Tssk. Daar zijn bookmarks voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef liefie_ het volgende:
tvptje
Pleinwacht.quote:
Aha, oke.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
James kwam terug van vakantie en Maedel is net weg. Ja, hij is diep
Hoi twist
Wat kan ik toch goed rijmenquote:
Prachtig. Je moet een bundel uitbrengen.quote:
Het gaat. NOg altijd erg moe. Maar vandaag gaat het aardig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het met twist?
Goed idee, hé.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Prachtig. Je moet een bundel uitbrengen.
Gelukkig. Dat je maar meer up-dagen mag hebben dan down-dagenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het gaat. NOg altijd erg moe. Maar vandaag gaat het aardig.
Met jou?
En met de rest van het Lesbeau-team?
...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zag trouwens een leuke vrouw bij de AH vanmiddag.
Ze was wel wat ouder dan ik en niet bijzonder knap ofzo, maar ze had zo'n prettige stem om naar te luisteren!
Okee, ze heeft niet veel gezegd, maar wel genoeg om haar te willen kussen, ahum![]()
Heb je Leprechaun ooit gezien, ik heb me samen met een vriendin kapot gelachen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
Nou, die begint al lekker cliche. Stelletje krijgt een mysterieus pakje zonder afzender of begeleidende brief erbij. Er zit een buikspreekpop in.
Child's play, anyone?
Stukjes op fearnet (zender hier). Had niet echt trek om de hele film te kijken neequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb je Leprechaun ooit gezien, ik heb me samen met een vriendin kapot gelachen!
Nee, hij is best goed. Voor een gewone camera heb ik niets te klagen, maar ik ben verwend geweest met onze vorige(was ook geen spiegelreflex trouwens)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef wonderer het volgende:
De belichting is mooi.
Niks mis met Panasonic
Ieuw, dat vind ik dus niks, is net iets te smerig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stukjes op fearnet (zender hier). Had niet echt trek om de hele film te kijken nee
Ik kijk nu "dead silence" van de makers van Saw.
Nou ja, het is dus geen saw-achtige film, maar eentje over een bezeten buikspreekpop. Ik heb wel alledrie de saw films gezien trouwens. Op botbreuken na heb ik er niet zoveel moeite mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ieuw, dat vind ik dus niks, is net iets te smerig.
Ik houd meer van iets subtielere films.
Ik kan er wel naar kijken, heb 1 gezien, maar toen hoefden twee en drie van mij niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het is dus geen saw-achtige film, maar eentje over een bezeten buikspreekpop. Ik heb wel alledrie de saw films gezien trouwens. Op botbreuken na heb ik er niet zoveel moeite mee.
Ik reageer ook weleens enorm onredelijk en emotioneel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan van die films waar vrouwen zich vrouwelijk gedragen. Dus enorm emotioneel en onredelijk reageren. My super ex-girlfiend viel voor mij in die categorie, dus die heb ik niet uitgekeken
tssk.. de laatste keer dat ik keek was je niet blauwquote:
Je punt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tssk.. de laatste keer dat ik keek was je niet blauw![]()
quote:
Oooh!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vond het een typische mod-opmerking
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef philana het volgende:
moooooooooie foto's JamesBrownie
Is vooral de verdienste van de omgeving hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:08 schreef philana het volgende:
moooooooooie foto's JamesBrownie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |