quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:15 schreef Starlie het volgende:
Natas gaat neem ik aan weg zodra de bonbons klaar zijn? Heeft ze wat om mee te nemen naar haar kindjes!
Ik ben benieuwd wat voor een fantastische OP je gaat maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:10 schreef F04 het volgende:
go
Daar ging het vanmiddag een tijdje over op de Cossen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:16 schreef tony38 het volgende:
?weg ik denk het niet hoe kom je aan die informatie???????
hoe kun je dat nou zeggen?????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
Heel suggestief zingt Nada het liedje ademnood naast Jaap: Tot ik krijg wat ik wil van jou.
Eng wijf.
Jah had ook zoiets begrepen toen ik op mn werk ff sneeky op internet zat maar hoe zit dat nu??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar ging het vanmiddag een tijdje over op de Cossen...
Lijkt me beter als ze eerst nog een hapje avondeten doet. Het is al voorbij zessen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:15 schreef Starlie het volgende:
Natas gaat neem ik aan weg zodra de bonbons klaar zijn? Heeft ze wat om mee te nemen naar haar kindjes!
Tja... ik zat ook sneaky op mijn werk te kijken...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jah had ook zoiets begrepen toen ik op mn werk ff sneeky op internet zat maar hoe zit dat nu??
Voor ons of voor haar?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Lijkt me beter als ze eerst nog een hapje avondeten doet. Het is al voorbij zessen.
Daar gaat het als sinds november overquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:20 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar ging het vanmiddag een tijdje over op de Cossen...
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:14 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Oh leuk vertel wat voor een aktie, geweldig wordt er voor Dennis ook eindelijk eens wat gedaan, alles gaat zn neus voorbij, geen kettinkjes helemaal nix, wat attent voor jullie, vertel vertel vertel, ben te ongeduldig om de COSsen door te lezen
Ken je die mop van die vrouw die naar de disco Wilgo haar kinderen PC hooft Suriname ging?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Jah had ook zoiets begrepen toen ik op mn werk ff sneeky op internet zat maar hoe zit dat nu??
Even een OT vraagje. Ga je de Brianrap zelf spitten?quote:
Kan niet, want anders is ze niet op tijd thuis voor haar voorleeskwartiertje..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Lijkt me beter als ze eerst nog een hapje avondeten doet. Het is al voorbij zessen.
Nee maar zou het wel kunnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even een OT vraagje. Ga je de Brianrap zelf spitten?![]()
Wanneer heb jij er voor het laatst een gezien? Ik heb er een topic voor geopend zelfs, en toen deed ze het ineens bijna niet meer en nu toch helemaal niet meer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan niet anders is ze niet op tijd thuis voor haar voorleeskwartiertje..![]()
Je taalgebruik en gastvrijheid gaan er niet echt op vooruit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:24 schreef DrsH het volgende:
Fucking hell, ik krijg loge's stelletje teringlijers![]()
![]()
![]()
Het lijkt haast of je het mistquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wanneer heb jij er voor het laatst een gezien? Ik heb er een topic voor geopend zelfs, en toen deed ze het ineens bijna niet meer en nu toch helemaal niet meer?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |