Dan moet je eens wat aan je ogen laten doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:30 schreef Blight het volgende:
Ik las "Stofje. Daar hebben jullie niet van terug.".!
En nu de muzieknoten erbij!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:52 schreef Chowi het volgende:
I dreamed you were a cosmonaut
of the space between our chairs
and I was a cartographer
of the tangles in your hair
I sighed a song that silence brings
it's the one that everybody knows
oh everybody knows
the song that silence sings
and this was how it goes
these looms that weave apocryphal
they're hanging from a strand
these dark and empty rooms were full
of incandescent hands
an akward pause
a fatal flaw
time it's a crooked bow
oh time's a crooked bow!
Me dunkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:40 schreef Chowi het volgende:
Goed weer, ook.
Waarom denk je dat ik op FOK! zit in plaats van in een vliegtuig?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef mcDavid het volgende:
Goed topic.
je bent een pauper?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op FOK! zit in plaats van in een vliegtuig?
Echte mannen vliegen ook in de stromende regen,met onweer inderdaad.quote:
Wat een slapjanus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Echte mannen vliegen ook in de stromende regen,met onweer inderdaad.
Maargoed de dienstdoend instructeur was het er niet mee eens
Wat dacht je van vakantie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:25 schreef Misstique het volgende:
WEEKEND!!!
Luie flikker!quote:
Dat is niet bewezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op het "flikker" gedeelte na correct.
Een uitdaging. Check.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:19 schreef cerror het volgende:
Goed humeur. Check.
Ik heb net op het terras gezeten nu nog anderhalve krat pils en 8 witbierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog 1 blikje bavaria. Fuck.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:25 schreef Misstique het volgende:
WEEKEND!!!
Dat is míjn verjaardagsbier ja. Afblijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:35 schreef JDude het volgende:
Ik heb net op het terras gezeten nu nog anderhalve krat pils en 8 witbier.
Ja, die film vond ik ook best okay.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef Nosh het volgende:
Ik snap niks van Eternal Sunshine, en ben er heel erg gelukkig van aan het worden.
Dat had ik bij Donnie Darko.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef Nosh het volgende:
Ik snap niks van Eternal Sunshine, en ben er heel erg gelukkig van aan het worden.
"Wel okay"? Het is een geweldige film.quote:
Precies, dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:53 schreef Chowi het volgende:
Pils, Sjeedoet!
Ja, haha, grapjas. Ik, met mijn motorische stoornissen, zal zeker eens even gaan dansenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:56 schreef Chowi het volgende:
Dans!
Late-vermaak. Ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:59 schreef Chowi het volgende:
Precies, dat bedoel ik. Heb ik oo kweer eens wat late-night-vermaak.
Tieten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:02 schreef Chowi het volgende:
En ik ben er twee!
Hóé?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:03 schreef Nosh het volgende:
Jullie doen weer zó.
Pffrt. Emoties.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:06 schreef Chowi het volgende:
Ik voel emoties door elkaar heen!
Ja die hejij ni he?quote:
Ja, emootziez zijn stom!quote:
Amper.quote:
Exelleeeeeeeent.....quote:
Ik was het niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef Chowi het volgende:
Trouwens hè. Wie belt er nou om half twee 's nachts naar mijn huis? Wíé?.
Ohja. Ik ben gister op de kermis in een attractie geweest.quote:
Oh dear...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja. Ik ben gister op de kermis in een attractie geweest.Ik heb gezondigd.
Ik hoorde anders wel een zware-shag-stem!quote:
Ik klink als een verdwaald zeehondje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hoorde anders wel een zware-shag-stem!
Nee, zo'n 20 persoonsbank die op en neer gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh dear...
Welke attractie?Tunnel of looooooooove?
Bieuw, bieuw, bieuw...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik klink als een verdwaald zeehondje.
Oh das wel ok.quote:Nee, zo'n 20 persoonsbank die op en neer gaat.
Nu overdrijf je. Ik heb je stem wel eens gehoord, c!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik klink als een verdwaald zeehondje.
Ok ok. Ik heb een zware shag/drink stem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu overdrijf je. Ik heb je stem wel eens gehoord, c!
Ik vinnet wel seksie!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok ok. Ik heb een zware shag/drink stem.
Dan ben je de enige.quote:
Ik ben de enige chipmuzikant in Noord Nederland.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:18 schreef Chowi het volgende:
Ik ben in veel dingen de enige.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat ging anders. Hij deed die spreuk daadwerkelijk, en die slaagde. Dus toen de kleren uitgingen, kwam Harry erachter dat "zij" eigenlijk een "hij" was. Maar uit z'n pielemedosis kwam toen een driekoppige draak want er was ooit een wicked spell over Hermelien gedaan dat de eerste die zijn lul zou zien te maken kreeg met die kwaardaardige draak die in zijn piemel huisde. Dus. En toen kwam er zo'n gevecht maar Harry Potter struikelde over zijn borsthaar en kwam om in een vlammenzee die uit de bek van dat beest vandaan kwam.
The End.
Echt waar? Meppel lijkt me kut.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben de enige chipmuzikant in Noord Nederland.
En de enige vrijgezwel in Meppel.
Meppel is een portaal van de hemel (want in hel mag je alles doen wat de hemel verbied en dat is zo'n beetje al het toffe gedoe)quote:
Wat doe je er dan nog in godsnaam?!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Meppel is een portaal van de hemel (want in hel mag je alles doen wat de hemel verbied en dat is zo'n beetje al het toffe gedoe)
M'n matties wonen d'r swa.quote:
En ik ga hier naar school. Dat ook.quote:
Boeiend. Ik ben ook maar een mens.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:37 schreef Chowi het volgende:
Matties. School. Slecht voor je reputatie op FOK!, cerror.
Dans voor me!quote:
Dat is weeman niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef rompompom het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkwam op vakantie:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v701/rompompom/JackAssmidget.jpg]afbeelding][/url]
Ik word misselijk van al dat gedraai.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Chowi het volgende:
Verplichtingen zijn voor mensen die "meedraaien" in de "maatschappij". Húúú.
"Chowi"?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:23 schreef Chowi het volgende:
Heeft iedereen mij nou geblockt op MSN vanwege mijn nietsverhullende schermnaam?
Kom, we gaan neuken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:18 schreef Blight het volgende:
Het is eigenlijk sowieso wel de hoogste tijd dat die Harry Potter hype een snelle dood sterft.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef rompompom het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkwam op vakantie:
[afbeelding]
Neuken? Is dat halal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |