quote:
Ik heb de clip van buck dich ooit gevonden voordat die dvd uit was. Het blijft briljant!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ich will doet het ook altijd goed evenals buck dich, voor dat soort acties. Fie heeft een briljant intro daarvoor [afbeelding]
die heb ik dan weer nooit gezien...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de clip van buck dich ooit gevonden voordat die dvd uit was. Het blijft briljant!
quote:Opvrijdag 20 juli 2007 08:33schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de clip van buck dich ooit gevonden voordat die dvd uit was. Het blijft briljant!
Waarom dequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom de:{wIk vond dat een heerlijk schokkende clip (voor tere zieltjes). Net zoals Mein teil.
Zo vind ik dat nieuwe nummer van Queen of the stone age erg gelijkend op Mein Teil, qua thema:)
Ik wil nog steeds een keer naar een concert, lijkt me erg tofquote:
2 keer geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer naar een concert, lijkt me erg tof
visquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:42 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga even mijn lunch doorgeven, bis spater
(vis natuurlijk, like duh, ik ben een pinguin)
oeh! als je dat nog nooit hebt gedaan, moet je dat zeker doen! briljant.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Cruesli is een fijn goed. Kopje koffie erbij. NIets meer aan doen.[afbeelding]
welke cruesly?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Cruesli is een fijn goed. Kopje koffie erbij. NIets meer aan doen. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:50 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij ben ik nog niet wakker..
ik lees hele andere woorden dan dat jullie schrijven
rasmussen ipv rammstein
krabpalen ipv krabsalade![]()
gaat goed vandaag..
ik dacht toch van wel..quote:
ze moeten niet zo moeilijk doen in NL.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht toch van wel..
maar ik zag die woorden echt![]()
Mwah...zou vanmiddag in Apeldoorn gaan BBQ'en... maar het nieuws net gehoord
"afgeraden om de weg op te gaan als het niet nodig is, zwaar noodweer op komst"
Das waar...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze moeten niet zo moeilijk doen in NL.
Er wordt tegenwoordig te pas en te onpas een weeralarm afgekondigd, slaat nergens op man, vroeger kon men met veel brakkere wagens met veel hardere windsnelheden ook nog rijden.
Het wordt max windkracht zeven, en ja, er kan 50 mm regen vallen, maar boeiend.
Je kan toch wel gaan rijden.
Alleen bbq-en in de stromende regen zal misschien niet zo chill zijn...
Dwaas, je bent niet goed bij je ei...quote:
Ik weet het, en het zou me geen reet kunnen schelen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das waar...
[quote]Dat er lokaal in korte tijd veel neerslag kan gaan vallen is wel iets om rekening mee te houden. Verschillende modellen geven maxima aan uiteenlopend van 40 tot 80 mm binnen een tijdsbestek van enkele uren. Dat zijn hoeveelheden die in een normale julimaand vallen. Grote kans dus op lokale wateroverlast Onweerskansen zijn hoog. Kanskaartjes schatten de kans op zwaar onweer lokaal in op zo'n 50%. Verder uiteraard ook kans op hagel.
[KSC #352] Theetijd!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dwaas, je bent niet goed bij je ei...![]()
Stats upcoming...![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:50 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij ben ik nog niet wakker..
ik lees hele andere woorden dan dat jullie schrijven:{
rasmussen ipv rammstein
krabpalen ipv krabsalade
gaat goed vandaag..:{
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dwaas, je bent niet goed bij je ei...![]()
Stats upcoming...![]()
362, had het erg druk dus hierquote:
Vandaag de 20k berijken gaat niet.quote:19449
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
362, had het erg druk dus hier
Op dit moment:
[..]
Vandaag de 20k berijken gaat niet.
gelukkig.
Gaat me ook niet om het rijden... gaat me meer om te gaan BBQ'en met dat klote weer en vervolgens op een zeiknatte camping te zitten, een avond lang waar je geen zak kan doen door het kutweer. KAn ik net zo goed thuisblijven..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het, en het zou me geen reet kunnen schelen eerlijk gezegd.
Heb wel met gekker weer gereden...
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] fruts!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
al wat beter zo?
daar heb je zeer zeker gelijk in jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaat me ook niet om het rijden... gaat me meer om te gaan BBQ'en met dat klote weer en vervolgens op een zeiknatte camping te zitten, een avond lang waar je geen zak kan doen door het kutweer. KAn ik net zo goed thuisblijven..
Bestaat Rammstein nog? Ik hoorde dat Till ermee op hield?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jajaja, ik weet het...
vanaf vandaag 16 euro 't uur
augustus 2048 netto
Van de site van rammstein zelf:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bestaat Rammstein nog? Ik hoorde dat Till ermee op hield?
quote:COUNTERSTATEMENT REF. „TILL LINDEMANN LEAVES RAMMSTEIN“
Since the rumour did alarm people that Till Lindemann would leave Rammstein after the release of the upcoming album, we are pleased to inform you that after consulting Rammstein manager Emanuel Fialik, the so-called news turns out being a fake.
„Neither Till Lindemann nor another band member plans to leave Rammstein. The band is currently working on the next album and is in an excellent mood. As the greed for news is the actual doping in cycling, this 'news' is only serving those who spread the same. Though the world knows now that EnEsch has moved to Berlin, even the poor EnEsch was shocked by the outlook to have to step into Till Lindemanns footsteps. I hope he and the fans of the band will recover soon from this false report.“
SelavitaFrutella!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |