HULDE!!!! *ontplopt zon grolsch fles*quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:07 schreef opgebaarde het volgende:
Goed topic!
Dat Harry een pijnlijke dood moge sterven, proost!
Well duh! In het laatste deel wordt hij gedood door een driekoppige draak, dat weet iedereen al láng.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:07 schreef opgebaarde het volgende:
Goed topic!
Dat Harry een pijnlijke dood moge sterven, proost!
je gaf dr toch nix omquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Well duh! In het laatste deel wordt hij gedood door een driekoppige draak, dat weet iedereen al láng.
Nee, maar ik wéét het wel!quote:
Wah? Dat ik spoil?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja schopje KLB: Harry Potter![]()
Chowi hoe kun je....![]()
vind ik dan wel weer een beetje jammer. ik bedoel het is harry potter for fuck sakequote:
Ja, hij heeft borsthaar. Dat mag op zich wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:10 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
vind ik dan wel weer een beetje jammer. ik bedoel het is harry potter for fuck sake
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Well duh! In het laatste deel wordt hij gedood door een driekoppige draak, dat weet iedereen al láng.
nee dat was MacGuyverquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik dacht dat zijn toverstaf nucleaire ontplote na een fout uitgesproken spreuk waar hij Hermelien van haar kleren probeerde te ontdoen... FCUK KUTWIJF![]()
![]()
![]()
o....k ja ik heb ook borsthaar. maar defineer fatsoenlijke proportiesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hij heeft borsthaar. Dat mag op zich wel.
Maar hij heeft het teveel. Het is niet meer in proportie, zeg maar.
Gottegod, dat was me ook een belhamel hè. Die maakte van 2 liter water een een stukje karton nog een F16 met Aircoquote:
ja en met een stukje kauwgum een elastiekje en een paperclip kon hij de hele zuidkoreaanse regering om zeep helpenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gottegod, dat was me ook een belhamel hè. Die maakte van 2 liter water een een stukje karton nog een F16 met Airco![]()
Nee, dat ging anders. Hij deed die spreuk daadwerkelijk, en die slaagde. Dus toen de kleren uitgingen, kwam Harry erachter dat "zij" eigenlijk een "hij" was. Maar uit z'n pielemedosis kwam toen een driekoppige draak want er was ooit een wicked spell over Hermelien gedaan dat de eerste die zijn lul zou zien te maken kreeg met die kwaardaardige draak die in zijn piemel huisde. Dus. En toen kwam er zo'n gevecht maar Harry Potter struikelde over zijn borsthaar en kwam om in een vlammenzee die uit de bek van dat beest vandaan kwam.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik dacht dat zijn toverstaf nucleaire ontplote na een fout uitgesproken spreuk waar hij Hermelien van haar kleren probeerde te ontdoen... FCUK KUTWIJF![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat ging anders. Hij deed die spreuk daadwerkelijk, en die slaagde. Dus toen de kleren uitgingen, kwam Harry erachter dat "zij" eigenlijk een "hij" was. Maar uit z'n pielemedosis kwam toen een driekoppige draak want er was ooit een wicked spell over Hermelien gedaan dat de eerste die zijn lul zou zien te maken kreeg met die kwaardaardige draak die in zijn piemel huisde. Dus. En toen kwam er zo'n gevecht maar Harry Potter struikelde over zijn borsthaar en kwam om in een vlammenzee die uit de bek van dat beest vandaan kwam.
The End.
I know.quote:
Het mes er overheenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hij heeft borsthaar. Dat mag op zich wel.
Maar hij heeft het teveel. Het is niet meer in proportie, zeg maar.
misschien ook niet. misschien zijn DAT wel de deleted scenes uit de film.quote:
Noem jij haar nu een leugenaar boefje?!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:17 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
misschien ook niet. misschien zijn DAT wel de deleted scenes uit de film.
je weet het je niet weet het niet
Goed verhaal... Lekker kort!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat ging anders. Hij deed die spreuk daadwerkelijk, en die slaagde. Dus toen de kleren uitgingen, kwam Harry erachter dat "zij" eigenlijk een "hij" was. Maar uit z'n pielemedosis kwam toen een driekoppige draak want er was ooit een wicked spell over Hermelien gedaan dat de eerste die zijn lul zou zien te maken kreeg met die kwaardaardige draak die in zijn piemel huisde. Dus. En toen kwam er zo'n gevecht maar Harry Potter struikelde over zijn borsthaar en kwam om in een vlammenzee die uit de bek van dat beest vandaan kwam.
The End.
nee ik zei "misschien"ik kan het natuurlijk ook fout hebben.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Noem jij haar nu een leugenaar boefje?!!
Zo zijn we nu klaar met die hoerenharryquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:18 schreef Jimbo het volgende:
harry gaat trouwen met de zus van ron , ron neukt hermelien , oja en zn uil gaat dood en hij kringt 4 kindjes en ook krijgt ie een vriendschap met die kwal malphidus oid
zal ik de rest ook maar gelijk vertellen , bijva dat harry dood gaat maar weer tot leven komt ? en at iedereen zn beetje dood gaat daar ?
tuttuttut niet zo gefrustreerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo zijn we nu klaar met die hoerenharry![]()
zit je OB scheef?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo zijn we nu klaar met die hoerenharry![]()
bier is goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:22 schreef Chowi het volgende:
Ja, laten we het over bier hebben!
Goed zo!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:20 schreef Hijacking het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
topic
toen ik de tt zag dacht ik , ik ga dit topic bashen totdat de inhoud te voorschijn kwam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb hier nog 2 flessen bacardi staan en 1 fles malibu.........ok de malibu is nu opquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Oja en skippy wil sterke drank, is dat er ook?
Het gaat om het boek, e. Het boek.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:26 schreef ehqo het volgende:
Zitten er ook kabouters in de film?
tis harry potter......DUS NEE!!!!!! alleen duitse helga'squote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:26 schreef ehqo het volgende:
Zitten er ook kabouters in de film het boek?
Dan is het een kutboek, en haal die pils uit mijn gezicht. Ik ben niet in de stemming meer. Godver.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:27 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
tis harry potter......DUS NEE!!!!!! alleen duitse helga's
Alleen driekoppige draken en lelijke oude vrouwen op bezems. Sorry.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik was net aan het strepen. Awel, kabouters?
heb je liever midget sex?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan is het een kutboek, en haal die pils uit mijn gezicht. Ik ben niet in de stemming meer. Godver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |