Wat zijn de kosten? Zijn er ook pakketten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik les zelf bij Rijschool Driveinn, zit bij de Haagse Hogeschool.
het is een lelijke klotesite, maar ze hebben er wel een.. misschien kan je daar de info vinden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat zijn de kosten? Zijn er ook pakketten?
hey dat zei mn vriendin ook gisterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heb je als je iets tussen je benen hebt wat je niet kan handelen.![]()
yep, AVB met 12 lessen 570 euroquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat zijn de kosten? Zijn er ook pakketten?
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
Den_Haag
Theorie:16-08-07
AVB: 27-07-07
AVD: 04-09-07
Rijschool: Drive-inn Den Haag
Lesmotor: CB 500
Gewoon rustig blijven. Heel veel stelt het niet voor.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:40 schreef nicomart het volgende:
pfff.. over minder dan 12 uur avb examen
Ik kan nog niet slapen
Net nog een banaantje op en morgenochtend nog 1. Ik moet eerlijk zeggen ik zit nog niet vol van de zenuwen.. valt me nog mee
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:18 schreef fr3d het volgende:
[...]
langzameslalom , ging voor geen meter. Op een of andere manier heb krijg ik het langzaam rijden maar niet onder de knie
blijven oefenen dan maar
ja wie ben jij dan eigenlijk, want ik moest dus voor jouquote:Op maandag 30 juli 2007 10:08 schreef DownForZ het volgende:
Nog 1.5uur en dan heb ik weer een lesjeen dan 3 weken niet
![]()
idd.. ik ben nog rustig.. Zo nog ff een banaantje en dan richting rijschoolquote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven. Heel veel stelt het niet voor.
Ik weet niet hoe langzaam die slalom is, maar over het algemeen probeer je bij trage en constante verplaatsingen het gas stabiel te houden, en met je voetrem lichtjes doserend/meer-minder te remmen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]Je rijdt op een lesmotor, niet op je eigen motor Als je langzaam rijdt, dan val je ook langzaam
Gewoon gedachten op nul en motor loslaten. Als je denkt dat je gaat vallen beetje gas bijgeven, dan komt de motor vanzelf rechtop (en dan wel oppassen dat je niet in het plantsoen of in een sloot verdwijnt zoals ik een medeleerling ooit heb zien doen)
Het was inderdaad heerlijk weer. Lekker zonnetje erbij. Wel een beetje wind, maar daar heb ik geen last van gehad. Ik ben blijhij!! hahaquote:
even aangepastquote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef MuRKie het volgende:
MuRKie
Theorie : 30-07-07
AVB : 05-07-07
AVD : 00-00-00
Rijschool: E&R rij-opleidingen, Nieuwegein
Lesmotor: Kawasaki ER-5n
En hai iedereen
merk ik trouwens helemaal niets van hequote:Op maandag 30 juli 2007 14:27 schreef Den_Haag het volgende:
Wat die boven mij zegt. En focussen op een vast punt (lantaarnpaal of zo) ver voor je. Is beter voor je stabiliteit.
mijn postr wat doe jequote:Op maandag 30 juli 2007 14:31 schreef DownForZ het volgende:
Zo lesje ging lekker, AVB lesjeover 3 weken pas weer (21-08) les en dan nog een maand en ben ik 21 en doe ik me AVB
Hopen dat het in 1 keer goed gaat!
Het ligt toch aan de bui van zo'n examinator. De een zal het zien als iemand die toegewijd is. De ander die die nacht geen sex gehad heeft, zal het zien als een overmoedig broekie die denkt het wel ff te halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef fs180 het volgende:
hoezo dan? heb ik teminste 1 voordeel(geen B en eerste keer examen, ben 18)
Koop een goede helm waarvan het niet zo'n zeer doet als er een kras opkomt. Mooi is van later zorg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:26 schreef Robar het volgende:
Aanstaande zaterdag eerste les op de weg, you better watch out![]()
Vorig weekend maar even motorlaarzen en handschoenen gekocht.
Binnenkort ook maar een mooie helm, jas en broek aanschaffen.
20 augustus examen!!!!!!
Behalve als je zo'n zeikerd had als bij mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zou zeker voor je examen al je jas, helm en broek gekocht hebben. Vinden de examinatoren wel leuk.
Wat de p00p is dat nou weer voor een onzin?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zou zeker voor je examen al je jas, helm en broek gekocht hebben. Vinden de examinatoren wel leuk.
Vraag maar eens aan je instructeur, veel krijgen er een harde plasser van.. Ik kreeg er tijdens het AVB al opmerkingen over. De jas vond hij top. Hij had alleen liever ook nog een goede broek erbij gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:22 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Wat de p00p is dat nou weer voor een onzin?Djéézus, ik hoop niet dat dat de reden wordt/is dat je je kleding vóór het examen hebt gekocht.
![]()
Als je kleding kopen leuk vindt, hej...super, idd alleen maar beter.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan je instructeur, veel krijgen er een harde plasser van.. Ik kreeg er tijdens het AVB al opmerkingen over. De jas vond hij top. Hij had alleen liever ook nog een goede broek erbij gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |