Tssk. Daar zijn bookmarks voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef liefie_ het volgende:
tvptje
Pleinwacht.quote:
Aha, oke.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
James kwam terug van vakantie en Maedel is net weg. Ja, hij is diep
Hoi twist
Wat kan ik toch goed rijmenquote:
Prachtig. Je moet een bundel uitbrengen.quote:
Het gaat. NOg altijd erg moe. Maar vandaag gaat het aardig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het met twist?
Goed idee, hé.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prachtig. Je moet een bundel uitbrengen.
Gelukkig. Dat je maar meer up-dagen mag hebben dan down-dagenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het gaat. NOg altijd erg moe. Maar vandaag gaat het aardig.
Met jou?
En met de rest van het Lesbeau-team?
...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zag trouwens een leuke vrouw bij de AH vanmiddag.
Ze was wel wat ouder dan ik en niet bijzonder knap ofzo, maar ze had zo'n prettige stem om naar te luisteren!
Okee, ze heeft niet veel gezegd, maar wel genoeg om haar te willen kussen, ahum![]()
Heb je Leprechaun ooit gezien, ik heb me samen met een vriendin kapot gelachen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
Nou, die begint al lekker cliche. Stelletje krijgt een mysterieus pakje zonder afzender of begeleidende brief erbij. Er zit een buikspreekpop in.
Child's play, anyone?
Stukjes op fearnet (zender hier). Had niet echt trek om de hele film te kijken neequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb je Leprechaun ooit gezien, ik heb me samen met een vriendin kapot gelachen!
Nee, hij is best goed. Voor een gewone camera heb ik niets te klagen, maar ik ben verwend geweest met onze vorige(was ook geen spiegelreflex trouwens)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef wonderer het volgende:
De belichting is mooi.
Niks mis met Panasonic
Ieuw, dat vind ik dus niks, is net iets te smerig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stukjes op fearnet (zender hier). Had niet echt trek om de hele film te kijken nee
Ik kijk nu "dead silence" van de makers van Saw.
Nou ja, het is dus geen saw-achtige film, maar eentje over een bezeten buikspreekpop. Ik heb wel alledrie de saw films gezien trouwens. Op botbreuken na heb ik er niet zoveel moeite mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ieuw, dat vind ik dus niks, is net iets te smerig.
Ik houd meer van iets subtielere films.
Ik kan er wel naar kijken, heb 1 gezien, maar toen hoefden twee en drie van mij niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het is dus geen saw-achtige film, maar eentje over een bezeten buikspreekpop. Ik heb wel alledrie de saw films gezien trouwens. Op botbreuken na heb ik er niet zoveel moeite mee.
Ik reageer ook weleens enorm onredelijk en emotioneel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan van die films waar vrouwen zich vrouwelijk gedragen. Dus enorm emotioneel en onredelijk reageren. My super ex-girlfiend viel voor mij in die categorie, dus die heb ik niet uitgekeken
tssk.. de laatste keer dat ik keek was je niet blauwquote:
Je punt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tssk.. de laatste keer dat ik keek was je niet blauw![]()
quote:
Oooh!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vond het een typische mod-opmerking
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef philana het volgende:
moooooooooie foto's JamesBrownie
Is vooral de verdienste van de omgeving hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef philana het volgende:
moooooooooie foto's JamesBrownie
mooooooie omgevingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is vooral de verdienste van de omgeving hoor.![]()
quote:
of je roept "go nou eens out of the way man".quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
Je knipt de goeie stukjes uit de ene foto en plakt die over de toeristen in de andere foto heen.
Ervaring? Je beschrijft het zo beeldendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
of je roept "go nou eens out of the way man".
Voor je de foto maakt dank, daarna heeft geen zin meer natuurlijk
Ik lees dit zo voor, zegt mijn vrouw:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ervaring? Je beschrijft het zo beeldendHeb je al foto's italie?
plusje voor mevr Maedelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik lees dit zo voor, zegt mijn vrouw:
"zal ik een foto maken van dat jij hier die koekjes zit te vreten met die laptop op schoot en die muggenstick op tafel (*pets*)? hebben ze wat te lachen daar..."
Das best een goed idee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef maedel het volgende:
[..]
"zal ik een foto maken van dat jij hier die koekjes zit te vreten met die laptop op schoot en die muggenstick op tafel (*pets*)? hebben ze wat te lachen daar..."
Die pets die doet het 'm.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens gedaan, hielp geen zak.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
of je roept "go nou eens out of the way man".
Voor je de foto maakt dan, daarna heeft geen zin meer natuurlijk
*Italiaans koekje cruncht en uitzicht bewondert.
Zeg James, was dat in Kroatiė? Wat een prachtige foto's (en omgeving natuurlijk)!
Welk land/regio is dat? Het ziet er echt mooi uit!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef JamesBrownie het volgende:
het is trouwens in Plitvice, ik schrijf dat steeds verkeerd![]()
[afbeelding]
sure Ikke natuurlijk want het is morgen weekend dus hoef ik de wekker niet om 6.00 uur te zettenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:25 schreef DR34M3R het volgende:
hier nog iemand wakker?
Moooi. Waar wil je het over hebben?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sure Ikke natuurlijk want het is morgen weekend dus hoef ik de wekker niet om 6.00 uur te zetten![]()
Ons huis is verkochtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou noem jij maar een onderwerp dan lever ik wel commentaar
Zo binnen 1 weekquote:
nope. 1e kijkers (van de 3 stellen die zo vlug reageerden) en maar 6,5k onder de vraagprijs. Hulde aan de makelaar !quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo binnen 1 week![]()
dat doen jullie goed, of moet ik zeggen dat heeft de makelaar knap gedaan
nog die truc toegepast dat het huis naar appeltaart ruikt als bezichtiging is ?
plaatsgenoten of mensen van buiten ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nope. 1e kijkers (van de 3 stellen die zo vlug reageerden) en maar 6,5k onder de vraagprijs. Hulde aan de makelaar !
plaatsgenoten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
plaatsgenoten of mensen van buiten ?
maar nu begint dan voor jullie de grote speurtochtquote:
Komt goed, daarvan ben ik overtuigd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar nu begint dan voor jullie de grote speurtocht
en dat viel nog niet mee zag ik in een ander topic
en je zoekt alleen in V of in de regio groot E?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Komt goed, daarvan ben ik overtuigd.
Nee, alleen in V, we willen de kinderen op hun vertrouwde school laten, met de bekende vriendjes e.d.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je zoekt alleen in V of in de regio groot E?
helaas heb ik die hoek uit geen connectiesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, alleen in V, we willen de kinderen op hun vertrouwde school laten, met de bekende vriendjes e.d.
Plus de opa's en oma's wonen ook in V
Tja, O is een beetje ver fietsen iedere dag op en neer...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas heb ik die hoek uit geen connecties
maar mocht ik wat horen/lezen zal ik zeker aan je denken
mag je wel mee in de treinquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, O is een beetje ver fietsen iedere dag op en neer...
nou. fijn.quote:
nu met 4 gratis dagbladenquote:
uhuh... met jou als medereiziger zeker? Dan kost me dat zeker een half uur extra...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu met 4 gratis dagbladen
spits
metro
dag
De pers
vliegen die 3 kwartier om en ben je er alweer voordat je er erg in hebt aan de andere kant van de snelweg met zo'n phileas
maar zou dat wel goed kunnen gebruiken hoor, dan ben jij mijn stok achter de deurquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uhuh... met jou als medereiziger zeker? Dan kost me dat zeker een half uur extra...
als ik dan eens eerst instap.. en tegen de chauffeur zeg dat de deuren pas dicht mogen als jij veilig op je stoel zit?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zou dat wel goed kunnen gebruiken hoor, dan ben jij mijn stok achter de deur![]()
en kan jij de chauffeur signalen geven als ik weer eens klem tussen de deur zit
ja en dan pas nadat jij gecontroleerd hebt dat ik veilig en strak in de riemen vast zitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
als ik dan eens eerst instap.. en tegen de chauffeur zeg dat de deuren pas dicht mogen als jij veilig op je stoel zit?
kost het me nog dat half uur extra...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dan pas nadat jij gecontroleerd hebt dat ik veilig en strak in de riemen vast zit![]()
zie pm zometeenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef wonderer het volgende:
Dromer, wat goed, zo snel al! Is het zo'n tof huis of zo?
maar het resultaat dat je er live bij bent, en mij als het ware kan aansturen is onbetaalbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kost het me nog dat half uur extra...
uhuh...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het resultaat dat je er live bij bent, en mij als het ware kan aansturen is onbetaalbaar
kheb je nr.. wie gaat er nog meer eigenlijk vanuit dit topic?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wacht maar
dinsdag praat jij wel anders![]()
o jawel, daarvan ben ik echt overtuigd. We hebben tot uiterlijk 1 februari om hier weg te zijn. Ik hoop dat we zo lang niet nodig hebben..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:23 schreef wonderer het volgende:
Oh, je bent er nog wel
Hopelijk heb je snel zelf ook wat gevonden.
Jullie kunnen Erik wel meenemen vragenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kheb je nr.. wie gaat er nog meer eigenlijk vanuit dit topic?
O, vind het prima, en Ang3l vast ook. Erik, ga je mee?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jullie kunnen Erik wel meenemen vragen
die komt hier nog wel sporadisch maar die is deze tijd duidelijk minder actief op fok aanwezigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef DR34M3R het volgende:
waar is Erik eigenlijk.. die zie je hier ook niet al te veel meer...
volgens mij zit hij deze tijd weinig achter de pcquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef wonderer het volgende:
Niet alleen op Fok. Tenzij hij me geblokt heeft.
Ah, dat is ook wel eens lekker.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 06:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey.
Vanochtend mijn ouders uitgezwaaid en nu hier een paar dagen het rijk alleen.
Dat is waar. De hele nacht ook herontdekte ik laatst.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, moe. De ochtend duurt lang als je vanaf 4 uur wakker bent.
"wacht nog steeds op die koekjesfoto"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:35 schreef maedel het volgende:
oh wat ben ik toch sneu... zit ik alweer online![]()
Maar het is hier echt bloedjeheet zeg... ik ben al bijna uitgedroogd
euhm, dat gaat niet door denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"wacht nog steeds op die koekjesfoto"![]()
Nee, zo losgeslagen heb ik me nog niet gedragenquote:
laat mij ook eens een keertje naar de bekende weg vragenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, zo losgeslagen heb ik me nog niet gedragen
Maar gewoon ja, euh...kweenie. Ik wil niet op i-net met m'n foto...
ook haiquote:
Natuurlijk, je gaat toch niet naar A'dam zonder te blijven slapen, dat gaat helemaal niet man! (ehh, vrouw)quote:Op zondag 22 juli 2007 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
Ik heb nieuws, want het ziet er naar uit dat ik woensdag eindelijk een date heb. Ben niet meer zo enthousiast als ik was (want man, wat een strijd was het om een date te regelen), maar ik ga toch maar, anders krijg ik weer spijt. De 'gelukkige' (of de gigantische pechvogel, tis maar hoe je het bekijkt) woont in Amsterdam, dus heb ik weer een leuk uitje. Eigenlijk is het wel goed om er wat nuchterder, zeg maar, naartoe te gaan. Dan laat ik me ook niet zo snel het hoofd op hol jagen en is er heel wat voor nodig om mij overstag te krijgen. Ik krijg welhaast zin om impossible to get te gaan spelen als wraak
. Maar goed, daar ben ik toch te lief voor
.
Ze mailt of ik woensdagmiddag wil komen, want ze heeft donderdag vrij. Iemand die 1 + 1 kan optellen kan daaruit afleiden dat ik verondersteld word te blijven pitten? Ieh, dat is wel griezelig, hoor.
Hoi Erik, hoest?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof. Eng. Tof.
Mutsquote:Op zondag 22 juli 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje moe, geirriteerd door mijn zus en net SawIII gekeken dus lichtelijk onrustig.
Eh. Ja, nou, goor. Mijn spiegelneuronen hadden heel wat te verdurenquote:
Whehehe.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh. Ja, nou, goor. Mijn spiegelneuronen hadden heel wat te verduren. Wat betreft verhaal. Mwa, niet heel slecht behalve het eind.
En daar ging ie waarschijnlijk niet eens dood aan!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Het goorst vond ik eigenlijk nog wel hoe die vent de gemalen varkenskadavers over zich heen kreeg, op een of andere manier.
nee meer op alles met borsten dat zegt dat ze er goed uit zietquote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek. Op jou?
Heet ze toevallig Franny?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef liefie_ het volgende:
omdat ze gek is
en enorm onweerstaanbaar lekker
slechte combi vaak
leuk gek en lekker is de beste combiquote:Op zondag 22 juli 2007 20:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Franny?
Nee geintje.
Trouwens, gek en lekker is best een goede combi hoor, ligt eraan wat je ermee wil!
Mijn vriend was helemaal niet aardig, niet gestoord ofzo, maar gewoon onvriendelijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leuk gek en lekker is de beste combi(als iemand zich hierdoor aangesproken voelt... pm me!
![]()
)
maar gestoord op een niet zo leuke manier en onweerstaanbaar zorgen vaak voor sticky situations...
en nee ze heet geen franny haha
Daar hebben wel meer vrouwen last van geloof ikquote:Op zondag 22 juli 2007 20:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriend was helemaal niet aardig, niet gestoord ofzo, maar gewoon onvriendelijk.
En toch kon ik niet bij hem wegblijven, hij was zo verdomde aantrekkelijk! Nu is ie wel aardig trouwens.
Soms is dat best lastig ja.
Hij vond mij ook niet leuk...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer vrouwen last van geloof ik
was dat die situatie vorig jaar met die mobiele telefoon, smsjes en telefoonnummer dat kwijt geraakt was ?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:18 schreef liefie_ het volgende:
ik hoor net dat ze al zit te zeggen dat ze bij mij blijft slapen
maar ze heeft een vriendin
"gewoon voor de lol" zegt ze
ik ben benieuwd
Ik ookquote:Op zondag 22 juli 2007 21:18 schreef liefie_ het volgende:
ik hoor net dat ze al zit te zeggen dat ze bij mij blijft slapen
maar ze heeft een vriendin
"gewoon voor de lol" zegt ze
ik ben benieuwd
nopequote:Op zondag 22 juli 2007 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was dat die situatie vorig jaar met die mobiele telefoon, smsjes en telefoonnummer dat kwijt geraakt was ?
hmmm, das niet zo heel leuk...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope
het was: een koppelactie van een vriendin, die best geslaagd bleek, tot ik in paniek raakte door haar geflirt en zo... waarna ik haar achter had gelaten in de kroeg... waarna ze bij die vriendin in bed belande... waarna we nog gewsmst en gemsnt en geflirt hebben maar nooit echt gedate en elkaar uit t oog verloren
Jouw avonturen zijn soms net een soap.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nope
het was: een koppelactie van een vriendin, die best geslaagd bleek, tot ik in paniek raakte door haar geflirt en zo... waarna ik haar achter had gelaten in de kroeg... waarna ze bij die vriendin in bed belande... waarna we nog gewsmst en gemsnt en geflirt hebben maar nooit echt gedate en elkaar uit t oog verloren
naja ik ben het afgelopen jaar dus nogal wat rustiger geworden...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jouw avonturen zijn soms net een soap.![]()
* TwistedDarling legt linkerhand op blauw kussentjequote:
Nouja, houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik ben het afgelopen jaar dus nogal wat rustiger geworden...
zij niet zo te horen
dus ik gok dat het wederom op niks uit gaat lopen
is maar beter ook want ik heb besloten dat ik morgen avond de liefde van mn leven tegen ga komen... en dat is ze niet
ookal is ze zo ontzettend hot!!![]()
zeg mij ook even in welke straat/kroeg je dat gepland hebt want dan kom ik daar even kijken of mijn prins op het paard daar ook toevallig is, of dat ik toch weer moet wachten totdat het schip weer terug gekeerd is van de woeste barenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef liefie_ het volgende:
want ik heb besloten dat ik morgen avond de liefde van mn leven tegen ga komen...
Hoe is 't met jou?quote:
Wel oké op zich.quote:
Komt vast goedquote:Op zondag 22 juli 2007 21:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wel oké op zich.
Ik moet alleen morgen heel vroeg naar Driebergen voor mijn intake part 2 (van 4). Daar zie ik een beetje tegenop.
ik heb geen idee wat ons plan van aanpak is... waarschijnlijk kroeg hoppen met als hoogtepunt de lolli of zoquote:Op zondag 22 juli 2007 21:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg mij ook even in welke straat/kroeg je dat gepland hebt want dan kom ik daar even kijken of mijn prins op het paard daar ook toevallig is, of dat ik toch weer moet wachten totdat het schip weer terug gekeerd is van de woeste baren
Monsters zijn vaak leuker dan die arrogante prinsen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Even tussendoor: Niet teveel drineken, dat beinvloedt het beoordelingsvermogen, wie weet wat voor monster die prins blijkt te zijn als je niet onder invloed bent!
Zomaar even een tip van JB, doe ermee wat je wilt.![]()
![]()
Ik hoop het. Hoor eind augustus dus pas of ik geschikt ben voor de behandeling (of de behandeling voor mijquote:
he jammer dat is toch wel een groot onderdeel van mn plan hahaquote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Even tussendoor: Niet teveel drineken, dat beinvloedt het beoordelingsvermogen, wie weet wat voor monster die prins blijkt te zijn als je niet onder invloed bent!
Zomaar even een tip van JB, doe ermee wat je wilt.![]()
![]()
Okay er zijn grenzen, en bij de Lolli naar binnen toe is echt voorbij die grensquote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ons plan van aanpak is... waarschijnlijk kroeg hoppen met als hoogtepunt de lolli of zo
waar is die band dan voor?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hoor eind augustus dus pas of ik geschikt ben voor de behandeling (of de behandeling voor mij)
En ik moet de komende weken met een enkelband rondlopen. Huisarrest taferelen ftw!
dat dacht ik al!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he jammer dat is toch wel een groot onderdeel van mn plan haha
aaaaah kom op! dat hoort er bij!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay er zijn grenzen, en bij de Lolli naar binnen toe is echt voorbij die grens![]()
Prins6 uit dat sprookje van Mac Beth volgens Herman Finkers was alles behalve arrogantquote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Monsters zijn vaak leuker dan die arrogante prinsen.
Nou ja, er zullen toch ook wel leuke prinsen zijn? Anders was niet iedereen ernaar op zoek, toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Monsters zijn vaak leuker dan die arrogante prinsen.
Intake voor de behandeling van Chronische Vermoeidheid.quote:
maar niet voor opaatjes met een rollator zoals ikquote:Op zondag 22 juli 2007 21:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aaaaah kom op! dat hoort er bij!
whoooeeehoeee liefie on the loose! of hoe je dat ook spelt
Oh joy!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik hoop het. Hoor eind augustus dus pas of ik geschikt ben voor de behandeling (of de behandeling voor mij)
En ik moet de komende weken met een enkelband rondlopen. Huisarrest taferelen ftw!
He, ik ben meestal net niet moe genoeg om ermee naar de dokter te gaan, maar ik twijfel er toch behoorlijk aan af en toe. Ik val soms op mijn werk achter de comp in slaap...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Intake voor de behandeling van Chronische Vermoeidheid.
Die enkelband meet dag en nacht mijn mate van activiteit.
Iemand zei al dat ik er tattoo plakplaatjes bij moest plakken.quote:
Hoe behandelen ze dat eigenlijk?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Intake voor de behandeling van Chronische Vermoeidheid.
Die enkelband meet dag en nacht mijn mate van activiteit.
Misschien moet je er toch eens langs gaan. Al valt chronische vermoeidheid moeilijk vast te stellen natuurlijk, maar wellicht heb je ergens anders last van.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
He, ik ben meestal net niet moe genoeg om ermee naar de dokter te gaan, maar ik twijfel er toch behoorlijk aan af en toe. Ik val soms op mijn werk achter de comp in slaap...![]()
Zou meneer Otazu dat op verzoek niet kunnen pimpen ?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan dat het niet een leuk enkelbandje met edelsteentjes en schakeltjes is?
Met cognitieve gedragstherapie.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hoe behandelen ze dat eigenlijk?
Dat zou ik zelf ook wel kunnen, maar ik denk dat ze dan niet zo blij zijn als ik dat ding weer moet inleveren.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou meneer Otazu dat op verzoek niet kunnen pimpen ?
Op de gebruikelijk dipjes vanwege mijn slechte gezondheid na ben ik wel een vrolijk persoon tegenwoordig.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, ben je vrolijk of gelukkig ofzo?
Ik slaap zo'n 8 uur per nacht, heb wel regelmatig rugpijn en af en toe hoofdpijn, vooral als ik een keer minder slaap.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Misschien moet je er toch eens langs gaan. Al valt chronische vermoeidheid moeilijk vast te stellen natuurlijk, maar wellicht heb je ergens anders last van.
Nog andere klachten?
En neem je wel genoeg rust?
etc etc
Ik snap wel wat je bedoeling was.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom slecht uit mijn woorden.
Misschien komt de vermoeidheid wel omdat je regelmatig pijn hebt? Het zou zomaar zoiets simpels kunnen zijn namelijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik slaap zo'n 8 uur per nacht, heb wel regelmatig rugpijn en af en toe hoofdpijn, vooral als ik een keer minder slaap.
Verder eigenlijk niets dat ik kan bedenken.
ik hoop dat je voor de behandeling in aanmerking komt!
Dat zou kunnen, maar die rugpijn is dan ook weer niet zo erg dat ik ervoor naar de dokter ga.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:49 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Misschien komt de vermoeidheid wel omdat je regelmatig pijn hebt? Het zou zomaar zoiets simpels kunnen zijn namelijk.
En thnx.
Ja, ik heb enorm veel achter kunnen laten, maar ik zie heel erg op tegen het nieuwe schooljaar. Ik ben er echt bang voor. Hoewel ik er ook zin in heb. Dubbel gevoel.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeling was.
En hoe zit het met jou? Geniet je van de vakantie? Veel stress achter je kunnen laten waar je het afgelopen jaar zo'n last van had?
Ja doe maar. Misschien is het gewoon een kwestie van een poosje regelmatig naar de fysio moeten ofzo. Een doktersbezoekje kan nooit kwaad.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:50 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar die rugpijn is dan ook weer niet zo erg dat ik ervoor naar de dokter ga.
eigenlijk moet ik dat maar eens gewoon doen.
Als je bij je vrienden en thuis out bent, heb je kans dat ze denken "oh hij wil aandacht omdat ie homo is" enzo. Stomme wereld.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb enorm veel achter kunnen laten, maar ik zie heel erg op tegen het nieuwe schooljaar. Ik ben er echt bang voor. Hoewel ik er ook zin in heb. Dubbel gevoel.
En ik zit de laatste paar weken steeds vaker te denken aan hoe de familie ooit gaat reageren op het feit dat ik geen hetero ben.
En eigenlijk zou ik gewoon ook wat vaker over homoseksualiteit willen praten hier thuis, of in mijn omgeving. Ik merk dat ik er bij mijn vriendenkring ook behoefte aan heb (dat zijn allemaal hetero's). Niet omdat ik zonodig in de aandacht wil staan, maar ik vind het gewoon fijn om het er over te hebben. En dat gebeurt me iets te weinig, vind ik.
Mensen snappen dat misschien ook niet zo.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb enorm veel achter kunnen laten, maar ik zie heel erg op tegen het nieuwe schooljaar. Ik ben er echt bang voor. Hoewel ik er ook zin in heb. Dubbel gevoel.
En ik zit de laatste paar weken steeds vaker te denken aan hoe de familie ooit gaat reageren op het feit dat ik geen hetero ben.
En eigenlijk zou ik gewoon ook wat vaker over homoseksualiteit willen praten hier thuis, of in mijn omgeving. Ik merk dat ik er bij mijn vriendenkring ook behoefte aan heb (dat zijn allemaal hetero's). Niet omdat ik zonodig in de aandacht wil staan, maar ik vind het gewoon fijn om het er over te hebben. En dat gebeurt me iets te weinig, vind ik.
Herkenbaar dubbel gevoel hoor. Ik denk dat veel mensen dat hebben als ze de overstap naar studeren maken. Ik iig wel toen. Kwam ook in een stad waar ik niemand kende, net als jij nu.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als die mensen er toch problemen mee hebben dan zijn het geen goede vrienden voor je.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook meer zo dat ik wil weten hoe mensen er écht over denken. Ik denk namelijk dat heel veel mensen zomaar zeggen dat ze er geen problemen mee hebben. Maar toen ik laatst in gezelschap vroeg wie er van hun ooit naar een gaybar geweest was zei er iemand "ik niet, en dat wil ik ook nooit van mijn leven".
Terwijl hij eerder had gezegd dat hij er geen problemen mee heeft. En ik vind het fijn om te weten hoe mensen er over denken, en dat mensen weten hoe ik er over denk.
Ja dat is ook zo.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, als ze geen problemen met JOU hebben, is het toch het belangrijkste?
Hoeveel meer roddel dan "hij is homo" kan het worden dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik kom zelf uit Eindhoven, ook niet een kleine stad. Maar ik kom wel uit een burgerlijke familie, en ik ben benieuwd hoe veel geroddel er gaat komen terzijnertijd.
Maar mijn homoseksualiteit is een deel van mij. Dus als ze daar problemen mee hebben, dan hebben ze datook met mij. Tenminste, ik vind van wel.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, als ze geen problemen met JOU hebben, is het toch het belangrijkste?
Ik weet het niet, maar mijn familie maakt er vast wat van.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoeveel meer roddel dan "hij is homo" kan het worden dan?
Ligt er toch aan wat het probleem is wat ze hebben met homoseksualiteit? Als het iets is dat jij niet bent/hebt (handtasjes, ik noem maar wat) dan heeft het weinig met jou te maken verder.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar mijn homoseksualiteit is een deel van mij. Dus als ze daar problemen mee hebben, dan hebben ze datook met mij. Tenminste, ik vind van wel.
Ja, ok, op die manier heb je wel gelijk. Maar als ze het doortrekken naar homoseksualiteit in zijn algemeenheid, dan neem ik daar wel aanstoot aan, en verbeter ik ze ook en tot nu toe stellen mensen hun mening dan ook bij, gelukkig.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt er toch aan wat het probleem is wat ze hebben met homoseksualiteit? Als het iets is dat jij niet bent/hebt (handtasjes, ik noem maar wat) dan heeft het weinig met jou te maken verder.
Niet elke homo is hetzelfde.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar mijn familie maakt er vast wat van.
Of ik beeld het me in. Het lastige is dat ik het niet weet, het kan alle kanten op gaan. Hoe dan ook, het woord zal zich snel verspreiden.quote:
Zolang ze maar luisteren.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ok, op die manier heb je wel gelijk. Maar als ze het doortrekken naar homoseksualiteit in zijn algemeenheid, dan neem ik daar wel aanstoot aan, en verbeter ik ze ook en tot nu toe stellen mensen hun mening dan ook bij, gelukkig.
Wees ze voor? Als jij het vertelt, hebben zij niks meer om over te praten.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of ik beeld het me in. Het lastige is dat ik het niet weet, het kan alle kanten op gaan. Hoe dan ook, het woord zal zich snel verspreiden.
Nou, het feit dat ze het weten en dat doorvertellen maakt me niet zo veel uit, scheelt mij een hoop lastige gesprekken, maar vooral de aftermath. Want dan komen alle vooroordelen naar voren. Heb ik het idee.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wees ze voor? Als jij het vertelt, hebben zij niks meer om over te praten.
Ik weet niet of ik het zou durven. Aan de andere kant is mijn familie vrij ruimdenkendquote:Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoiets durf ik niet.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mezelf in ieder geval voorgenomen dat op 't moment dat er negatief over uitgelaten wordt ik voor mezelf op kom en zeg waar het op staat. Dat is mijn huidige ultimatum.
Hello!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, ik ben terug van vakantie...
Welkom terugquote:Op zondag 22 juli 2007 22:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, ik ben terug van vakantie...
Nuja, uitgerust...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoi Vani, welkom terug. Lekker uitgerust?
Dankquote:
Nee, niet echt, ben zelfs nog behoorlijk bruin geworden..quote:maar zijn jullie niet ontzettend verregend de afgelopen weken ?
Boek uitquote:
en nu weer een week of 2 op water en brood leven want dat overmatig innemen maak je met 1 balansdag natuurlijk niet goedquote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank
[..]
Nee, niet echt, ben zelfs nog behoorlijk bruin geworden..![]()
uitgelezen / uitgeschreven?quote:
Nouja, bier is zeg maar ook granen+waterquote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu weer een week of 2 op water en brood leven want dat overmatig innemen maak je met 1 balansdag natuurlijk niet goed
bah wat een vieze woordenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu weer een week of 2 op water en brood leven want dat overmatig innemen maak je met 1 balansdag natuurlijk niet goed
okay heel goed excuus dat ik komende zaterdag ga gebruiken als ik tot 3 maal daags toe wijn moet gaan proeven in Zuid Africaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, bier is zeg maar ook granen+water![]()
.....Oeps.... sorry, ben ook de afgelopen tien dagen ontzettend melig geweestquote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, uitgerust...
Ik heb 10 dagen als alcoholist geleefd, zeg maar..
overdag varen, en eenmaal de trosjes vast zaten of het anker uit, gingen we aan het bier
tof gevaren trouwens, door Friesland, en ook een stukje over het IJsselmeer
Maar ik was wel stuk toen ik thuis kwam (gister), en toen bleek m'n douche het ook niet te doen.. ben toen maar naar mijn ouders gegaan...
Ben nu wel weer frisch und fro. En ja, ook geestelijk wel uitgerust ja![]()
oeh zuid afrikaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay heel goed excuus dat ik komende zaterdag ga gebruiken als ik tot 3 maal daags toe wijn moet gaan proeven in Zuid Africa![]()
alleen is het graan daar vervangen door druiven
Ja, maar niet zomaar gevaren, he, wel op een middelgroot binnenvaartschip.quote:
Hm, dan moet je wel erg creatief zijn...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay heel goed excuus dat ik komende zaterdag ga gebruiken als ik tot 3 maal daags toe wijn moet gaan proeven in Zuid Africa![]()
alleen is het graan daar vervangen door druiven
ik ga 2 weken waavan 1 redelijk in het teken van wijn zal staan maar ook van Stellenbosch Wine and Food Fairquote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh zuid afrika
ga je alleen wijn proeven? of nog meer?
Yep.quote:
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
.....Oeps.... sorry, ben ook de afgelopen tien dagen ontzettend melig geweest
gaat een high tech vakantie worden met laptop en zo, dus zal af en toe hier een linkje naar foto's en dagelijkse belevenissen en de onvermijdelijke blunders postenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, dan moet je wel erg creatief zijn...
Tsjonge, Zuid-Afrika....
Ik ben nooit verder dan Marseille gekomen,
ik ben met kerst geweest we waren op een private game reserve en daarna kaapstadquote:Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ga 2 weken waavan 1 redelijk in het teken van wijn zal staan maar ook van Stellenbosch Wine and Food Fair![]()
maar waar ik ook nog wandelend de tafelberg moet beklimmmen want de kabelbaan is in onderhoud
we gaan eten bij www.ruebens.co.za en ook naar dinnershow van www.madamezingara.com
Bij die dinnershow gaan we steak met chocolade en chilisaus eten. Dat stond namelijk nog op ons to do lijstje van 5 jaar geleden
Verder gaan we nog een avond met Jurgen op stap, die ken ik nog van 5 jaar geleden![]()
tweede week vliegen we naar Krugerpark om wilde beesten te spotten
Vroeg of laat komt voor jouw toch ook nog wel eens de kans dat jij met een oude 4 wheel drive daar rond mag jakkerenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, dan moet je wel erg creatief zijn...
Tsjonge, Zuid-Afrika....
Ik ben nooit verder dan Marseille gekomen,
ik heb m vanmiddag ook uitgelezenquote:
Het enige verschil tussen adult en child version is de omslag...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb m vanmiddag ook uitgelezen
wat vond je er van?
ik vond het eind een beetje te... (ik had de adult versie... ik weet niet of t eind daarin anders is dan bij de kind versie maja)
Ik vind Kaapstad echt geweldig, en die week wordt veel te luxe, maar bezoek is niet compleet zonder dat je oo de andere kant van het land gezien hebt, en dan niet alleen letterlijk kruger of iets anders in het oosten maar ook weer bezoek aan Soweto of een ander oord waar mensen wonen die het minder getroffen hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben met kerst geweest we waren op een private game reserve en daarna kaapstad
Slaap lekker Vanitasvanitatumetomniavaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Ga maar 'ns naar bed, denk 'k
.... goed voorbeeld doet goed volgen...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Ga maar 'ns naar bed, denk 'k
ja want jij hebt natuurlijk nog een lange zware avond voor de boeg morgenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
.... goed voorbeeld doet goed volgen...
Ik ook
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want jij hebt natuurlijk nog een lange zware avond voor de boeg morgen![]()
Ja en ik moet met de laatste trein terug naar huis toequote:Op zondag 22 juli 2007 22:52 schreef liefie_ het volgende:
saai hoor!! ik ga mn ritme alvast veranderen![]()
voor zover zoiets kanlang opblijven dan hou ik t morgen langer vol
ik heb alleen dinsdag geen vrij
tja da's dus het lot van de hardwerkende burgermanquote:Op zondag 22 juli 2007 23:18 schreef liefie_ het volgende:
joh dan begint het net!
(accu gaf t weer op sorry)
Hallo Dr34me3rquote:Op maandag 23 juli 2007 06:39 schreef DR34M3R het volgende:
goedemorgen!
ja mee dan!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn vriend gaat vandaag ook naar tilburg, heeft ie bekokstoofd met een vriend, en ik wou eigenlijk ook wel...snif, ach ja, ga ik maar achter de comp zitten.
Kan niet, we hebben geen oppas(onze vaste oppassen zijn op vakantie)quote:Op maandag 23 juli 2007 09:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja mee dan!!!
jeeeeuuuj
roze maaaandag whoei whoei whoei
Is niet zo'n gek idee hoor, je kunt het gebruiken!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:08 schreef liefie_ het volgende:
neem maar mee dan dumpen we ze bij mn huisgenoot!!
er word net aangebelt... dus ik doe open (nog in mn piama wat inhoud een boxer van mn ex en een lang shirt van pink ribbon)
staan er een stel chrisenen met een foldertje over hoe ik de duivel uit mn leven kan bannen en god binnen kan laten en blabla... of ik een keer naar een bijeenkomst van ze kom
goeiemorgen!
whehehehe, ik heb nog steeds vakantie (al heb ik dan al wel donderdagmiddag, vrijdag en vanochtend gewerkt... ) Nog een week.quote:Op maandag 23 juli 2007 07:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Dr34me3r
ben benieuwd of je vanochtend weer moest wennen aan werk in plaats van vakantie
wat vorige week ook al ????????????????????????????????quote:Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe, ik heb nog steeds vakantie (al heb ik dan al wel donderdagmiddag, vrijdag en vanochtend gewerkt... ) Nog een week.
Tja, je moet iets in je vakantie hequote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat vorige week ook al ????????????????????????????????
Nee hoor, er zijn genoeg mensen die het slechter hebben.quote:
dat kan wel zo zijn maar dit was niet het idee van vakantie toen jij die dagen een aantal maanden geleden ging vast leggen toch ?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg mensen die het slechter hebben.
Nou nee, maar er zijn nog genoeg leuke dingen over in mijn vakantie hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan wel zo zijn maar dit was niet het idee van vakantie toen jij die dagen een aantal maanden geleden ging vast leggen toch ?
ach zolang je nog maar niet gebruikt a la een rotterdams accent en dan gaat bellen met United Kingdomquote:Op maandag 23 juli 2007 14:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik merk dat ik mijn puntjes .... begin af te leren, maar dat 'hoor" nu een stopwoordje wordt.. beter op letten![]()
Zeg Liefie, heb jij wel genoeg worsten geofferd bij Sint Clara zodat het vandaag droog zou blijven ?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:08 schreef liefie_ het volgende:
tadaaaa
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:37 schreef DR34M3R het volgende:ja, zoiets zei wonderer een tijdje terug ook al...
Ja zou zo maar in het boek Undutchables opgenomen kunnen wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad snapt het inmiddels want het is langsgekomen in zijn Nederlandse boek.
Veel plezier. *blijft eenzaam en alleen achter*quote:Op maandag 23 juli 2007 18:09 schreef liefie_ het volgende:
jeeeuj ik ga zo whoei!
cocktailtjes drinken en daarna de kermis op/stad in
Ja, dat vind ik echt een naaistreek van je vriendquote:Op maandag 23 juli 2007 18:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Veel plezier!!
(zit ook eenzaam en alleen op de bank)
Ik vind het niet zo erg hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt een naaistreek van je vriend
maar heeft hij uberhaupt gevraagd of jij ook geen zin had om te gaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg hoor.
Van t weekend is ie ook al weg, das minder, maar zo vaak komt dat nou ook weer niet voor, en ik gun het hem wel dat ie plezier heeft.
Ik heb gezegd dat ie Stroekie en Liefie de groeten moest doen. hij keek me heel vreemd aan(verder wist ik zo niet wie er gaan)
Is goed.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
Mja, nou ja, als je er zelf niet zo mee zit, zal ik er verder ook niet mee zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |