die komt hier nog wel sporadisch maar die is deze tijd duidelijk minder actief op fok aanwezigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:30 schreef DR34M3R het volgende:
waar is Erik eigenlijk.. die zie je hier ook niet al te veel meer...
volgens mij zit hij deze tijd weinig achter de pcquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef wonderer het volgende:
Niet alleen op Fok. Tenzij hij me geblokt heeft.
Ah, dat is ook wel eens lekker.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 06:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey.
Vanochtend mijn ouders uitgezwaaid en nu hier een paar dagen het rijk alleen.
Dat is waar. De hele nacht ook herontdekte ik laatst.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, moe. De ochtend duurt lang als je vanaf 4 uur wakker bent.
"wacht nog steeds op die koekjesfoto"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:35 schreef maedel het volgende:
oh wat ben ik toch sneu... zit ik alweer online![]()
Maar het is hier echt bloedjeheet zeg... ik ben al bijna uitgedroogd
euhm, dat gaat niet door denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"wacht nog steeds op die koekjesfoto"![]()
Nee, zo losgeslagen heb ik me nog niet gedragenquote:
laat mij ook eens een keertje naar de bekende weg vragenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, zo losgeslagen heb ik me nog niet gedragen
Maar gewoon ja, euh...kweenie. Ik wil niet op i-net met m'n foto...
ook haiquote:
Natuurlijk, je gaat toch niet naar A'dam zonder te blijven slapen, dat gaat helemaal niet man! (ehh, vrouw)quote:Op zondag 22 juli 2007 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Oh, hier zijn jullie.
Ik heb nieuws, want het ziet er naar uit dat ik woensdag eindelijk een date heb. Ben niet meer zo enthousiast als ik was (want man, wat een strijd was het om een date te regelen), maar ik ga toch maar, anders krijg ik weer spijt. De 'gelukkige' (of de gigantische pechvogel, tis maar hoe je het bekijkt) woont in Amsterdam, dus heb ik weer een leuk uitje. Eigenlijk is het wel goed om er wat nuchterder, zeg maar, naartoe te gaan. Dan laat ik me ook niet zo snel het hoofd op hol jagen en is er heel wat voor nodig om mij overstag te krijgen. Ik krijg welhaast zin om impossible to get te gaan spelen als wraak
. Maar goed, daar ben ik toch te lief voor
.
Ze mailt of ik woensdagmiddag wil komen, want ze heeft donderdag vrij. Iemand die 1 + 1 kan optellen kan daaruit afleiden dat ik verondersteld word te blijven pitten? Ieh, dat is wel griezelig, hoor.
Hoi Erik, hoest?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof. Eng. Tof.
Mutsquote:Op zondag 22 juli 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Beetje moe, geirriteerd door mijn zus en net SawIII gekeken dus lichtelijk onrustig.
Eh. Ja, nou, goor. Mijn spiegelneuronen hadden heel wat te verdurenquote:
Whehehe.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh. Ja, nou, goor. Mijn spiegelneuronen hadden heel wat te verduren. Wat betreft verhaal. Mwa, niet heel slecht behalve het eind.
En daar ging ie waarschijnlijk niet eens dood aan!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Het goorst vond ik eigenlijk nog wel hoe die vent de gemalen varkenskadavers over zich heen kreeg, op een of andere manier.
nee meer op alles met borsten dat zegt dat ze er goed uit zietquote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek. Op jou?
Heet ze toevallig Franny?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef liefie_ het volgende:
omdat ze gek is
en enorm onweerstaanbaar lekker
slechte combi vaak
leuk gek en lekker is de beste combiquote:Op zondag 22 juli 2007 20:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Franny?
Nee geintje.
Trouwens, gek en lekker is best een goede combi hoor, ligt eraan wat je ermee wil!
Mijn vriend was helemaal niet aardig, niet gestoord ofzo, maar gewoon onvriendelijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leuk gek en lekker is de beste combi(als iemand zich hierdoor aangesproken voelt... pm me!
![]()
)
maar gestoord op een niet zo leuke manier en onweerstaanbaar zorgen vaak voor sticky situations...
en nee ze heet geen franny haha
Daar hebben wel meer vrouwen last van geloof ikquote:Op zondag 22 juli 2007 20:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriend was helemaal niet aardig, niet gestoord ofzo, maar gewoon onvriendelijk.
En toch kon ik niet bij hem wegblijven, hij was zo verdomde aantrekkelijk! Nu is ie wel aardig trouwens.
Soms is dat best lastig ja.
Hij vond mij ook niet leuk...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer vrouwen last van geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |