Zag dat c_c 'm al tijdelijk dichtgegooid had. Offtopic gezever gaat ik nu even verwijderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef dawg het volgende:
Láááng verhaal [Dubio]
Vervuiling mag weg, leest niet fijn.
EN SNEL EEN BEETJE JA!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zag dat c_c 'm al tijdelijk dichtgegooid had. Offtopic gezever gaat ik nu even verwijderen.
TS was niet in staat om te antwoorden of die foto met medeweten van het lijdend voorwerp geplaatst was, dus bij deze.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:38 schreef zwaaibaai het volgende:
Misschien handig om hier de foto weg te halen?
Omdat we niet doen aan eerstehands automutilatie en zelfmoord-topics.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom is dat topic over automutilatie nu ineens dicht?
Kloon is inderdaad in de vuilnisbak gegooid. Beetje rigoreus, maar soit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef Copycat het volgende:
TS is zelfs geband?
Ik betwijfel het ook, maar op deze manier voelt niemand zich verantwoordelijk, en dat is wel zo prettig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef Copycat het volgende:
True.
Hopelijk neemt ie die stap. Betwijfel het, maar een topic op FOK! openen en vervolgens elke 'zoek hulp!' reactie wegwuiven, zet ook geen zoden aan de dijk.
Ik vind het ook echt strontirritant, en achter de schermen wordt er naar een oplossing gezocht. Vooralsnog gaat het topic wel gewoon dicht want ja, zo heb je er ook niets meer aan. TS gaat het alleen nog lastig krijgen als hij weer een topic wil openen.quote:Op maandag 3 september 2007 12:56 schreef M.I.B. het volgende:
Vriendin verliefd op iemand anders
Gelukkig is iemand zo slim geweest om de OP te quoten, zodat hij nog terug te lezen is.
Kan er niet eens iets aan gedaan worden aan de mogelijkheid om de hele OP weg te halen. Desnoods een maximum stellen op het percentage dat je mag wijzigen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |