Dan moet je eens wat aan je ogen laten doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:30 schreef Blight het volgende:
Ik las "Stofje. Daar hebben jullie niet van terug.".!
En nu de muzieknoten erbij!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:52 schreef Chowi het volgende:
I dreamed you were a cosmonaut
of the space between our chairs
and I was a cartographer
of the tangles in your hair
I sighed a song that silence brings
it's the one that everybody knows
oh everybody knows
the song that silence sings
and this was how it goes
these looms that weave apocryphal
they're hanging from a strand
these dark and empty rooms were full
of incandescent hands
an akward pause
a fatal flaw
time it's a crooked bow
oh time's a crooked bow!
Me dunkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:40 schreef Chowi het volgende:
Goed weer, ook.
Waarom denk je dat ik op FOK! zit in plaats van in een vliegtuig?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef mcDavid het volgende:
Goed topic.
je bent een pauper?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op FOK! zit in plaats van in een vliegtuig?
Echte mannen vliegen ook in de stromende regen,met onweer inderdaad.quote:
Wat een slapjanus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Echte mannen vliegen ook in de stromende regen,met onweer inderdaad.
Maargoed de dienstdoend instructeur was het er niet mee eens
Wat dacht je van vakantie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:25 schreef Misstique het volgende:
WEEKEND!!!
Luie flikker!quote:
Dat is niet bewezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op het "flikker" gedeelte na correct.
Een uitdaging. Check.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:19 schreef cerror het volgende:
Goed humeur. Check.
Ik heb net op het terras gezeten nu nog anderhalve krat pils en 8 witbierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog 1 blikje bavaria. Fuck.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:25 schreef Misstique het volgende:
WEEKEND!!!
Dat is míjn verjaardagsbier ja. Afblijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:35 schreef JDude het volgende:
Ik heb net op het terras gezeten nu nog anderhalve krat pils en 8 witbier.
Ja, die film vond ik ook best okay.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef Nosh het volgende:
Ik snap niks van Eternal Sunshine, en ben er heel erg gelukkig van aan het worden.
Dat had ik bij Donnie Darko.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef Nosh het volgende:
Ik snap niks van Eternal Sunshine, en ben er heel erg gelukkig van aan het worden.
"Wel okay"? Het is een geweldige film.quote:
Precies, dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef Chowi het volgende:
Pils, Sjeedoet!
Ja, haha, grapjas. Ik, met mijn motorische stoornissen, zal zeker eens even gaan dansenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:56 schreef Chowi het volgende:
Dans!
Late-vermaak. Ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Chowi het volgende:
Precies, dat bedoel ik. Heb ik oo kweer eens wat late-night-vermaak.
Tieten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:02 schreef Chowi het volgende:
En ik ben er twee!
Hóé?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:03 schreef Nosh het volgende:
Jullie doen weer zó.
Pffrt. Emoties.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Chowi het volgende:
Ik voel emoties door elkaar heen!
Ja die hejij ni he?quote:
Ja, emootziez zijn stom!quote:
Amper.quote:
Exelleeeeeeeent.....quote:
Ik was het niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef Chowi het volgende:
Trouwens hè. Wie belt er nou om half twee 's nachts naar mijn huis? Wíé?.
Ohja. Ik ben gister op de kermis in een attractie geweest.quote:
Oh dear...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja. Ik ben gister op de kermis in een attractie geweest.Ik heb gezondigd.
Ik hoorde anders wel een zware-shag-stem!quote:
Ik klink als een verdwaald zeehondje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hoorde anders wel een zware-shag-stem!
Nee, zo'n 20 persoonsbank die op en neer gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh dear...
Welke attractie?Tunnel of looooooooove?
Bieuw, bieuw, bieuw...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik klink als een verdwaald zeehondje.
Oh das wel ok.quote:Nee, zo'n 20 persoonsbank die op en neer gaat.
Nu overdrijf je. Ik heb je stem wel eens gehoord, c!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik klink als een verdwaald zeehondje.
Ok ok. Ik heb een zware shag/drink stem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu overdrijf je. Ik heb je stem wel eens gehoord, c!
Ik vinnet wel seksie!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok ok. Ik heb een zware shag/drink stem.
Dan ben je de enige.quote:
Ik ben de enige chipmuzikant in Noord Nederland.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:18 schreef Chowi het volgende:
Ik ben in veel dingen de enige.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat ging anders. Hij deed die spreuk daadwerkelijk, en die slaagde. Dus toen de kleren uitgingen, kwam Harry erachter dat "zij" eigenlijk een "hij" was. Maar uit z'n pielemedosis kwam toen een driekoppige draak want er was ooit een wicked spell over Hermelien gedaan dat de eerste die zijn lul zou zien te maken kreeg met die kwaardaardige draak die in zijn piemel huisde. Dus. En toen kwam er zo'n gevecht maar Harry Potter struikelde over zijn borsthaar en kwam om in een vlammenzee die uit de bek van dat beest vandaan kwam.
The End.
Echt waar? Meppel lijkt me kut.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben de enige chipmuzikant in Noord Nederland.
En de enige vrijgezwel in Meppel.
Meppel is een portaal van de hemel (want in hel mag je alles doen wat de hemel verbied en dat is zo'n beetje al het toffe gedoe)quote:
Wat doe je er dan nog in godsnaam?!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Meppel is een portaal van de hemel (want in hel mag je alles doen wat de hemel verbied en dat is zo'n beetje al het toffe gedoe)
M'n matties wonen d'r swa.quote:
En ik ga hier naar school. Dat ook.quote:
Boeiend. Ik ben ook maar een mens.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:37 schreef Chowi het volgende:
Matties. School. Slecht voor je reputatie op FOK!, cerror.
Dans voor me!quote:
Dat is weeman niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef rompompom het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkwam op vakantie:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v701/rompompom/JackAssmidget.jpg]afbeelding][/url]
Ik word misselijk van al dat gedraai.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Chowi het volgende:
Verplichtingen zijn voor mensen die "meedraaien" in de "maatschappij". Húúú.
"Chowi"?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:23 schreef Chowi het volgende:
Heeft iedereen mij nou geblockt op MSN vanwege mijn nietsverhullende schermnaam?
Kom, we gaan neuken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:18 schreef Blight het volgende:
Het is eigenlijk sowieso wel de hoogste tijd dat die Harry Potter hype een snelle dood sterft.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef rompompom het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkwam op vakantie:
[afbeelding]
Neuken? Is dat halal?quote:
Wat boeit dat nou?quote:
Neeh joh gekkie. 't is vakantie. Dan ga je toch niet doen wat je ook altijd op je werk doet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
HEY WEET JE WAT? LATEN WE HIER EENS GEZELLIG SLOWCHATTEN!
Leuke muziek en lullen over bier, tieten en sex met medepiloten. Best.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef Chowi het volgende:
Onbeperkt pils pakken uit de koelkast. In een glas naar keuze. Beter.
Een dame als jij zou ik nooit slaan!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:50 schreef Chowi het volgende:
Ik heb geen werk, David. Niet slaan.
Met medepiloten hoeft niet per se van mij, maar okay. Jij wint.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuke muziek en lullen over bier, tieten en sex met medepiloten. Best.
Hihihihi, okay, wat moet je van me?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een dame als jij zou ik nooit slaan!
Sja alleen erover praten is toch ook niet alles hehquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met medepiloten hoeft niet per se van mij, maar okay. Jij wint..
[..]
Hihihihi, okay, wat moet je van me?.
*opblaaspop toewerpt.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sja alleen erover praten is toch ook niet alles heh
Ik bedacht me net het volgende: als je nou zo'n dakloze sloeber bent die af en toe wel een uur moet bedelen om genoeg geld bij elkaar te krijgen voor een halve liter Jaeger of Hollandia, dan zou het toch slim zijn om dat ding eerst even een half uurtje in het vriesvak bij de Magnums te leggen?quote:
Hmm sja. Je denkt er niet zomaar over na maar inderdaad, dat zijn wel belangrijke vraagstukken in het leven van zo'n dakloze.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedacht me net het volgende: als je nou zo'n dakloze sloeber bent die af en toe wel een uur moet bedelen om genoeg geld bij elkaar te krijgen voor een halve liter Jaeger of Hollandia, dan zou het toch slim zijn om dat ding eerst even een half uurtje in het vriesvak bij de Magnums te leggen?
Als ie goed koud is dan smaakt het tenminste nog ergens naar
Zoniet hét belangrijkste!quote:Op zondag 22 juli 2007 02:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm sja. Je denkt er niet zomaar over na maar inderdaad, dat zijn wel belangrijke vraagstukken in het leven van zo'n dakloze.
Welnee, doe niet zo gek. Zelf geript en opgeslagen als.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:11 schreef JDude het volgende:
Zelf getekend?
OhgoddeTrosdraaitCorryKoningsom1uurindemiddag.jpeg.quote:
Gatverdamme, het idee alleen al.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
HEY WEET JE WAT? LATEN WE HIER EENS GEZELLIG SLOWCHATTEN!
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef cerror het volgende:
[img=578xnull]http://xs217.xs.to/xs217/07290/1185110532956.gif[/img]
Nope.quote:
Die is bijna net zo erg als Drama Chipmunk.quote:
De laatste keer dat ik dat hoorde kwam het uit de mond van iemand die al meer dan 48 uur aan de MDMA zat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:56 schreef Chowi het volgende:
Fuk, ik heb twee dagen niet geslapen en ben nog niet moe? Is dat normaal?
Zo ja: good going, want MDMA in je speed is een serieuze prijs/kwaliteit winnaar!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat hoorde kwam het uit de mond van iemand die al meer dan 48 uur aan de MDMA zat.
Zit je aan de pep, Chowi ?
Oh, val ik hier door de mand als drugsnoob ? Is er verschil tussen pep en MDMA dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zo ja: good going, want MDMA in je speed is een serieuze prijs/kwaliteit winnaar!
Speed is amfetamine, en pept alleen puur op. Niks meer, niks minder.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, val ik hier door de mand als drugsnoob ? Is er verschil tussen pep en MDMA dan ?
Zoiets ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:56 schreef Nosh het volgende:
Achter een bar staan waar achtereenvolgens hyperactieve speedsnuivers, onsamenhangende anekdote-vertellende blowers, aanhankelijke xtc-slikkers, hanige 'MOT IK EFFE EEN FLES IN JE GEZICHT DOUWE' cokesnuivers, crackrokers die je opener proberen te jatten, om met een fietsketting neergebeukt te worden door de laatste nog levende heroïnejunk van Nederland, terwijl de LSD-likkertjes hun gezicht op de bar leggen en de gólven vóelen, langs komen..
..
Point taken.
Steek die wesp voordat die dat bij jou doet!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef Misstique het volgende:
Er zit een wesp in mijn kantoor.
Hahah, jij denkt dat er MDMA in speed zit! Hahaha! Ha! Ha!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat hoorde kwam het uit de mond van iemand die al meer dan 48 uur aan de MDMA zat.
Zit je aan de pep, Chowi ?
Maar goed. Nee, Au3. Ik ben trots op mijn neus en ik heb liever niet dat alles daar binnenin naar de knoppen gaat door het snuiven van speed.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hahah, jij denkt dat er MDMA in speed zit! Hahaha! Ha! Ha!.
Die heb ik gemist idd.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:55 schreef Pheno het volgende:
Ik was 'm kwijt. I found my long lost smiley!
Mag ik een klinker kopen?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
pffr hallo !
* club voor Vrouwen Met Mooie Neuzen opricht.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar goed. Nee, Au3. Ik ben trots op mijn neus en ik heb liever niet dat alles daar binnenin naar de knoppen gaat door het snuiven van speed.
Daar is mijn neus te lief voor. Neus, als je dit leest. Ik koester je. *aait.
En een negerpiemel ?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:36 schreef cerror het volgende:
Ik heb een negerneus.
Speed kan je spuiten, en in veel XTC zit ook speed.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar goed. Nee, Au3. Ik ben trots op mijn neus en ik heb liever niet dat alles daar binnenin naar de knoppen gaat door het snuiven van speed.
Daar is mijn neus te lief voor. Neus, als je dit leest. Ik koester je. *aait.
Two members counting?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* club voor Vrouwen Met Mooie Neuzen opricht.
Pssh! Je hebt topgeheim verklapt! Stiekem ben ik in staat zelfs Yvónne te bannen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef Litso het volgende:
Noem me kleurenblind maar ik dacht ff dat Chowi donkerblauw was
Als je nou de club had van vrouwen-die-hun-neus-in-andermans-zaken-steken had je wat meer leden gehadquote:
Heet die club niet afgekort "club voor vrouwen"?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je nou de club had van vrouwen-die-hun-neus-in-andermans-zaken-steken had je wat meer leden gehad
Gást.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef Litso het volgende:
Noem me kleurenblind maar ik dacht ff dat Chowi donkerblauw was
Dank. Redder in nood.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:46 schreef Chowi het volgende:
Ik merk. Dat we.
Van de essentie van de reeks.
Afwijken.
Dus hier.
[afbeelding]
Een vettig soort junkfood.
[img=578xnull]http://www.nellio.com/media/biere.jpg[/img]
Engelenpies.
En we kunnen door..
Ik las "Drank. We neuken nog wel een keer."quote:
jaohquote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Chowi het volgende:
Ah. Kut. Klinkers zijn verwarrend.
Het smaakt naar seksquote:Op maandag 23 juli 2007 21:08 schreef Chowi het volgende:
Oh god. Chocola. Ik kan me de smaak ervan niet eens meer herinneren.
JIJ SMAAKT ZELF NAAR SEKS, REMLOF.quote:
Ik weet zelf niet eens wat ik ermee bedoelde.quote:
Het zullen flarden uit je dromen geweest zijn die boven kwamen drijvenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens wat ik ermee bedoelde..
Ik droom nimmer.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zullen flarden uit je dromen geweest zijn die boven kwamen drijven
Daar ging ik vroeger altijd zwemmen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar je woont wel dicht bij een zwembad
Bier is een goede tweedequote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef Q. het volgende:
Seks, gatverdamme.
Oh mijn god, ik had jou gewoon halfnakende kunnen aanschouwen in mijn jeugd. Misschien heb ik dat onbewust ook wel gedaan!quote:
De laatste keer dat ik er was was jij nog niet geboren, Ch.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh mijn god, ik had jou gewoon halfnakende kunnen aanschouwen in mijn jeugd. Misschien heb ik dat onbewust ook wel gedaan!
Ik ben eigenlijk 56!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was was jij nog niet geboren, Ch.
*Thermostaat wat hoger draait.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Ik ben terug en ik wil godverdomme een warm onthaal.
NIET WAAR KUNNEN WE NIET.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Mokster het volgende:
Welles.
Pep! XTC! Methamfetamine! Pils!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi. Goedenavond. Ik dacht ik post ook even mee.
Eerst moet je dan een sollicitatieformulier invullen en daarbij een goed gegronde reden geven waarom wij dan seks zouden moeten hebben!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, warme onthaal vergeten, door die rotzooi in R&P.
.
Het was fantastisch! Fan-tas-tisch!
Maar voordat ik een enorm verslagverhaal typ en foto's upload even een animo-peiling doen. Wil iemand weten wat ik ammel gezien en gedaan heb?
ZEG!! IK BEN JE HUISSLAAF NIET!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
NIET WAAR KUNNEN WE NIET.
En nu ga je mijn voeten masseren, verdulle! En rap een beetje! Waar blijven de mensen met wuivende palmbladeren? Waar blijft mijn hoogcomfortabele sofa? Waar blijft [alles]?
*meldtquote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Maar voordat ik een enorm verslagverhaal typ en foto's upload even een animo-peiling doen. Wil iemand weten wat ik ammel gezien en gedaan heb?
Ja!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
.
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerst moet je dan een sollicitatieformulier invullen en daarbij een goed gegronde reden geven waarom wij dan seks zouden moeten hebben!
Hier! *stapel formulieren op bureau ploft.
Pics en verslagen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga maar gewoon Deadsy luisteren jij.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef rompompom het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v701/rompompom/bureau.jpg]afbeelding]
*afdruipt
Je bent immers een strenge meesteres.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe cool is het dat mensen het over me hebben als ik er niet ben, onder het motto 'niet baggeren, straks ziet c_c het'.
En wat hij zegt c_c. Parijs isquote:
Je houdt tegenwoordig administratie bij?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eerst moet je dan een sollicitatieformulier invullen en daarbij een goed gegronde reden geven waarom wij dan seks zouden moeten hebben!
Hier! *stapel formulieren op bureau ploft.
Wil je alsjeblieft mijn voeten masseren, me toewuiven met palmbladeren, en me door de stad heendragen op een hoogcomfortabele sofa?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
ZEG!! IK BEN JE HUISSLAAF NIET!!!
"Wil je alsjeblieft mijn voeten masseren, me toewuiven met palmbladeren, en me door de stad heendragen op een hoogcomfortabele sofa?"
"Tuurlijk Ch. Voor jou doe ik alles!!"
"Dank je Moks."
Been there, done that.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga maar gewoon Deadsy luisteren jij.
Nou ja, jij mag het ook wel voor 50 euro doen. Dat zijn administratiekosten.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v701/rompompom/bureau.jpg]afbeelding][/url]
*afdruipt
Natuurlijk. Anders vergoedt de verzekering mijn chlamydia niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je houdt tegenwoordig administratie bij?
Wat is je moeder een dure boekhoudster, zeg.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, jij mag het ook wel voor 50 euro doen. Dat zijn administratiekosten.
Ja? Heeft-ie een stijve plasser momenteel?quote:
Ik zal 'm eens even bellen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef rompompom het volgende:
Ja? Heeft-ie een stijve plasser momenteel?
Klinkt goed! Behalve dat van die trappen lopen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, komtie.
Woensdagochtend om 8 uur ging onze trein, ik had een halfuur geslapen die nacht en de vriendin waarmee ik ging 2,5. Levendigheid alom dus. Om 12 uur kwamen we aan in het kleine hotelkamertje mét airco en daarna zijn we meteen de stad in gegaan. Het was fúcking heet. Héét. We zijn van de Moulin Rouge naar de Sacre Coeur gelopen (EN GODVERDOMME HET WIJZENDE STANDBEELD GEMIST), vanaf daar naar uberduur en mooi winkelcentrum Lafayette en vanaf daar, na nog wat gewinkel, naar Tuileries
, het park tussen de Obelisk en het Louvre. Ondertussen afgezet in een brasserie voor het eten, waarna we naar Centre Pompidou zijn gegaan, wat echt de tegenvaller van Parijs bleek te zijn. Vond er niets aan.
De tweede dag zou Litso langskomen met 3 vrienden, waarmee we naar La Défence en de Grande Arche zijn gegaan. We zijn óp de Grande Arche geweest, wat best cool was. Vanaf daar zijn we naar deArc de Triomphe
geweest, die ook beklommen. Daarna zijn we naar de Eiffeltoren gegaan en ook die hebben we met de trap beklommen tot de 2e etage. M'n benen zijn nu nog steeds boos op me
.
Vrijdag hebben we ontbeten op Pont Neuf, de Notre Dame van binnen gezien (mooi), bovenop het institute de monde arabe iets gedronken, en na het eten nog 's naar de Eiffeltoren gegaan om hem dit keer in het donker te zien en om met de lift naar de derde etage te gaan. Té gaaf was dat. Daarna zijn we ook nog langs het Louvre geweest, ook in het donker, wat echt fantastisch was. Daar ga ik nog 's naartoe en meer tijd voor uittrekken.
De laatste dag was vooral gewinkel en lam in Tuileries hangen met de nieuwste Harry Potter.
Ik heb geen idee waar ik foto's kan uploaden.
Tof.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
-Parijs-.
*opmerkingen met betrekking tot achterwerken veiligheidshalve achterwege laat.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en in het hotelletje spraken ze Engels!. Ik was in eerste instantie niet zo heel tevreden, het was klein, met een douche die het concept 'warm water' niet helemaal begreep en waar je niet moest proberen je kont te keren, maar er was airco
!!
Jamaardanmoetikeenaccountmakenenikbenluiquote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klinkt goed! Behalve dat van die trappen lopen..
www.photobucket.com, you muppet!
Niet de Arc de Triomphe ook? Die valt wel mee op zich. Heb ik destijds met mijn dinnetje toen wel gedaan. Geloof ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef JDude het volgende:
Al die beklimmingen!
Wij hebben het destijds bij de trappen naar d'n Sacre Coeur (klinkers zelf wegstrepen) gehouden.
Nope, voor die voetgangerstunnel stond een immense rij Japanners en dat plein oversteken in de spits staat gelijk aan jezelf meteen maar met een blok beton in de Seine werpen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef rompompom het volgende:
Niet de Arc de Triomphe ook? Die valt wel mee op zich. Heb ik destijds met mijn dinnetje toen wel gedaan. Geloof ik..
Live zijn ze bést puickend. Geile Scheisse when I Freak is ook wel een tof plaatje.quote:
Rot lekker op naar [ONZ]!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
Kun je je verhaal niet gewoon in korte steekwoorden typen, c_c? Ik heb niezoveel zin om te lezen.
Even meer poep van ze downloaden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Live zijn ze bést puickend. Geile Scheisse when I Freak is ook wel een tof plaatje.
VIel bij ons haske meequote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Nope, voor die voetgangerstunnel stond een immense rij Japanners en dat plein oversteken in de spits staat gelijk aan jezelf meteen maar met een blok beton in de Seine werpen.
MAG IK OOK AL NIET MEER EAJRSH6T6093YHNFSPD/quote:
Wat gaafquote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
VIel bij ons haske mee. Ja, je moet inderdaad écht alleen maar lopen als alle stoplichten zeggen dat je mag, anders ben je doodt, maar de rij daar viel nog best mee en boven was het echt keimooi
. En de trappen zijn, sja, een ervaring
. Bij de Eiffeltoren stond de eerste keer dat we er waren echt een enorme rij, die foto zal ik straks uploaden, maar de 2e dag waren we binnen een halfuur binnen en hebben zonsondergang vanaf de toren gezien
.
De Thalys deed er gewoon 3 uur over en ons hotel lag niet ver van Gare du Nord en zat echt náást een metrostation dus we deden ongeveer 15 minuten over dat stukje denk ik. Maar goed, het kaartjes kopen voor de metro enzo nam tijd in beslag ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef JDude het volgende:
Ah, nouja, hebben we een reden om nog eens terug te gaan!
Zeg, hoe lang hebben jullie er nou op gereisd vanaf Rotterdam tot jullie hotel?
Wees blijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog 1 blikje bavaria. Fuck.
Hm, dat scheelt dan nog niet gek veel met de auto. We hebben er toen 4:15 over gedaan van Breda tot het hotel (incl. halve Peripheriquequote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
De Thalys deed er gewoon 3 uur over en ons hotel lag niet ver van Gare du Nord en zat echt náást een metrostation dus we deden ongeveer 15 minuten over dat stukje denk ik. Maar goed, het kaartjes kopen voor de metro enzo nam tijd in beslag ook.
Thalys, tof. Dat gaat in 2099 nog veel keiharder als ie helemaal HSL ist.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Thalys deed er gewoon 3 uur over en ons hotel lag niet ver van Gare du Nord en zat echt náást een metrostation dus we deden ongeveer 15 minuten over dat stukje denk ik. Maar goed, het kaartjes kopen voor de metro enzo nam tijd in beslag ook.
Mer. Heeft. Toerist. Uitgehangen. En. Dat. Is. Tof.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
Kun je je verhaal niet gewoon in korte steekwoorden typen, c_c? Ik heb niezoveel zin om te lezen.
Ik werd misselijk tijdens het keisnelle stukquote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Thalys, tof. Dat gaat in 2099 nog veel keiharder als ie helemaal HSL ist.
Vertel.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef cerror het volgende:
Alles is dood en iedereen moet kut.
Ik ben echt net een neger.quote:
Zit je ook de hele dag te roken voor de tv ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben echt net een neger.
Brede neus, geen geld, lekgestoken en ik ben lui.
Nee, maar ik zeg wel vaak fuck.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zit je ook de hele dag te roken voor de tv ?
Godverdomme, cerror. Ik heb ook een brede neus. Heb ik nu aids?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
En je drinkt hetzelfde bierquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Wtf? Lekgestoken? Wie steekt er in godsnaam jóu lek?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Het zijn vast die verrekte kutmuggen. Die houden wel van zwart vleesch.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wtf? Lekgestoken? Wie steekt er in godsnaam jóu lek?
pwndquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:02 schreef cerror het volgende:
OH GOD HET IS 2 OVER 2 HET PERFECTE MOMENT OM MENSEN MET AIDS UIT TE LACHEN!
HAHAHAHAHAHAHAHA! [afbeelding]
omg ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:02 schreef cerror het volgende:
OH GOD HET IS 2 OVER 2 HET PERFECTE MOMENT OM MENSEN MET AIDS UIT TE LACHEN!
HAHAHAHAHAHAHAHA! [afbeelding]
Ik niet echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |