Tssk. Daar zijn bookmarks voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef liefie_ het volgende:
tvptje
Pleinwacht.quote:
Aha, oke.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
James kwam terug van vakantie en Maedel is net weg. Ja, hij is diep
Hoi twist
Wat kan ik toch goed rijmenquote:
Prachtig. Je moet een bundel uitbrengen.quote:
Het gaat. NOg altijd erg moe. Maar vandaag gaat het aardig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het met twist?
Goed idee, hé.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prachtig. Je moet een bundel uitbrengen.
Gelukkig. Dat je maar meer up-dagen mag hebben dan down-dagenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het gaat. NOg altijd erg moe. Maar vandaag gaat het aardig.
Met jou?
En met de rest van het Lesbeau-team?
...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zag trouwens een leuke vrouw bij de AH vanmiddag.
Ze was wel wat ouder dan ik en niet bijzonder knap ofzo, maar ze had zo'n prettige stem om naar te luisteren!
Okee, ze heeft niet veel gezegd, maar wel genoeg om haar te willen kussen, ahum![]()
Heb je Leprechaun ooit gezien, ik heb me samen met een vriendin kapot gelachen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
Nou, die begint al lekker cliche. Stelletje krijgt een mysterieus pakje zonder afzender of begeleidende brief erbij. Er zit een buikspreekpop in.
Child's play, anyone?
Stukjes op fearnet (zender hier). Had niet echt trek om de hele film te kijken neequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb je Leprechaun ooit gezien, ik heb me samen met een vriendin kapot gelachen!
Nee, hij is best goed. Voor een gewone camera heb ik niets te klagen, maar ik ben verwend geweest met onze vorige(was ook geen spiegelreflex trouwens)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef wonderer het volgende:
De belichting is mooi.
Niks mis met Panasonic
Ieuw, dat vind ik dus niks, is net iets te smerig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stukjes op fearnet (zender hier). Had niet echt trek om de hele film te kijken nee
Ik kijk nu "dead silence" van de makers van Saw.
Nou ja, het is dus geen saw-achtige film, maar eentje over een bezeten buikspreekpop. Ik heb wel alledrie de saw films gezien trouwens. Op botbreuken na heb ik er niet zoveel moeite mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ieuw, dat vind ik dus niks, is net iets te smerig.
Ik houd meer van iets subtielere films.
Ik kan er wel naar kijken, heb 1 gezien, maar toen hoefden twee en drie van mij niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het is dus geen saw-achtige film, maar eentje over een bezeten buikspreekpop. Ik heb wel alledrie de saw films gezien trouwens. Op botbreuken na heb ik er niet zoveel moeite mee.
Ik reageer ook weleens enorm onredelijk en emotioneel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan van die films waar vrouwen zich vrouwelijk gedragen. Dus enorm emotioneel en onredelijk reageren. My super ex-girlfiend viel voor mij in die categorie, dus die heb ik niet uitgekeken
tssk.. de laatste keer dat ik keek was je niet blauwquote:
Je punt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tssk.. de laatste keer dat ik keek was je niet blauw![]()
quote:
Oooh!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vond het een typische mod-opmerking
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef philana het volgende:
moooooooooie foto's JamesBrownie
Is vooral de verdienste van de omgeving hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef philana het volgende:
moooooooooie foto's JamesBrownie
mooooooie omgevingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is vooral de verdienste van de omgeving hoor.![]()
quote:
of je roept "go nou eens out of the way man".quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
Je knipt de goeie stukjes uit de ene foto en plakt die over de toeristen in de andere foto heen.
Ervaring? Je beschrijft het zo beeldendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
of je roept "go nou eens out of the way man".
Voor je de foto maakt dank, daarna heeft geen zin meer natuurlijk
Ik lees dit zo voor, zegt mijn vrouw:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ervaring? Je beschrijft het zo beeldendHeb je al foto's italie?
plusje voor mevr Maedelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik lees dit zo voor, zegt mijn vrouw:
"zal ik een foto maken van dat jij hier die koekjes zit te vreten met die laptop op schoot en die muggenstick op tafel (*pets*)? hebben ze wat te lachen daar..."
Das best een goed idee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef maedel het volgende:
[..]
"zal ik een foto maken van dat jij hier die koekjes zit te vreten met die laptop op schoot en die muggenstick op tafel (*pets*)? hebben ze wat te lachen daar..."
Die pets die doet het 'm.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens gedaan, hielp geen zak.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
of je roept "go nou eens out of the way man".
Voor je de foto maakt dan, daarna heeft geen zin meer natuurlijk
*Italiaans koekje cruncht en uitzicht bewondert.
Zeg James, was dat in Kroatiė? Wat een prachtige foto's (en omgeving natuurlijk)!
Welk land/regio is dat? Het ziet er echt mooi uit!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:02 schreef JamesBrownie het volgende:
het is trouwens in Plitvice, ik schrijf dat steeds verkeerd![]()
[afbeelding]
sure Ikke natuurlijk want het is morgen weekend dus hoef ik de wekker niet om 6.00 uur te zettenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:25 schreef DR34M3R het volgende:
hier nog iemand wakker?
Moooi. Waar wil je het over hebben?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sure Ikke natuurlijk want het is morgen weekend dus hoef ik de wekker niet om 6.00 uur te zetten![]()
Ons huis is verkochtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou noem jij maar een onderwerp dan lever ik wel commentaar
Zo binnen 1 weekquote:
nope. 1e kijkers (van de 3 stellen die zo vlug reageerden) en maar 6,5k onder de vraagprijs. Hulde aan de makelaar !quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo binnen 1 week![]()
dat doen jullie goed, of moet ik zeggen dat heeft de makelaar knap gedaan
nog die truc toegepast dat het huis naar appeltaart ruikt als bezichtiging is ?
plaatsgenoten of mensen van buiten ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nope. 1e kijkers (van de 3 stellen die zo vlug reageerden) en maar 6,5k onder de vraagprijs. Hulde aan de makelaar !
plaatsgenoten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
plaatsgenoten of mensen van buiten ?
maar nu begint dan voor jullie de grote speurtochtquote:
Komt goed, daarvan ben ik overtuigd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar nu begint dan voor jullie de grote speurtocht
en dat viel nog niet mee zag ik in een ander topic
en je zoekt alleen in V of in de regio groot E?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Komt goed, daarvan ben ik overtuigd.
Nee, alleen in V, we willen de kinderen op hun vertrouwde school laten, met de bekende vriendjes e.d.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je zoekt alleen in V of in de regio groot E?
helaas heb ik die hoek uit geen connectiesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, alleen in V, we willen de kinderen op hun vertrouwde school laten, met de bekende vriendjes e.d.
Plus de opa's en oma's wonen ook in V
Tja, O is een beetje ver fietsen iedere dag op en neer...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
helaas heb ik die hoek uit geen connecties
maar mocht ik wat horen/lezen zal ik zeker aan je denken
mag je wel mee in de treinquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, O is een beetje ver fietsen iedere dag op en neer...
nou. fijn.quote:
nu met 4 gratis dagbladenquote:
uhuh... met jou als medereiziger zeker? Dan kost me dat zeker een half uur extra...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu met 4 gratis dagbladen
spits
metro
dag
De pers
vliegen die 3 kwartier om en ben je er alweer voordat je er erg in hebt aan de andere kant van de snelweg met zo'n phileas
maar zou dat wel goed kunnen gebruiken hoor, dan ben jij mijn stok achter de deurquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uhuh... met jou als medereiziger zeker? Dan kost me dat zeker een half uur extra...
als ik dan eens eerst instap.. en tegen de chauffeur zeg dat de deuren pas dicht mogen als jij veilig op je stoel zit?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zou dat wel goed kunnen gebruiken hoor, dan ben jij mijn stok achter de deur![]()
en kan jij de chauffeur signalen geven als ik weer eens klem tussen de deur zit
ja en dan pas nadat jij gecontroleerd hebt dat ik veilig en strak in de riemen vast zitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
als ik dan eens eerst instap.. en tegen de chauffeur zeg dat de deuren pas dicht mogen als jij veilig op je stoel zit?
kost het me nog dat half uur extra...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dan pas nadat jij gecontroleerd hebt dat ik veilig en strak in de riemen vast zit![]()
zie pm zometeenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:11 schreef wonderer het volgende:
Dromer, wat goed, zo snel al! Is het zo'n tof huis of zo?
maar het resultaat dat je er live bij bent, en mij als het ware kan aansturen is onbetaalbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kost het me nog dat half uur extra...
uhuh...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het resultaat dat je er live bij bent, en mij als het ware kan aansturen is onbetaalbaar
kheb je nr.. wie gaat er nog meer eigenlijk vanuit dit topic?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wacht maar
dinsdag praat jij wel anders![]()
o jawel, daarvan ben ik echt overtuigd. We hebben tot uiterlijk 1 februari om hier weg te zijn. Ik hoop dat we zo lang niet nodig hebben..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:23 schreef wonderer het volgende:
Oh, je bent er nog wel
Hopelijk heb je snel zelf ook wat gevonden.
Jullie kunnen Erik wel meenemen vragenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kheb je nr.. wie gaat er nog meer eigenlijk vanuit dit topic?
O, vind het prima, en Ang3l vast ook. Erik, ga je mee?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jullie kunnen Erik wel meenemen vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |