HULDE!!!! *ontplopt zon grolsch fles*quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:07 schreef opgebaarde het volgende:
Goed topic!
Dat Harry een pijnlijke dood moge sterven, proost!
Well duh! In het laatste deel wordt hij gedood door een driekoppige draak, dat weet iedereen al láng.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:07 schreef opgebaarde het volgende:
Goed topic!
Dat Harry een pijnlijke dood moge sterven, proost!
je gaf dr toch nix omquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Well duh! In het laatste deel wordt hij gedood door een driekoppige draak, dat weet iedereen al láng.
Nee, maar ik wéét het wel!quote:
Wah? Dat ik spoil?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja schopje KLB: Harry Potter![]()
Chowi hoe kun je....![]()
vind ik dan wel weer een beetje jammer. ik bedoel het is harry potter for fuck sakequote:
Ja, hij heeft borsthaar. Dat mag op zich wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:10 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
vind ik dan wel weer een beetje jammer. ik bedoel het is harry potter for fuck sake
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Well duh! In het laatste deel wordt hij gedood door een driekoppige draak, dat weet iedereen al láng.
nee dat was MacGuyverquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik dacht dat zijn toverstaf nucleaire ontplote na een fout uitgesproken spreuk waar hij Hermelien van haar kleren probeerde te ontdoen... FCUK KUTWIJF![]()
![]()
![]()
o....k ja ik heb ook borsthaar. maar defineer fatsoenlijke proportiesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hij heeft borsthaar. Dat mag op zich wel.
Maar hij heeft het teveel. Het is niet meer in proportie, zeg maar.
Gottegod, dat was me ook een belhamel hè. Die maakte van 2 liter water een een stukje karton nog een F16 met Aircoquote:
ja en met een stukje kauwgum een elastiekje en een paperclip kon hij de hele zuidkoreaanse regering om zeep helpenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gottegod, dat was me ook een belhamel hè. Die maakte van 2 liter water een een stukje karton nog een F16 met Airco![]()
Nee, dat ging anders. Hij deed die spreuk daadwerkelijk, en die slaagde. Dus toen de kleren uitgingen, kwam Harry erachter dat "zij" eigenlijk een "hij" was. Maar uit z'n pielemedosis kwam toen een driekoppige draak want er was ooit een wicked spell over Hermelien gedaan dat de eerste die zijn lul zou zien te maken kreeg met die kwaardaardige draak die in zijn piemel huisde. Dus. En toen kwam er zo'n gevecht maar Harry Potter struikelde over zijn borsthaar en kwam om in een vlammenzee die uit de bek van dat beest vandaan kwam.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik dacht dat zijn toverstaf nucleaire ontplote na een fout uitgesproken spreuk waar hij Hermelien van haar kleren probeerde te ontdoen... FCUK KUTWIJF![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat ging anders. Hij deed die spreuk daadwerkelijk, en die slaagde. Dus toen de kleren uitgingen, kwam Harry erachter dat "zij" eigenlijk een "hij" was. Maar uit z'n pielemedosis kwam toen een driekoppige draak want er was ooit een wicked spell over Hermelien gedaan dat de eerste die zijn lul zou zien te maken kreeg met die kwaardaardige draak die in zijn piemel huisde. Dus. En toen kwam er zo'n gevecht maar Harry Potter struikelde over zijn borsthaar en kwam om in een vlammenzee die uit de bek van dat beest vandaan kwam.
The End.
I know.quote:
Het mes er overheenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hij heeft borsthaar. Dat mag op zich wel.
Maar hij heeft het teveel. Het is niet meer in proportie, zeg maar.
misschien ook niet. misschien zijn DAT wel de deleted scenes uit de film.quote:
Noem jij haar nu een leugenaar boefje?!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:17 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
misschien ook niet. misschien zijn DAT wel de deleted scenes uit de film.
je weet het je niet weet het niet
Goed verhaal... Lekker kort!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat ging anders. Hij deed die spreuk daadwerkelijk, en die slaagde. Dus toen de kleren uitgingen, kwam Harry erachter dat "zij" eigenlijk een "hij" was. Maar uit z'n pielemedosis kwam toen een driekoppige draak want er was ooit een wicked spell over Hermelien gedaan dat de eerste die zijn lul zou zien te maken kreeg met die kwaardaardige draak die in zijn piemel huisde. Dus. En toen kwam er zo'n gevecht maar Harry Potter struikelde over zijn borsthaar en kwam om in een vlammenzee die uit de bek van dat beest vandaan kwam.
The End.
nee ik zei "misschien"ik kan het natuurlijk ook fout hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Noem jij haar nu een leugenaar boefje?!!
Zo zijn we nu klaar met die hoerenharryquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:18 schreef Jimbo het volgende:
harry gaat trouwen met de zus van ron , ron neukt hermelien , oja en zn uil gaat dood en hij kringt 4 kindjes en ook krijgt ie een vriendschap met die kwal malphidus oid
zal ik de rest ook maar gelijk vertellen , bijva dat harry dood gaat maar weer tot leven komt ? en at iedereen zn beetje dood gaat daar ?
tuttuttut niet zo gefrustreerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo zijn we nu klaar met die hoerenharry![]()
zit je OB scheef?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo zijn we nu klaar met die hoerenharry![]()
bier is goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:22 schreef Chowi het volgende:
Ja, laten we het over bier hebben!
Goed zo!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:20 schreef Hijacking het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
topic
toen ik de tt zag dacht ik , ik ga dit topic bashen totdat de inhoud te voorschijn kwam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb hier nog 2 flessen bacardi staan en 1 fles malibu.........ok de malibu is nu opquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Oja en skippy wil sterke drank, is dat er ook?
Het gaat om het boek, e. Het boek.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:26 schreef ehqo het volgende:
Zitten er ook kabouters in de film?
tis harry potter......DUS NEE!!!!!! alleen duitse helga'squote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:26 schreef ehqo het volgende:
Zitten er ook kabouters in de film het boek?
Dan is het een kutboek, en haal die pils uit mijn gezicht. Ik ben niet in de stemming meer. Godver.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:27 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
tis harry potter......DUS NEE!!!!!! alleen duitse helga's
Alleen driekoppige draken en lelijke oude vrouwen op bezems. Sorry.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik was net aan het strepen. Awel, kabouters?
heb je liever midget sex?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan is het een kutboek, en haal die pils uit mijn gezicht. Ik ben niet in de stemming meer. Godver.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef cerror het volgende:
Komop chow, je wilt niets liever dan dat boek tussen je borsten klemmen en dan de geest van Rowling op te roepen om je te ontdoen van kwade geesten.
Hippie.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:32 schreef cerror het volgende:
Komop chow, je wilt niets liever dan dat boek tussen je borsten klemmen en dan de geest van Rowling op te roepen om je te ontdoen van kwade geesten.
Hippie.
Ik heb zo mijn twijfels deerne. Zozo. Terstonds.quote:
kijk jij bgrijpt hoe je een boek naar de kloten moet helpen Hulde!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:34 schreef Jimbo het volgende:
-weg-
klopt t allemaal dan ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:36 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
kijk jij bgrijpt hoe je een boek naar de kloten moet helpen Hulde!!!![]()
En terecht, immers, als iemand een boek tussen zijn/haar borsten wil drukken, dan waarom in vredesnaam een boek zonder kabouters.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels deerne. Zozo. Terstonds.
weet ik veel of het klopt maar zo zijn we wel klaar over wie dr niet of wel dood gaat. voor mijn part gaat de hele zooi in de fik en horen we helemaal nix meer over de stinkende harry kutpotterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
klopt t allemaal dan ?
en who cares , tis harry pottr maar
Lijkt me niet, dit is toch niet het laatste boek?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
klopt t allemaal dan ?
en who cares , tis harry pottr maar
doe eens niet geenstijl pratenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe eens niet die onorginele spoilers posten.
Precies, spoilers zet je maar op een auto of rollator, tuig is 't!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe eens niet die onorginele spoilers posten.
paultjuhhh gaat dood in dit deelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:38 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
weet ik veel of het klopt maar zo zijn we wel klaar over wie dr niet of wel dood gaat. voor mijn part gaat de hele zooi in de fik en horen we helemaal nix meer over de stinkende harry kutpotter![]()
Ik kop deze niet in, sorryquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef Chowi het volgende:
Hoppa! Giet nog wat van dat goudgele godendrank in mijn helemsche muiltje en rap een beetje!
kan wel in je muiltje gaan zeiken maar daar schieten we ook nie veel mee op denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef Chowi het volgende:
Hoppa! Giet nog wat van dat goudgele godendrank in mijn helemsche muiltje en rap een beetje!
ja dusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef Chowi het volgende:
Wuift het palmblad hard genoeg zo? Is het voetkneden naar wens? Zit de ketting strak genoeg om mijn hals?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef Chowi het volgende:
oh ze kloppen allemaalquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:38 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
weet ik veel of het klopt maar zo zijn we wel klaar over wie dr niet of wel dood gaat. voor mijn part gaat de hele zooi in de fik en horen we helemaal nix meer over de stinkende harry kutpotter![]()
spoilers die ik net plaatste koppen allemaalquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dit is toch niet het laatste boek?
Klopt het wel, tof!
wel op je spelling letten he schatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe eens niet die on originele spoilers posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je dus niet 700 paginas lezen lees de spoiler
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Duurde wel verrekte lang. Wel mooi om te lezen dat hij niet sterft zoals hij zou willen, dus door een bushokje getieft wordenquote:
* Jimbo pist in chowi's mondquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:41 schreef Chowi het volgende:
Gaan er wel verrekte veel kapot dan.quote:
heuj dat zag ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:43 schreef RaptoR-X het volgende:
Doe maar niet, nee.quote:
Dat noem ik geen goudgele godendrank! Dat is vuig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:42 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
kan wel in je muiltje gaan zeiken maar daar schieten we ook nie veel mee op denk ik
Hm?quote:
Ietsje naar rechts nog, ietsjes harder wapperen, iets meer kneden nog, ik heb daar een eksteroog, ja, oh ja. Zo is het goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wuift het palmblad hard genoeg zo? Is het voetkneden naar wens? Zit de ketting strak genoeg om mijn hals?
komt omdat bushokjes te tof zijn om met de dood geassocieerd te wordenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Duurde wel verrekte lang. Wel mooi om te lezen dat hij niet sterft zoals hij zou willen, dus door een bushokje getieft worden![]()
ja ging wat fout...niet zeiken. of het is in chowis mond dan moet je vooral doorgaanquote:
ja enorme blast he moest spectaculair zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gaan er wel verrekte veel kapot dan.
Zelfs in Tour of Duty en Saving Privat Ryan ging het er rustiger aan toe![]()
heb je dat boek gelezen ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja enorme blast he moest spectaculair zijn
wist je dat die snape die ouwe vermoord en die ouwe dat zelf wouwat een newbie
nee ik ken gewoon alle spoilers uit mn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ze kloppen allemaal
[..]
spoilers die ik net plaatste koppen allemaal
[..]
wel op je spelling letten he schat(whehe zeg maar nix , de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet)
maar waarom mogen die spoilers nou niet ? ook niet zo ?Zo wel jimbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je dus niet 700 paginas lezen lees de spoiler
Ik kots ook op dat sprookjesboek, maar snap wel dat we het plezier niet moeten vergallen voor de liefhebbers.
jij hebt teveel tijd overquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik ken gewoon alle spoilers uit mn hoofd
waar worden op fok de boeken besproken , dan kan ik daar lekker gaan kwallen , een BOEK ban ipv ONZ zal mn reet niet roestenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Wil je dus niet 700 paginas lezen lees de spoiler
[/spoiler]
Zo wel jimbo.
Ik kots ook op dat sprookjesboek, maar snap wel dat we het plezier niet moeten vergallen voor de liefhebbers.
laat het ff weten als je wat vind dan doe ik wel ff meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar worden op fok de boeken besproken , dan kan ik daar lekker gaan kwallen , een BOEK ban ipv ONZ zal mn reet niet roesten
neuh , lees iets 1x en ik weet t welquote:
goed bezigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh , lees iets 1x en ik weet t welen die grote lijst is copypasta
wel leuk om voor mn lerares die ik op msn sprak heel t boek te hebben vergalt
ze keek dr al zo lang naar uit t te lezen xD
payback voor al dat "strafwerk"
't is daarmee?quote:
steek het in de fik. doe dan doe danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:57 schreef Ravii het volgende:
Ik zag hem vandaag bij ons al in het magazijn staan.
er zaten al gaten in zodat mensen de voorkant konden zien
maar de verpakking MOEST eromheen blijven!
stond er met koeie letters op!
maar die voorkant is echt lelijk!
zelfde als met je lulquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:57 schreef Ravii het volgende:
Ik zag hem vandaag bij ons al in het magazijn staan.
er zaten al gaten in zodat mensen de voorkant konden zien
maar de verpakking MOEST eromheen blijven!
stond er met koeie letters op!
maar die voorkant is echt lelijk!
ask mister sperm je toemalige kinderen for convermationquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zelfde als met je lul
zodra ie in de condoom (zn verpakking dus) zit issie toch lelijk maar zodra alsdat ie eruit is...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:58 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
steek het in de fik. doe dan doe dan
kinderen , alsjeblieft niet zegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:00 schreef Ravii het volgende:
[..]
ask mister sperm je toemalige kinderen for convermation?
wieso?quote:
ja eerst vermoord ie die ouwe en dan nog doodgan ook, lekker nutteloos zooitje daar op zweinsteinquote:
geef ik je een puntquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja eerst vermoord ie die ouwe en dan nog doodgan ook, lekker nutteloos zooitje daar op zweinstein
Doe maar nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:03 schreef Jimbo het volgende:
zou ik een ip ban krijgen als ik de spoiler lijst in
Harry Potter and the Deathly Hallows #13:Nog 1 dag! *O*
gooi ?
wat is de lol daar aan danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Doe maar nietlaat ze toch lekker lezen, ik heb die boeken ook wel grappig gevonden
![]()
Daar mag het ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:57 schreef Jimbo het volgende:
!! Harry Potter 7 SPOILER- topic!!! PAS OP SPOILERS
perfect past t daar toch ?
Zo duur zijn die boeken toch nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is de lol daar aan danik laat ze gewoon heel eel geld besparen
in die andere toch ook welquote:
e8urotje of 18 dacht ik ?quote:
Ja, voor spoileren buiten spoilertopics wordt geband.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:03 schreef Jimbo het volgende:
Harry Potter and the Deathly Hallows #13:Nog 1 dag!
gooi ?
ZOMGER LOLLERZZZZZ HUMOR!1!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:03 schreef Jimbo het volgende:
Harry Potter and the Deathly Hallows #13:Nog 1 dag! *O*
gooi ?
Dat kan ik niet veel geld noemenquote:
ik wel , is al gouw 6 bierquote:
Tover hem wegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:05 schreef Jimbo het volgende:
oja en ik heb een muggenbeet op mn bil , nu ben ik boos
heet dat dan een Triquo ?quote:
Is waar, maar ik drink geen bier, dus jaquote:
hoeveel kost zn boek no ?quote:
Ik heb dr een stuk of 15 op mn been, help mijquote:
Niets 'heumeuu', ik besteed mn geld beter + dronken van mezelfquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:10 schreef Jimbo het volgende:
Geslacht Man
Geb. Datum 05-05-1989
heumeuu
maarja je houd je wel aan de regel
wie niet doet zuipen moet niet zeiken
Ja dat mag ik niet zeggen dan heb ik een weekban.quote:
Ah oke, het zal het waard zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dat mag ik niet zeggen dan heb ik een weekban.
trustenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:17 schreef Jimbo het volgende:
nja ik ga slapen , doei doei ! W
staat vast wel ergens in het boek : Help de leleijke Dreuzelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb dr een stuk of 15 op mn been, help mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |