Dat blijft afwachten natuurlijk.quote:
Nee man! Mooi bij Atlético blijven! Ervaring heeft hij al zat, die hoeft hij niet meer op te doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo? is toch alleen maar beter dat hij een stapje hoger gaat, om ervaring op te doen.
Ik blijf het een topper vinden al had ik het ook mooier gevonden als hij bij Atletico zou blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:16 schreef pfaf het volgende:
Was altijd erg gecharmeerd van 'm, maar door z'n transfer naar Liverpool heeft 'tie afgedaan.
Hij werd al jaren gelinkt aan Manchester United en die hebben geloof ik ook al een keer een bod op hem gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Ja ontzettend bepalend geweest voor Atletico al die jaren. Maar is het wel een spits voor in Engeland?
Ja dat zegt lekker veel. Djibril Cisse van Liverpool vond ik nu niet echt een toppertje. Die zal Liverpool ook wel uitvoerig gescout hebben. En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hij werd al jaren gelinkt aan Manchester United en die hebben geloof ik ook al een keer een bod op hem gedaanDus als Manchester United en Liverpool hem wouden contracteren zullen ze eerst wel even hebben gekeken of hij goed genoeg is voor Engeland
Cisse is zeker wel een topper maar bij LFC gewoonweg nooit op zijn eigen plek gebruikt. Torres zou zeker wel de kwaliteiten hebben maar of hij de type speler is die goed in de PL zijn ding kan doen. wie weet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ja dat zegt lekker veel. Djibril Cisse van Liverpool vond ik nu niet echt een toppertje. Die zal Liverpool ook wel uitvoerig gescout hebben. En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan.Die het dan weer heel goed doet in Spanje.
Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Cisse is zeker wel een topper maar bij LFC gewoonweg nooit op zijn eigen plek gebruikt. Torres zou zeker wel de kwaliteiten hebben maar of hij de type speler is die goed in de PL zijn ding kan doen. wie weet.
mcyodogg: Mocht LFC enige hoop op een eventuele titel niet willen verspelen zou echt niet afhangen van of Torres gelijk er 25 in schiet. Kijk naar CR, Drogba. Beide spelers die 1e jaar moeite hadden met de PL en daarna de belangrijkste spelers zijn. Eerlijk gezegd kijk ik meer uit wat Voronin kan betekenen voor LFC aangezien hij bij Leverkusen vaak belangrijker was dan Berbatov en Berbatov was vorig jaar toch wel erg goed!!
Niks mis met Diego.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:
En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan.![]()
Ik denk dat Kuyt invaller gaat worden, Torres en Voronin in de spits.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef 9christensen het volgende:
Hopelijk kan hij goed met Kuyt samenspelen.
De druk is enorm bij LFC, vooral omdat er al zolang geen titel gewonnen is. Dit jaar wordt wel het examen voor Benitez daar ben ik zeker van. Mocht hij dit jaar weer met een ruime achterstand op de koploper eindigen dan wil ik nog wel eens zien of hij mag blijven! Het enige wat voor hem pleit is dat hij de CL heeft gewonnen waardoor hij nog enige krediet heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.
ik weet dat het ontopic was maar anders gaat het misschien alleen over LFCquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, maar, ik bedoelde het ook on-topic. Even anders vragen: Denk je dat Torres wel evenveel kansen gaat krijgen als andere spitsen, omdat de druk nu groter is?
Al jaren de grote meneer bij Atheletico maar zijn statistieken zijn degelijk maar niet bijzonder. Zijn prestaties zijn nou niet echt verbeterd in de loop der jaren, en dan is hij ook nog eens de penalty nemer. Neen, ik zie het niet zo zitten in meneer Torres.quote:2000/01 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 4 1
2001/02 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 36 6
2002/03 Atlético Madrid Spanje Primera División 29 13
2003/04 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 19
2004/05 Atlético Madrid Spanje Primera División 38 16
2005/06 Atlético Madrid Spanje Primera División 36 13
2006/07 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 14
Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef BonJovi het volgende:
Hij scoorden het meeste van de Spanjaarden in het Primera Division.
aah ja sorry, ik moest er wel bij zetten wanneerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.
In 04/05 was ie inderdaad de meest doeltreffende Spanjaard en in 03/04 moest ie hem delen met twee anderen.
Mooi doelpunt trouwens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Doc het volgende:
Zijn eerste doelpunt gemaakt in de PL - opdat er nog veel mogen volgen!
Beter zoeken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef BonJovi het volgende:
Hoop het ook voor je, heefti emand filmpje van die goal? op youtube is alles verwijderd
Dit had ik dus ook, de eerste paar wedstrijden was het niet wat, maar afgelopen week liet hij zijn klasse toch even doorschemeren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg er zo'n Morientes-gevoel bij. Goed in eigen land, maar daarbuiten niet slagen. Hopelijk heb ik ongelijk.
Dat zei je ook al in het liverpool topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij mag zijn ouders danken voor zijn transfer naar Liverpool
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
geef die quotes eens waar je aangeeft dat je Torres een matige / slechte voetballer vond voordat hij naar LFC gingquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij mag zijn pa en zijn ma danken voor zijn looks anders had hij nu bij Salamanca gespeeld
quote:
search.fok.nlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
geef die quotes eens waar je aangeeft dat je Torres een matige / slechte voetballer vond voordat hij naar LFC ging
Gedaan en niets gevonden. Als jij niet zelf met die quotes aankomt kan er zodoende aangenomen worden dat die quotes er niet zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
search.fok.nl
Fernando Torres
DiegoArmandoMaradona
Kortom: je bent niet eerder negatief geweest over Torres, totdat hij naar LFC ging. Bedankt voor het aantonen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat jij wil
Het maakt jou blijkbaar happy mensen te laten geloven dat je negatief over Torres was voordat hij naar LFC ging - maar als je gevraagd wordt om het aan te tonen lijkt het er nu toch op dat je zonder bewijs staat ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
OK, whatever makes you happy
Nee - post jij maar eens een quote.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stuur Cult maar eens een PM´tjw
Nog een maandje op zijn niveau en dan is het raakquote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:36 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Doe eens normaal man. JE zit alleen maar te zieken.
Wie ze gordel duwd? je valt een beetje in de herhaling, denk dat we nu allemaal onderhand wel weten dat je hem slecht vind, heb je verder wat nieuws te melden of.. blijf je van die gevatte onder de gordel opmerkingen makenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is nooit dan,
Oh nee, die was onder de gordel :´)
5 uit 11 is niet zo bijzonder slecht..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zijn nu bijna in Novermber en hij heeft wel al 5 goals gemaakt in 11 wedstrijden
Absolute topper die Torres
De 1-0 die hij maakt is inderdaad nietsquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Salamanca beach boy zat vandaag 70 minuten waar hij thuis hoort.
En hij gaat er wederom niks van maken
Whehequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
De 1-0 die hij maakt is inderdaad niets![]()
Verdorie, daar stond eerst dat je het een fout van de keeper vond, maar nu ligt het aan de verdediger. Ben je er al uit?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goal, had hij wel een blunder voor nodig van de verdediger, maar knappe goal. Zou een counter goal kunnen zijn, en dat kan hij een heel klein beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |