Omdat dat een nest is van bacterien wat er onder dat jurkje zit?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
Brian wil onder Amanda's jurkje kijken, want dat vindt ie mooi.
Waarom is dat meteen ranzig als het over Amanda gaat....
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:37 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik moet het op dit punt met jullie eens zijn, ik heb haar een kans gegeven, ik heb echt enorm hard geprobeert haar aardig te vinden en toch wel interresant echt waar, maar helaas, het heeft zich ontpopt als een wormvormig aanhangsel van Brian en Amanda die ik toch op hun punten wel weer waardeer!!!!
Ben ik nu nog specialer voor jullie geworden ???![]()
Maar ze had helemaal geen aanleiding gegeven!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
Ze lult nu met Natas over het Brain dat ie bij haar op de bank lag. Liefheid of meer ? Natas weet het niet maar haar voelsprieten hadden het wel opgevangen.
Over Brianquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef blomst het volgende:
waar heeft nadia het nu steeds over?
Kon iemand het volgen?
Nou voorruit dan:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
Schiet mij maar lek.... maar nu gaat Brian zich uitkleden en naar bed?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
Bij Death by Chocolate denk ik echt meer hieraan
[afbeelding]
Hij moet vanavond weer leveren (in bed).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou voorruit dan:
[afbeelding]
Hij heeft vandaag te veel actieve houdingen aangenomen en is daar nu moe van (of hij wil neuken).
Ze zit gewoon keihard iedere kerel gek te maken die er is!! en in het echie vind ze Brian wel leuk, als Brian zich laat gaan met haar grijpt ze zo haar kans, wat dan wel weer leuke situaties op kan leveren! Die onzekerheid is enorm gespeeld, ze weet precies waar ze mee bezig is om te krijgen wat ze wil!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
Ze lult nu met Natas over het Brain dat ie bij haar op de bank lag. Liefheid of meer ? Natas weet het niet maar haar voelsprieten hadden het wel opgevangen.
en bij de gedachte al (is ie moe)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij moet vanavond weer leveren (in bed).
En daarbij laat ze jouw favoriet als een baksteen vallen. Walgelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:41 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ze zit gewoon keihard iedere kerel gek te maken die er is!! en in het echie vind ze Brian wel leuk, als Brian zich laat gaan met haar grijpt ze zo haar kans, wat dan wel weer leuke situaties op kan leveren! Die onzekerheid is enorm gespeeld, ze weet precies waar ze mee bezig is om te krijgen wat ze wil!
Protest!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou voorruit dan:
[afbeelding]
Hij heeft vandaag te veel actieve houdingen aangenomen en is daar nu moe van (of hij wil neuken).
Voor mij wel, knul, voor mij wel!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:37 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik moet het op dit punt met jullie eens zijn, ik heb haar een kans gegeven, ik heb echt enorm hard geprobeert haar aardig te vinden en toch wel interresant echt waar, maar helaas, het heeft zich ontpopt als een wormvormig aanhangsel van Brian en Amanda die ik toch op hun punten wel weer waardeer!!!!
Ben ik nu nog specialer voor jullie geworden ???![]()
Die had ook vast last van haar voelsprietenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:41 schreef mazaru het volgende:
Ik zie dat Amanda ineens weer wonderbaarlijk is opgeknapt?
En als Amanda dat door krijgt wordt het een echte catfight (als de Febo dan WEER licht te slapen)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:41 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ze zit gewoon keihard iedere kerel gek te maken die er is!! en in het echie vind ze Brian wel leuk, als Brian zich laat gaan met haar grijpt ze zo haar kans, wat dan wel weer leuke situaties op kan leveren! Die onzekerheid is enorm gespeeld, ze weet precies waar ze mee bezig is om te krijgen wat ze wil!
Aan of uit?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als Amanda dat door krijgt wordt het een echte catfight (als de Febo dan WEER licht te slapen)
Het is ook heel lastig om zonder hersencellen gemene plannetjes te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die had ook vast last van haar voelsprieten![]()
HUHquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
Nu al 3 keer? Brian die Nadia zoent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |