Herkenbaar dubbel gevoel hoor. Ik denk dat veel mensen dat hebben als ze de overstap naar studeren maken. Ik iig wel toen. Kwam ook in een stad waar ik niemand kende, net als jij nu.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb enorm veel achter kunnen laten, maar ik zie heel erg op tegen het nieuwe schooljaar. Ik ben er echt bang voor. Hoewel ik er ook zin in heb. Dubbel gevoel.
En ik zit de laatste paar weken steeds vaker te denken aan hoe de familie ooit gaat reageren op het feit dat ik geen hetero ben.
En eigenlijk zou ik gewoon ook wat vaker over homoseksualiteit willen praten hier thuis, of in mijn omgeving. Ik merk dat ik er bij mijn vriendenkring ook behoefte aan heb (dat zijn allemaal hetero's). Niet omdat ik zonodig in de aandacht wil staan, maar ik vind het gewoon fijn om het er over te hebben. En dat gebeurt me iets te weinig, vind ik.
Als die mensen er toch problemen mee hebben dan zijn het geen goede vrienden voor je.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook meer zo dat ik wil weten hoe mensen er écht over denken. Ik denk namelijk dat heel veel mensen zomaar zeggen dat ze er geen problemen mee hebben. Maar toen ik laatst in gezelschap vroeg wie er van hun ooit naar een gaybar geweest was zei er iemand "ik niet, en dat wil ik ook nooit van mijn leven".
Terwijl hij eerder had gezegd dat hij er geen problemen mee heeft. En ik vind het fijn om te weten hoe mensen er over denken, en dat mensen weten hoe ik er over denk.
Ja dat is ook zo.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, als ze geen problemen met JOU hebben, is het toch het belangrijkste?
Hoeveel meer roddel dan "hij is homo" kan het worden dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik kom zelf uit Eindhoven, ook niet een kleine stad. Maar ik kom wel uit een burgerlijke familie, en ik ben benieuwd hoe veel geroddel er gaat komen terzijnertijd.
Maar mijn homoseksualiteit is een deel van mij. Dus als ze daar problemen mee hebben, dan hebben ze datook met mij. Tenminste, ik vind van wel.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, als ze geen problemen met JOU hebben, is het toch het belangrijkste?
Ik weet het niet, maar mijn familie maakt er vast wat van.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoeveel meer roddel dan "hij is homo" kan het worden dan?
Ligt er toch aan wat het probleem is wat ze hebben met homoseksualiteit? Als het iets is dat jij niet bent/hebt (handtasjes, ik noem maar wat) dan heeft het weinig met jou te maken verder.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar mijn homoseksualiteit is een deel van mij. Dus als ze daar problemen mee hebben, dan hebben ze datook met mij. Tenminste, ik vind van wel.
Ja, ok, op die manier heb je wel gelijk. Maar als ze het doortrekken naar homoseksualiteit in zijn algemeenheid, dan neem ik daar wel aanstoot aan, en verbeter ik ze ook en tot nu toe stellen mensen hun mening dan ook bij, gelukkig.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt er toch aan wat het probleem is wat ze hebben met homoseksualiteit? Als het iets is dat jij niet bent/hebt (handtasjes, ik noem maar wat) dan heeft het weinig met jou te maken verder.
Niet elke homo is hetzelfde.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar mijn familie maakt er vast wat van.
Of ik beeld het me in. Het lastige is dat ik het niet weet, het kan alle kanten op gaan. Hoe dan ook, het woord zal zich snel verspreiden.quote:
Zolang ze maar luisteren.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ok, op die manier heb je wel gelijk. Maar als ze het doortrekken naar homoseksualiteit in zijn algemeenheid, dan neem ik daar wel aanstoot aan, en verbeter ik ze ook en tot nu toe stellen mensen hun mening dan ook bij, gelukkig.
Wees ze voor? Als jij het vertelt, hebben zij niks meer om over te praten.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of ik beeld het me in. Het lastige is dat ik het niet weet, het kan alle kanten op gaan. Hoe dan ook, het woord zal zich snel verspreiden.
Nou, het feit dat ze het weten en dat doorvertellen maakt me niet zo veel uit, scheelt mij een hoop lastige gesprekken, maar vooral de aftermath. Want dan komen alle vooroordelen naar voren. Heb ik het idee.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wees ze voor? Als jij het vertelt, hebben zij niks meer om over te praten.
Ik weet niet of ik het zou durven. Aan de andere kant is mijn familie vrij ruimdenkendquote:Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoiets durf ik niet.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mezelf in ieder geval voorgenomen dat op 't moment dat er negatief over uitgelaten wordt ik voor mezelf op kom en zeg waar het op staat. Dat is mijn huidige ultimatum.
Hello!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, ik ben terug van vakantie...
Welkom terugquote:Op zondag 22 juli 2007 22:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, ik ben terug van vakantie...
Nuja, uitgerust...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoi Vani, welkom terug. Lekker uitgerust?
Dankquote:
Nee, niet echt, ben zelfs nog behoorlijk bruin geworden..quote:maar zijn jullie niet ontzettend verregend de afgelopen weken ?
Boek uitquote:
en nu weer een week of 2 op water en brood leven want dat overmatig innemen maak je met 1 balansdag natuurlijk niet goedquote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank
[..]
Nee, niet echt, ben zelfs nog behoorlijk bruin geworden..![]()
uitgelezen / uitgeschreven?quote:
Nouja, bier is zeg maar ook granen+waterquote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu weer een week of 2 op water en brood leven want dat overmatig innemen maak je met 1 balansdag natuurlijk niet goed
bah wat een vieze woordenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu weer een week of 2 op water en brood leven want dat overmatig innemen maak je met 1 balansdag natuurlijk niet goed
okay heel goed excuus dat ik komende zaterdag ga gebruiken als ik tot 3 maal daags toe wijn moet gaan proeven in Zuid Africaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, bier is zeg maar ook granen+water![]()
.....Oeps.... sorry, ben ook de afgelopen tien dagen ontzettend melig geweestquote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, uitgerust...
Ik heb 10 dagen als alcoholist geleefd, zeg maar..
overdag varen, en eenmaal de trosjes vast zaten of het anker uit, gingen we aan het bier
tof gevaren trouwens, door Friesland, en ook een stukje over het IJsselmeer
Maar ik was wel stuk toen ik thuis kwam (gister), en toen bleek m'n douche het ook niet te doen.. ben toen maar naar mijn ouders gegaan...
Ben nu wel weer frisch und fro. En ja, ook geestelijk wel uitgerust ja![]()
oeh zuid afrikaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay heel goed excuus dat ik komende zaterdag ga gebruiken als ik tot 3 maal daags toe wijn moet gaan proeven in Zuid Africa![]()
alleen is het graan daar vervangen door druiven
Ja, maar niet zomaar gevaren, he, wel op een middelgroot binnenvaartschip.quote:
Hm, dan moet je wel erg creatief zijn...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay heel goed excuus dat ik komende zaterdag ga gebruiken als ik tot 3 maal daags toe wijn moet gaan proeven in Zuid Africa![]()
alleen is het graan daar vervangen door druiven
ik ga 2 weken waavan 1 redelijk in het teken van wijn zal staan maar ook van Stellenbosch Wine and Food Fairquote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh zuid afrika
ga je alleen wijn proeven? of nog meer?
Yep.quote:
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
.....Oeps.... sorry, ben ook de afgelopen tien dagen ontzettend melig geweest
gaat een high tech vakantie worden met laptop en zo, dus zal af en toe hier een linkje naar foto's en dagelijkse belevenissen en de onvermijdelijke blunders postenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, dan moet je wel erg creatief zijn...
Tsjonge, Zuid-Afrika....
Ik ben nooit verder dan Marseille gekomen,
ik ben met kerst geweest we waren op een private game reserve en daarna kaapstadquote:Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ga 2 weken waavan 1 redelijk in het teken van wijn zal staan maar ook van Stellenbosch Wine and Food Fair![]()
maar waar ik ook nog wandelend de tafelberg moet beklimmmen want de kabelbaan is in onderhoud
we gaan eten bij www.ruebens.co.za en ook naar dinnershow van www.madamezingara.com
Bij die dinnershow gaan we steak met chocolade en chilisaus eten. Dat stond namelijk nog op ons to do lijstje van 5 jaar geleden
Verder gaan we nog een avond met Jurgen op stap, die ken ik nog van 5 jaar geleden![]()
tweede week vliegen we naar Krugerpark om wilde beesten te spotten
Vroeg of laat komt voor jouw toch ook nog wel eens de kans dat jij met een oude 4 wheel drive daar rond mag jakkerenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, dan moet je wel erg creatief zijn...
Tsjonge, Zuid-Afrika....
Ik ben nooit verder dan Marseille gekomen,
ik heb m vanmiddag ook uitgelezenquote:
Het enige verschil tussen adult en child version is de omslag...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb m vanmiddag ook uitgelezen
wat vond je er van?
ik vond het eind een beetje te... (ik had de adult versie... ik weet niet of t eind daarin anders is dan bij de kind versie maja)
Ik vind Kaapstad echt geweldig, en die week wordt veel te luxe, maar bezoek is niet compleet zonder dat je oo de andere kant van het land gezien hebt, en dan niet alleen letterlijk kruger of iets anders in het oosten maar ook weer bezoek aan Soweto of een ander oord waar mensen wonen die het minder getroffen hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben met kerst geweest we waren op een private game reserve en daarna kaapstad
Slaap lekker Vanitasvanitatumetomniavaquote:Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Ga maar 'ns naar bed, denk 'k
.... goed voorbeeld doet goed volgen...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Ga maar 'ns naar bed, denk 'k
ja want jij hebt natuurlijk nog een lange zware avond voor de boeg morgenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
.... goed voorbeeld doet goed volgen...
Ik ook
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want jij hebt natuurlijk nog een lange zware avond voor de boeg morgen![]()
Ja en ik moet met de laatste trein terug naar huis toequote:Op zondag 22 juli 2007 22:52 schreef liefie_ het volgende:
saai hoor!! ik ga mn ritme alvast veranderen![]()
voor zover zoiets kanlang opblijven dan hou ik t morgen langer vol
ik heb alleen dinsdag geen vrij
tja da's dus het lot van de hardwerkende burgermanquote:Op zondag 22 juli 2007 23:18 schreef liefie_ het volgende:
joh dan begint het net!
(accu gaf t weer op sorry)
Hallo Dr34me3rquote:Op maandag 23 juli 2007 06:39 schreef DR34M3R het volgende:
goedemorgen!
ja mee dan!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn vriend gaat vandaag ook naar tilburg, heeft ie bekokstoofd met een vriend, en ik wou eigenlijk ook wel...snif, ach ja, ga ik maar achter de comp zitten.
Kan niet, we hebben geen oppas(onze vaste oppassen zijn op vakantie)quote:Op maandag 23 juli 2007 09:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja mee dan!!!
jeeeeuuuj
roze maaaandag whoei whoei whoei
Is niet zo'n gek idee hoor, je kunt het gebruiken!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:08 schreef liefie_ het volgende:
neem maar mee dan dumpen we ze bij mn huisgenoot!!
er word net aangebelt... dus ik doe open (nog in mn piama wat inhoud een boxer van mn ex en een lang shirt van pink ribbon)
staan er een stel chrisenen met een foldertje over hoe ik de duivel uit mn leven kan bannen en god binnen kan laten en blabla... of ik een keer naar een bijeenkomst van ze kom
goeiemorgen!
whehehehe, ik heb nog steeds vakantie (al heb ik dan al wel donderdagmiddag, vrijdag en vanochtend gewerkt... ) Nog een week.quote:Op maandag 23 juli 2007 07:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Dr34me3r
ben benieuwd of je vanochtend weer moest wennen aan werk in plaats van vakantie
wat vorige week ook al ????????????????????????????????quote:Op maandag 23 juli 2007 13:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe, ik heb nog steeds vakantie (al heb ik dan al wel donderdagmiddag, vrijdag en vanochtend gewerkt... ) Nog een week.
Tja, je moet iets in je vakantie hequote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat vorige week ook al ????????????????????????????????
Nee hoor, er zijn genoeg mensen die het slechter hebben.quote:
dat kan wel zo zijn maar dit was niet het idee van vakantie toen jij die dagen een aantal maanden geleden ging vast leggen toch ?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg mensen die het slechter hebben.
Nou nee, maar er zijn nog genoeg leuke dingen over in mijn vakantie hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan wel zo zijn maar dit was niet het idee van vakantie toen jij die dagen een aantal maanden geleden ging vast leggen toch ?
ach zolang je nog maar niet gebruikt a la een rotterdams accent en dan gaat bellen met United Kingdomquote:Op maandag 23 juli 2007 14:31 schreef DR34M3R het volgende:
Ik merk dat ik mijn puntjes .... begin af te leren, maar dat 'hoor" nu een stopwoordje wordt.. beter op letten![]()
Zeg Liefie, heb jij wel genoeg worsten geofferd bij Sint Clara zodat het vandaag droog zou blijven ?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:08 schreef liefie_ het volgende:
tadaaaa
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:37 schreef DR34M3R het volgende:ja, zoiets zei wonderer een tijdje terug ook al...
Ja zou zo maar in het boek Undutchables opgenomen kunnen wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad snapt het inmiddels want het is langsgekomen in zijn Nederlandse boek.
Veel plezier. *blijft eenzaam en alleen achter*quote:Op maandag 23 juli 2007 18:09 schreef liefie_ het volgende:
jeeeuj ik ga zo whoei!
cocktailtjes drinken en daarna de kermis op/stad in
Ja, dat vind ik echt een naaistreek van je vriendquote:Op maandag 23 juli 2007 18:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Veel plezier!!
(zit ook eenzaam en alleen op de bank)
Ik vind het niet zo erg hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt een naaistreek van je vriend
maar heeft hij uberhaupt gevraagd of jij ook geen zin had om te gaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg hoor.
Van t weekend is ie ook al weg, das minder, maar zo vaak komt dat nou ook weer niet voor, en ik gun het hem wel dat ie plezier heeft.
Ik heb gezegd dat ie Stroekie en Liefie de groeten moest doen. hij keek me heel vreemd aan(verder wist ik zo niet wie er gaan)
Is goed.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:28 schreef wonderer het volgende:
Mja, nou ja, als je er zelf niet zo mee zit, zal ik er verder ook niet mee zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |