Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:20 schreef DownForZ het volgende:
DownForZ
Theorie: gehaald
AVB: 21-09-07
AVD : ??-10-07
Rijsschool: Verkeerscentrum Zoetermeer
Lesmotor: Honda CB 500 (gloedjenieuw)
laatste les ging niet zo relaxt, moet me auto rijstijl afleren, afstand, snelheid, knipperlichtgedrag
heul niet, wie sluit opendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:15 schreef jeweetsch het volgende:
fs180 is lui geweest. Zie TT.
kijk is in de op manquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:35 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
In het vervolg nieuwelingen er ook bij zetten dan.![]()
met stressen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:56 schreef Cyaa het volgende:
maandag afrijden avdeerst lesje van te voren, dan een uur bij het cbr wachten terwijl die andere lesser afrijd...en daarna ik
maar ff zien hoe ik de tijd doorkom
![]()
Wtf!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
kijk is in de op man![]()
dat.. xx?hem nou niet online in de wi,ki gooit en bijhoud.. want bijhouen kunnen jullie zelf
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:00 schreef saban het volgende:
Ik wil waarschijnlijjk ook beginnen met motorrijlessen. Ik heb eerder nog nooit op een motor gezeten, dus ik heb er 0 verstand van.
Zijn er handige sites om door te lezen over motors, wat zijn goede, wat zijn de mindere, de prijzen? Wanneer mag je een zwarte motor rijden, wanneer niet, wat is een zwarte motor etc.
En hoelang duurt het gemiddeld totdat je je motorrijbewijs hebt?
Lol, moest zware zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:58 schreef Acryl het volgende:
[..]
een zwarte motor is een motor die zwart van kleur is
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:58 schreef Acryl het volgende:
[..]
een zwarte motor is een motor die zwart van kleur is
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:01 schreef -XX- het volgende:
Je mag zwaar rijden vanaf je 20ste mits je op je 18de je rijbewijs A hebt behaald.
Anders mag je vanaf je 21ste pas zwaar rijden.
Ah zwaar rijden is voor mij dus geen probleem.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!
Motoren heb je van 100 euro!, van 1000 euro, van 10000 euro.
Maar rond de 1500 heb je al een leuke beginners motor!![]()
Met lessen ben je ±1100¤ kwijt.
Je mag zwaar rijden vanaf je 20ste mits je op je 18de je rijbewijs A hebt behaald.
uiterlijk, een nette motor is waarschijnlijk minder afgeragdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:03 schreef saban het volgende:
[..]
Ah zwaar rijden is voor mij dus geen probleem.
Op marktplaats zie ik zoveel verschillende prijzen. Motors uit '03 die geen ruk kosten, motors uit '95 die weer wel hartstikke duur zijn. Waar moet je op letten, km-stand?
Gewoon kijken wat lekker rijd! Wat bij je lichaam past!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:03 schreef saban het volgende:
[..]
Ah zwaar rijden is voor mij dus geen probleem.
Op marktplaats zie ik zoveel verschillende prijzen. Motors uit '03 die geen ruk kosten, motors uit '95 die weer wel hartstikke duur zijn. Waar moet je op letten, km-stand?
Dan verdient ze idd billenkoek!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij zou de op ooit op wiki zetten.. maar deed je niet
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:50 schreef fs180 het volgende:
waarom ben je daar bang voor?
Oquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:49 schreef Acryl het volgende:
[..]
omdat het een opgevoerde brommer blijft he
Zündapps welquote:Op zondag 22 juli 2007 00:21 schreef -XX- het volgende:
2 takts pwnen zo hard!!
Doe het knipperlicht te snel weer uit, gebruik hem te weinig, en doe het licht ook te laat aan. Beetje zoals ik in de auto zitquote:
extreem naar de kant gaan hangen waar je heen wilt, moet ook wel duidelijk zijnquote:Op zondag 22 juli 2007 11:02 schreef -XX- het volgende:
Mijn knipperlichten gebruik ik wel eens nietme knippers donderen soms uit!
Dus dan maar wijzen! of flink met je hoofd bouncen!
ik morgenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:44 schreef jeweetsch het volgende:
w0000t net theorie gereserveerd via de website.
28-08-2007...dat wordt em hoor!!!111
Met je koppeling vang je het grootste verschil toch op?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:47 schreef fs180 het volgende:
iemand tips om gas bij kleine slaom stabile te houden? duim werkt niet
Mooier had ik het niet kunnen omschrijven.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Magistic het volgende:
Voldoende gas geven, met je koppeling hem stabiel houden en je snelheid regelen met je voetrem.
ja dat begrijp ik, alleen gas stabiel houden lukt niet, steeds verschil van misschien 500 toerenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Magistic het volgende:
Voldoende gas geven, met je koppeling hem stabiel houden en je snelheid regelen met je voetrem.
Gas half open slingeren en koppeling helemaal in. En dan met je koppeling en voetrem alles regelen. En als het dan nog te hard gaat nog je gas wat dichter gooien.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, alleen gas stabiel houden lukt niet, steeds verschil van misschien 500 toeren![]()
Heeft iedereen last van.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Heb er last van dat ik bij de langzame slalom met het sturen net het gas iets beweeg. Dit is wel op te vangen maar niet echt handig.
ja? gewoon je koppeling laten opkomen zonder gas te geven, dan rijd je toch ook wel? nou dan hou je vervolgens de koppeling in, en je achterrem en dan kun je zo de langzame slalom doen...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:16 schreef fs180 het volgende:
stationair? err wtf?
probeer van die oefen examens te doen leer je een hele hoop van....quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:40 schreef Beach het volgende:
wat denk je dat ik gedaan heb![]()
maar precies krijg ik weer vragen die niet in mn boek staan
Inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef Cyaa het volgende:
[..]
probeer van die oefen examens te doen leer je een hele hoop van....
arg wat doe ik hier ik nog ben al veels te goed voor jullie![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef Cyaa het volgende:
[..]
ik gaf geen gas bij langzame slalom hoor, stationair laten lopen, koppeling en voetrem erbij
normaal gesproken hoort ie dan uit te vallenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:35 schreef Cyaa het volgende:
[..]
ja? gewoon je koppeling laten opkomen zonder gas te geven, dan rijd je toch ook wel? nou dan hou je vervolgens de koppeling in, en je achterrem en dan kun je zo de langzame slalom doen...
note : ik les op een 1 cilinder. ach wat zeg ik..ik LESDE op een 1 cilinder![]()
thoerie hiero jaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
Het regende toch een beetje hard vandaag. Zeker omdat ik nog geen regenspullen heb. Dan is twee uur op de motor best lang.
Heeft er iemand trouwens nog een theorie-cd of boek liggen?
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:34 schreef WalkingDisaster het volgende:
*meld*
Ik denk stel me ook maar even voor
Ik ben dus WalkingDisaster aka Robin Schuurman.
Ik ben 19 jaartjes jong en woon in de buurt van Ede/Veenendaal.
Ik zit er sterk over te denken (cker na dat ritje op een R1) om na de zomervakantie te beginnen met mijn moto bewijs.
Ik moet alleen nog even kijken hoe ik budget technisch uitkom (ivm nieuw contract)
Verder weet ik al welke motor ik wil: Kawasaki ZXR 400![]()
podcast??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef fs180 het volgende:
ik kan het ook overschrijven voor je
True!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
Volgens mijn rijschool mag je na 2jaar 25KW rijden gewoon overstappen op vol vermogen.. weet niet of dat klopt
Nee, want ALLEEN als je op je 21e begint met lessen mag je vol vermogen rijden. En anders pas NADAT je 2jaar 25KW gereden hebt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef Robbiej het volgende:
ja maar lees dan ffin mijn geval is dat dan 1 jaar en een maand (19 - 1 maand - 20 -1 jaar - 21.
dus 2 leeftijden omhoog, maar 1 jaar en een maand gepasseerd.
als je binnen die 24 maanden al 21 bent, kun je gewoon opnieuw examen doen en dan mag je vol vermogen, kost weer wat, maar tis een beter alternatief als paar maanden wachten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ok lees:
Als je voor je 21e je rijbewijs haalt, dat rijd je verplicht 24maanden op 25KW (ongeacht je leeftijd)
Als je na je 21e je rijbewijs haalt, dan mag je vol vermogen rijden.
week ik nog niet precies, maar zal vast ooit thusi zijn ointweekendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien wel. Dit weekend aanwezig?
Wel publiceren he, als je wiltquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:29 schreef Beach het volgende:
Ik ga nu beginnen met het uploaden van de theorie-oefen cd (is een .nrg image, te openen met daemon tools).
Heb wel even geduld want ik heb maar 768kbps upload en die cd is 240mb groot.
Ik plaats het op filefront; die heeft altijd goede downloadsnelheid![]()
Dus..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:23 schreef fs180 het volgende:
lessen 600 (extreem tot 2000? exames, zijn 30 + 100 en 200 ofzo tochj? motor.. tussen de 500 en 3000
thanksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:27 schreef Beach het volgende:
[[url=http://www.perth-kids.com/noob.jpg]afbeelding][/url]
Duurde wel een tijd om te uploaden zeg![]()
Maar ik doe dit om te voorkomen dat jullie net als ik meer dan 2x doen over je theorie![]()
klikken op bovenstaand plaatje->je theorie cdrommeke
Ik les zelf bij Rijschool Driveinn, zit bij de Haagse Hogeschool.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een goede motorrijschool in Den Haag liefst omgeving Laakkwartier, weet iemand iets? Wil op kort termijn beginnen
quote:
Hey is dit bij elke rijschool zo? Ik wil ook gaan lessen maar wil geen A "beperkt" vandaar dat ik nog ff wacht. Ik wordt pas 25 nov 21. Hoelang duurt het ong motor rijbewijs halen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!
Motoren heb je van 100 euro!, van 1000 euro, van 10000 euro.
Maar rond de 1500 heb je al een leuke beginners motor!![]()
Met lessen ben je ±1100¤ kwijt.
zwaar of licht rijden is niet afhankelijk per rijschool.. dit is gewoon wettelijk zo bepaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:57 schreef fr0x het volgende:
[..]
Hey is dit bij elke rijschool zo? Ik wil ook gaan lessen maar wil geen A "beperkt" vandaar dat ik nog ff wacht. Ik wordt pas 25 nov 21. Hoelang duurt het ong motor rijbewijs halen?
greetz
Succes!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:38 schreef Den_Haag het volgende:
Over 4 uurtjes heb ik AVB-examen. Begin nu wel een beetje de zenuwen te krijgen
Eitje manquote:
Dat heb je als je iets tussen je benen hebt wat je niet kan handelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:45 schreef fs180 het volgende:
afgelopen wel gemist.. (met mn domme kop)
nu maandag 10uur weerheb me voorgenomen wat feller te rijden, rij denk nog beetje te sufjes
Je hebt gelijk!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Succes!![]()
Zenuwen denk je achteraf echt van.... waar heb ik me druk om gemaakt!?![]()
Avb haal je met vinger in de neus!!![]()
Gefeliciteeeeeeeeeerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!!
Gehaald!!!
Lopen met de motor ging in 1 keer goed.
Daarna langzame slalom, ook 1e keer goed
Hierna, uitwijken, ook 1e keer.
Toen noodstop, te laat koppeling in 1e keer, 2e keer goed
Daarna remproef, 1e keer vond hij dat ik met mijn voet de versnelling aanraakte voor het wegrijden, 2e keer door een windvlaag op mijn linkerbeen gesteund ipv rechts. Geen idee wat hij daarvan vond.
Toen vertragingsoefening, 1e keer goed.
Als laatste 8'je, ook 1e keer goed.
Moet wel zeggen dat hij wel de stress een beetje weg nam door eerst rustig een babbeltje te maken. Hielp wel. En nu 4 september AVD
feli man!!! nu de 4e ook gewoon je AVD in 1 keer en je kan gassenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!!
Gehaald!!!
Lopen met de motor ging in 1 keer goed.
Daarna langzame slalom, ook 1e keer goed
Hierna, uitwijken, ook 1e keer.
Toen noodstop, te laat koppeling in 1e keer, 2e keer goed
Daarna remproef, 1e keer vond hij dat ik met mijn voet de versnelling aanraakte voor het wegrijden, 2e keer door een windvlaag op mijn linkerbeen gesteund ipv rechts. Geen idee wat hij daarvan vond.
Toen vertragingsoefening, 1e keer goed.
Als laatste 8'je, ook 1e keer goed.
Moet wel zeggen dat hij wel de stress een beetje weg nam door eerst rustig een babbeltje te maken. Hielp wel. En nu 4 september AVD
Wat zijn de kosten? Zijn er ook pakketten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik les zelf bij Rijschool Driveinn, zit bij de Haagse Hogeschool.
het is een lelijke klotesite, maar ze hebben er wel een.. misschien kan je daar de info vinden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat zijn de kosten? Zijn er ook pakketten?
hey dat zei mn vriendin ook gisterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heb je als je iets tussen je benen hebt wat je niet kan handelen.![]()
yep, AVB met 12 lessen 570 euroquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat zijn de kosten? Zijn er ook pakketten?
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
Den_Haag
Theorie:16-08-07
AVB: 27-07-07
AVD: 04-09-07
Rijschool: Drive-inn Den Haag
Lesmotor: CB 500
Gewoon rustig blijven. Heel veel stelt het niet voor.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:40 schreef nicomart het volgende:
pfff.. over minder dan 12 uur avb examen
Ik kan nog niet slapen
Net nog een banaantje op en morgenochtend nog 1. Ik moet eerlijk zeggen ik zit nog niet vol van de zenuwen.. valt me nog mee
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:18 schreef fr3d het volgende:
[...]
langzameslalom , ging voor geen meter. Op een of andere manier heb krijg ik het langzaam rijden maar niet onder de knie
blijven oefenen dan maar
ja wie ben jij dan eigenlijk, want ik moest dus voor jouquote:Op maandag 30 juli 2007 10:08 schreef DownForZ het volgende:
Nog 1.5uur en dan heb ik weer een lesjeen dan 3 weken niet
![]()
idd.. ik ben nog rustig.. Zo nog ff een banaantje en dan richting rijschoolquote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven. Heel veel stelt het niet voor.
Ik weet niet hoe langzaam die slalom is, maar over het algemeen probeer je bij trage en constante verplaatsingen het gas stabiel te houden, en met je voetrem lichtjes doserend/meer-minder te remmen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]Je rijdt op een lesmotor, niet op je eigen motor Als je langzaam rijdt, dan val je ook langzaam
Gewoon gedachten op nul en motor loslaten. Als je denkt dat je gaat vallen beetje gas bijgeven, dan komt de motor vanzelf rechtop (en dan wel oppassen dat je niet in het plantsoen of in een sloot verdwijnt zoals ik een medeleerling ooit heb zien doen)
Het was inderdaad heerlijk weer. Lekker zonnetje erbij. Wel een beetje wind, maar daar heb ik geen last van gehad. Ik ben blijhij!! hahaquote:
even aangepastquote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef MuRKie het volgende:
MuRKie
Theorie : 30-07-07
AVB : 05-07-07
AVD : 00-00-00
Rijschool: E&R rij-opleidingen, Nieuwegein
Lesmotor: Kawasaki ER-5n
En hai iedereen
merk ik trouwens helemaal niets van hequote:Op maandag 30 juli 2007 14:27 schreef Den_Haag het volgende:
Wat die boven mij zegt. En focussen op een vast punt (lantaarnpaal of zo) ver voor je. Is beter voor je stabiliteit.
mijn postr wat doe jequote:Op maandag 30 juli 2007 14:31 schreef DownForZ het volgende:
Zo lesje ging lekker, AVB lesjeover 3 weken pas weer (21-08) les en dan nog een maand en ben ik 21 en doe ik me AVB
Hopen dat het in 1 keer goed gaat!
Het ligt toch aan de bui van zo'n examinator. De een zal het zien als iemand die toegewijd is. De ander die die nacht geen sex gehad heeft, zal het zien als een overmoedig broekie die denkt het wel ff te halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef fs180 het volgende:
hoezo dan? heb ik teminste 1 voordeel(geen B en eerste keer examen, ben 18)
Koop een goede helm waarvan het niet zo'n zeer doet als er een kras opkomt. Mooi is van later zorg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:26 schreef Robar het volgende:
Aanstaande zaterdag eerste les op de weg, you better watch out![]()
Vorig weekend maar even motorlaarzen en handschoenen gekocht.
Binnenkort ook maar een mooie helm, jas en broek aanschaffen.
20 augustus examen!!!!!!
Behalve als je zo'n zeikerd had als bij mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zou zeker voor je examen al je jas, helm en broek gekocht hebben. Vinden de examinatoren wel leuk.
Wat de p00p is dat nou weer voor een onzin?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zou zeker voor je examen al je jas, helm en broek gekocht hebben. Vinden de examinatoren wel leuk.
Vraag maar eens aan je instructeur, veel krijgen er een harde plasser van.. Ik kreeg er tijdens het AVB al opmerkingen over. De jas vond hij top. Hij had alleen liever ook nog een goede broek erbij gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:22 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Wat de p00p is dat nou weer voor een onzin?Djéézus, ik hoop niet dat dat de reden wordt/is dat je je kleding vóór het examen hebt gekocht.
![]()
Als je kleding kopen leuk vindt, hej...super, idd alleen maar beter.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan je instructeur, veel krijgen er een harde plasser van.. Ik kreeg er tijdens het AVB al opmerkingen over. De jas vond hij top. Hij had alleen liever ook nog een goede broek erbij gezien.
Mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef Acryl het volgende:
ik leste in een jas van de school, eigen helm + handschoenen, eigen kistjes, en me spijkerbroek
ik textiel; maar als ik mn rbw wil ik mijzelf belonen met een leren pakquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:05 schreef fs180 het volgende:
ik les in leren combi, laarzen , handschoenen en nog een helm ook![]()
en van mijzelf
Nee, van tevoren al zeiken:quote:
ja, maar niet de edele delenquote:
oh sorry.. zat ik niet goed te lezen. Ik moest zelf alleen de noodstop overdoen, omdat de examinator dacht dat ik met 60 ofzo kwam aanzetten. Was overigens geen aantekening omdat ik wel vrij vlot stilstond, maar niet snel genoeg als met 50. Daarna iets langzamer en lekker vlot stil staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:28 schreef jochem8 het volgende:
Stopproef opnieuw, omdat ik niet terugschakelde tijdens het remmen.
Ik heb vier dingen opnieuw moeten doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:28 schreef jochem8 het volgende:
Stopproef opnieuw, omdat ik niet terugschakelde tijdens het remmen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:24 schreef jeweetsch het volgende:
OMFG!
Net mijn 2e les gehad.
Ging iets minder dan de 1e keer. Ik had wat moeite met korte bochtjes maken vanuit stilstand. Ik gaf te weinig gas zei ze. Het is echt anders dan bij een auto!!!![]()
Bij het rijden in het verkeer ging het me beter af!Alleen ging ik af en toe iets te hard (buiten de bebouwde kom), maar het voelt zo aangenaam
UND ze zei er niks van!
![]()
![]()
Nu heb ik iemand nodig die zegt dat het allemaal goed komt.
Dus kom maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:35 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Shitting with no Sherlock...now in a theater near you!!!![]()
Heb je überhaupt wel een rijbewijs B? Want volgens mij heb je niet door wat ik eigenlijk bedoelde jongeman.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel een rijbewijs B? Want volgens mij heb je niet door wat ik eigenlijk bedoelde jongeman.![]()
![]()
een auto hoef je niet rechtop te houden.. Door het gassen hou je namelijk je fiets overeindquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel een rijbewijs B? Want volgens mij heb je niet door wat ik eigenlijk bedoelde jongeman.![]()
![]()
U gaat door naar de volgende ronde!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
een auto hoef je niet rechtop te houden.. Door het gassen hou je namelijk je fiets overeind
probeer maar is je leren pak uti te trekken met dit weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:56 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
U gaat door naar de volgende ronde!!!!![]()
Nee maar ik zal het wel af moeten leren hoor. Of ik geef te veel gas of juist te weinig in zo'n bocht (vanuit stilstand).
Het was ook zo fakking warm..dat gezweet is iig niet zo fijn.
Thank god there's a combiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
probeer maar is je leren pak uti te trekken met dit weer![]()
Niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:38 schreef fs180 het volgende:
maakt het er niet beter op zeg
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet?
Gewoon even jasje los ritsen.
Hatsjikidee.![]()
ja das beetje lastig soms, maar ik ben lenigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:09 schreef Lennox het volgende:
*herkent*
Combi aan elkaar ritsen vind ik ook drama. Aan achterkant ritsen lukt maar matig hoor
poeh, moet er niet aan denken dit te hebben tijdens avb trouwensquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
Vanmiddag een stuke rijden. Maar hopen dat het dit weer blijft.
Idd!!1111111111111quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
poeh, moet er niet aan denken dit te hebben tijdens avb trouwens![]()
Gistermiddag even gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:34 schreef -XX- het volgende:
Lekker rijdt weer men!!!!!!
Uitwaaien in de wind![]()
Succes alvast!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Beach het volgende:
Donderdag voor de derde keer theorie; ik ben wel een enorme ezel als ik het dan nog niet haal![]()
![]()
bij mij precies hetzelfde.. alleen dan AVD ipv AVBquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:36 schreef DownForZ het volgende:
Nog 2 weekjes, en dan weer lesduurt veelste lang
dan een maandje lessen en dan AVB
Ik ken iemand die er 8 keer over deed!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Beach het volgende:
Donderdag voor de derde keer theorie; ik ben wel een enorme ezel als ik het dan nog niet haal![]()
![]()
Maar ja, jij bent ook blond hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er 8 keer over deed!!!![]()
![]()
MAAR JIJ RED HET WEL HOOR.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
IT WASNT ME...
op 1 fout...:') had em de 2de keer gehaald.
Haha dus de 3de keer 3!!!!!!!1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:48 schreef Beach het volgende:
1e keer had ik 1 fout teveel, 2e keer 2 teveel![]()
JOS KOMT LOS!!!!!!!! EET EEN BROSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
TOT BUBBELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
JOS KOMT LOS!!!!!!!! EET EEN BROSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos is mooier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:15 schreef Acryl het volgende:
[..]
TOT BUBBELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(was het niet Joop? ipv Jos)
ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jos is mooier.
HAHA! Wat Joop heeft een bril en is kaal.
NoOOoooHhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WEET JE WEET JE???????????????
19de is er een forum meeting van MF van NoordHolland rijders.Word een behoorlijke stoet!
Ga je ook!
Jaja!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:20 schreef Acryl het volgende:
[..]
ben ik op vakantieanders was ik zeker gegaan
ja, zaterdag ga ik weg tot de 28equote:
Jos is homofiel en bijna dood.. Tis maar wat je mooi vindt..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jos is mooier.
HAHA! Wat Joop heeft een bril en is kaal.
19de is er een forum meeting van MF van NoordHolland rijders.Word een behoorlijke stoet!
Ga je ook!
Heb jij een bril en ben je kaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jos is homofiel en bijna dood.. Tis maar wat je mooi vindt..![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:19 schreef -XX- het volgende:
HAHA! Wat WB heeft een bril en is kaal.
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef Acryl het volgende:
[..]
als ik de spits! mag geloven is dat helemaal in bij de vrouwen tegenwoordig
Mits ze een grote piemol hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef Acryl het volgende:
[..]
als ik de spits! mag geloven is dat helemaal in bij de vrouwen tegenwoordig
me so horny, me love you long timequote:
Vdomme! Waar blijft mijn bami!?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:29 schreef Acryl het volgende:
[..]
me so horny, me love you long time
(mijn vrouwlijke ik is een vietnamees hoertje)
quote:
Die troep blief ik niet zonder maggi MAGGI!.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:22 schreef Acryl het volgende:
[..]
Bami? verwent nest! Rijst ken je krijge
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die troep blief ik niet zonder maggi MAGGI!.![]()
Daar is een Aldi => Daar is een Maggi => Daar is een rijstebrij MET maggi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:31 schreef Acryl het volgende:
[..]
zeg! ik ben godverdomme ook maar een hoer!
Nee, Magniquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar is een Aldi => Daar is een Maggi => Daar is een rijstebrij MET maggi.![]()
Ha! fantastisch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2.56 wat? Ampere? Watt? cm? inch? m? km? km/h?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef -XX- het volgende:
Ik hoorde laatst op het nieuws. Dat een man. Een lengte van 2.56 had bereikt.
Haha.
Dan ben ik soms benieuwd.
Of zijn piemol. Langer is dan mijn linker been.
Dat is best lang.
Ik ben het een beetje zat dat mensen mij op uiterlijk beoordelen,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:40 schreef -XX- het volgende:
Ja maar jij hebt een tongpiercing!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Rare gedachten heb jij, zouden zijn hersens ook 25% groter zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:05 schreef -XX- het volgende:
Ik hoorde laatst op het nieuws. Dat een man. Een lengte van 2.56 had bereikt.
Haha.
Dan ben ik soms benieuwd.
Of zijn piemol. Langer is dan mijn linker been.
Dat is best lang.
Leshelmen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:45 schreef jochem8 het volgende:
Om maar weer serieus te gaan, gisteren voor het eerst op de snelweg, wat een baggerlawaai geeft dat.
Hahahahaaaaaaaaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje zat dat mensen mij op uiterlijk beoordelen,
Altijd maar weer dieen
.
Ik kan nergens lopen of werken, en de opmerkingen worden om mij heen gestrooid.![]()
![]()
Kan ik het helpen dat ik van nature blond ben.![]()
Het gaat toch om het innerlijk!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Rare gedachten heb jij, zouden zijn hersens ook 25% groter zijn?![]()
Het zwellichaam is genetisch onafhankelijk van lichaamslengte.
Ik kan het weten, want ik ben niet zo lang.![]()
He mutsje, ben je weer aan het lessen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
IT WASNT ME...
op 1 fout...:') had em de 2de keer gehaald.
Ik leer met iedere dag rijden weer meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
He mutsje, ben je weer aan het lessen?![]()
![]()
Wel zullen het zien de 18equote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik leer met iedere dag rijden weer meer.![]()
Er is bijna geen enkele tourrit voorbij geweest zonder rare situatie waar ik me moet uit zien te vogele!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |