abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51633512

Topic over de jonge spaanse held die naar Liverpool is gegaan

AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 18:18:17 #2
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51633593
Ik heb 'm behalve de twee wedstrijden van Spanje (toen ik niet echt op 'm lette) die ik gezien heb en de kwart oefenwedstrijd kwart wedstrijd van LFC niet veel zien spelen. Wat iik in de oefenwedstrijd zag, zag er technisch uit. Iets koelbloediger worden voor de goal.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51633642
Hij is een goede spits ja, maar hij moet inderdaad nog een killer worden.
AFC AJAX
  donderdag 19 juli 2007 @ 18:25:03 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51633764
Zal mij benieuwen de zoveelste spits die het gat van Owen moet gaan opvullen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2007 @ 18:48:24 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_51634406
Van welke club komt ie > Hoe oud is ie ? is ie verhuurd verkocht ? Wat heeft ie al gepresteerd ? Om maar wat te vragen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 18:53:56 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51634567
FERNANDO TORRES

Fernando José Torres Sanz, kortweg Fernando Torres, (20 maart 1984, Madrid) is een Spaans voetballer. Hij speelde lange tijd bij Atlético Madrid, maar komt per 2007/08 uit voor het Engelse Liverpool. De bijnaam van Torres luidt El Nińo (Het Kind), vanwege zijn jonge leeftijd.

JEUGD
Toen Fernando Torres 11 jaar werd, kwam hij terecht bij de jeugd van Atlético Madrid als alevín. Fernando Torres was op dat moment al fan van de Madrileense club dankzij zijn grootvader. Het was dan ook een droom om bij de club te mogen spelen. In 1997 maakte hij de logische promotie naar de Infantiles A en kwam hij uit voor Spanje onder 16 jaar, waarmee hij het Europees Kampioenschap wist te veroveren. In 1998 werd Fernando Torres uitgeroepen tot 'Cadete' van het jaar. In 1999 was de volgende stap: het ondertekenen van zijn eerste contract bij Atlético Madrid. In 2000 werd Fernando Torres eveneens uitgeroepen tot beste speler van het kampioenschap, zij het nu bij de Juveniles. Eind mei 2001 werd Fernando Torres opgebeld door technisch directeur Paulo Futre met de mededeling dat hij moest meetrainen met het eerste team en 6 dagen later maakte hij op 27 mei 2001 zijn debuut tegen Leganés in het Vicente Calderón.

CLUBVOETBAL
Fernando Torres debuteerde op 27 mei 2001 voor Atlético in de Segunda División A. Hij speelde in totaal vier competitieduels, waarin de aanvaller één keer scoorde. In zijn tweede seizoen in het eerste elftal werd Torres een vaste waarde en was hij van groot belang voor het behalen van het kampioenschap en daarmee de promotie naar de Primera División. In het seizoen 2004/05 maakte de aanvaller de meeste doelpunten (16) van alle Spanjaarden in de Primera División. In de daaropvolgende seizoenen was Fernando Torres eveneens de belangrijkste speler van Atlético Madrid en mede door het uitblijven van successen van zijn club namen de rumoeren over een transfer toe. In juli 2007 werden deze werkelijkheid toen bekend werd gemaakt dat Fernando Torres een contract voor 6 jaar had ondertekend bij het Engelse Liverpool.

CLUBLIEFDE
Als men over Fernando Torres praat, is het onmogelijk om het niet te hebben over clubliefde. De jonge Fernando Torres werd fan van Atlético Madrid dankzij de passie van zijn grootvader. Vanaf het begin af aan was de liefde voor Atlético Madrid groot. De afgelopen jaren is er veel gespeculeerd over de toekomst van Fernando Torres. Met name de Spaanse pers schreef vaker dat de speler al een voorcontract had ondertekend bij clubs als Manchester United of AC Milan. Zijn status als international en weinig successen van zijn club waren hiervoor de redenen.
Toch verlengde Fernando Torres in september 2006 zijn contract bij Atlético Madrid tot 2009. In de persconferentie gaf hij aan dat "wij, fans van Atlético, anders zijn dan fans van de meeste clubs. Ik identificeer mij met hen en zij met mij en ze vroegen mij om bij hen te blijven. Dit is belangrijk voor mij. Er is niets belangrijkers dan het gevoel." [1]
Desondanks ondertekende Fernando Torres op 3 juli een contract bij Liverpool wat hem voor 6 jaar zal verbinden aan de Engelse club. Atlético Madrid behoudt een optie tot terugkoop indien de Engelsen de speler zouden willen verkopen. [2]

NATIONALE ELFTAL
Fernando Torres werd tweemaal Europees kampioen: met Spanje onder-17 (2001) en met Spanje onder-19 (2002). Beide keren maakte Torres in de finale het enige doelpunt. Op het EK Onder-17 versloeg Spanje in de finale Frankrijk elftal met 1-0 en Torres maakte zes doelpunten op het toernooi. Op het EK Onder-19 won Spanje met 1-0 in de finale van Duitsland en met vier doelpunten werd Torres topscorer van het toernooi. In september 2003 debuteerde hij in het Spaans nationaal elftal. Met de nationale selectie nam Torres deel aan het EK 2004 in Portugal. Spanje werd op dat toernooi echter al in de groepsfase uitgeschakeld. Mede door zijn twee doelpunten tegen België kwalificeerde Spanje zich voor het WK 2006. Op het WK scoorde Torres tegen Oekraďne en twee keer tegen Tunesië, waarvan één uit een strafschop.

STATISTIEKEN
seizoen club land competitie wed. goals
2000/01 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 4 1
2001/02 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 36 6
2002/03 Atlético Madrid Spanje Primera División 29 13
2003/04 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 19
2004/05 Atlético Madrid Spanje Primera División 38 16
2005/06 Atlético Madrid Spanje Primera División 36 13
2006/07 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 14
2007/08 Liverpool FC Engeland Premier League 0 0

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fernando_Torres
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2007 @ 18:55:06 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_51634602
Veel gescoord dus. Goeie aankoop

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51634668
Thanks Doc
AFC AJAX
pi_51634743
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:

Hopelijk wel
pi_51635221
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:

Dat blijft afwachten natuurlijk.

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe dit Spaans talent het gaat doen bij Liverpool
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:16:45 #11
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51635276
hopelijk een verrijking voor de pl
pi_51636041
Mooi voor Torres, nu heeft PL Torres en de PD Henry
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:55:40 #13
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51636572
We hopen op minstens 20 doelpunten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51637027
Zeer goede spits, maar hoort gewoon bij Atletico imo
Ik ga hem wel missen in La Liga in ieder geval.

Ik hoop dat hij het fantastisch gaat doen bij Liverpool.

Torres.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51637232
Ja precies, maar hij moet toch wel een keer opstapje maken . Je kan niet heel je leven bij een club als Atletico spelen. Maar hij zal heus wel een keer terug keren, hopelijk gaat hij het maken bij Liverpool.
AFC AJAX
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:16:56 #16
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51637241
Was altijd erg gecharmeerd van 'm, maar door z'n transfer naar Liverpool heeft 'tie afgedaan.
pi_51637282
Hoezo? is toch alleen maar beter dat hij een stapje hoger gaat, om ervaring op te doen.
AFC AJAX
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:20:41 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51637367
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo? is toch alleen maar beter dat hij een stapje hoger gaat, om ervaring op te doen.
Nee man! Mooi bij Atlético blijven! Ervaring heeft hij al zat, die hoeft hij niet meer op te doen.
pi_51645471
Hij zal zich snel aan moeten passen, want Liverpool heeft geen geduld dit seizoen. Anders wordt het weer een seizoen van achter de feiten aan zitten. Dat is ongeveer het enige probleem wat ik voorzie bij hem, want het is een klasse spits, en dat had Liverpool nodig.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51646316
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:16 schreef pfaf het volgende:
Was altijd erg gecharmeerd van 'm, maar door z'n transfer naar Liverpool heeft 'tie afgedaan.
Ik blijf het een topper vinden al had ik het ook mooier gevonden als hij bij Atletico zou blijven.
Ik hoop zo dat hij gaat slagen in de PL, gun ik hem wel.
Al moet ik er wel een beetje aan wennen dat hij nu het rode shirt van Pool draagt.

Ooit zal hij weer terugkeren naar Atletico, hopelijk nadat hij een paar mooie prijzen heeft gewonnen in het buitenland.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:34:37 #21
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51650650
Ja ontzettend bepalend geweest voor Atletico al die jaren. Maar is het wel een spits voor in Engeland?
pi_51654207
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Ja ontzettend bepalend geweest voor Atletico al die jaren. Maar is het wel een spits voor in Engeland?
Hij werd al jaren gelinkt aan Manchester United en die hebben geloof ik ook al een keer een bod op hem gedaan Dus als Manchester United en Liverpool hem wouden contracteren zullen ze eerst wel even hebben gekeken of hij goed genoeg is voor Engeland
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:21:16 #23
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51656694
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef andre347 het volgende:

[..]

Hij werd al jaren gelinkt aan Manchester United en die hebben geloof ik ook al een keer een bod op hem gedaan Dus als Manchester United en Liverpool hem wouden contracteren zullen ze eerst wel even hebben gekeken of hij goed genoeg is voor Engeland
Ja dat zegt lekker veel. Djibril Cisse van Liverpool vond ik nu niet echt een toppertje. Die zal Liverpool ook wel uitvoerig gescout hebben. En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan. Die het dan weer heel goed doet in Spanje.
pi_51659223
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen in Engeland.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:59:05 #25
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51660094
Hopelijk gaat hij snel trug naar Atletico.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51663228
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ja dat zegt lekker veel. Djibril Cisse van Liverpool vond ik nu niet echt een toppertje. Die zal Liverpool ook wel uitvoerig gescout hebben. En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan. Die het dan weer heel goed doet in Spanje.
Cisse is zeker wel een topper maar bij LFC gewoonweg nooit op zijn eigen plek gebruikt. Torres zou zeker wel de kwaliteiten hebben maar of hij de type speler is die goed in de PL zijn ding kan doen. wie weet.

mcyodogg: Mocht LFC enige hoop op een eventuele titel niet willen verspelen zou echt niet afhangen van of Torres gelijk er 25 in schiet. Kijk naar CR, Drogba. Beide spelers die 1e jaar moeite hadden met de PL en daarna de belangrijkste spelers zijn. Eerlijk gezegd kijk ik meer uit wat Voronin kan betekenen voor LFC aangezien hij bij Leverkusen vaak belangrijker was dan Berbatov en Berbatov was vorig jaar toch wel erg goed!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51663521
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Cisse is zeker wel een topper maar bij LFC gewoonweg nooit op zijn eigen plek gebruikt. Torres zou zeker wel de kwaliteiten hebben maar of hij de type speler is die goed in de PL zijn ding kan doen. wie weet.

mcyodogg: Mocht LFC enige hoop op een eventuele titel niet willen verspelen zou echt niet afhangen van of Torres gelijk er 25 in schiet. Kijk naar CR, Drogba. Beide spelers die 1e jaar moeite hadden met de PL en daarna de belangrijkste spelers zijn. Eerlijk gezegd kijk ik meer uit wat Voronin kan betekenen voor LFC aangezien hij bij Leverkusen vaak belangrijker was dan Berbatov en Berbatov was vorig jaar toch wel erg goed!!
Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.
pi_51664211
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:

En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan.
Niks mis met Diego.

Had 'm ook graag bij United gezien, vraag me nu ook af wat er waar is van al die jarenlange interesse.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 20 juli 2007 @ 16:50:07 #29
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_51666591
Hopelijk kan hij goed met Kuyt samenspelen.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:42:38 #30
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51671868
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef 9christensen het volgende:
Hopelijk kan hij goed met Kuyt samenspelen.
Ik denk dat Kuyt invaller gaat worden, Torres en Voronin in de spits.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51672523
Nah, volgens mij wordt het wel Torres en Kuyt
pi_51672758
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.
De druk is enorm bij LFC, vooral omdat er al zolang geen titel gewonnen is. Dit jaar wordt wel het examen voor Benitez daar ben ik zeker van. Mocht hij dit jaar weer met een ruime achterstand op de koploper eindigen dan wil ik nog wel eens zien of hij mag blijven! Het enige wat voor hem pleit is dat hij de CL heeft gewonnen waardoor hij nog enige krediet heeft.

Verder ontopic . Torres wordt samen met Voronin opgesteld en Kuyt met Crouch
You'll never walk alone.
pi_51673167
Nee, maar, ik bedoelde het ook on-topic. Even anders vragen: Denk je dat Torres wel evenveel kansen gaat krijgen als andere spitsen, omdat de druk nu groter is?
pi_51674808
Torres en Kuyt in de spits en dan op de flanken Babel en Pennant
pi_51676424
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, maar, ik bedoelde het ook on-topic. Even anders vragen: Denk je dat Torres wel evenveel kansen gaat krijgen als andere spitsen, omdat de druk nu groter is?
ik weet dat het ontopic was maar anders gaat het misschien alleen over LFC

Ik denk dat Torres van alle spitsen het meeste krediet bij Benitez heeft dan iemand anders. Waarom: 1) hij is spaans, 2 Benitez is helemaal gek op zijn kwaliteiten en 3 hij heeft 35 milj gekost.
You'll never walk alone.
pi_51676539
Torres staat gewoon in de basis ja, anders zou hij heus niet Atletico verlaten.
AFC AJAX
pi_51676582
Of Babel met Torres. En Kuyt als pinchhitter, maar Voronin zou dat net zo goed kunnen zijn. Dirk zou wel eens buiten de boot kunnen vallen.

In Rotterdam zoeken ze nog een spits .
pi_51681473
Ben ik de enige die dit een chronisch overschatte voetballer vind.
quote:
2000/01 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 4 1
2001/02 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 36 6
2002/03 Atlético Madrid Spanje Primera División 29 13
2003/04 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 19
2004/05 Atlético Madrid Spanje Primera División 38 16
2005/06 Atlético Madrid Spanje Primera División 36 13
2006/07 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 14
Al jaren de grote meneer bij Atheletico maar zijn statistieken zijn degelijk maar niet bijzonder. Zijn prestaties zijn nou niet echt verbeterd in de loop der jaren, en dan is hij ook nog eens de penalty nemer. Neen, ik zie het niet zo zitten in meneer Torres.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_51681890
Hij scoorden het meeste van de Spanjaarden in het Primera Division, en hij heeft laten zien dat hij op het WK ook kan scoren . Hij komt er zeker wel talentje
AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:45:51 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52551767
Zijn eerste doelpunt gemaakt in de PL - opdat er nog veel mogen volgen!
pi_52554155
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef BonJovi het volgende:
Hij scoorden het meeste van de Spanjaarden in het Primera Division.
Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.

In 04/05 was ie inderdaad de meest doeltreffende Spanjaard en in 03/04 moest ie hem delen met twee anderen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52555127
Hij moet mij nog overtuigen van zijn kwaliteiten. Ik zie zelf niet de eigenschappen van een topvoetballer maar laat me de komende seizoenen graag verrassen. Hij is nog jong en het is afwachten hoe hij zich ontwikkelt.
That's all folks!
pi_52555130
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.

In 04/05 was ie inderdaad de meest doeltreffende Spanjaard en in 03/04 moest ie hem delen met twee anderen.
aah ja sorry, ik moest er wel bij zetten wanneer maar thanks voor de info
AFC AJAX
pi_52555155
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Doc het volgende:
Zijn eerste doelpunt gemaakt in de PL - opdat er nog veel mogen volgen!
Mooi doelpunt trouwens.
pi_52555450
Lekker en belangrijk doelpunt
pi_52556070
Ik krijg er zo'n Morientes-gevoel bij. Goed in eigen land, maar daarbuiten niet slagen. Hopelijk heb ik ongelijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52556108
Hoop het ook voor je, heefti emand filmpje van die goal? op youtube is alles verwijderd
AFC AJAX
pi_52556226
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef BonJovi het volgende:
Hoop het ook voor je, heefti emand filmpje van die goal? op youtube is alles verwijderd
Beter zoeken.

Inderdaad verwijderd .
pi_52556754
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg er zo'n Morientes-gevoel bij. Goed in eigen land, maar daarbuiten niet slagen. Hopelijk heb ik ongelijk .
Dit had ik dus ook, de eerste paar wedstrijden was het niet wat, maar afgelopen week liet hij zijn klasse toch even doorschemeren.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:35:36 #50
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_52558081
Voor de mensen die de goal willen zien: klik
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_52558334
heel erg bedankt
AFC AJAX
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:09:55 #52
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52561019
mooie goal
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52566054
Hij mag zijn ouders danken voor zijn transfer naar Liverpool
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:50:58 #54
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52567405
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zei je ook al in het liverpool topic
pi_52567908
Die goal van hem was klasse. Ben Haim mag zich schamen. Maar hij moet ophouden met verdedigers opzoeken en zich in de man laten vallen, want dat is erg irritant.
pi_52569761
quote:
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:24:20 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52570451
quote:
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij mag zijn pa en zijn ma danken voor zijn looks anders had hij nu bij Salamanca gespeeld
geef die quotes eens waar je aangeeft dat je Torres een matige / slechte voetballer vond voordat hij naar LFC ging
pi_52575799
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:55 schreef BonJovi het volgende:

[..]
-

Ik denk dat voronin en torres kuyt snel naar het tweede plan zullen sturen.

[ Bericht 13% gewijzigd door RayMania op 21-08-2007 23:44:06 ]
pi_52579432
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef Doc het volgende:

[..]

[..]

geef die quotes eens waar je aangeeft dat je Torres een matige / slechte voetballer vond voordat hij naar LFC ging
search.fok.nl

Fernando Torres
DiegoArmandoMaradona
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:26:17 #60
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52581310
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

search.fok.nl

Fernando Torres
DiegoArmandoMaradona
Gedaan en niets gevonden. Als jij niet zelf met die quotes aankomt kan er zodoende aangenomen worden dat die quotes er niet zijn.
pi_52581324
Wat jij wil
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:35:13 #62
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52581408
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat jij wil
Kortom: je bent niet eerder negatief geweest over Torres, totdat hij naar LFC ging. Bedankt voor het aantonen.
pi_52581435
OK, whatever makes you happy
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:45:46 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52581535
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
OK, whatever makes you happy
Het maakt jou blijkbaar happy mensen te laten geloven dat je negatief over Torres was voordat hij naar LFC ging - maar als je gevraagd wordt om het aan te tonen lijkt het er nu toch op dat je zonder bewijs staat ...
pi_52581671
Stuur Cult maar eens een PM´tjw
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 09:38:48 #66
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52582402
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stuur Cult maar eens een PM´tjw
Nee - post jij maar eens een quote.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:40:36 #67
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52582438
Torres is een grote ego aan de bal, laatste wedstrijd van Liverpool had hij geen enkele keer oog voor zijn medespelers in de spits. In plaats van een balletje breed, probeert hij door 2 verdedigers te lopen en valt herhaaldelijk met een schwalbe op de grond om als een bitch naar de scheidsrechter te kijken voor een vrije trap of penalty.
pi_52586053
waren de grootste op het voetbalveld niet allemaal ego's!
You'll never walk alone.
pi_52586116
Torresssssss
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52607401
Wat was ie goed he die Salamanca boy?
pi_53981601
Wanneer zullen de fluitconcerten beginnen?
pi_53982007
Doe eens normaal man. JE zit alleen maar te zieken.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:24:17 #73
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_53984167
hij is beter dan ik dacht dat hij was
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54002260
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 07:36 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Doe eens normaal man. JE zit alleen maar te zieken.
Nog een maandje op zijn niveau en dan is het raak
pi_54002383
Je bent irritant bezig en je ziet het zelf volgens mij niet.

Ik vind Torres trouwens maar een matige spits, te gebrekkig en te weinig killer. Hij moet het maar laten zien, dan verander ik m'n mening wellicht.

edit, ik zie m'n eerdere bijdrage nu, veel is er nog niet veranderd dus.
That's all folks!
pi_54225076
We zijn nu bijna in Novermber en hij heeft wel al 5 goals gemaakt in 11 wedstrijden

Absolute topper die Torres
pi_54225182
Gewoon even zijn tijd nodig, het is volgens mij niet niks om de overstap van Spanje naar Engeland te maken als Spanjaard zijnde. Na meer wedstrijden kun je echt een oordeel geven .
pi_54227783
Hij had er zin in vandaag
pi_54230686
Volgens de NOS-commentator was hij niet 100% fit.
pi_54233073
Dat is nooit dan,

Oh nee, die was onder de gordel :´)
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:01:11 #81
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54233884
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is nooit dan,

Oh nee, die was onder de gordel :´)
Wie ze gordel duwd? je valt een beetje in de herhaling, denk dat we nu allemaal onderhand wel weten dat je hem slecht vind, heb je verder wat nieuws te melden of.. blijf je van die gevatte onder de gordel opmerkingen maken ik hou je niet tegen
-the Dude-
pi_54236430
Liverpool heeft nog niet echt kunnen genieten van die 36 miljoen
pi_54236448
He man je mag de grote Salamanca boy niet bekritiseren
  maandag 29 oktober 2007 @ 02:39:42 #84
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54236974
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zijn nu bijna in Novermber en hij heeft wel al 5 goals gemaakt in 11 wedstrijden

Absolute topper die Torres
5 uit 11 is niet zo bijzonder slecht..
pi_54236996
Nee, verder bestaat het voetbal nog uit meer dan afentoe goed tegen een bal aanlopen.

Zeker voor 36 miljoen
  maandag 29 oktober 2007 @ 02:53:38 #86
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54237038
Tsja 36 miljoen, maar dat is de markt nu eenmaal. Je kunt Torres niet kwalijk nemen dat dat de prijs is die tegenwoordig voor een speler betaald wordt...
pi_54237093
Ik zeg ook nergens volgens dat ik het hem kwalijk neem
  maandag 29 oktober 2007 @ 03:37:48 #88
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54243581
Ik voer een hetze dan tegen iedere prut speler
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:58:41 #90
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54255987
Er zijn meer dan 5.999 miljard slechtere voetballers, maar daar zie ik je niet constant over posten. Waarom dan bij Torres wel? Of is het toch dat hij toevallig 36 miljoen gekost heeft? En neem je hem dat dan toch kwalijk?
pi_54256058
Daar zijn geen topics over
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:42:52 #92
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54256460
Heb je liever dat ik de volgende keer achteraf zeg dat het een kut aankoop is?
pi_54256535
Ik wacht nog even met conclusies trekken maar mijn gevoel zegt dat dit naar een 2e Morientes neigt. Hopelijk heb ik het volkomen mis.
pi_54256642
Je hebt er kijk op

Al is Morientes in Spanje wel een goede spits en Torres ook daar niet
pi_54510930
De Salamanca beach boy zat vandaag 70 minuten waar hij thuis hoort.

En hij gaat er wederom niks van maken
pi_54511113
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Salamanca beach boy zat vandaag 70 minuten waar hij thuis hoort.

En hij gaat er wederom niks van maken
De 1-0 die hij maakt is inderdaad niets
pi_54511151
Knappe goal, had hij wel een blunder voor nodig van de verdediger, maar knappe goal. Zou een counter goal kunnen zijn, en dat kan hij een heel klein beetje

[ Bericht 29% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 10-11-2007 20:04:21 ]
pi_54511455
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

De 1-0 die hij maakt is inderdaad niets
Whehe .
  zaterdag 10 november 2007 @ 20:19:08 #100
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54511736
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goal, had hij wel een blunder voor nodig van de verdediger, maar knappe goal. Zou een counter goal kunnen zijn, en dat kan hij een heel klein beetje
Verdorie, daar stond eerst dat je het een fout van de keeper vond, maar nu ligt het aan de verdediger. Ben je er al uit?
pi_54511773
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb torres nog niet vaak zien spelen dus ik kan geen goed oordeel vellen maar hij kan toch niet slechter zijn dan kuyt? Dus die verdringt hij wel ui de basis.
lollig
pi_54511784
Fout van de verdediger die totaal verkeerd timed en een kopduel van een midget verliest , Niemi is top
pi_54511837
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fout van de keeper, Niemi is top

Niemi is de keeper
pi_54511843
Anders edit je weer even je post DAM
pi_54511896
klopt, ik doe nog wat andere dingen dan alleen posten op Fok
pi_54511940
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
pi_54511953
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja posten op bigsoccer met dezelfde onderwerpen
pi_54511982
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

wat een pappie is het ook
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_54512632
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

En kijken naar een top nummer 3 die bij PSV had kunnen voetballen
pi_54514545
EL NINHO deed het maar mooi vandaag
AFC AJAX
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:38:41 #111
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54515065
hehe toch wel lachen dit hoor
-the Dude-
pi_54515081
quote:
Fout van de verdediger die totaal verkeerd timed en een kopduel van een midget verliest , Niemi is top
Fout van de Verdediger? Pure class the promised child EL NINHO
AFC AJAX
pi_54515112
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:

[..]

El Nińo
pi_54515321
ai thanks sorry
AFC AJAX
pi_54515511
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Je hebt er net zoveel kijk op als je spelling
pi_54515586
Tuurlijk kijk ik is gratis, El nino
AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2007 @ 11:17:10 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54521793
quote:
Kopduel? Wanneer? Niet bij een goal van gister ...

En wie bedoel je met midget?
pi_54521855
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:14 schreef BonJovi het volgende:
EL NINHO deed het maar mooi vandaag
pi_54526866
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Kopduel? Wanneer? Niet bij een goal van gister ...

En wie bedoel je met midget?
Toch nog maar een keer de goal kijken, voor je een mening hebt

Torres
pi_54527054
quote:
Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Torres
Torres is 1.86m, inderdaad een midget.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2007 @ 15:38:33 #121
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54527635
quote:
Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Torres
Ik denk dat ik die goal vaker gezien heb dan jij. Hij neemt de bal met de borst aan terwijl daar niet direct iemand naast hem staat. Dat is geen kopduel.

Voor als je het niet gelooft deze link http://www.d1g.com/video/show/?id=1520118

Daarnaast is iemand langer dan 1 meter 80 niet echt een " midget' ...

Jouw probleem is dat jij vaak dingen ziet dingen die er in werkelijkheid niet zijn. Dat heet hallucineren. Daar is medicatie tegen. Als je die nou regelmatig in zou nemen zou het je postgedrag wellicht ten goede komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Doc op 11-11-2007 16:07:46 ]
pi_54528581
De veredediger wil een kopduel aangaan, timed verkeerd en raakt alleen maar lucht

De argumenten waren zeker zoals gewoonlijk op?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2007 @ 16:30:00 #123
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54529039
Een kopduel aangaan? Da's dan het eerste "kopduel" dat ik zie waarbij een van de spelers de bal een halve meter van zijn "mededuelist" zonder te springen met de borst aanneemt

Die anders speler wil de bal weg werken en dat mislukt gewoon. Geen duel. Daarnaast is het ruim 20 meter van het doel vandaan terwijl er nog een speler tussen Torres en Niemi staat. Toch geef je die mislukte onderschepping (geen duel) de schuld.

Echt, ga maar snel naar je arts en vraag om de juiste medicatie tegen hallucinaties. Wellicht helpt ook tegen het feit dat je midgets ziet
pi_54529080
De argumenten worden steeds sterker

[ Bericht 51% gewijzigd door dndiek op 11-11-2007 22:14:05 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2007 @ 16:33:12 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54529118
quote:
Op zondag 11 november 2007 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De argumenten worden steeds sterker
Ik heb de beelden getoond. Dat is mijn argumentatie.

Dat jij daar blijkbaar iets anders in ziet dan wat er gebeurt kan verholpen worden. Tips heb ik al gegeven. Wat was je argument om Torres een midget te noemen?

[ Bericht 3% gewijzigd door dndiek op 11-11-2007 22:14:27 ]
pi_54529568
Omdat het een midget die je zo omver blaast

Ik heb je net een tip gegeven. Een LOI cursus manieren is een andere
pi_54529674
quote:
Op zondag 11 november 2007 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat het een midget die je zo omver blaast

Ik heb je net een tip gegeven. Een LOI cursus manieren is een andere
Je weet dat midget staat voor kleine mensen?
en ook dat een kopduel iets is waarbij twee mensen de lucht ingaan om de bal met het hoofd te raken en niet dat iemand er naast zit en de andere een halve meter verderop de bal op de borst kan aannemen?
Mafketel.
pi_54534378
Kan ff iemand al dat gezeik van DAM verwijderen, want dit heeft echt totaal niks met het topic te maken.

Ontopic:
Geweldige voetballer, al fan van hem toen hij nog in Madrid speelde. Heeft misschien even nodig om te wennen aan de competitie in Engeland maar die gaat het wel redden denk ik.
Koning.
pi_54537193
Probeer het eens ontopic te houden!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54544262
Dit topic gaat over Torres en niet over wat DAM wel of niet gezegd zou hebben!
  maandag 12 november 2007 @ 12:44:08 #131
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54548484
FF voor onze DAM, je loopt te zeiken dat het een fout is van die verdediger en dat hij daarom scoort,, als je die gedachte doortrekt dan is iedere goal wel een fout van iemand en zeg je dus in feite niks nieuws... beetje een gevalletje "witte sneeuw"
-the Dude-
pi_54555907
Je hebt er wederom geen kijk op.

Als hij gewoon de bal wegkopt is er geen kans. Dat snapt zelfs een analfabete Espanjool nog wel
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 november 2007 @ 21:43:30 #133
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54560115
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Als hij gewoon de bal wegkopt is er geen kans. Dat snapt zelfs een analfabete Espanjool nog wel
Als iemand in z'n eentje een halve meter van iemand vandaan een bal probeert te koppen is dat geen kopduel. Dat snap zelfs JIJ nog wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Doc op 12-11-2007 21:54:09 ]
pi_54560375
OK
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 november 2007 @ 21:56:30 #135
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54560578
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
OK
Mooi

jammer dat je er zo lang over deed om het te beseffen, maar je kan niet alles hebben
  maandag 12 november 2007 @ 22:17:58 #136
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54561261
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Lol degene die er geen "Kijk" op heeft, op niks niet, ben jij vrind, en daarbij kom je gewoon zielig over, maar ga der vooral mee
-the Dude-
pi_54562551
Diegene Vriend
  maandag 12 november 2007 @ 22:54:47 #138
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54562610
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:43 schreef Doc het volgende:

Dat snap zelfs JIJ nog wel.
Weet je het zeker?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54562623
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diegene Vriend
Mag alletwee vriend
pi_54563036
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
Ach, ik ben nooit uitgescholden door een prutspeler voor dikke vetzak.

Das al weer iets
pi_54574331
Geweldenaar .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54838173
Hoeveel grote kansen miste die gister?
pi_54840033
Godskolere wat een gechoke van hem gisteren Uit mijn hoofd telde ik 3/4 100% kansen en alle hielp hij om zeep
pi_54840626
Dat is normaal. Kom je nog wel achter
pi_54840883
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel grote kansen miste die gister?
3 kansen gemist maar hoeveel goals creeerde hij ... 1e en 2e mogen op het conto komen van Torres
You'll never walk alone.
pi_54840895
Waarom?
pi_54840919
ik kan zien dat je de wedstrijd gezien hebt. Ik zou de goals wel ff uitleggen.

1e goal. Emre tackelt Torres op 20 meter waarop Gerrard de vrije trap erin schiet

2e goal. Torres jaagt door op Beie die onder druk van Torres de bal corner schiet.
You'll never walk alone.
pi_54840983
Je hebt er kiijk op weer
pi_54840997
dat zijn jouw woorden maar bewijs maar eens het tegendeel dan
You'll never walk alone.
pi_54841034
Het is goed jongen
pi_54904030
En een mooi doelpunt gescoord uit een corner tegen Porto .
  woensdag 28 november 2007 @ 22:18:15 #152
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54906457
pi_54906478
en nog een doelpunt!
pi_54906490
Heerlijk doelpunt .
pi_54906568
Was wel verschrikkelijk verdedigend. Maar credit naar Torres, hij heeft een goede dag. Laat die het nu maar constant presteren.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 november 2007 @ 22:32:14 #156
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54906994
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er kiijk op weer
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is goed jongen
De argumentenman is weer in actie
pi_54908287
Fraai doelpunt zeg..
Torres
pi_54908530
Belangrijke doelpunten waar is DAM?
AFC AJAX
  woensdag 28 november 2007 @ 23:18:58 #159
146874 DANILXL
pi_54908551
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
die is voorlopig weer ff stil
pi_54909739
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
Die zit ongetwijfeld met zijn hoofd bij het ''FANTASTISCHE'' optreden van Gago vandaag .
pi_54910451
Nee die speelde op het niveau Torres
pi_54910754
Torres deed vandaag in ieder geval nog wat goeds.
pi_54912204
quote:
Op donderdag 29 november 2007 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee die speelde op het niveau Torres
Was hij ook bepalend voor de zege van Real??
You'll never walk alone.
pi_54912240
4-2=0?
pi_54912404
quote:
Op donderdag 29 november 2007 07:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4-2=0?
Oh, god. Nou, dan trekken we de 3-1 en 4-1 er toch lekker af
pi_54913151
quote:
Op donderdag 29 november 2007 07:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4-2=0?
ja 4 (-2) is 2 en dan weer (-2) is 0...Goede wiskundige formule!
You'll never walk alone.
pi_54913187
Nee dat zei ik niet
pi_54913253
nee echt??
You'll never walk alone.
pi_54913268
Zeg nu maar gewoon dat je onzin praat dan zijn we daar ook weer vanaf
pi_54913573
kom jij maar eens met harde feiten ipv dat dom gelul dan zijn wij daar weer vanaf. Hebben we een win - win situatie gecreerd
You'll never walk alone.
pi_54913877
Jammer.
  donderdag 29 november 2007 @ 12:01:11 #172
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54916333
hehe mooi dit hoor
-the Dude-
pi_54993304
En weer een mooi doelpunt!
EL NINO is in vorm.
pi_54993427
Mooi verdedigd vooral.
pi_54994458
En een publiekswissel voor de nummer 1 spits in Liverpool.
pi_54995598
Is maar goed dat Benitez nooit zijn 3 wissels vol maakt
pi_54998411
Hoppa Torres weer de matchwinner en DAM staat weer voor l*l. Zou Fernando dan toch ook fokken!
You'll never walk alone.
pi_54998443
Torres
AFC AJAX
pi_54998513
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef stevengerrard het volgende:
Hoppa Torres weer de matchwinner en DAM staat weer voor l*l. Zou Fernando dan toch ook fokken!
Waarom?
pi_54998539
Tellen tot 2 is toch wel verschrikkelijk moeilijk naar het blijkt
pi_55202396
En weer een doelpunt voor deze goalgetter.
Tot nu toe een prima aankoop!
pi_55206937
Wat een geweldig doelpunt vandaag weer zeker de nr1 spits van Liverpool
AFC AJAX
pi_55206997
Ja vooraf had ik wat gemengde gevoelens over deze jongen, maar ik moet zeggen dat hij wekelijks steeds meer progressie boekt.

Hoe hij vandaag de verdediger(s) bij zijn doelpunt te keek zet was fraai ja. Hopelijk weet hij voor Liverpool deze lijn door te trekken.
pi_55207175
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja vooraf had ik wat gemengde gevoelens over deze jongen, maar ik moet zeggen dat hij wekelijks steeds meer progressie boekt.
Idem hier, ik ging zelfs nog wat verder. Maar hij verbaast me in positieve zin.
pi_55207190
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:21 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Idem hier, ik ging zelfs nog wat verder. Maar hij verbaast me in positieve zin.
Mijn quote.
That's all folks!
  woensdag 12 december 2007 @ 10:44:04 #186
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55211570
Was eerst ook kritisch maar hij maakt de ene na de andere supergoal.

Gisteren weer. wat een sleep heerlijk hoe hij mensen passeert...haaast achteloos die bal in de hoek schuift
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  Trouwste user 2022 woensdag 12 december 2007 @ 12:41:06 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_55214538
Schitterend doelpunt weer. Die vent ontwikkeld zich sensationeel

pi_55215023
Maar meer dan 20 goals zal ie nooit scoren denk ik. In de competitie.
pi_55215885
hij staat nu op 6 naar 15 wedstrijden waarvan hij niet eens alles heeft gespeeld. Als hij op 15 PL goals komt zijn de meeste mensen toch wel tevreden voor z'n 1e seizoen
You'll never walk alone.
pi_55219033
De eerste man(Cana) geeft hem gewoon een vrije doortocht bij die goal, en de 2e (Rodriguez)
  woensdag 12 december 2007 @ 15:58:48 #191
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55219517
Nee zidane werd lekker gedekt in de wk-finale in 98
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55219638
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef Sethje het volgende:
Nee zidane werd lekker gedekt in de wk-finale in 98
Die heeft verder dan ook weinig klaargemaakt op topniveau
  Trouwste user 2022 woensdag 12 december 2007 @ 16:12:16 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_55219856
Maradona werd slecht verdedigt in 86

pi_55219931
Ín het begin in Engeland was hij vooral irritant en weinig met voetbal bezig. Maar blijkbaar voelt hij zich steeds meer thuis en gaat hij ook beter spelen. Z'n doelpuntenaantal is zover prima te noemen.
  woensdag 12 december 2007 @ 16:27:44 #195
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55220279
Zonde dat hij Atlético Madrid heeft verlaten, toch mooi voor hem dat hij het zo goed doet bij LFC.

Jammer alleen dat hij niet naar een echte topclub is gegaan, maar naar slechts een subtopper.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Trouwste user 2022 woensdag 12 december 2007 @ 16:28:55 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_55220314
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Zonde dat hij Atlético Madrid heeft verlaten, toch mooi voor hem dat hij het zo goed doet bij LFC.

Jammer alleen dat hij niet naar een echte topclub is gegaan, maar naar slechts een subtopper.
Grapjas

pi_55224553
Kijk maar hoe hoog LFC staat
pi_55224819
quote:
Op woensdag 12 december 2007 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk maar hoe hoog LFC staat
Op basis van verliespunten 4e, in de 'traditionele top 4'
pi_55224953
Zoals Montana al zei, subtopper
pi_55225543
Ze zijn samen met Arsenal toch wel heel lang ongeslagen gebleven. Maar goed dan ben je in Engeland ook een subtopper ja.
pi_55228541
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef M0NTANA het volgende:

Ik vind Liverpool wel een topclub mjah
pi_55229322
Kijk maar naar de vele titels in de laatste 2 decennia
pi_55231089
vanaf 2005 gewonnen

Man utd: 1x landstitel, 1 community shield en 1x league cup

Arsenal: 1x landstitel , 1x league cup

Chelsea: 2x landstitel, 1x fa cup, 1x community shield, 1x league cup

Liverpool: 1x Fa cup, 1x Community shield, 1x super cup, 1x Champions league

Alleen Chelsea heeft 1 titel / prijs meer gewonnen. Dus wat zeik je nou. Liverpool is gewoon nog steeds een topclub samen met Arsenal en Scum.
You'll never walk alone.
pi_55231752
Gelukkig maar dat de Engelse en de Europese supercup aansprekende prijzen zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 12-12-2007 23:15:22 ]
pi_55234769
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef stevengerrard het volgende:
vanaf 2005 gewonnen

Alleen Chelsea heeft 1 titel / prijs meer gewonnen. Dus wat zeik je nou. Liverpool is gewoon nog steeds een topclub samen met Arsenal en Scum.
2 league cups!!!!!

Liverpool is altijd een topclub geweest, alleen niet altijd op het veld zichtbaar. Sinds Benitez zie ik wel verbetering, en vooral dit seizoen, alleen ik denk dat er nog net te weinig topklasse spelers bij ziiten om eens echt een gooi te doen naar de league. Ze hebben een goede keeper, verdediger, middenvelder en spits, maar erom heen...mwah.
pi_55235892
Zo goed is Crough nu ook weer niet hoor
pi_55236097
we hebben het ook over Voronin
You'll never walk alone.
pi_55241102
quote:
Op donderdag 13 december 2007 05:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo goed is Crough nu ook weer niet hoor
Wie is Crough dan?
pi_55241211
Jeater Crough ken je niet?
That's all folks!
pi_55241255
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeater Crough ken je niet?
Suzanne Crough?
  donderdag 13 december 2007 @ 12:18:19 #211
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55241328
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef stevengerrard het volgende:
vanaf 2005 gewonnen

Hij zegt twee decennia. Laten we eerlijk zijn, Liverpool is al jaren de nummer vier uit de top-vier.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  donderdag 13 december 2007 @ 12:36:45 #212
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55241811
Hou op man, wat heeft Chelsea nou gewonnen de afgelopen 20 jaar
pi_55241916
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:18 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Hij zegt twee decennia. Laten we eerlijk zijn, Liverpool is al jaren de nummer vier uit de top-vier.
Chelsea was voor het jaar 2004 maar een matig clubje hoor.
pi_55242085
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Chelsea was voor het jaar 2004 maar een matig clubje hoor.
Voor het jaar 1996.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:52:21 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55242203
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:18 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Eigenlijk is er in Engeland een drietal clubs die voor de titel gaan, LFC is de vaste nummer vier, met ruime voorsprong op de rest van de subtop/middenmoot.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 13 december 2007 @ 13:07:15 #216
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55242623
Al zie je wel dat ze nu met bijv Torres en Voronin betere spelers halen.
pi_55266056
Iedereen heeft het wel over Torres maar vergeet Mascherano niet. Een beest op het middenveld en een speler die LFC al geruime jaren heeft gemist
You'll never walk alone.
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:21:54 #218
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55266787
Hopen dat Mashe mag blijven idd. 23 miljoen is niet mals ...
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:23:09 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55266821
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef stevengerrard het volgende:
Iedereen heeft het wel over Torres maar vergeet Mascherano niet. Een beest op het middenveld en een speler die LFC al geruime jaren heeft gemist
Probeer je nu DAM te lokken naar dit topic? Je weet toch dat Javier Mascherano de veters van Fernando Gago niet eens mag strikken? Je weet wel, die bank/tribune-zitter van Real Madrid.
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:33:23 #220
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55268571
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef stevengerrard het volgende:
Is dat die kerel die anderen gele kaarten aannaait met zn valpartijen?
pi_55268721
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:33 schreef Grulez het volgende:

[..]

Is dat die kerel die anderen gele kaarten aannaait met zn valpartijen?
Nee, dat is Arjan Robben.
Die voetbalt niet meer in Engeland.
pi_55269227
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:21 schreef One_conundrum het volgende:
Hopen dat Mashe mag blijven idd. 23 miljoen is niet mals ...
Dat is echt de rip-off van de eeuw dan
pi_55269609
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat is echt de rip-off van de eeuw dan
Dat was de transfer van Drenthe al.
pi_55269745
Dat is kinderspel vergeleken met 23 miljoen euro betalen voor een speler die niks kan
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:23:12 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55269849
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is kinderspel vergeleken met 23 miljoen euro betalen voor een speler die niks kan
Waarom kan jij niet hebben dat Javier Mascherano op dit moment gewoon beter is dan Fernando Gago?
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:23:24 #226
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55269852
Ik vind het ook veel voor Mashe, maar het is wel de sterkhouder op het middenveld. Ik kan genieten als ik die kerel van hot naar her zie vliegen en elke keer weer de bal zie winnen
pi_55270030
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom kan jij niet hebben dat Javier Mascherano op dit moment gewoon beter is dan Fernando Gago?
Ik heb het niet over Gago
pi_55270058
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:23 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vind het ook veel voor Mashe, maar het is wel de sterkhouder op het middenveld. Ik kan genieten als ik die kerel van hot naar her zie vliegen en elke keer weer de bal zie winnen
Kijk eens voor de verandering eens een keer een hele wedstrijd en tel de keren dat hij:

Een bal verovert
Een nuttige bijdrage heeft in de opbouw
Een duel wint

Dan mag je verder praten
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:41:48 #229
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55270275
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, dat is Arjan Robben.
Die voetbalt niet meer in Engeland.
haha bijdehand hoor
  zaterdag 22 december 2007 @ 19:35:17 #230
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55469675
Kut Torres

Voetbalt met de week slechter en slechter. . .

wat zijn z'n stats tot nu toe?

donderdag 27 december 2007 @ 16:09:12 #231
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_55574996
Ik moet zeggen dat ik ook nooit echt een super fan van hem was, maar toch weer een mooie goal gistere zeg
-the Dude-
pi_55575261
Weer een mooie goal ja
AFC AJAX
pi_55575335
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 19:35 schreef One_conundrum het volgende:

wat zijn z'n stats tot nu toe?

PL: 16 apps, 9 goals
CL: 4 apps, 3 goals
pi_55575460
Vind het eigenlijk niet heeeeel impressive, maargoed.
pi_55575594
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
In Spanje scoorde hij gemiddeld maar één keer per drie wedstrijden. Dus voor hem is het best goed.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 februari 2008 @ 20:55:31 #236
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56933601
En vandaag een beslissende hattrick. Geeft het totaal van 21 doelpunten in totaal 31 wedstrijden, waarvan 15 in 23 league wedstrijden. Niet gek voor een eerste seizoen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 februari 2008 @ 20:56:57 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56933646
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
Het kan natuurlijk beter, maar vergelijk je het met het eerste seizoen in de PL van andere spelers, dan is het niet niet heel gek.
pi_56933707
Hij miste wel een bal die hij er blind in had moeten leggen tegen Inter. Nu had ie geluk dat Kuyt later goed tegen de bal aanliep, anders kon het een dure zijn
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 februari 2008 @ 21:02:10 #239
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56933826
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij miste wel een bal die hij er blind in had moeten leggen tegen Inter. Nu had ie geluk dat Kuyt later goed tegen de bal aanliep, anders kon het een dure zijn
Hij doet het denk ik wel beter dan jij van te voren verwacht had, of had je dit aantal doelpunten van hem verwacht?
pi_56934597
Torres 3 - Boro 2
pi_56934642
Het geld wat je voor hem betaald hebt had je een stuk beter kunnen besteden waardoor je niet al in November nergens meer voor speelt
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:40:24 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56935016
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het geld wat je voor hem betaald hebt had je een stuk beter kunnen besteden waardoor je niet al in November nergens meer voor speelt
Precies, al die Argentijnse talenten..... Onbegrijpelijk dat jij nog niet bij Liverpool scout? Heb je überhaupt al een gesoliciteerd bij een profclub? Met jouw kennis was je nu al honderd keer miljonair en hoefde je je eenzame dagen niet met ons voetballeken op FOK! te slijten, maar tussen de Argentijse crackhoertjes, waar je thuis hoort.
pi_56935091
Wat ijl je nu weer?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:44:24 #244
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56935147
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ijl je nu weer?
Ik geniet van jouw onuitputtelijke bron van voetbalkennis, diezelfde waaruit je al je andere onzin haalt.
pi_56935203
Volgens mij voel jij je nu het zelfde als Torres bij een belangrijke wedstrijd, van het padje af
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:48:46 #246
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56935263
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij voel jij je nu het zelfde als Torres bij een belangrijke wedstrijd, van het padje af
!
Ondanks je voetbalkennis blijf je spitsvondig! Hulde!
pi_56935338
quote:
Wie hadden ze voor dat geld moeten halen dan?
pi_56935376
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

*insert lijst Argentijnse voetballers die uiteraard vreemd genoeg nog niet bij de Europese topclubs spelen*
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:55:23 #249
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56935449
quote:

[..]

* Roberto Carlos Abbondanzieri
* Sergio Agüero
* Pablo Aimar
* Andrés D'Alessandro
* Osvaldo Ardiles
* Rodolfo Arruabarrena
* Roberto Ayala
* Federico Azcárate

B

* Abel Balbo
* Éver Banega
* Sergio Batista
* Gabriel Batistuta
* Lucas Bernardi
* Carlos Bianchi
* Lucas Biglia
* Ismael Blanco
* Mariano Bombarda
* Roberto Bonano
* Nicolás Andrés Burdisso
* Germán Burgos
* Jorge Burruchaga

C

* Florencio Caffaratti
* Matías Cahais
* Esteban Matías Cambiasso
* Claudio Caniggia
* Marcelo Carrusca
* Fernando Cavenaghi
* José Chamot
* Gustavo Colman
* Fabricio Coloccini
* Bernardo Fernández Cos
* Hernán Crespo
* Julio Ricardo Cruz
* Leandro Damián Cufré
* Héctor Cúper

D

* Martín Demichelis
* Alfredo Di Stéfano
* Pablo Doffo
* Aldo Duscher

E

* Gustavo Eberto
* Juan Esnaider

F

* Osmar Daniel Ferreyra
* Victor Figueroa (voetballer)
* Guillermo Franco
* Leonardo Noeren Franco
* Nicolás Frutos

G

* Ivan Gabrich
* Jorge Gabrich
* Fernando Gago
* Luciano Galletti
* Ezequiel Garay
* Juan Garchitorena
* Kily González
* Lucho González
* Patricio González
* Patricio Graff
* José Eulogio Gárate Ormaechea

H

* Gabriel Iván Heinze
* Juan Carlos Heredia
* Helenio Herrera
* Gonzalo Higuaín

I

* Ariel Ibagaza

J

* Mariano Juan

K

* Mario Kempes

L

* Ricardo Lavolpe
* Cristian Gustavo Leiva
* Hernán Losada
* Claudio López
* Maximiliano López

M

* Oscar Malbernat
* Diego Maradona
* Javier Mascherano
* Carlos Domingo Medrano
* Lionel Messi
* Diego Milito
* Gabriel Milito
* Vincente Monje
* Alfredo Monje
* Pablo Nicolás Mouche

N

* Mateo Nicolau

O

* Gustavo Oberman
* Luciano Olguin
* Ariel Ortega

P

* Pablo Ricchetti
* Rodrigo Sebastián Palacio
* Martín Palermo
* Gabriel Paletta
* Nicolás Pareja
* Daniel Passarella
* Marco Aurelio Di Paulo
* José Pekerman
* Mauricio Pellegrino
* Mariano Pernía
* Oswaldo Piazza
* Juan Antonio Pizzi
* Diego Placente

Q

* Daniel Quinteros

R

* Fernando Redondo
* Héctor Rial
* Juan Román Riquelme
* Maximiliano Rodríguez
* Bernardo Romeo
* Sergio Romero
* Mauro Rosales

S

* Emili Sagi Lińan
* Darío Sala
* Walter Samuel
* Franco di Santo
* Javier Saviola
* Lionel Sebastián Scaloni
* Diego Simeone
* Omar Sivori
* Santiago Solari
* Juan Pablo Sorín
* Diego Sońora
* Pablo Sánchez

T

* Leonardo José Talamonti
* Carlos Tévez

U

* Mariano Esteban Uglessich
* Óscar Alfredo Ustari

V

* Juan Sebastián Verón

Z

* Pablo Zabaleta
* Javier Zanetti
* Rafael Zuviría
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:55:59 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56935478
quote:

[..]

Een fatsoenlijke spits en een centrale verdediger
  zaterdag 23 februari 2008 @ 21:57:21 #252
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56935514
En wat dacht je hier van?

1. Micah Richards
2. Domenico Criscito
3. Ezequiel Garay
4. Cristian Zapata
5. Steve Taylor
6. Breno
7. Dmytro Chygrynskyi
8. Mamadou Sakho
pi_56935620
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke spits en een centrale verdediger
En wie zou die fatsoenlijke spits dan zijn?
pi_56935841
Wedstrijden waar Torres meer dan een uur speelde en die Liverpool niet met meer dan 2 doelpunten verschil won

1 Aston Villa - FC Liverpool 1 : 2 79 79
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1[b] 1 90 [/b]
7 FC Liverpool - Birmingham City 0 : 0 60 30
8 Wigan Athletic - FC Liverpool 0 : 1 89 89
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 [b]1 90 [/b]
17 FC Liverpool - Manchester United 0 : 1 90 86
19 Derby County - FC Liverpool 1 : 2 1 1 90
20 Manchester City - FC Liverpool 0 : 0 85 90
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90 90
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 [b]1 90 [/b]
23 FC Liverpool - Aston Villa 2 : 2 90
24 West Ham United - FC Liverpool 1 : 0 71 90
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90 90
1 FC Porto - FC Liverpool 1 : 1 73 76 76
2 FC Liverpool - Olympique Marseille 0 : 1 90

17 wedstrijden - 5 overwinningen - 6 gelijke spelen - 6 keer verloren - 5 goals
pi_56935897
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

En wie zou die fatsoenlijke spits dan zijn?
Ik ken er minimaal 5 die net zo vaak zouden scoren en eenderde of minder kosten
pi_56935919
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ken er minimaal 5 die net zo vaak zouden scoren en eenderde of minder kosten
name them.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:09:21 #257
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56935934
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedstrijden waar Torres meer dan een uur speelde en die Liverpool niet met meer dan 2 doelpunten verschil won

1 Aston Villa - FC Liverpool 1 : 2 79 79
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1[b] 1 90 [/b]
7 FC Liverpool - Birmingham City 0 : 0 60 30
8 Wigan Athletic - FC Liverpool 0 : 1 89 89
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 [b]1 90 [/b]
17 FC Liverpool - Manchester United 0 : 1 90 86
19 Derby County - FC Liverpool 1 : 2 1 1 90
20 Manchester City - FC Liverpool 0 : 0 85 90
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90 90
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 [b]1 90 [/b]
23 FC Liverpool - Aston Villa 2 : 2 90
24 West Ham United - FC Liverpool 1 : 0 71 90
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90 90
1 FC Porto - FC Liverpool 1 : 1 73 76 76
2 FC Liverpool - Olympique Marseille 0 : 1 90

17 wedstrijden - 5 overwinningen - 6 gelijke spelen - 6 keer verloren - 5 goals

Heb je er nog meer? Ik wel.
pi_56935974
De juiste weg nog steeds niet gevonden?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:12:41 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56936039
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De juiste weg nog steeds niet gevonden?
quote:
Er zijn leugens, grote leugens en Statistieken.
pi_56936101
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

name them.
Denis
Lavezzi
Palacio
Farfan
Falcao
Huntelaar
Makaay
Anelka
Afonso
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:16:14 #261
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56936130
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denis
Lavezzi
Palacio
Farfan
Falcao
Huntelaar
Makaay
Anelka
En allen staan er over vijf jaar nog, en schieten er gegarandeerd 25 in per jaar?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:17:26 #262
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56936153
Vooral Anelka maakt je geloofwaardig trouwens! Die zou ik nog niet eens in m'n eigen -2e klasse elftal- willen hebben! !
pi_56936189
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
Vooral Anelka maakt je geloofwaardig trouwens! Die zou ik nog niet eens in m'n eigen -2e klasse elftal- willen hebben! !
Farfan ook niet hoe hij dit seizoen presteert.
pi_56936208
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:16 schreef pfaf het volgende:

[..]

En allen staan er over vijf jaar nog, en schieten er gegarandeerd 25 in per jaar?
Gelukkig maar dat Torres er ieder jaar bij Atletico 25 inschoot.

Maar je me moet naar het oosten, misschien kom je dan eindelijk op het juiste padje
pi_56936240
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
Farfan
Is dat die relneger die laatste 2 jaar werkelijk als een dweil speelt?
pi_56936267
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Farfan ook niet hoe hij dit seizoen presteert.
Hij zit te lang bij PSV speelt niet in de spits en is op alle punten superieur aan Torres
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:22:19 #267
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56936274
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat Torres er ieder jaar bij Atletico 25 inschoot.

Maar je me moet naar het oosten, misschien kom je dan eindelijk op het juiste padje
jammer, nu ben je naast al je logica en verstand ook je humor verloren.

Tip:
Je grappen uitmelken tot ze niet meer werken is fout..
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:23:50 #268
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56936304
Omdat dit topic nu toch nergens meer over gaat, een plaatje van de kerstman:
pi_56936411
Diego Milito, Luca Toni ook nog
pi_56936455
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
11 goals in 23 EPL wedstrijden waarvan de meeste wedstrijden zijn gespeeld voor een degradatiekandidaat
  zaterdag 23 februari 2008 @ 22:30:07 #271
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56936464
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luca Toni
Je eerste zinnige woorden in 3 jaar.
Al zou ik liever voor Torres gaan, vanwege z'n leeftijd. Bovendien is hij meer geschikt als 'gaande spits', terwijl Toni beter met het rug naar het doel is.
Mijns inziens.
pi_56936533
Luca Toni en een goede centrale verdediger

Of

Fernando Torres

Moeilijke keus man
pi_56936939
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luca Toni en een goede centrale verdediger

Of

Fernando Torres

Moeilijke keus man
Luca Toni wil lekker in de buurt van italie blijven.
  zondag 24 februari 2008 @ 00:17:37 #274
146874 DANILXL
pi_56939161
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef pfaf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb je er nog meer? Ik wel.
pi_56940466
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij zit te lang bij PSV speelt niet in de spits en is op alle punten superieur aan Torres
Voor wat niveau weer in dit topic, omdat ik kerstplaatjes niet vind kunnen:

In welke opzichten vind jij Farfan beter en welke punten spreken in het voordeel van Torres?
That's all folks!
pi_56941142
Ik snap jou niet DAM hij doet het gewoon aardig Torres, en je spreekt je eigen een beetje tegen je zei dat Liverpool subtop was maar toch volhouden dat hij meer moet scoren voor een topclub .
AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 08:53:41 #277
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56941552
quote:
Dat LFC nu op de positie staat waar ze nu staan is niet echt te danken aan Torres. Zo speelde hij -als ik het me goed herinner- bijvoorbeeld niet in de twee wedstrijden voor de LC en de FAC waarbij LFC uitgeschakeld is. Daarnaast speelt LFC op dit moment nog steeds in de CL en dus toch nog ergens voor.

Maar goed, als ik de vraag had gesteld of LFC of je vond dat LFC het geld goed besteeds had, dan had je een antwoord gegeven. Maar dat was m'n vraag niet.

Ik vroeg of hij het beter doet dan jij van te voren verwacht had, of had je dit aantal doelpunten van hem verwacht?

[ Bericht 34% gewijzigd door Doc op 24-02-2008 08:59:52 ]
pi_56949934
Ik had wel verwacht dat hij rond de 15 zou uitkomen in voornamelijk wedstrijden die er niet toe doen. Dat klopt gewoon
pi_56950018
quote:
Op zondag 24 februari 2008 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Voor wat niveau weer in dit topic, omdat ik kerstplaatjes niet vind kunnen:

In welke opzichten vind jij Farfan beter en welke punten spreken in het voordeel van Torres?
Farfan is sneller, effectiever, heeft een betere vrije trap. is multifunctioneler, heeft meer overzicht, betere pass en laat zijn team beter voetballen

Torres heeft meer uitstraling, is 5 centimeter langer, laat zijn team slechter voetballen en is nergens te bekennen als het belangrijk is
pi_56950026
En bovenal 3 keer zo goedkoop
pi_56950069
Effectiever vind ik op dit moment niet het geval.
pi_56950145
Hij speelt ook niet in de spits nu
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 17:56:09 #283
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56951394
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had wel verwacht dat hij rond de 15 zou uitkomen in voornamelijk wedstrijden die er niet toe doen. Dat klopt gewoon
Mwaoh, niet helemaal. Als je dacht dat hij over het hele seizoen 15 is zou halen en dat hij dat dan in februari al doet is niet gek. Zijn totaal van 21 in februari is voor iemand in zijn eerste seizoen in Engeland gewoon goed - wie hebben dat allemaal nog meer al gedaan?

Daarnaast was het dankzij Torres (en de scheids ) dat Materazzi er na een half uur af mocht - ook een belangrijke bijdrage. Daarnaasst waren zijn doelpunten tegen Porto nou niet echt onebelangrijk evenmin als he doelpunt dat hij maakte tegen Marseille. En ook in de PL heeft hij punten gepakt voor LFC.
pi_56951760
Iedere gek doet wel ooit eens iets goed
  zondag 24 februari 2008 @ 18:28:06 #285
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_56951932
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
-the Dude-
pi_56953683
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Farfan dusj
AFC AJAX
pi_56960686
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:28 schreef DAMH het volgende:

[..]

En wat wil je nu zeggen?
  maandag 25 februari 2008 @ 09:28:04 #288
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_56962644
quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En wat wil je nu zeggen?
Dat je argumentatie nog slechter is dan dat van mij
-the Dude-
pi_56962660
Het was geen argument
  maandag 25 februari 2008 @ 09:36:00 #290
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_56962750
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen argument
Ben blij dat je dat zelf ook wel door had

maartja als je echt een vent bent geef je gewoon toe dat ie het tot nu toe veel beter doet dan dat je verwacht had,,
-the Dude-
pi_56962777
Hij doet het niet veel beter dan ik verwacht had
pi_56962794
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dus wel beter dan je verwacht had.
pi_56962844
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelt ook niet in de spits nu
Dat zal wel een reden hebben hč?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56966617
Ja omdat hij multifunctioneel is
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 februari 2008 @ 21:52:36 #295
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56973643
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind jij dat hij het dit seizoen slecht doet, qua doelpunten?
pi_56979055
Nee, wel qua invloed op het resultaat
pi_56979446
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja omdat hij multifunctioneel is
als die daadwerkelijk mulitfunctioneel was dan haalde die het zelfde rendement als in de spits
You'll never walk alone.
pi_56985966
In de goal zou dat ook best lukken denk ik
pi_56986314
is geen antwoord dam maar goed daar ben je nooit echt goed in geweest
You'll never walk alone.
pi_56986744
Nee, jij denkt dat als je op een andere positie speelt je de zelfde rol hebt als wanneer je in de spits zit.

Ik laat je maar in de waan, het leven zou anders veel te ingewikkeld voor je worden
  dinsdag 26 februari 2008 @ 14:56:21 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56987358
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')