Met je koppeling vang je het grootste verschil toch op?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:47 schreef fs180 het volgende:
iemand tips om gas bij kleine slaom stabile te houden? duim werkt niet
Mooier had ik het niet kunnen omschrijven.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Magistic het volgende:
Voldoende gas geven, met je koppeling hem stabiel houden en je snelheid regelen met je voetrem.
ja dat begrijp ik, alleen gas stabiel houden lukt niet, steeds verschil van misschien 500 toerenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Magistic het volgende:
Voldoende gas geven, met je koppeling hem stabiel houden en je snelheid regelen met je voetrem.
Gas half open slingeren en koppeling helemaal in. En dan met je koppeling en voetrem alles regelen. En als het dan nog te hard gaat nog je gas wat dichter gooien.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, alleen gas stabiel houden lukt niet, steeds verschil van misschien 500 toeren![]()
Heeft iedereen last van.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Heb er last van dat ik bij de langzame slalom met het sturen net het gas iets beweeg. Dit is wel op te vangen maar niet echt handig.
ja? gewoon je koppeling laten opkomen zonder gas te geven, dan rijd je toch ook wel? nou dan hou je vervolgens de koppeling in, en je achterrem en dan kun je zo de langzame slalom doen...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:16 schreef fs180 het volgende:
stationair? err wtf?
probeer van die oefen examens te doen leer je een hele hoop van....quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:40 schreef Beach het volgende:
wat denk je dat ik gedaan heb![]()
maar precies krijg ik weer vragen die niet in mn boek staan
Inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef Cyaa het volgende:
[..]
probeer van die oefen examens te doen leer je een hele hoop van....
arg wat doe ik hier ik nog ben al veels te goed voor jullie![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef Cyaa het volgende:
[..]
ik gaf geen gas bij langzame slalom hoor, stationair laten lopen, koppeling en voetrem erbij
normaal gesproken hoort ie dan uit te vallenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:35 schreef Cyaa het volgende:
[..]
ja? gewoon je koppeling laten opkomen zonder gas te geven, dan rijd je toch ook wel? nou dan hou je vervolgens de koppeling in, en je achterrem en dan kun je zo de langzame slalom doen...
note : ik les op een 1 cilinder. ach wat zeg ik..ik LESDE op een 1 cilinder![]()
thoerie hiero jaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
Het regende toch een beetje hard vandaag. Zeker omdat ik nog geen regenspullen heb. Dan is twee uur op de motor best lang.
Heeft er iemand trouwens nog een theorie-cd of boek liggen?
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:34 schreef WalkingDisaster het volgende:
*meld*
Ik denk stel me ook maar even voor
Ik ben dus WalkingDisaster aka Robin Schuurman.
Ik ben 19 jaartjes jong en woon in de buurt van Ede/Veenendaal.
Ik zit er sterk over te denken (cker na dat ritje op een R1) om na de zomervakantie te beginnen met mijn moto bewijs.
Ik moet alleen nog even kijken hoe ik budget technisch uitkom (ivm nieuw contract)
Verder weet ik al welke motor ik wil: Kawasaki ZXR 400![]()
podcast??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef fs180 het volgende:
ik kan het ook overschrijven voor je
True!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
Volgens mijn rijschool mag je na 2jaar 25KW rijden gewoon overstappen op vol vermogen.. weet niet of dat klopt
Nee, want ALLEEN als je op je 21e begint met lessen mag je vol vermogen rijden. En anders pas NADAT je 2jaar 25KW gereden hebt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:50 schreef Robbiej het volgende:
ja maar lees dan ffin mijn geval is dat dan 1 jaar en een maand (19 - 1 maand - 20 -1 jaar - 21.
dus 2 leeftijden omhoog, maar 1 jaar en een maand gepasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |