Zeer bekend ende nuttig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie plat. Maar op zich een handige site, je kunt daar teksten vertalen in vrij veel talen. Ik dacht dat dat ding best bekend was. Dit bestond al voor google
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
http://babelfish.altavista.com/
Sorry, my bad....
Die ken ik ook ja. Af en toe eens een woordje op zoekenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Zeer bekend ende nuttig.
Maakte er op school altijd handig en dankbaar gebruik van!![]()
www.interglot.com is ook handig voor vertalen van woorden!![]()
quote:
Maar je krijgt af en toe wel hele kromme vertalingen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ken ik ook ja. Af en toe eens een woordje op zoeken
Google schijnt ook een translator te hebben.
Alleen babelfish heeft meer talen dan interglot, en soms moet ik wat vaags opzoeken van een buitenlands neiuwssite of persbericht. En je kunt een hele site tegelijkertijd laten vertalen
Context, een beetje gezond verstand en je komt eruit. Uit mijn eigen kom ik niet uit chinees, door dit soort progsels kan ik er iig iets van maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je krijgt af en toe wel hele kromme vertalingen..![]()
ik hoef geen sjinees te typenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Context, een beetje gezond verstand en je komt eruit. Uit mijn eigen kom ik niet uit chinees, door dit soort progsels kan ik er iig iets van maken.
ik voel me in eens een heel stuk minder internet n00b! ik kende het welquote:
wieso loop je bij de fysio dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik voel me in eens een heel stuk minder internet n00b! ik kende het wel
oh, btw, terug van fysio dus. Zwaar pijn geleden..![]()
Nee.. was even aan het kijken of er een ZH topic is...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef Frutsel het volgende:
OA jij zit echt via MyAt te posten of niet?
de buitenpees van mijn knie drie weekjes terug overstrekt, en de lange spier die vanuit de dijbeen naar je kuit loopt dito. Maar gaat al heel goed. Vandaag nog een rustig traningkie op de zak, maandag eens een gewone training proberen rustig mee te draaien, en dan dinsdag de laatste keer fysio als het goed is.quote:
weer asap de deur uitwerken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef OA het volgende:
Ik krijg rond 1 uur weer een pipo op bezoek...![]()
Wat denk jij.... na een verjaardag met drank, rook en sex!quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wat denk jij.... na een verjaardag met drank, rook en sex!:7
quote:
quote:[..]
weer asap de deur uitwerken?
Naar bier.quote:
Ik vond de fysio altijd wel chill.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
de buitenpees van mijn knie drie weekjes terug overstrekt, en de lange spier die vanuit de dijbeen naar je kuit loopt dito. Maar gaat al heel goed. Vandaag nog een rustig traningkie op de zak, maandag eens een gewone training proberen rustig mee te draaien, en dan dinsdag de laatste keer fysio als het goed is.
maar man, je gaat daar met veruit meer pijn weg dan dat je binnen kwamMooie is wel, dat het een uurtje of wat erna, 10 keer beter ging dan voor de behandeling. Dus je moet er wat pijn voor over hebben, maar dan heb je ook wat
Ik ook niet, maar soms wil ik het begrijpenquote:
of afzeiken, of de deur uitwerken, dat zijn altijd de beste procedures tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Wellicht later op de dag of vanavond zal ik me er eens over buigen!
[..]
![]()
Hoewel...eigenlijk heb ik best wel wat te bespreken met de beste man....
![]()
Vooral negatieve dingen, veroorzaakt door zijn kundige verkoopafdeling...![]()
Sextet is altijd goed, in tegenstelling tot een kwartet...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:33 schreef BrandX het volgende:
nou ja, dan de sextet maar vol!
quote:Opvrijdag 20 juli 2007 11:34schreef OA het volgende:
[..]
Sextet is altijd goed, in tegenstelling tot een kwartet...:P
Oh, dat mag weer welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Sextet is altijd goed, in tegenstelling tot een kwartet...![]()
Hoiquote:
Iedereen, behalve BX. Maak eens een djeu-itchi tet (ik oefen fonetisch japans)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
even druk, brb.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
even druk, brb.
quote:
blijkbaarquote:
quote:
Je moet echt eens van het bier afblijven?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
effe een behoorlijke klotesituatie,
ik schijn woensdag een pakketje in ontvangst genomen te hebben, een notebook moet het zijn.
Nou kan ik me daar niks van heugen, maar ik kreeg net een papiertje met mijn naam en handtekening erop onder m'n neus geduwd.
Even gekeken, en het is idd door mij getekend, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat er met dat pakket gebeurd is...
Op je werk of voor prive gebruikt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
effe een behoorlijke klotesituatie,
ik schijn woensdag een pakketje in ontvangst genomen te hebben, een notebook moet het zijn.
Nou kan ik me daar niks van heugen, maar ik kreeg net een papiertje met mijn naam en handtekening erop onder m'n neus geduwd.
Even gekeken, en het is idd door mij getekend, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat er met dat pakket gebeurd is...
Ja, ik ga maar eens wat minder drinken ja...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet echt eens van het bier afblijven?
Volgens mij was dat pakketje toch van je broer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |