Mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef Acryl het volgende:
ik leste in een jas van de school, eigen helm + handschoenen, eigen kistjes, en me spijkerbroek
ik textiel; maar als ik mn rbw wil ik mijzelf belonen met een leren pakquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:05 schreef fs180 het volgende:
ik les in leren combi, laarzen , handschoenen en nog een helm ook![]()
en van mijzelf
Nee, van tevoren al zeiken:quote:
ja, maar niet de edele delenquote:
oh sorry.. zat ik niet goed te lezen. Ik moest zelf alleen de noodstop overdoen, omdat de examinator dacht dat ik met 60 ofzo kwam aanzetten. Was overigens geen aantekening omdat ik wel vrij vlot stilstond, maar niet snel genoeg als met 50. Daarna iets langzamer en lekker vlot stil staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:28 schreef jochem8 het volgende:
Stopproef opnieuw, omdat ik niet terugschakelde tijdens het remmen.
Ik heb vier dingen opnieuw moeten doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:28 schreef jochem8 het volgende:
Stopproef opnieuw, omdat ik niet terugschakelde tijdens het remmen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:24 schreef jeweetsch het volgende:
OMFG!
Net mijn 2e les gehad.
Ging iets minder dan de 1e keer. Ik had wat moeite met korte bochtjes maken vanuit stilstand. Ik gaf te weinig gas zei ze. Het is echt anders dan bij een auto!!!![]()
Bij het rijden in het verkeer ging het me beter af!Alleen ging ik af en toe iets te hard (buiten de bebouwde kom), maar het voelt zo aangenaam
UND ze zei er niks van!
![]()
![]()
Nu heb ik iemand nodig die zegt dat het allemaal goed komt.
Dus kom maar op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:35 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Shitting with no Sherlock...now in a theater near you!!!![]()
Heb je überhaupt wel een rijbewijs B? Want volgens mij heb je niet door wat ik eigenlijk bedoelde jongeman.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel een rijbewijs B? Want volgens mij heb je niet door wat ik eigenlijk bedoelde jongeman.![]()
![]()
een auto hoef je niet rechtop te houden.. Door het gassen hou je namelijk je fiets overeindquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel een rijbewijs B? Want volgens mij heb je niet door wat ik eigenlijk bedoelde jongeman.![]()
![]()
U gaat door naar de volgende ronde!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
een auto hoef je niet rechtop te houden.. Door het gassen hou je namelijk je fiets overeind
probeer maar is je leren pak uti te trekken met dit weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:56 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
U gaat door naar de volgende ronde!!!!![]()
Nee maar ik zal het wel af moeten leren hoor. Of ik geef te veel gas of juist te weinig in zo'n bocht (vanuit stilstand).
Het was ook zo fakking warm..dat gezweet is iig niet zo fijn.
Thank god there's a combiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
probeer maar is je leren pak uti te trekken met dit weer![]()
Niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:38 schreef fs180 het volgende:
maakt het er niet beter op zeg
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet?
Gewoon even jasje los ritsen.
Hatsjikidee.![]()
ja das beetje lastig soms, maar ik ben lenigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:09 schreef Lennox het volgende:
*herkent*
Combi aan elkaar ritsen vind ik ook drama. Aan achterkant ritsen lukt maar matig hoor
poeh, moet er niet aan denken dit te hebben tijdens avb trouwensquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
Vanmiddag een stuke rijden. Maar hopen dat het dit weer blijft.
Idd!!1111111111111quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
poeh, moet er niet aan denken dit te hebben tijdens avb trouwens![]()
Gistermiddag even gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:34 schreef -XX- het volgende:
Lekker rijdt weer men!!!!!!
Uitwaaien in de wind![]()
Succes alvast!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Beach het volgende:
Donderdag voor de derde keer theorie; ik ben wel een enorme ezel als ik het dan nog niet haal![]()
![]()
bij mij precies hetzelfde.. alleen dan AVD ipv AVBquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:36 schreef DownForZ het volgende:
Nog 2 weekjes, en dan weer lesduurt veelste lang
dan een maandje lessen en dan AVB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |