abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51633512

Topic over de jonge spaanse held die naar Liverpool is gegaan

AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 18:18:17 #2
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51633593
Ik heb 'm behalve de twee wedstrijden van Spanje (toen ik niet echt op 'm lette) die ik gezien heb en de kwart oefenwedstrijd kwart wedstrijd van LFC niet veel zien spelen. Wat iik in de oefenwedstrijd zag, zag er technisch uit. Iets koelbloediger worden voor de goal.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_51633642
Hij is een goede spits ja, maar hij moet inderdaad nog een killer worden.
AFC AJAX
  donderdag 19 juli 2007 @ 18:25:03 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51633764
Zal mij benieuwen de zoveelste spits die het gat van Owen moet gaan opvullen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2007 @ 18:48:24 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_51634406
Van welke club komt ie > Hoe oud is ie ? is ie verhuurd verkocht ? Wat heeft ie al gepresteerd ? Om maar wat te vragen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 18:53:56 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_51634567
FERNANDO TORRES

Fernando José Torres Sanz, kortweg Fernando Torres, (20 maart 1984, Madrid) is een Spaans voetballer. Hij speelde lange tijd bij Atlético Madrid, maar komt per 2007/08 uit voor het Engelse Liverpool. De bijnaam van Torres luidt El Nińo (Het Kind), vanwege zijn jonge leeftijd.

JEUGD
Toen Fernando Torres 11 jaar werd, kwam hij terecht bij de jeugd van Atlético Madrid als alevín. Fernando Torres was op dat moment al fan van de Madrileense club dankzij zijn grootvader. Het was dan ook een droom om bij de club te mogen spelen. In 1997 maakte hij de logische promotie naar de Infantiles A en kwam hij uit voor Spanje onder 16 jaar, waarmee hij het Europees Kampioenschap wist te veroveren. In 1998 werd Fernando Torres uitgeroepen tot 'Cadete' van het jaar. In 1999 was de volgende stap: het ondertekenen van zijn eerste contract bij Atlético Madrid. In 2000 werd Fernando Torres eveneens uitgeroepen tot beste speler van het kampioenschap, zij het nu bij de Juveniles. Eind mei 2001 werd Fernando Torres opgebeld door technisch directeur Paulo Futre met de mededeling dat hij moest meetrainen met het eerste team en 6 dagen later maakte hij op 27 mei 2001 zijn debuut tegen Leganés in het Vicente Calderón.

CLUBVOETBAL
Fernando Torres debuteerde op 27 mei 2001 voor Atlético in de Segunda División A. Hij speelde in totaal vier competitieduels, waarin de aanvaller één keer scoorde. In zijn tweede seizoen in het eerste elftal werd Torres een vaste waarde en was hij van groot belang voor het behalen van het kampioenschap en daarmee de promotie naar de Primera División. In het seizoen 2004/05 maakte de aanvaller de meeste doelpunten (16) van alle Spanjaarden in de Primera División. In de daaropvolgende seizoenen was Fernando Torres eveneens de belangrijkste speler van Atlético Madrid en mede door het uitblijven van successen van zijn club namen de rumoeren over een transfer toe. In juli 2007 werden deze werkelijkheid toen bekend werd gemaakt dat Fernando Torres een contract voor 6 jaar had ondertekend bij het Engelse Liverpool.

CLUBLIEFDE
Als men over Fernando Torres praat, is het onmogelijk om het niet te hebben over clubliefde. De jonge Fernando Torres werd fan van Atlético Madrid dankzij de passie van zijn grootvader. Vanaf het begin af aan was de liefde voor Atlético Madrid groot. De afgelopen jaren is er veel gespeculeerd over de toekomst van Fernando Torres. Met name de Spaanse pers schreef vaker dat de speler al een voorcontract had ondertekend bij clubs als Manchester United of AC Milan. Zijn status als international en weinig successen van zijn club waren hiervoor de redenen.
Toch verlengde Fernando Torres in september 2006 zijn contract bij Atlético Madrid tot 2009. In de persconferentie gaf hij aan dat "wij, fans van Atlético, anders zijn dan fans van de meeste clubs. Ik identificeer mij met hen en zij met mij en ze vroegen mij om bij hen te blijven. Dit is belangrijk voor mij. Er is niets belangrijkers dan het gevoel." [1]
Desondanks ondertekende Fernando Torres op 3 juli een contract bij Liverpool wat hem voor 6 jaar zal verbinden aan de Engelse club. Atlético Madrid behoudt een optie tot terugkoop indien de Engelsen de speler zouden willen verkopen. [2]

NATIONALE ELFTAL
Fernando Torres werd tweemaal Europees kampioen: met Spanje onder-17 (2001) en met Spanje onder-19 (2002). Beide keren maakte Torres in de finale het enige doelpunt. Op het EK Onder-17 versloeg Spanje in de finale Frankrijk elftal met 1-0 en Torres maakte zes doelpunten op het toernooi. Op het EK Onder-19 won Spanje met 1-0 in de finale van Duitsland en met vier doelpunten werd Torres topscorer van het toernooi. In september 2003 debuteerde hij in het Spaans nationaal elftal. Met de nationale selectie nam Torres deel aan het EK 2004 in Portugal. Spanje werd op dat toernooi echter al in de groepsfase uitgeschakeld. Mede door zijn twee doelpunten tegen België kwalificeerde Spanje zich voor het WK 2006. Op het WK scoorde Torres tegen Oekraďne en twee keer tegen Tunesië, waarvan één uit een strafschop.

STATISTIEKEN
seizoen club land competitie wed. goals
2000/01 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 4 1
2001/02 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 36 6
2002/03 Atlético Madrid Spanje Primera División 29 13
2003/04 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 19
2004/05 Atlético Madrid Spanje Primera División 38 16
2005/06 Atlético Madrid Spanje Primera División 36 13
2006/07 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 14
2007/08 Liverpool FC Engeland Premier League 0 0

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fernando_Torres
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juli 2007 @ 18:55:06 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_51634602
Veel gescoord dus. Goeie aankoop

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51634668
Thanks Doc
AFC AJAX
pi_51634743
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:

Hopelijk wel
pi_51635221
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:

Dat blijft afwachten natuurlijk.

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe dit Spaans talent het gaat doen bij Liverpool
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:16:45 #11
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51635276
hopelijk een verrijking voor de pl
pi_51636041
Mooi voor Torres, nu heeft PL Torres en de PD Henry
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:55:40 #13
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51636572
We hopen op minstens 20 doelpunten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51637027
Zeer goede spits, maar hoort gewoon bij Atletico imo
Ik ga hem wel missen in La Liga in ieder geval.

Ik hoop dat hij het fantastisch gaat doen bij Liverpool.

Torres.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51637232
Ja precies, maar hij moet toch wel een keer opstapje maken . Je kan niet heel je leven bij een club als Atletico spelen. Maar hij zal heus wel een keer terug keren, hopelijk gaat hij het maken bij Liverpool.
AFC AJAX
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:16:56 #16
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51637241
Was altijd erg gecharmeerd van 'm, maar door z'n transfer naar Liverpool heeft 'tie afgedaan.
pi_51637282
Hoezo? is toch alleen maar beter dat hij een stapje hoger gaat, om ervaring op te doen.
AFC AJAX
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:20:41 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51637367
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo? is toch alleen maar beter dat hij een stapje hoger gaat, om ervaring op te doen.
Nee man! Mooi bij Atlético blijven! Ervaring heeft hij al zat, die hoeft hij niet meer op te doen.
pi_51645471
Hij zal zich snel aan moeten passen, want Liverpool heeft geen geduld dit seizoen. Anders wordt het weer een seizoen van achter de feiten aan zitten. Dat is ongeveer het enige probleem wat ik voorzie bij hem, want het is een klasse spits, en dat had Liverpool nodig.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51646316
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:16 schreef pfaf het volgende:
Was altijd erg gecharmeerd van 'm, maar door z'n transfer naar Liverpool heeft 'tie afgedaan.
Ik blijf het een topper vinden al had ik het ook mooier gevonden als hij bij Atletico zou blijven.
Ik hoop zo dat hij gaat slagen in de PL, gun ik hem wel.
Al moet ik er wel een beetje aan wennen dat hij nu het rode shirt van Pool draagt.

Ooit zal hij weer terugkeren naar Atletico, hopelijk nadat hij een paar mooie prijzen heeft gewonnen in het buitenland.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:34:37 #21
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51650650
Ja ontzettend bepalend geweest voor Atletico al die jaren. Maar is het wel een spits voor in Engeland?
pi_51654207
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Ja ontzettend bepalend geweest voor Atletico al die jaren. Maar is het wel een spits voor in Engeland?
Hij werd al jaren gelinkt aan Manchester United en die hebben geloof ik ook al een keer een bod op hem gedaan Dus als Manchester United en Liverpool hem wouden contracteren zullen ze eerst wel even hebben gekeken of hij goed genoeg is voor Engeland
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:21:16 #23
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51656694
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef andre347 het volgende:

[..]

Hij werd al jaren gelinkt aan Manchester United en die hebben geloof ik ook al een keer een bod op hem gedaan Dus als Manchester United en Liverpool hem wouden contracteren zullen ze eerst wel even hebben gekeken of hij goed genoeg is voor Engeland
Ja dat zegt lekker veel. Djibril Cisse van Liverpool vond ik nu niet echt een toppertje. Die zal Liverpool ook wel uitvoerig gescout hebben. En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan. Die het dan weer heel goed doet in Spanje.
pi_51659223
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen in Engeland.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:59:05 #25
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51660094
Hopelijk gaat hij snel trug naar Atletico.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51663228
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ja dat zegt lekker veel. Djibril Cisse van Liverpool vond ik nu niet echt een toppertje. Die zal Liverpool ook wel uitvoerig gescout hebben. En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan. Die het dan weer heel goed doet in Spanje.
Cisse is zeker wel een topper maar bij LFC gewoonweg nooit op zijn eigen plek gebruikt. Torres zou zeker wel de kwaliteiten hebben maar of hij de type speler is die goed in de PL zijn ding kan doen. wie weet.

mcyodogg: Mocht LFC enige hoop op een eventuele titel niet willen verspelen zou echt niet afhangen van of Torres gelijk er 25 in schiet. Kijk naar CR, Drogba. Beide spelers die 1e jaar moeite hadden met de PL en daarna de belangrijkste spelers zijn. Eerlijk gezegd kijk ik meer uit wat Voronin kan betekenen voor LFC aangezien hij bij Leverkusen vaak belangrijker was dan Berbatov en Berbatov was vorig jaar toch wel erg goed!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51663521
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Cisse is zeker wel een topper maar bij LFC gewoonweg nooit op zijn eigen plek gebruikt. Torres zou zeker wel de kwaliteiten hebben maar of hij de type speler is die goed in de PL zijn ding kan doen. wie weet.

mcyodogg: Mocht LFC enige hoop op een eventuele titel niet willen verspelen zou echt niet afhangen van of Torres gelijk er 25 in schiet. Kijk naar CR, Drogba. Beide spelers die 1e jaar moeite hadden met de PL en daarna de belangrijkste spelers zijn. Eerlijk gezegd kijk ik meer uit wat Voronin kan betekenen voor LFC aangezien hij bij Leverkusen vaak belangrijker was dan Berbatov en Berbatov was vorig jaar toch wel erg goed!!
Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.
pi_51664211
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:

En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan.
Niks mis met Diego.

Had 'm ook graag bij United gezien, vraag me nu ook af wat er waar is van al die jarenlange interesse.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 20 juli 2007 @ 16:50:07 #29
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_51666591
Hopelijk kan hij goed met Kuyt samenspelen.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:42:38 #30
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51671868
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef 9christensen het volgende:
Hopelijk kan hij goed met Kuyt samenspelen.
Ik denk dat Kuyt invaller gaat worden, Torres en Voronin in de spits.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51672523
Nah, volgens mij wordt het wel Torres en Kuyt
pi_51672758
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.
De druk is enorm bij LFC, vooral omdat er al zolang geen titel gewonnen is. Dit jaar wordt wel het examen voor Benitez daar ben ik zeker van. Mocht hij dit jaar weer met een ruime achterstand op de koploper eindigen dan wil ik nog wel eens zien of hij mag blijven! Het enige wat voor hem pleit is dat hij de CL heeft gewonnen waardoor hij nog enige krediet heeft.

Verder ontopic . Torres wordt samen met Voronin opgesteld en Kuyt met Crouch
You'll never walk alone.
pi_51673167
Nee, maar, ik bedoelde het ook on-topic. Even anders vragen: Denk je dat Torres wel evenveel kansen gaat krijgen als andere spitsen, omdat de druk nu groter is?
pi_51674808
Torres en Kuyt in de spits en dan op de flanken Babel en Pennant
pi_51676424
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, maar, ik bedoelde het ook on-topic. Even anders vragen: Denk je dat Torres wel evenveel kansen gaat krijgen als andere spitsen, omdat de druk nu groter is?
ik weet dat het ontopic was maar anders gaat het misschien alleen over LFC

Ik denk dat Torres van alle spitsen het meeste krediet bij Benitez heeft dan iemand anders. Waarom: 1) hij is spaans, 2 Benitez is helemaal gek op zijn kwaliteiten en 3 hij heeft 35 milj gekost.
You'll never walk alone.
pi_51676539
Torres staat gewoon in de basis ja, anders zou hij heus niet Atletico verlaten.
AFC AJAX
pi_51676582
Of Babel met Torres. En Kuyt als pinchhitter, maar Voronin zou dat net zo goed kunnen zijn. Dirk zou wel eens buiten de boot kunnen vallen.

In Rotterdam zoeken ze nog een spits .
pi_51681473
Ben ik de enige die dit een chronisch overschatte voetballer vind.
quote:
2000/01 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 4 1
2001/02 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 36 6
2002/03 Atlético Madrid Spanje Primera División 29 13
2003/04 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 19
2004/05 Atlético Madrid Spanje Primera División 38 16
2005/06 Atlético Madrid Spanje Primera División 36 13
2006/07 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 14
Al jaren de grote meneer bij Atheletico maar zijn statistieken zijn degelijk maar niet bijzonder. Zijn prestaties zijn nou niet echt verbeterd in de loop der jaren, en dan is hij ook nog eens de penalty nemer. Neen, ik zie het niet zo zitten in meneer Torres.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_51681890
Hij scoorden het meeste van de Spanjaarden in het Primera Division, en hij heeft laten zien dat hij op het WK ook kan scoren . Hij komt er zeker wel talentje
AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:45:51 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52551767
Zijn eerste doelpunt gemaakt in de PL - opdat er nog veel mogen volgen!
pi_52554155
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef BonJovi het volgende:
Hij scoorden het meeste van de Spanjaarden in het Primera Division.
Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.

In 04/05 was ie inderdaad de meest doeltreffende Spanjaard en in 03/04 moest ie hem delen met twee anderen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52555127
Hij moet mij nog overtuigen van zijn kwaliteiten. Ik zie zelf niet de eigenschappen van een topvoetballer maar laat me de komende seizoenen graag verrassen. Hij is nog jong en het is afwachten hoe hij zich ontwikkelt.
That's all folks!
pi_52555130
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.

In 04/05 was ie inderdaad de meest doeltreffende Spanjaard en in 03/04 moest ie hem delen met twee anderen.
aah ja sorry, ik moest er wel bij zetten wanneer maar thanks voor de info
AFC AJAX
pi_52555155
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Doc het volgende:
Zijn eerste doelpunt gemaakt in de PL - opdat er nog veel mogen volgen!
Mooi doelpunt trouwens.
pi_52555450
Lekker en belangrijk doelpunt
pi_52556070
Ik krijg er zo'n Morientes-gevoel bij. Goed in eigen land, maar daarbuiten niet slagen. Hopelijk heb ik ongelijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52556108
Hoop het ook voor je, heefti emand filmpje van die goal? op youtube is alles verwijderd
AFC AJAX
pi_52556226
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef BonJovi het volgende:
Hoop het ook voor je, heefti emand filmpje van die goal? op youtube is alles verwijderd
Beter zoeken.

Inderdaad verwijderd .
pi_52556754
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg er zo'n Morientes-gevoel bij. Goed in eigen land, maar daarbuiten niet slagen. Hopelijk heb ik ongelijk .
Dit had ik dus ook, de eerste paar wedstrijden was het niet wat, maar afgelopen week liet hij zijn klasse toch even doorschemeren.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:35:36 #50
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_52558081
Voor de mensen die de goal willen zien: klik
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_52558334
heel erg bedankt
AFC AJAX
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:09:55 #52
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52561019
mooie goal
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52566054
Hij mag zijn ouders danken voor zijn transfer naar Liverpool
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:50:58 #54
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52567405
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zei je ook al in het liverpool topic
pi_52567908
Die goal van hem was klasse. Ben Haim mag zich schamen. Maar hij moet ophouden met verdedigers opzoeken en zich in de man laten vallen, want dat is erg irritant.
pi_52569761
quote:
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:24:20 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52570451
quote:
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij mag zijn pa en zijn ma danken voor zijn looks anders had hij nu bij Salamanca gespeeld
geef die quotes eens waar je aangeeft dat je Torres een matige / slechte voetballer vond voordat hij naar LFC ging
pi_52575799
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:55 schreef BonJovi het volgende:

[..]
-

Ik denk dat voronin en torres kuyt snel naar het tweede plan zullen sturen.

[ Bericht 13% gewijzigd door RayMania op 21-08-2007 23:44:06 ]
pi_52579432
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef Doc het volgende:

[..]

[..]

geef die quotes eens waar je aangeeft dat je Torres een matige / slechte voetballer vond voordat hij naar LFC ging
search.fok.nl

Fernando Torres
DiegoArmandoMaradona
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:26:17 #60
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52581310
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

search.fok.nl

Fernando Torres
DiegoArmandoMaradona
Gedaan en niets gevonden. Als jij niet zelf met die quotes aankomt kan er zodoende aangenomen worden dat die quotes er niet zijn.
pi_52581324
Wat jij wil
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:35:13 #62
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52581408
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat jij wil
Kortom: je bent niet eerder negatief geweest over Torres, totdat hij naar LFC ging. Bedankt voor het aantonen.
pi_52581435
OK, whatever makes you happy
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 08:45:46 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52581535
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
OK, whatever makes you happy
Het maakt jou blijkbaar happy mensen te laten geloven dat je negatief over Torres was voordat hij naar LFC ging - maar als je gevraagd wordt om het aan te tonen lijkt het er nu toch op dat je zonder bewijs staat ...
pi_52581671
Stuur Cult maar eens een PM´tjw
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 augustus 2007 @ 09:38:48 #66
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52582402
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 08:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stuur Cult maar eens een PM´tjw
Nee - post jij maar eens een quote.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:40:36 #67
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52582438
Torres is een grote ego aan de bal, laatste wedstrijd van Liverpool had hij geen enkele keer oog voor zijn medespelers in de spits. In plaats van een balletje breed, probeert hij door 2 verdedigers te lopen en valt herhaaldelijk met een schwalbe op de grond om als een bitch naar de scheidsrechter te kijken voor een vrije trap of penalty.
pi_52586053
waren de grootste op het voetbalveld niet allemaal ego's!
You'll never walk alone.
pi_52586116
Torresssssss
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52607401
Wat was ie goed he die Salamanca boy?
pi_53981601
Wanneer zullen de fluitconcerten beginnen?
pi_53982007
Doe eens normaal man. JE zit alleen maar te zieken.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:24:17 #73
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_53984167
hij is beter dan ik dacht dat hij was
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54002260
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 07:36 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Doe eens normaal man. JE zit alleen maar te zieken.
Nog een maandje op zijn niveau en dan is het raak
pi_54002383
Je bent irritant bezig en je ziet het zelf volgens mij niet.

Ik vind Torres trouwens maar een matige spits, te gebrekkig en te weinig killer. Hij moet het maar laten zien, dan verander ik m'n mening wellicht.

edit, ik zie m'n eerdere bijdrage nu, veel is er nog niet veranderd dus.
That's all folks!
pi_54225076
We zijn nu bijna in Novermber en hij heeft wel al 5 goals gemaakt in 11 wedstrijden

Absolute topper die Torres
pi_54225182
Gewoon even zijn tijd nodig, het is volgens mij niet niks om de overstap van Spanje naar Engeland te maken als Spanjaard zijnde. Na meer wedstrijden kun je echt een oordeel geven .
pi_54227783
Hij had er zin in vandaag
pi_54230686
Volgens de NOS-commentator was hij niet 100% fit.
pi_54233073
Dat is nooit dan,

Oh nee, die was onder de gordel :´)
  zondag 28 oktober 2007 @ 23:01:11 #81
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54233884
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is nooit dan,

Oh nee, die was onder de gordel :´)
Wie ze gordel duwd? je valt een beetje in de herhaling, denk dat we nu allemaal onderhand wel weten dat je hem slecht vind, heb je verder wat nieuws te melden of.. blijf je van die gevatte onder de gordel opmerkingen maken ik hou je niet tegen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_54236430
Liverpool heeft nog niet echt kunnen genieten van die 36 miljoen
pi_54236448
He man je mag de grote Salamanca boy niet bekritiseren
  maandag 29 oktober 2007 @ 02:39:42 #84
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54236974
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zijn nu bijna in Novermber en hij heeft wel al 5 goals gemaakt in 11 wedstrijden

Absolute topper die Torres
5 uit 11 is niet zo bijzonder slecht..
pi_54236996
Nee, verder bestaat het voetbal nog uit meer dan afentoe goed tegen een bal aanlopen.

Zeker voor 36 miljoen
  maandag 29 oktober 2007 @ 02:53:38 #86
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54237038
Tsja 36 miljoen, maar dat is de markt nu eenmaal. Je kunt Torres niet kwalijk nemen dat dat de prijs is die tegenwoordig voor een speler betaald wordt...
pi_54237093
Ik zeg ook nergens volgens dat ik het hem kwalijk neem
  maandag 29 oktober 2007 @ 03:37:48 #88
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54243581
Ik voer een hetze dan tegen iedere prut speler
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:58:41 #90
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54255987
Er zijn meer dan 5.999 miljard slechtere voetballers, maar daar zie ik je niet constant over posten. Waarom dan bij Torres wel? Of is het toch dat hij toevallig 36 miljoen gekost heeft? En neem je hem dat dan toch kwalijk?
pi_54256058
Daar zijn geen topics over
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:42:52 #92
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54256460
Heb je liever dat ik de volgende keer achteraf zeg dat het een kut aankoop is?
pi_54256535
Ik wacht nog even met conclusies trekken maar mijn gevoel zegt dat dit naar een 2e Morientes neigt. Hopelijk heb ik het volkomen mis.
pi_54256642
Je hebt er kijk op

Al is Morientes in Spanje wel een goede spits en Torres ook daar niet
pi_54510930
De Salamanca beach boy zat vandaag 70 minuten waar hij thuis hoort.

En hij gaat er wederom niks van maken
pi_54511113
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Salamanca beach boy zat vandaag 70 minuten waar hij thuis hoort.

En hij gaat er wederom niks van maken
De 1-0 die hij maakt is inderdaad niets
pi_54511151
Knappe goal, had hij wel een blunder voor nodig van de verdediger, maar knappe goal. Zou een counter goal kunnen zijn, en dat kan hij een heel klein beetje

[ Bericht 29% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 10-11-2007 20:04:21 ]
pi_54511455
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

De 1-0 die hij maakt is inderdaad niets
Whehe .
  zaterdag 10 november 2007 @ 20:19:08 #100
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54511736
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goal, had hij wel een blunder voor nodig van de verdediger, maar knappe goal. Zou een counter goal kunnen zijn, en dat kan hij een heel klein beetje
Verdorie, daar stond eerst dat je het een fout van de keeper vond, maar nu ligt het aan de verdediger. Ben je er al uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')