Wat boeit dat nou?quote:
Neeh joh gekkie. 't is vakantie. Dan ga je toch niet doen wat je ook altijd op je werk doet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
HEY WEET JE WAT? LATEN WE HIER EENS GEZELLIG SLOWCHATTEN!
Leuke muziek en lullen over bier, tieten en sex met medepiloten. Best.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef Chowi het volgende:
Onbeperkt pils pakken uit de koelkast. In een glas naar keuze. Beter.
Een dame als jij zou ik nooit slaan!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:50 schreef Chowi het volgende:
Ik heb geen werk, David. Niet slaan.
Met medepiloten hoeft niet per se van mij, maar okay. Jij wint.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuke muziek en lullen over bier, tieten en sex met medepiloten. Best.
Hihihihi, okay, wat moet je van me?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een dame als jij zou ik nooit slaan!
Sja alleen erover praten is toch ook niet alles hehquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met medepiloten hoeft niet per se van mij, maar okay. Jij wint..
[..]
Hihihihi, okay, wat moet je van me?.
*opblaaspop toewerpt.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sja alleen erover praten is toch ook niet alles heh
Ik bedacht me net het volgende: als je nou zo'n dakloze sloeber bent die af en toe wel een uur moet bedelen om genoeg geld bij elkaar te krijgen voor een halve liter Jaeger of Hollandia, dan zou het toch slim zijn om dat ding eerst even een half uurtje in het vriesvak bij de Magnums te leggen?quote:
Hmm sja. Je denkt er niet zomaar over na maar inderdaad, dat zijn wel belangrijke vraagstukken in het leven van zo'n dakloze.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedacht me net het volgende: als je nou zo'n dakloze sloeber bent die af en toe wel een uur moet bedelen om genoeg geld bij elkaar te krijgen voor een halve liter Jaeger of Hollandia, dan zou het toch slim zijn om dat ding eerst even een half uurtje in het vriesvak bij de Magnums te leggen?
Als ie goed koud is dan smaakt het tenminste nog ergens naar
Zoniet hét belangrijkste!quote:Op zondag 22 juli 2007 02:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm sja. Je denkt er niet zomaar over na maar inderdaad, dat zijn wel belangrijke vraagstukken in het leven van zo'n dakloze.
Welnee, doe niet zo gek. Zelf geript en opgeslagen als.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:11 schreef JDude het volgende:
Zelf getekend?
OhgoddeTrosdraaitCorryKoningsom1uurindemiddag.jpeg.quote:
Gatverdamme, het idee alleen al.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
HEY WEET JE WAT? LATEN WE HIER EENS GEZELLIG SLOWCHATTEN!
quote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef cerror het volgende:
[img=578xnull]http://xs217.xs.to/xs217/07290/1185110532956.gif[/img]
Nope.quote:
Die is bijna net zo erg als Drama Chipmunk.quote:
De laatste keer dat ik dat hoorde kwam het uit de mond van iemand die al meer dan 48 uur aan de MDMA zat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:56 schreef Chowi het volgende:
Fuk, ik heb twee dagen niet geslapen en ben nog niet moe? Is dat normaal?
Zo ja: good going, want MDMA in je speed is een serieuze prijs/kwaliteit winnaar!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat hoorde kwam het uit de mond van iemand die al meer dan 48 uur aan de MDMA zat.
Zit je aan de pep, Chowi ?
Oh, val ik hier door de mand als drugsnoob ? Is er verschil tussen pep en MDMA dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zo ja: good going, want MDMA in je speed is een serieuze prijs/kwaliteit winnaar!
Speed is amfetamine, en pept alleen puur op. Niks meer, niks minder.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Oh, val ik hier door de mand als drugsnoob ? Is er verschil tussen pep en MDMA dan ?
Zoiets ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:56 schreef Nosh het volgende:
Achter een bar staan waar achtereenvolgens hyperactieve speedsnuivers, onsamenhangende anekdote-vertellende blowers, aanhankelijke xtc-slikkers, hanige 'MOT IK EFFE EEN FLES IN JE GEZICHT DOUWE' cokesnuivers, crackrokers die je opener proberen te jatten, om met een fietsketting neergebeukt te worden door de laatste nog levende heroïnejunk van Nederland, terwijl de LSD-likkertjes hun gezicht op de bar leggen en de gólven vóelen, langs komen..
..
Point taken.
Steek die wesp voordat die dat bij jou doet!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:12 schreef Misstique het volgende:
Er zit een wesp in mijn kantoor.
Hahah, jij denkt dat er MDMA in speed zit! Hahaha! Ha! Ha!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat hoorde kwam het uit de mond van iemand die al meer dan 48 uur aan de MDMA zat.
Zit je aan de pep, Chowi ?
Maar goed. Nee, Au3. Ik ben trots op mijn neus en ik heb liever niet dat alles daar binnenin naar de knoppen gaat door het snuiven van speed.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hahah, jij denkt dat er MDMA in speed zit! Hahaha! Ha! Ha!.
Die heb ik gemist idd.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:55 schreef Pheno het volgende:
Ik was 'm kwijt. I found my long lost smiley!
Mag ik een klinker kopen?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
pffr hallo !
* club voor Vrouwen Met Mooie Neuzen opricht.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar goed. Nee, Au3. Ik ben trots op mijn neus en ik heb liever niet dat alles daar binnenin naar de knoppen gaat door het snuiven van speed.
Daar is mijn neus te lief voor. Neus, als je dit leest. Ik koester je. *aait.
En een negerpiemel ?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:36 schreef cerror het volgende:
Ik heb een negerneus.
Speed kan je spuiten, en in veel XTC zit ook speed.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar goed. Nee, Au3. Ik ben trots op mijn neus en ik heb liever niet dat alles daar binnenin naar de knoppen gaat door het snuiven van speed.
Daar is mijn neus te lief voor. Neus, als je dit leest. Ik koester je. *aait.
Two members counting?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* club voor Vrouwen Met Mooie Neuzen opricht.
Pssh! Je hebt topgeheim verklapt! Stiekem ben ik in staat zelfs Yvónne te bannen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef Litso het volgende:
Noem me kleurenblind maar ik dacht ff dat Chowi donkerblauw was
Als je nou de club had van vrouwen-die-hun-neus-in-andermans-zaken-steken had je wat meer leden gehadquote:
Heet die club niet afgekort "club voor vrouwen"?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je nou de club had van vrouwen-die-hun-neus-in-andermans-zaken-steken had je wat meer leden gehad
Gást.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:07 schreef Litso het volgende:
Noem me kleurenblind maar ik dacht ff dat Chowi donkerblauw was
Dank. Redder in nood.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:46 schreef Chowi het volgende:
Ik merk. Dat we.
Van de essentie van de reeks.
Afwijken.
Dus hier.
[afbeelding]
Een vettig soort junkfood.
[img=578xnull]http://www.nellio.com/media/biere.jpg[/img]
Engelenpies.
En we kunnen door..
Ik las "Drank. We neuken nog wel een keer."quote:
jaohquote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef Chowi het volgende:
Ah. Kut. Klinkers zijn verwarrend.
Het smaakt naar seksquote:Op maandag 23 juli 2007 21:08 schreef Chowi het volgende:
Oh god. Chocola. Ik kan me de smaak ervan niet eens meer herinneren.
JIJ SMAAKT ZELF NAAR SEKS, REMLOF.quote:
Ik weet zelf niet eens wat ik ermee bedoelde.quote:
Het zullen flarden uit je dromen geweest zijn die boven kwamen drijvenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens wat ik ermee bedoelde..
Ik droom nimmer.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zullen flarden uit je dromen geweest zijn die boven kwamen drijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |