2 euro.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:54 schreef OA het volgende:
Je moet inloggen met een code die je via email krijgt...
Die email krijg je enkel en allenig als je hier werkt....
Dan moet je dus inloggen en daarna werkt de code niet meer...![]()
werk jij bij GP?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:47 schreef OA het volgende:
Pffff, net weer een online cursus "regels m.b.t. gedrag bij elektronische communicatie"![]()
Maar goed, het certificaat daarvoor is weer binnen!![]()
Lenny is op vakantie en ik neem aan dat hij non stop lam is en geen enkele toegang tot het internet heeft... wellicht heeft hij überhaupt geen enkele notie van het bestaan van internet momenteel...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie woordgrap idd
Ik denk toch niet dat het cross is.
Ik zat eens in z'n active topics te kijken, en er staan er veel lenny/knektopics in.
Toch zal het niet lenny zelf zijn naar ik aanneem...
Die werkt ook niet trouwens
Ik denk ook niet dat het cross is.
al geef je ¤124.144.66.478.004.568 dan nog kom je er niet meer in...quote:
quote:
Dood moeten ze. 2 jaar geleden een beetje ijzel, heel nederland in chaos. En ik tuf door de provinciale wegen in 5,5 uur naar nimwege. Een beetje auto kunnen rijden kan geen kwaad, gewoon je verstand erbij houden. 140 met ijzel doe ik niet, vandaar de 5,5 uurquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
hetzelfde zodra er ergens mist is. Vol op de rem gaan ze dan. Ook al zitten ze op de meest linkse baan. En jij komt dan aantuffen, zo van, oh mist. beetje meer opletten, that's it. Nee, dan gaat zo'n alfred jodokus kwak vereerder met zijn uberburgelijke famililevierwieller vol in zijn ho-ijzers hangen omdat hij niet zo ver voor uit meer kan kijken [afbeelding]
Getronicquote:
Ik heb ook geen flauw idee...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Lenny is op vakantie en ik neem aan dat hij non stop lam is en geen enkele toegang tot het internet heeft... wellicht heeft hij überhaupt geen enkele notie van het bestaan van internet momenteel... [afbeelding]
![]()
![]()
wie zou het kunnen zijn...
[..]
Matigquote:al geef je ¤124.144.66.478.004.568 dan nog kom je er niet meer in...![]()
Ik heb eens 2 uur gedaan over 25 km...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dood moeten ze. 2 jaar geleden een beetje ijzel, heel nederland in chaos. En ik tuf door de provinciale wegen in 5,5 uur naar nimwege. Een beetje auto kunnen rijden kan geen kwaad, gewoon je verstand erbij houden. 140 met ijzel doe ik niet, vandaar de 5,5 uur
Nee, ik werk in de chemie!quote:
ah, ik heb ooit ook zo'n vreemde cursus met dito certificaat gehad daarquote:
Ik krijg elke maand van die cursussen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah, ik heb ooit ook zo'n vreemde cursus met dito certificaat gehad daar
Wat is dat toch met al die banen van tegenwoordig..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:18 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ben lekker mensen uit de tent aan het lokken, ook leuk. Ik verveel me hier op het werk toch.
Je moet weten wie er gevoelig voor zijn.quote:
He, hoor je mij klagen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die banen van tegenwoordig..
Waarom betalen mensen, andere mensen, om niks/ te doen?
Dat zeg ik toch ook nietquote:
Je snapt nu eindelijk hoe ik me voel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet
Maar ik vind het wel raar.
Dat ik hier zoveel geld krijg, om niks te doen
Weinig controle en de klant is tevreden. Mijn baas zal het dan roesten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet
Maar ik vind het wel raar.
Dat ik hier zoveel geld krijg, om niks te doen
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je snapt nu eindelijk hoe ik me voel.
Ik zat net ook vrolijk te fokken, toen de baas (hoogste baas) binnenkwamquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig controle en de klant is tevreden. Mijn baas zal het dan roesten.
Hehe, mijn ex-collega hier had ook een account op fokquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat net ook vrolijk te fokken, toen de baas (hoogste baas) binnenkwam
Hij zei er niks van, keek even naar m'n scherm, knikte goedkeurend, en ging weer verder
Wellicht gaat hij er dan direct vanuit dat jij alles onder controle hebt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat net ook vrolijk te fokken, toen de baas (hoogste baas) binnenkwam
Hij zei er niks van, keek even naar m'n scherm, knikte goedkeurend, en ging weer verder
Haha, da's toch mooiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hehe, mijn ex-collega hier had ook een account op fok
ZIt je daar met z'n tweeeen op een kamer te fokk!en
Ik heb ook alles onder controlequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht gaat hij er dan direct vanuit dat jij alles onder controle hebt!![]()
Klaerblijckelijckquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef OA het volgende:
Dus Ph, Kuuk, eer, Papier en ondergetekende hebben relaxte baantjes/bazen!![]()
gebeurt hier ook dagelijks...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, da's toch mooi
Wisten jullie elkanders username ook?
De postbode heeft wéér brieven hier bezorgd voor een dorp 5 km verderop
Tyyfusnerd.
Ik ga een klacht indienen.
Ik zou eens babelfish uit zetten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:32 schreef Frutsel het volgende:
4 bakken koffie later en ik zie nog steeds andere woorden
Ik zit trouwens wel heel strategisch!quote:
ons adres:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
gebeurt hier ook dagelijks...
Verkeerd nummer, verkeerde pb, verkeerde pc, verkeerde stad...![]()
Compleet andere gegevens, zowel bedrijfsnaam, straatnaam, pc en stad...![]()
kaartje klopt wel aardig, ik zie vanaf hier niks anders dan wolkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
lijkt wel een orkaan zonder oog
OMG, www.babelfish.comquote:
ik klik 'm bijna weg hoor, die pagina is ubertraagquote:
same herequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik klik 'm bijna weg hoor, die pagina is ubertraag
't lijkt wel alsof ik met een 28k8 modem bezig ben
Volgens mij ligt ie plat. Maar op zich een handige site, je kunt daar teksten vertalen in vrij veel talen. Ik dacht dat dat ding best bekend was. Dit bestond al voor googlequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik klik 'm bijna weg hoor, die pagina is ubertraag
't lijkt wel alsof ik met een 28k8 modem bezig ben
Ik kan het verbergen onder een hoop windowtjes die ik open heb staan. Zolang de baas niet op zoek gaat naar keiharde bewijzen op de afdeling automatisering heb ik nergens last van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef OA het volgende:
Dus Ph, Kuuk, eer, Papier en ondergetekende hebben relaxte baantjes/bazen!![]()
ik gebruik altijd interglot om dingen te vertalen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie plat. Maar op zich een handige site, je kunt daar teksten vertalen in vrij veel talen. Ik dacht dat dat ding best bekend was. Dit bestond al voor google
je hebt het écht druk hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef OA het volgende:
Zie hier, mijn prachtige gepaintete kantoor!![]()
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07295/gfassdkskjfsd.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zeer bekend ende nuttig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie plat. Maar op zich een handige site, je kunt daar teksten vertalen in vrij veel talen. Ik dacht dat dat ding best bekend was. Dit bestond al voor google
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
http://babelfish.altavista.com/
Sorry, my bad....
Die ken ik ook ja. Af en toe eens een woordje op zoekenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Zeer bekend ende nuttig.
Maakte er op school altijd handig en dankbaar gebruik van!![]()
www.interglot.com is ook handig voor vertalen van woorden!![]()
quote:
Maar je krijgt af en toe wel hele kromme vertalingen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ken ik ook ja. Af en toe eens een woordje op zoeken
Google schijnt ook een translator te hebben.
Alleen babelfish heeft meer talen dan interglot, en soms moet ik wat vaags opzoeken van een buitenlands neiuwssite of persbericht. En je kunt een hele site tegelijkertijd laten vertalen
Context, een beetje gezond verstand en je komt eruit. Uit mijn eigen kom ik niet uit chinees, door dit soort progsels kan ik er iig iets van maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je krijgt af en toe wel hele kromme vertalingen..![]()
ik hoef geen sjinees te typenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Context, een beetje gezond verstand en je komt eruit. Uit mijn eigen kom ik niet uit chinees, door dit soort progsels kan ik er iig iets van maken.
ik voel me in eens een heel stuk minder internet n00b! ik kende het welquote:
wieso loop je bij de fysio dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik voel me in eens een heel stuk minder internet n00b! ik kende het wel
oh, btw, terug van fysio dus. Zwaar pijn geleden..![]()
Nee.. was even aan het kijken of er een ZH topic is...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef Frutsel het volgende:
OA jij zit echt via MyAt te posten of niet?
de buitenpees van mijn knie drie weekjes terug overstrekt, en de lange spier die vanuit de dijbeen naar je kuit loopt dito. Maar gaat al heel goed. Vandaag nog een rustig traningkie op de zak, maandag eens een gewone training proberen rustig mee te draaien, en dan dinsdag de laatste keer fysio als het goed is.quote:
weer asap de deur uitwerken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef OA het volgende:
Ik krijg rond 1 uur weer een pipo op bezoek...![]()
Wat denk jij.... na een verjaardag met drank, rook en sex!quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wat denk jij.... na een verjaardag met drank, rook en sex!:7
quote:
quote:[..]
weer asap de deur uitwerken?
Naar bier.quote:
Ik vond de fysio altijd wel chill.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
de buitenpees van mijn knie drie weekjes terug overstrekt, en de lange spier die vanuit de dijbeen naar je kuit loopt dito. Maar gaat al heel goed. Vandaag nog een rustig traningkie op de zak, maandag eens een gewone training proberen rustig mee te draaien, en dan dinsdag de laatste keer fysio als het goed is.
maar man, je gaat daar met veruit meer pijn weg dan dat je binnen kwamMooie is wel, dat het een uurtje of wat erna, 10 keer beter ging dan voor de behandeling. Dus je moet er wat pijn voor over hebben, maar dan heb je ook wat
Ik ook niet, maar soms wil ik het begrijpenquote:
of afzeiken, of de deur uitwerken, dat zijn altijd de beste procedures tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Wellicht later op de dag of vanavond zal ik me er eens over buigen!
[..]
![]()
Hoewel...eigenlijk heb ik best wel wat te bespreken met de beste man....
![]()
Vooral negatieve dingen, veroorzaakt door zijn kundige verkoopafdeling...![]()
Sextet is altijd goed, in tegenstelling tot een kwartet...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:33 schreef BrandX het volgende:
nou ja, dan de sextet maar vol!
quote:Opvrijdag 20 juli 2007 11:34schreef OA het volgende:
[..]
Sextet is altijd goed, in tegenstelling tot een kwartet...:P
Oh, dat mag weer welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Sextet is altijd goed, in tegenstelling tot een kwartet...![]()
Hoiquote:
Iedereen, behalve BX. Maak eens een djeu-itchi tet (ik oefen fonetisch japans)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
even druk, brb.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
even druk, brb.
quote:
blijkbaarquote:
quote:
Je moet echt eens van het bier afblijven?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
effe een behoorlijke klotesituatie,
ik schijn woensdag een pakketje in ontvangst genomen te hebben, een notebook moet het zijn.
Nou kan ik me daar niks van heugen, maar ik kreeg net een papiertje met mijn naam en handtekening erop onder m'n neus geduwd.
Even gekeken, en het is idd door mij getekend, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat er met dat pakket gebeurd is...
Op je werk of voor prive gebruikt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
effe een behoorlijke klotesituatie,
ik schijn woensdag een pakketje in ontvangst genomen te hebben, een notebook moet het zijn.
Nou kan ik me daar niks van heugen, maar ik kreeg net een papiertje met mijn naam en handtekening erop onder m'n neus geduwd.
Even gekeken, en het is idd door mij getekend, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat er met dat pakket gebeurd is...
Ja, ik ga maar eens wat minder drinken ja...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet echt eens van het bier afblijven?
Volgens mij was dat pakketje toch van je broer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |