Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Een echte Libelle wil graag laten zien dat ze iets kan zonder een man.![]()
N.B. Binnenkort kun je een briljante aktie zien, georganiseerd door een petit commite d'hommes.
Wij lullen niet, wij doen.![]()
met een paracetamolletje op bed gekropen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef pasjesjen het volgende:
misschien heb ik wat gemist hoor maar waar is amanda
Mensen moeten gewoon stoppen met de streams te bekijken voor zolang zij nog in het huis zit. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:40 schreef blomst het volgende:
ze geeft het steeds zelf aan dat ze vertrekt, om ons te pesten denk ik.
thanx vandaar dat ik geen commentaar hoor.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef blomst het volgende:
[..]
met een paracetamolletje op bed gekropen.
Je zult genieten, ik heb de steun van een FOK! topper.quote:
Volgens mij nog op bed, voelde zicht wat "ziekig"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef pasjesjen het volgende:
misschien heb ik wat gemist hoor maar waar is amanda
Jepquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef DrsH het volgende:
wie ligt dssr op Naadje haar schoot is dat Brian
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef DrsH het volgende:
Een mens zou ervan gaan stotterenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef DrsH het volgende:
Yep, in diepe rust zo lijk het...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef DrsH het volgende:
Amanda is naar bed heel toevallig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef DrsH het volgende:
wie ligt daar op Naadje haar schoot is dat Brian
Sowwwwwww een echte Femme Fatal dusquote:
Dennis zijn ding DOET HET NIET.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef DrsH het volgende:
Dennis doe je DING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef DrsH het volgende:
Dennis doe je DING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze moet gaan pijpen anders valt het niet op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nadia kijkt af en toe richting keukentafel, maar geen enkele reactie.
Vanmiddag zat ze in kantoor met Jaap en Dennis en ze had het erover dat ze Brian er wel in wilde hebben. En Dennis zat wat te lachen alsof hij het een goed idee vond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nadia kijkt af en toe richting keukentafel, maar geen enkele reactie.
Aan die dikke inham onder de neus kun je zien dat het oorspronkelijk een jongetje was.quote:
quote:
Commentaren Op Streamsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef Vlindur het volgende:
Waar staat "COS" nou eigenlijk voor?
Commentaar Op Streamsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef Vlindur het volgende:
Commentaren Op Streamsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef Vlindur het volgende:
Snor zit er nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Aan die dikke inham onder de neus kun je zien dat het oorspronkelijk een jongetje was.![]()
Nog wat gehoord van Tilly of ze echt wegblijft ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Eventjes OT.. m'n zus is gister naar een feestje geweest (een vriend van haar was de organisator) waar Eric en Tilly ook aanwezig waren.. en een paar mensen van de redactie.. Alcohol het waarheidserum..
Als ik nog ene twijfel had over de invloed van de redactie is die nu weg.. hij gaf namelijk toe dat hijzelf een van de personen was die intructies gaf als het saai werd / is..
alleen aan DIE inham??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Aan die dikke inham onder de neus kun je zien dat het oorspronkelijk een jongetje was.![]()
En soms Commentaar Op Streamlock, en dan gaat het er hier ook heftig aan toe.quote:
Ik zag het gisteravond jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En soms Commentaar Op Streamlock, en dan gaat het er hier ook heftig aan toe.![]()
![]()
![]()
![]()
Die andere inham is nog niet duidelijk te zien geweest.quote:
Erik zou blij met de billetjes zijn geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Die andere inham is nog niet duidelijk te zien geweest.
Wat wel opvalt is dat de onderbuik vreemd afloopt, geen spoor van een venusheuvel.![]()
Zou ook kunnen door lipo die daar niet gesuckt is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Die andere inham is nog niet duidelijk te zien geweest.
Wat wel opvalt is dat de onderbuik vreemd afloopt, geen spoor van een venusheuvel.![]()
Dennixook, maar durft nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef mahe het volgende:
[..]
Erik zou blij met de billetjes zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |