Oh! Gelukkig, er is nog hoop.quote:
dat zei ik...quote:
count me 100% in!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh! Gelukkig, er is nog hoop.
Ik heb een DVD en nu wil ik ook naar een concert. Trouwens wel een leuk idee voor een KSC-meet: Concert van Rammstein_O__O-
Eer!quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[patsmodus]
en dat met 4 dagen werken in de week
[/patsmodus]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zei ik...![]()
en ik wist wel dat je ELLA ELLAAAAAAAaaa lekker vond
fruitella ellaaa elllaaaaaaaaaaa
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zei ik...![]()
en ik wist wel dat je ELLA ELLAAAAAAAaaa lekker vond
fruitella ellaaa elllaaaaaaaaaaa
Foto's willen we zien. Bewijs. En JJ op internet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:20 schreef Frutsel het volgende:
JJ liep vannacht 04.00 uur onze tijd op de Wlk of Fame in LA![]()
als het aan mij ligt welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer!![]()
![]()
Kan het dat het hier weer ouderwetsch hard gaat?
Ik krijg 't per week.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
En dat zit ik met een miezerig loontje dat beduidend lager is...
Wel per 4 weken trouwens, zodat het per maand iets hoger uitkomt...![]()
![]()
quote:
Precies, dat geouwehoer. Het lijkt wel of iedereen zijn rijbewijs bij een bakje boter heeft gekregen. En brakke autos koopt, tegenwoordig staan ze zelfs met een beetje motregen al aan de kant kapot tze zijn. Paupersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze moeten niet zo moeilijk doen in NL.
Er wordt tegenwoordig te pas en te onpas een weeralarm afgekondigd, slaat nergens op man, vroeger kon men met veel brakkere wagens met veel hardere windsnelheden ook nog rijden.
Het wordt max windkracht zeven, en ja, er kan 50 mm regen vallen, maar boeiend.
Je kan toch wel gaan rijden.
Alleen bbq-en in de stromende regen zal misschien niet zo chill zijn...
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, dat geouwehoer. Het lijkt wel of iedereen zijn rijbewijs bij een bakje boter heeft gekregen. En brakke autos koopt, tegenwoordig staan ze zelfs met een beetje motregen al aan de kant kapot tze zijn. Paupers
mijn hyundai lantra 1.6 GLS uit 1992 heeft schijt aan elk weertype, rijden als de brandweer met een superwegligging! Zelfs sneeuwijsbanen op weg draait hij zijn wieltjes niet extra voor om!quote:Opvrijdag 20 juli 2007 09:26schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, dat geouwehoer. Het lijkt wel of iedereen zijn rijbewijs bij een bakje boter heeft gekregen. En brakke autos koopt, tegenwoordig staan ze zelfs met een beetje motregen al aan de kant kapot tze zijn. Paupers:{w
zoals het hoortquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn hyundai lantra 1.6 GLS uit 1992 heeft schijt aan elk weertype, rijden als de brandweer met een superwegligging! Zelfs sneeuwijsbanen op weg draait hij zijn wieltjes niet extra voor om![afbeelding]
![]()
Kan nog leuk worden dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:28 schreef Frutsel het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Lekker gebiedje daar in Frankrijk wat recht op ons afkomt...
Ik snap het echt niet wat mensen op de weg mankeert. Gisteren ook, file op de A1. Zomervakantie, an sich niet druk. Waarom dan? Een paar drupjes regen en er stond een onbeheerd voertuig op de vluchtstrook. Even later 2 man op elkaar. Echt waar, ga fietsen loosers!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik merkte het ook in frankrijk, daar begon het ook op de snelweg ineens apehard te regenen, al die fransen karden gewoon vrolijk door met 130, en die nederlanders die je zag overal, gingen meteen weer op de rem staan
Rij gewoon door, je gaat echt niet dood als het regent hoor
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet wat mensen op de weg mankeert. Gisteren ook, file op de A1. Zomervakantie, an sich niet druk. Waarom dan? Een paar drupjes regen en er stond een onbeheerd voertuig op de vluchtstrook. Even later 2 man op elkaar. Echt waar, ga fietsen loosers!
nekschot, voor iedereen die een file veroorzaakt. Moet je opletten hoe het file probleem opgelost is. En geen bumperklevers en ander tuig meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat volk zouden ze echt moeten verbieden
hetzelfde zodra er ergens mist is. Vol op de rem gaan ze dan. Ook al zitten ze op de meest linkse baan. En jij komt dan aantuffen, zo van, oh mist. beetje meer opletten, that's it. Nee, dan gaat zo'n alfred jodokus kwak vereerder met zijn uberburgelijke famililevierwieller vol in zijn ho-ijzers hangen omdat hij niet zo ver voor uit meer kan kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet wat mensen op de weg mankeert. Gisteren ook, file op de A1. Zomervakantie, an sich niet druk. Waarom dan? Een paar drupjes regen en er stond een onbeheerd voertuig op de vluchtstrook. Even later 2 man op elkaar. Echt waar, ga fietsen loosers!
Ik zou willen dat er raketten in je auto ingebouwd mochten worden voor dat soort volk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
nekschot, voor iedereen die een file veroorzaakt. Moet je opletten hoe het file probleem opgelost is. En geen bumperklevers en ander tuig meer
Tot nu toe alleen een smsje als bewijsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Foto's willen we zien. Bewijs. En JJ op internet.![]()
![]()
Een jaar of 10 terug reed ik met kerst over de A9 (3 banen) en de lucht was 1 oranje waas van de regen. Er lag een halve cm water op de weg. Op de rechterbaan scharrelden wat auto's met 60km op zoek naar strepen (sommigen durvden zelffs 80 km/h!!!).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn hyundai lantra 1.6 GLS uit 1992 heeft schijt aan elk weertype, rijden als de brandweer met een superwegligging! Zelfs sneeuwijsbanen op weg draait hij zijn wieltjes niet extra voor om![afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een jaar of 10 terug reed ik met kerst over de A9 (3 banen) en de lucht was 1 oranje waas van de regen. Er lag een halve cm water op de weg. Op de rechterbaan scharrelden wat auto's met 60km op zoek naar strepen (sommigen durvden zelffs 80 km/h!!!).
Ik, heel praktisch, ging naar de linker baan. (Hi Pheno) Daar rij je langs de vangrail dus hoefde je ook niet op zoek naar strepen. En voorzichtig het gas er op, 140km ging best met VW Scirocco 1.8 GTI 16V met mooie Pirelli's eronder. Dikke berg spray achter de auto, wat vriendelijk toeterende mede weggebruikers_O-
vaak ligt er links ook minder water op de weg he...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een jaar of 10 terug reed ik met kerst over de A9 (3 banen) en de lucht was 1 oranje waas van de regen. Er lag een halve cm water op de weg. Op de rechterbaan scharrelden wat auto's met 60km op zoek naar strepen (sommigen durvden zelffs 80 km/h!!!).
Ik, heel praktisch, ging naar de linker baan. (Hi Pheno) Daar rij je langs de vangrail dus hoefde je ook niet op zoek naar strepen. En voorzichtig het gas er op, 140km ging best met VW Scirocco 1.8 GTI 16V met mooie Pirelli's eronder. Dikke berg spray achter de auto, wat vriendelijk toeterende mede weggebruikers![]()
Ik kan natuurlijk een kloon aanmakenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wil je je username laten veranderen naar Frustel?
baai & zwaaiquote:
frusty vind ik echt zo'n popiejopie kinderwoord voor gefrustreerdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk een kloon aanmakenFrustel of Frustie
Laat mij die cursus ook eensch doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:47 schreef OA het volgende:
Pffff, net weer een online cursus "regels m.b.t. gedrag bij elektronische communicatie"![]()
Maar goed, het certificaat daarvoor is weer binnen!![]()
Wie o wie werkt er op zaterdag...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:20 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ik ook(o ik moet niet te veel verklappen van mijn kloon natuurlijk
)
Als ik jou het adres daarvan geef, overtreed ik de regels m.b.t. elektronische communicatie....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat mij die cursus ook eensch doen
Wil ook wel wat certificaten halen
Er is wel een Frumzelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frusty vind ik echt zo'n popiejopie kinderwoord voor gefrustreerd
Frustel is beter
1 euro.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Als ik jou het adres daarvan geef, overtreed ik de regels m.b.t. elektronische communicatie....![]()
Het staat nl op een vertrouwelijk deel van een website....![]()
MPG blijft bij hoog ende laag beweren geen kloon te hebben...quote:
Verkochtquote:
goeie woordgrap iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:52 schreef OA het volgende:
[..]
MPG blijft bij hoog ende laag beweren geen kloon te hebben...![]()
Ik neem aan dat jij niet zo vaag bent om een gesprek met jezelf te voeren... [afbeelding]
Dus blijf Cross over.... (wat een woordgrap... [afbeelding] )![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |