is amanda
Mensen moeten gewoon stoppen met de streams te bekijken voor zolang zij nog in het huis zit. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:40 schreef blomst het volgende:
ze geeft het steeds zelf aan dat ze vertrekt, om ons te pesten denk ik.
thanx vandaar dat ik geen commentaar hoor.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef blomst het volgende:
[..]
met een paracetamolletje op bed gekropen.
Je zult genieten, ik heb de steun van een FOK! topper.quote:
Volgens mij nog op bed, voelde zicht wat "ziekig"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef pasjesjen het volgende:
misschien heb ik wat gemist hoor maar waar is amanda
Jepquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef DrsH het volgende:
wie ligt dssr op Naadje haar schoot is dat Brian
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef DrsH het volgende:
Een mens zou ervan gaan stotterenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef DrsH het volgende:
Yep, in diepe rust zo lijk het...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef DrsH het volgende:
Amanda is naar bed heel toevallig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef DrsH het volgende:
wie ligt daar op Naadje haar schoot is dat Brian
Sowwwwwww een echte Femme Fatal dusquote:
Dennis zijn ding DOET HET NIET.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef DrsH het volgende:
Dennis doe je DING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef DrsH het volgende:
Dennis doe je DING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze moet gaan pijpen anders valt het niet op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nadia kijkt af en toe richting keukentafel, maar geen enkele reactie.
Vanmiddag zat ze in kantoor met Jaap en Dennis en ze had het erover dat ze Brian er wel in wilde hebben. En Dennis zat wat te lachen alsof hij het een goed idee vond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nadia kijkt af en toe richting keukentafel, maar geen enkele reactie.
Aan die dikke inham onder de neus kun je zien dat het oorspronkelijk een jongetje was.quote:
quote:
Commentaren Op Streamsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef Vlindur het volgende:
Waar staat "COS" nou eigenlijk voor?
Commentaar Op Streamsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef Vlindur het volgende:
Commentaren Op Streamsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef Vlindur het volgende:
Snor zit er nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Aan die dikke inham onder de neus kun je zien dat het oorspronkelijk een jongetje was.![]()
Nog wat gehoord van Tilly of ze echt wegblijft ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Eventjes OT.. m'n zus is gister naar een feestje geweest (een vriend van haar was de organisator) waar Eric en Tilly ook aanwezig waren.. en een paar mensen van de redactie.. Alcohol het waarheidserum..
Als ik nog ene twijfel had over de invloed van de redactie is die nu weg.. hij gaf namelijk toe dat hijzelf een van de personen was die intructies gaf als het saai werd / is..
alleen aan DIE inham??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Aan die dikke inham onder de neus kun je zien dat het oorspronkelijk een jongetje was.![]()
En soms Commentaar Op Streamlock, en dan gaat het er hier ook heftig aan toe.quote:
Ik zag het gisteravond jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En soms Commentaar Op Streamlock, en dan gaat het er hier ook heftig aan toe.![]()
![]()
![]()
![]()
Die andere inham is nog niet duidelijk te zien geweest.quote:
Erik zou blij met de billetjes zijn geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Die andere inham is nog niet duidelijk te zien geweest.
Wat wel opvalt is dat de onderbuik vreemd afloopt, geen spoor van een venusheuvel.![]()
Zou ook kunnen door lipo die daar niet gesuckt is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Die andere inham is nog niet duidelijk te zien geweest.
Wat wel opvalt is dat de onderbuik vreemd afloopt, geen spoor van een venusheuvel.![]()
Dennixook, maar durft nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef mahe het volgende:
[..]
Erik zou blij met de billetjes zijn geweest
Waar is de tijd gebleven dat ze van achter riepen: "Neem eens een actieve houding aan!"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:01 schreef mootie het volgende:
Ze gaan gewoon op de bank liggen slapen terwijl er bezoek is?![]()
Buiten dat..... dat doe je toch gewoon niet!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ze van achter riepen: "Neem eens een actieve houding aan!"![]()
Dat is redelijk slecht bevallenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ze van achter riepen: "Neem eens een actieve houding aan!"![]()
Neej.. m'n zus wist niet dat ze uberhaupt weg was..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Nog wat gehoord van Tilly of ze echt wegblijft ?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:04 schreef Meganog het volgende:
Bloemen uit medelijden voor Brian en Natasia.
Teambuildingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:06 schreef pasjesjen het volgende:
Ze zijn allemaal geslaagd
iedereen moet appart voor voren
en de rest moet klappen![]()
1200 euroquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het nieuwe haar van Amanda ziet er al weer uit als uitgeplozen henneptouw.
Moet je die hand ( kolenschop ) op dat rode kussen zien, dat is toch geen vrouwenhand ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
Ze keek twee keer recht in de camera terwijl ze ging liggen
[afbeelding]
Zo zag het er al uit toen het erin gingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas loopt ( met schaar in gedachten ) te loeren naar het haar van de chocolade mevrouw...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind hem wel passen bij haar brede bovenlijfquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:08 schreef neehe het volgende:
[..]
Moet je die hand ( kolenschop ) op dat rode kussen zien, dat is toch geen vrouwenhand ?![]()
jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Krijgt Jaap ook een oorkonde?
Voor de 2 toppertjesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:08 schreef fredfik het volgende:
wat stond er nu op het kaartje van de tweede bos bloemen??
ik verstond sterf en nog wat?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Tas loopt ( met schaar in gedachten ) te loeren naar het haar van de chocolade mevrouw...![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft ook zin in een chocolaatje.
Nee niet gehoord sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
Waar had nadia over met aMANda op de trap?
Iemand iets gehoort.
Laatste wat ik hoorde was dat nadia zei:ik had dat gevoel wel.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben ook de beroerdste niet![]()
Gelukkig is er ook LEKKERE chocolade.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Owww ........quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die naam slaat meer op de caps van hierboven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
http://www.deathbychocolate.nl/
Ondankbaar figuurquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook LEKKERE chocolade.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
Bij Death by Chocolate denk ik echt meer hieraan
[afbeelding]
[afbeelding]
Nix denkt; wat een rare sudokuquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
wat zit Nix nu dom te kijken naar het schaakbord, telekinese oefenen?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:27 schreef Mokum020 het volgende:
Terror: heel lang kijken naar dit plaatje
[afbeelding]
![]()
vanaf 25 juli hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk prijsje, morgen maar eens even meenemen.
Heeft Frank Boeijen een liedje van gemaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef milk-shake het volgende:
hallo.....everyone..............Natas nog in da House? zeg me dat het niet zo is![]()
Ik moet het op dit punt met jullie eens zijn, ik heb haar een kans gegeven, ik heb echt enorm hard geprobeert haar aardig te vinden en toch wel interresant echt waar, maar helaas, het heeft zich ontpopt als een wormvormig aanhangsel van Brian en Amanda die ik toch op hun punten wel weer waardeer!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef pasjesjen het volgende:
nadia wordt depresief van dr haar
weet ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft Frank Boeijen een liedje van gemaakt.
Maar het is wel zo.![]()
Omdat dat een nest is van bacterien wat er onder dat jurkje zit?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Brian wil onder Amanda's jurkje kijken, want dat vindt ie mooi.
Waarom is dat meteen ranzig als het over Amanda gaat....
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:37 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik moet het op dit punt met jullie eens zijn, ik heb haar een kans gegeven, ik heb echt enorm hard geprobeert haar aardig te vinden en toch wel interresant echt waar, maar helaas, het heeft zich ontpopt als een wormvormig aanhangsel van Brian en Amanda die ik toch op hun punten wel weer waardeer!!!!
Ben ik nu nog specialer voor jullie geworden ???![]()
Maar ze had helemaal geen aanleiding gegeven!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
Ze lult nu met Natas over het Brain dat ie bij haar op de bank lag. Liefheid of meer ? Natas weet het niet maar haar voelsprieten hadden het wel opgevangen.
Over Brianquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
waar heeft nadia het nu steeds over?
Kon iemand het volgen?
Nou voorruit dan:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
Schiet mij maar lek.... maar nu gaat Brian zich uitkleden en naar bed?![]()
[afbeelding]
Hij moet vanavond weer leveren (in bed).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou voorruit dan:
[afbeelding]
Hij heeft vandaag te veel actieve houdingen aangenomen en is daar nu moe van (of hij wil neuken).
Ze zit gewoon keihard iedere kerel gek te maken die er is!! en in het echie vind ze Brian wel leuk, als Brian zich laat gaan met haar grijpt ze zo haar kans, wat dan wel weer leuke situaties op kan leveren! Die onzekerheid is enorm gespeeld, ze weet precies waar ze mee bezig is om te krijgen wat ze wil!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
Ze lult nu met Natas over het Brain dat ie bij haar op de bank lag. Liefheid of meer ? Natas weet het niet maar haar voelsprieten hadden het wel opgevangen.
en bij de gedachte al (is ie moe)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet vanavond weer leveren (in bed).
En daarbij laat ze jouw favoriet als een baksteen vallen. Walgelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:41 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ze zit gewoon keihard iedere kerel gek te maken die er is!! en in het echie vind ze Brian wel leuk, als Brian zich laat gaan met haar grijpt ze zo haar kans, wat dan wel weer leuke situaties op kan leveren! Die onzekerheid is enorm gespeeld, ze weet precies waar ze mee bezig is om te krijgen wat ze wil!
Protest!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou voorruit dan:
[afbeelding]
Hij heeft vandaag te veel actieve houdingen aangenomen en is daar nu moe van (of hij wil neuken).
Voor mij wel, knul, voor mij wel!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:37 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik moet het op dit punt met jullie eens zijn, ik heb haar een kans gegeven, ik heb echt enorm hard geprobeert haar aardig te vinden en toch wel interresant echt waar, maar helaas, het heeft zich ontpopt als een wormvormig aanhangsel van Brian en Amanda die ik toch op hun punten wel weer waardeer!!!!
Ben ik nu nog specialer voor jullie geworden ???![]()
Die had ook vast last van haar voelsprietenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:41 schreef mazaru het volgende:
Ik zie dat Amanda ineens weer wonderbaarlijk is opgeknapt?
En als Amanda dat door krijgt wordt het een echte catfight (als de Febo dan WEER licht te slapen)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:41 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ze zit gewoon keihard iedere kerel gek te maken die er is!! en in het echie vind ze Brian wel leuk, als Brian zich laat gaan met haar grijpt ze zo haar kans, wat dan wel weer leuke situaties op kan leveren! Die onzekerheid is enorm gespeeld, ze weet precies waar ze mee bezig is om te krijgen wat ze wil!
Aan of uit?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als Amanda dat door krijgt wordt het een echte catfight (als de Febo dan WEER licht te slapen)
Het is ook heel lastig om zonder hersencellen gemene plannetjes te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die had ook vast last van haar voelsprieten![]()
HUHquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
Nu al 3 keer? Brian die Nadia zoent?
Volgens mij hangt die Nada met leugens aan elkaar......quote:
Dat wijf is zooo dom dat ze haar eigen leugens geloofdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Volgens mij hangt die Nada met leugens aan elkaar......
Jawel maar we hebben onze mond volquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef itsme het volgende:
Jezus. zitten jullie hier nog bonbons te eten?![]()
Er gebeurt niet veel blijkbaar?![]()
Hey daar hebben daar meer last van. Is duidelijk besmettelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wijf is zooo dom dat ze haar eigen leugens geloofd
natasia? nee nog niet. Ik wacht ook met smart.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef tipsch het volgende:
is ze al weg?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zit Nadia tegen Natasja, Denniks en Jaap te vertellen![]()
Edit: Fluisteren![]()
Inderdaad, maar ach, ze vervaagt toch naast mij, dus echt druk maakte ik me daar niet om hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:42 schreef FdW het volgende:
[..]
En daarbij laat ze jouw favoriet als een baksteen vallen. Walgelijk.![]()
Heerlijk toch!!!! die Amanda is lekker fel maar niet echt gemeen ofzo!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als Amanda dat door krijgt wordt het een echte catfight (als de Febo dan WEER licht te slapen)
Welnee, gewoon een naaldhak in het oog van Nadia, dan is ze wel tevreden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Heerlijk toch!!!! die Amanda is lekker fel maar niet echt gemeen ofzo!!
De taalnazi's Demins en Leandra zijn ontslagen, daarom neem ik als gebaar van goede wil de honeurs waar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
AAN dan maar, zien wij ook iets meer.
mierenneukert![]()
Wat maakt dat nu uit!! zolang Amanda dit gefluister maar ter ore komt!!!! vriendinnetje of niet, Amanda verklaart haar de oorrlogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Volgens mij hangt die Nada met leugens aan elkaar......
Ik heb Brian haar nog nooit zien zoenen of andersom
verdorie, ik dacht ze eindelijk vanmiddag zou opkrassenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:49 schreef Flounder het volgende:
[..]
natasia? nee nog niet. Ik wacht ook met smart.
Hahhahaha Nadia liep met haar oog tegen mijn hak aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een naaldhak in het oog van Nadia, dan is ze wel tevreden.
Jah, ze zou dit keer toch wel goed raken ??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een naaldhak in het oog van Nadia, dan is ze wel tevreden.
Jij ook al...man ik haat haar zo..dat ik als voodoo in mijn macht lag ik haar gemold had al....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
verdorie, ik dacht ze eindelijk vanmiddag zou opkrassen
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:52 schreef FdW het volgende:
[..]
De taalnazi's Demins en Leandra zijn ontslagen, daarom neem ik als gebaar van goede wil de honeurs waar.![]()
Honneurs!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:52 schreef FdW het volgende:
[..]
De taalnazi's Demins en Leandra zijn ontslagen, daarom neem ik als gebaar van goede wil de honeurs waar.![]()
Bij Tas werkt alleen winti.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij ook al...man ik haat haar zo..dat ik als voodoo in mijn macht lag ik haar gemold had al....
voor de ongelovigen,..vergis je niet in voodoo...
Zodra je het onder de knie hebt, kun je dan ook ff iets doen aan dat gezang van Nadia ???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij ook al...man ik haat haar zo..dat ik als voodoo in mijn macht lag ik haar gemold had al....
De enige manier om je tot leven te wekken.quote:
Heb ik ook wel eens last van, na bruine bonen.quote:
quote:
Was niet jouw fout!quote:
WTF. Kijk jij wel eens?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:51 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Heerlijk toch!!!! die Amanda is lekker fel maar niet echt gemeen ofzo!!
Mag het iets minder, ja?quote:
Je bezatten omdat ze niet weg is?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:58 schreef bob_marley het volgende:
nou gvd is die klote trut nog niet opgerot![]()
lekker dan heb ik bier gehaald voor haar vertrek en dan gaat ze maar niet het is echt niet fuckin normaal meer
wat moet ik nou met al het bier![]()
Jah Amanda is behoorlijk voorspelbaar!!!! ik bedoel, ze is enigzins ordi en reageert ook zo, maar is wel eerlijk en in staat om iemand te vergeven, maak haar alleen niet nijdig, dat bedoel ik met lekker fel!!! dat ze niet gemeen is, is meer dat je precies weet wat je aan haar hebt, je kan haar reacties al helemaal uitstippelen....quote:
Mute geen optie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
Keuzes:
Brian die op zn gitaar ragt
Irritant hoog half gezang van Nadia
Ze kan helemaal niks vergevenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:00 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jah Amanda is behoorlijk voorspelbaar!!!! ik bedoel, ze is enigzins ordi en reageert ook zo, maar is wel eerlijk en in staat om iemand te vergeven, maak haar alleen niet nijdig, dat bedoel ik met lekker fel!!! dat ze niet gemeen is, is meer dat je precies weet wat je aan haar hebt, je kan haar reacties al helemaal uitstippelen....
Niet te enthousiastquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:00 schreef PumaStreamer het volgende:
DGK op TV begint...yay...altijd leuk om te zien wat zij laten zien aan de niet streamers...![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hij probeert zich er al weer uit te weazelen... Maandag misschien, maar nu kan ook.... maar maar maar....quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef FdW het volgende:
[..]
De enige manier om je tot leven te wekken.![]()
Hij voert de spanning op...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
Zie je wel? Denniks wil eerst morgen en overmorgen afwachten. Snotneus!
nee, nee..... uiterlijk maandagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
Denniks wil nu gaan knallen!
100% zeker?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
Denniks wil nu gaan knallen!
Je wilt toch niet zeggen dat je : kwaak. kwaak.... ogenblik stlte... kwaak, kwaak gemist hebquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja, daar komt dus helemaal niks van.... Al die terror 's avonds tegen Huub is ook nog NOOIT wat van gekomen.
Het lijkt er wel op dat de oude man inmiddels weer is ingedommeld.quote:
Volgens Nadia heeft Brian al 3 keer 'moves' gemaakt naar haar toequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:07 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wat heeft Brian volgens hem gedaan/gezegt dan?
Dat negeer ik, ben er NOG ondersteboven vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je : kwaak. kwaak.... ogenblik stlte... kwaak, kwaak gemist heb![]()
Dinsdag is hij weer terug in zijn kast. Read my lips.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Uiterlijk maandag gaat het gewoon los! 100%!!
Moooooi, dan kan ik nog even stofzuigerterror gaan doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
Uiterlijk maandag gaat het gewoon los! 100%!!
Zij worden door Nadia in de zeik genomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:09 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb echt een beetje het gevoel dat wij door Dnix in de zeik worden genomen!
Heeft Nadia verzonnen (volgens mij) 3 keer zoenen kunnen we echt niet gemist hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens Dennis hebben Nadia & Brian zitten zoenen :S Wanneer dan in godsnaam??
Vroeger hing in sommige cafe's het bordje. ''morgen gratis drinken''quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
Jeeezus REDACTIE, instrueer Nix is, dat íe nu wat gaat doen en niet later (lees nooit).
niet... Nada liegt er lustig op losquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens Dennis hebben Nadia & Brian zitten zoenen :S Wanneer dan in godsnaam??
In staat om te vergeven? ze kan niet vergeven en vergeten, ja bahalve als het om haar neukertje gaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:00 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jah Amanda is behoorlijk voorspelbaar!!!! ik bedoel, ze is enigzins ordi en reageert ook zo, maar is wel eerlijk en in staat om iemand te vergeven, maak haar alleen niet nijdig, dat bedoel ik met lekker fel!!! dat ze niet gemeen is, is meer dat je precies weet wat je aan haar hebt, je kan haar reacties al helemaal uitstippelen....
Nou, ik ga d'r niet op wachten - heb al voor 'em gestemd. En nu actie Dennie!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee, morgen en overmorgen afwachten... wow!
De hele shit gaat op zn kop, aldus Dennis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
de koppeltjes komt wel verandering in, uiterlijk maandag.
Dennix heeft weer grote plannen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
De hele shit gaat op zn kop, aldus Dennis.
Hij mag namens Sjon de stekker eruit trekken. Heeft ie tenminste nog iets gedaan...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ware het niet dat Dennis er vanavond wordt ingeluisd door Amanda, Brian en Nadiaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
de koppeltjes komt wel verandering in, uiterlijk maandag.
Dennix heeft weer grote plannen.
ik lig nu al in een deukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zoooooo grappig, hij hangt al zn plannen op aan moves van Brian die gewoon niet gebeurd zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:16 schreef ScofieldM het volgende:
Tuurlijk hebben ze niet gezoend die denniks lult uit z'n nek en denkt dat de zaak gaat escaleren maar dat gaat hem echt niet worden.
Zegt nu dat Nadia meer Brian's type is want dat weet hij zeker duidelijk niet dus![]()
Hij gaat ook zeker niet Nadia zoenen want hij heeft genoeg aan Amanda, een plan die werkelijk kant noch wal raakt. Als ze komen met de leugen dat ze samen hebben gezoend weet Amanda ook wel beter want wat die dennix niet weet is dat ze hem een loer gaan draaien samen met Nadia in bed en dan zal hij minder lachen met die gemaakte act van hem want Nadia wil hem ook een lesje leren![]()
De hele kop van Dennis is shitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat Nadia gewoon een gigantische leugenaar is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zoooooo grappig, hij hangt al zn plannen op aan moves van Brian die gewoon niet gebeurd zijn![]()
Welnee, Jaap heeft allang door dat Dennis alleen maar een hoop geblaat is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:18 schreef riri het volgende:
Dat Jaap NIX ziet is helemaal verwonderlijk...alle plannen komen van Jaap,Dennix doet nix
Maar toch steekt het hem dat Dennis Nadia "dingetjes"wil laten doen die hij niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, Jaap heeft allang door dat Dennis alleen maar een hoop geblaat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |