heuj dat zag ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:43 schreef RaptoR-X het volgende:
Doe maar niet, nee.quote:
Dat noem ik geen goudgele godendrank! Dat is vuig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:42 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
kan wel in je muiltje gaan zeiken maar daar schieten we ook nie veel mee op denk ik
Hm?quote:
Ietsje naar rechts nog, ietsjes harder wapperen, iets meer kneden nog, ik heb daar een eksteroog, ja, oh ja. Zo is het goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wuift het palmblad hard genoeg zo? Is het voetkneden naar wens? Zit de ketting strak genoeg om mijn hals?
komt omdat bushokjes te tof zijn om met de dood geassocieerd te wordenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Duurde wel verrekte lang. Wel mooi om te lezen dat hij niet sterft zoals hij zou willen, dus door een bushokje getieft worden![]()
ja ging wat fout...niet zeiken. of het is in chowis mond dan moet je vooral doorgaanquote:
ja enorme blast he moest spectaculair zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gaan er wel verrekte veel kapot dan.
Zelfs in Tour of Duty en Saving Privat Ryan ging het er rustiger aan toe![]()
heb je dat boek gelezen ofzoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja enorme blast he moest spectaculair zijn
wist je dat die snape die ouwe vermoord en die ouwe dat zelf wouwat een newbie
nee ik ken gewoon alle spoilers uit mn hoofdquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ze kloppen allemaal
[..]
spoilers die ik net plaatste koppen allemaal
[..]
wel op je spelling letten he schat(whehe zeg maar nix , de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet)
maar waarom mogen die spoilers nou niet ? ook niet zo ?Zo wel jimbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je dus niet 700 paginas lezen lees de spoiler
Ik kots ook op dat sprookjesboek, maar snap wel dat we het plezier niet moeten vergallen voor de liefhebbers.
jij hebt teveel tijd overquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee ik ken gewoon alle spoilers uit mn hoofd
waar worden op fok de boeken besproken , dan kan ik daar lekker gaan kwallen , een BOEK ban ipv ONZ zal mn reet niet roestenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Wil je dus niet 700 paginas lezen lees de spoiler
[/spoiler]
Zo wel jimbo.
Ik kots ook op dat sprookjesboek, maar snap wel dat we het plezier niet moeten vergallen voor de liefhebbers.
laat het ff weten als je wat vind dan doe ik wel ff meequote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar worden op fok de boeken besproken , dan kan ik daar lekker gaan kwallen , een BOEK ban ipv ONZ zal mn reet niet roesten
neuh , lees iets 1x en ik weet t welquote:
goed bezigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh , lees iets 1x en ik weet t welen die grote lijst is copypasta
wel leuk om voor mn lerares die ik op msn sprak heel t boek te hebben vergalt
ze keek dr al zo lang naar uit t te lezen xD
payback voor al dat "strafwerk"
't is daarmee?quote:
steek het in de fik. doe dan doe danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:57 schreef Ravii het volgende:
Ik zag hem vandaag bij ons al in het magazijn staan.
er zaten al gaten in zodat mensen de voorkant konden zien
maar de verpakking MOEST eromheen blijven!
stond er met koeie letters op!
maar die voorkant is echt lelijk!
zelfde als met je lulquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:57 schreef Ravii het volgende:
Ik zag hem vandaag bij ons al in het magazijn staan.
er zaten al gaten in zodat mensen de voorkant konden zien
maar de verpakking MOEST eromheen blijven!
stond er met koeie letters op!
maar die voorkant is echt lelijk!
ask mister sperm je toemalige kinderen for convermationquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zelfde als met je lul
zodra ie in de condoom (zn verpakking dus) zit issie toch lelijk maar zodra alsdat ie eruit is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |