Ik heb torres nog niet vaak zien spelen dus ik kan geen goed oordeel vellen maar hij kan toch niet slechter zijn dan kuyt? Dus die verdringt hij wel ui de basis.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goal, had hij wel een blunder voor nodig van de verdediger, maar knappe goal. Zou een counter goal kunnen zijn, en dat kan hij een heel klein beetje
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fout van de keeper, Niemi is top
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
klopt, ik doe nog wat andere dingen dan alleen posten op Fok
Ja posten op bigsoccer met dezelfde onderwerpenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
klopt, ik doe nog wat andere dingen dan alleen posten op Fok
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja posten op bigsoccer met dezelfde onderwerpen
En kijken naar een top nummer 3 die bij PSV had kunnen voetballenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja posten op bigsoccer met dezelfde onderwerpen
Fout van de Verdediger? Pure class the promised child EL NINHOquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fout van de verdediger die totaal verkeerd timed en een kopduel van een midget verliest , Niemi is top
El Niñoquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Fout van de Verdediger? Pure class the promised child EL NINHO
Je hebt er net zoveel kijk op als je spellingquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Fout van de Verdediger? Pure class the promised child EL NINHO
Kopduel? Wanneer? Niet bij een goal van gister ...quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fout van de verdediger die totaal verkeerd timed en een kopduel van een midget verliest , Niemi is top
Toch nog maar een keer de goal kijken, voor je een mening hebtquote:Op zondag 11 november 2007 11:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Kopduel? Wanneer? Niet bij een goal van gister ...
En wie bedoel je met midget?
Torres is 1.86m, inderdaad een midget.quote:Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer de goal kijken, voor je een mening hebt
Torres
Ik denk dat ik die goal vaker gezien heb dan jij. Hij neemt de bal met de borst aan terwijl daar niet direct iemand naast hem staat. Dat is geen kopduel.quote:Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer de goal kijken, voor je een mening hebt
Torres
Ik heb de beelden getoond. Dat is mijn argumentatie.quote:Op zondag 11 november 2007 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De argumenten worden steeds sterker
Je weet dat midget staat voor kleine mensen?quote:Op zondag 11 november 2007 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat het een midget die je zo omver blaast
Ik heb je net een tip gegeven. Een LOI cursus manieren is een andere
Als iemand in z'n eentje een halve meter van iemand vandaan een bal probeert te koppen is dat geen kopduel. Dat snap zelfs JIJ nog wel.quote:Op maandag 12 november 2007 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er wederom geen kijk op.
Als hij gewoon de bal wegkopt is er geen kans. Dat snapt zelfs een analfabete Espanjool nog wel
Mooiquote:Op maandag 12 november 2007 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
OK
Lol degene die er geen "Kijk" op heeft, op niks niet, ben jij vrind, en daarbij kom je gewoon zielig over, maar ga der vooral meequote:Op maandag 12 november 2007 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er wederom geen kijk op.
Als hij gewoon de bal wegkopt is er geen kans. Dat snapt zelfs een analfabete Espanjool nog wel
Mag alletwee vriendquote:Op maandag 12 november 2007 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diegene Vriend
Ach, ik ben nooit uitgescholden door een prutspeler voor dikke vetzak.quote:
3 kansen gemist maar hoeveel goals creeerde hijquote:Op zondag 25 november 2007 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel grote kansen miste die gister?
quote:Op maandag 26 november 2007 08:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er kiijk op weer
De argumentenman is weer in actiequote:Op maandag 26 november 2007 08:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is goed jongen
die is voorlopig weer ff stilquote:Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
Belangrijke doelpunten waar is DAM?
Die zit ongetwijfeld met zijn hoofd bij het ''FANTASTISCHE'' optreden van Gago vandaagquote:Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
Belangrijke doelpunten waar is DAM?
Was hij ook bepalend voor de zege van Real??quote:Op donderdag 29 november 2007 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee die speelde op het niveau Torres
Oh, god. Nou, dan trekken we de 3-1 en 4-1 er toch lekker afquote:Op donderdag 29 november 2007 07:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4-2=0?
ja 4 (-2) is 2 en dan weer (-2) is 0...Goede wiskundige formule!quote:Op donderdag 29 november 2007 07:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4-2=0?
Waarom?quote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef stevengerrard het volgende:
Hoppa Torres weer de matchwinner en DAM staat weer voor l*l. Zou Fernando dan toch ook fokken!
Idem hier, ik ging zelfs nog wat verder. Maar hij verbaast me in positieve zin.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja vooraf had ik wat gemengde gevoelens over deze jongen, maar ik moet zeggen dat hij wekelijks steeds meer progressie boekt.
Mijn quote.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:21 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Idem hier, ik ging zelfs nog wat verder. Maar hij verbaast me in positieve zin.
Die heeft verder dan ook weinig klaargemaakt op topniveauquote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef Sethje het volgende:
Nee zidane werd lekker gedekt in de wk-finale in 98
Grapjasquote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Zonde dat hij Atlético Madrid heeft verlaten, toch mooi voor hem dat hij het zo goed doet bij LFC.
Jammer alleen dat hij niet naar een echte topclub is gegaan, maar naar slechts een subtopper.
Op basis van verliespunten 4e, in de 'traditionele top 4'quote:Op woensdag 12 december 2007 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk maar hoe hoog LFC staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |