Dat blijft afwachten natuurlijk.quote:
Nee man! Mooi bij Atlético blijven! Ervaring heeft hij al zat, die hoeft hij niet meer op te doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo? is toch alleen maar beter dat hij een stapje hoger gaat, om ervaring op te doen.
Ik blijf het een topper vinden al had ik het ook mooier gevonden als hij bij Atletico zou blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:16 schreef pfaf het volgende:
Was altijd erg gecharmeerd van 'm, maar door z'n transfer naar Liverpool heeft 'tie afgedaan.
Hij werd al jaren gelinkt aan Manchester United en die hebben geloof ik ook al een keer een bod op hem gedaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Ja ontzettend bepalend geweest voor Atletico al die jaren. Maar is het wel een spits voor in Engeland?
Ja dat zegt lekker veel. Djibril Cisse van Liverpool vond ik nu niet echt een toppertje. Die zal Liverpool ook wel uitvoerig gescout hebben. En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hij werd al jaren gelinkt aan Manchester United en die hebben geloof ik ook al een keer een bod op hem gedaanDus als Manchester United en Liverpool hem wouden contracteren zullen ze eerst wel even hebben gekeken of hij goed genoeg is voor Engeland
Cisse is zeker wel een topper maar bij LFC gewoonweg nooit op zijn eigen plek gebruikt. Torres zou zeker wel de kwaliteiten hebben maar of hij de type speler is die goed in de PL zijn ding kan doen. wie weet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ja dat zegt lekker veel. Djibril Cisse van Liverpool vond ik nu niet echt een toppertje. Die zal Liverpool ook wel uitvoerig gescout hebben. En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan.Die het dan weer heel goed doet in Spanje.
Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Cisse is zeker wel een topper maar bij LFC gewoonweg nooit op zijn eigen plek gebruikt. Torres zou zeker wel de kwaliteiten hebben maar of hij de type speler is die goed in de PL zijn ding kan doen. wie weet.
mcyodogg: Mocht LFC enige hoop op een eventuele titel niet willen verspelen zou echt niet afhangen van of Torres gelijk er 25 in schiet. Kijk naar CR, Drogba. Beide spelers die 1e jaar moeite hadden met de PL en daarna de belangrijkste spelers zijn. Eerlijk gezegd kijk ik meer uit wat Voronin kan betekenen voor LFC aangezien hij bij Leverkusen vaak belangrijker was dan Berbatov en Berbatov was vorig jaar toch wel erg goed!!
Niks mis met Diego.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:
En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan.![]()
Ik denk dat Kuyt invaller gaat worden, Torres en Voronin in de spits.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef 9christensen het volgende:
Hopelijk kan hij goed met Kuyt samenspelen.
De druk is enorm bij LFC, vooral omdat er al zolang geen titel gewonnen is. Dit jaar wordt wel het examen voor Benitez daar ben ik zeker van. Mocht hij dit jaar weer met een ruime achterstand op de koploper eindigen dan wil ik nog wel eens zien of hij mag blijven! Het enige wat voor hem pleit is dat hij de CL heeft gewonnen waardoor hij nog enige krediet heeft.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.
ik weet dat het ontopic was maar anders gaat het misschien alleen over LFCquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, maar, ik bedoelde het ook on-topic. Even anders vragen: Denk je dat Torres wel evenveel kansen gaat krijgen als andere spitsen, omdat de druk nu groter is?
Al jaren de grote meneer bij Atheletico maar zijn statistieken zijn degelijk maar niet bijzonder. Zijn prestaties zijn nou niet echt verbeterd in de loop der jaren, en dan is hij ook nog eens de penalty nemer. Neen, ik zie het niet zo zitten in meneer Torres.quote:2000/01 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 4 1
2001/02 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 36 6
2002/03 Atlético Madrid Spanje Primera División 29 13
2003/04 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 19
2004/05 Atlético Madrid Spanje Primera División 38 16
2005/06 Atlético Madrid Spanje Primera División 36 13
2006/07 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 14
Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef BonJovi het volgende:
Hij scoorden het meeste van de Spanjaarden in het Primera Division.
aah ja sorry, ik moest er wel bij zetten wanneerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.
In 04/05 was ie inderdaad de meest doeltreffende Spanjaard en in 03/04 moest ie hem delen met twee anderen.
Mooi doelpunt trouwens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Doc het volgende:
Zijn eerste doelpunt gemaakt in de PL - opdat er nog veel mogen volgen!
Beter zoeken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef BonJovi het volgende:
Hoop het ook voor je, heefti emand filmpje van die goal? op youtube is alles verwijderd
Dit had ik dus ook, de eerste paar wedstrijden was het niet wat, maar afgelopen week liet hij zijn klasse toch even doorschemeren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg er zo'n Morientes-gevoel bij. Goed in eigen land, maar daarbuiten niet slagen. Hopelijk heb ik ongelijk.
Dat zei je ook al in het liverpool topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij mag zijn ouders danken voor zijn transfer naar Liverpool
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
geef die quotes eens waar je aangeeft dat je Torres een matige / slechte voetballer vond voordat hij naar LFC gingquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij mag zijn pa en zijn ma danken voor zijn looks anders had hij nu bij Salamanca gespeeld
quote:
search.fok.nlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
geef die quotes eens waar je aangeeft dat je Torres een matige / slechte voetballer vond voordat hij naar LFC ging
Gedaan en niets gevonden. Als jij niet zelf met die quotes aankomt kan er zodoende aangenomen worden dat die quotes er niet zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
search.fok.nl
Fernando Torres
DiegoArmandoMaradona
Kortom: je bent niet eerder negatief geweest over Torres, totdat hij naar LFC ging. Bedankt voor het aantonen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat jij wil
Het maakt jou blijkbaar happy mensen te laten geloven dat je negatief over Torres was voordat hij naar LFC ging - maar als je gevraagd wordt om het aan te tonen lijkt het er nu toch op dat je zonder bewijs staat ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
OK, whatever makes you happy
Nee - post jij maar eens een quote.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stuur Cult maar eens een PM´tjw
Nog een maandje op zijn niveau en dan is het raakquote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:36 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Doe eens normaal man. JE zit alleen maar te zieken.
Wie ze gordel duwd? je valt een beetje in de herhaling, denk dat we nu allemaal onderhand wel weten dat je hem slecht vind, heb je verder wat nieuws te melden of.. blijf je van die gevatte onder de gordel opmerkingen makenquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is nooit dan,
Oh nee, die was onder de gordel :´)
5 uit 11 is niet zo bijzonder slecht..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zijn nu bijna in Novermber en hij heeft wel al 5 goals gemaakt in 11 wedstrijden
Absolute topper die Torres
De 1-0 die hij maakt is inderdaad nietsquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Salamanca beach boy zat vandaag 70 minuten waar hij thuis hoort.
En hij gaat er wederom niks van maken
Whehequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
De 1-0 die hij maakt is inderdaad niets![]()
Verdorie, daar stond eerst dat je het een fout van de keeper vond, maar nu ligt het aan de verdediger. Ben je er al uit?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goal, had hij wel een blunder voor nodig van de verdediger, maar knappe goal. Zou een counter goal kunnen zijn, en dat kan hij een heel klein beetje
Ik heb torres nog niet vaak zien spelen dus ik kan geen goed oordeel vellen maar hij kan toch niet slechter zijn dan kuyt? Dus die verdringt hij wel ui de basis.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Knappe goal, had hij wel een blunder voor nodig van de verdediger, maar knappe goal. Zou een counter goal kunnen zijn, en dat kan hij een heel klein beetje
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fout van de keeper, Niemi is top
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
klopt, ik doe nog wat andere dingen dan alleen posten op Fok
Ja posten op bigsoccer met dezelfde onderwerpenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
klopt, ik doe nog wat andere dingen dan alleen posten op Fok
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja posten op bigsoccer met dezelfde onderwerpen
En kijken naar een top nummer 3 die bij PSV had kunnen voetballenquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja posten op bigsoccer met dezelfde onderwerpen
Fout van de Verdediger? Pure class the promised child EL NINHOquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fout van de verdediger die totaal verkeerd timed en een kopduel van een midget verliest , Niemi is top
El Nińoquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Fout van de Verdediger? Pure class the promised child EL NINHO
Je hebt er net zoveel kijk op als je spellingquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Fout van de Verdediger? Pure class the promised child EL NINHO
Kopduel? Wanneer? Niet bij een goal van gister ...quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fout van de verdediger die totaal verkeerd timed en een kopduel van een midget verliest , Niemi is top
Toch nog maar een keer de goal kijken, voor je een mening hebtquote:Op zondag 11 november 2007 11:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Kopduel? Wanneer? Niet bij een goal van gister ...
En wie bedoel je met midget?
Torres is 1.86m, inderdaad een midget.quote:Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer de goal kijken, voor je een mening hebt
Torres
Ik denk dat ik die goal vaker gezien heb dan jij. Hij neemt de bal met de borst aan terwijl daar niet direct iemand naast hem staat. Dat is geen kopduel.quote:Op zondag 11 november 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer de goal kijken, voor je een mening hebt
Torres
Ik heb de beelden getoond. Dat is mijn argumentatie.quote:Op zondag 11 november 2007 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De argumenten worden steeds sterker
Je weet dat midget staat voor kleine mensen?quote:Op zondag 11 november 2007 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat het een midget die je zo omver blaast
Ik heb je net een tip gegeven. Een LOI cursus manieren is een andere
Als iemand in z'n eentje een halve meter van iemand vandaan een bal probeert te koppen is dat geen kopduel. Dat snap zelfs JIJ nog wel.quote:Op maandag 12 november 2007 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er wederom geen kijk op.
Als hij gewoon de bal wegkopt is er geen kans. Dat snapt zelfs een analfabete Espanjool nog wel
Mooiquote:Op maandag 12 november 2007 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
OK
Lol degene die er geen "Kijk" op heeft, op niks niet, ben jij vrind, en daarbij kom je gewoon zielig over, maar ga der vooral meequote:Op maandag 12 november 2007 19:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er wederom geen kijk op.
Als hij gewoon de bal wegkopt is er geen kans. Dat snapt zelfs een analfabete Espanjool nog wel
Mag alletwee vriendquote:Op maandag 12 november 2007 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diegene Vriend
Ach, ik ben nooit uitgescholden door een prutspeler voor dikke vetzak.quote:
3 kansen gemist maar hoeveel goals creeerde hijquote:Op zondag 25 november 2007 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel grote kansen miste die gister?
quote:Op maandag 26 november 2007 08:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt er kiijk op weer
De argumentenman is weer in actiequote:Op maandag 26 november 2007 08:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is goed jongen
die is voorlopig weer ff stilquote:Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
Belangrijke doelpunten waar is DAM?
Die zit ongetwijfeld met zijn hoofd bij het ''FANTASTISCHE'' optreden van Gago vandaagquote:Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
Belangrijke doelpunten waar is DAM?
Was hij ook bepalend voor de zege van Real??quote:Op donderdag 29 november 2007 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee die speelde op het niveau Torres
Oh, god. Nou, dan trekken we de 3-1 en 4-1 er toch lekker afquote:Op donderdag 29 november 2007 07:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4-2=0?
ja 4 (-2) is 2 en dan weer (-2) is 0...Goede wiskundige formule!quote:Op donderdag 29 november 2007 07:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4-2=0?
Waarom?quote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef stevengerrard het volgende:
Hoppa Torres weer de matchwinner en DAM staat weer voor l*l. Zou Fernando dan toch ook fokken!
Idem hier, ik ging zelfs nog wat verder. Maar hij verbaast me in positieve zin.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja vooraf had ik wat gemengde gevoelens over deze jongen, maar ik moet zeggen dat hij wekelijks steeds meer progressie boekt.
Mijn quote.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:21 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Idem hier, ik ging zelfs nog wat verder. Maar hij verbaast me in positieve zin.
Die heeft verder dan ook weinig klaargemaakt op topniveauquote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef Sethje het volgende:
Nee zidane werd lekker gedekt in de wk-finale in 98
Grapjasquote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Zonde dat hij Atlético Madrid heeft verlaten, toch mooi voor hem dat hij het zo goed doet bij LFC.
Jammer alleen dat hij niet naar een echte topclub is gegaan, maar naar slechts een subtopper.
Op basis van verliespunten 4e, in de 'traditionele top 4'quote:Op woensdag 12 december 2007 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk maar hoe hoog LFC staat
Ik vind Liverpool wel een topclub mjahquote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Zonde dat hij Atlético Madrid heeft verlaten, toch mooi voor hem dat hij het zo goed doet bij LFC.
Jammer alleen dat hij niet naar een echte topclub is gegaan, maar naar slechts een subtopper.
2 league cups!!!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef stevengerrard het volgende:
vanaf 2005 gewonnen
Man utd: 1x landstitel, 1 community shield en 1x league cup
Arsenal: 1x landstitel , 1x league cup
Chelsea: 2x landstitel, 1x fa cup, 1x community shield, 1x league cup
Liverpool: 1x Fa cup, 1x Community shield, 1x super cup, 1x Champions league
Alleen Chelsea heeft 1 titel / prijs meer gewonnen. Dus wat zeik je nou. Liverpool is gewoon nog steeds een topclub samen met Arsenal en Scum.
Wie is Crough dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 05:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo goed is Crough nu ook weer niet hoor
Suzanne Crough?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeater Crough ken je niet?
Hij zegt twee decennia. Laten we eerlijk zijn, Liverpool is al jaren de nummer vier uit de top-vier.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef stevengerrard het volgende:
vanaf 2005 gewonnen
Man utd: 1x landstitel, 1 community shield en 1x league cup
Arsenal: 1x landstitel , 1x league cup
Chelsea: 2x landstitel, 1x fa cup, 1x community shield, 1x league cup
Liverpool: 1x Fa cup, 1x Community shield, 1x super cup, 1x Champions league
Alleen Chelsea heeft 1 titel / prijs meer gewonnen. Dus wat zeik je nou. Liverpool is gewoon nog steeds een topclub samen met Arsenal en Scum.
Chelsea was voor het jaar 2004 maar een matig clubje hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:18 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Hij zegt twee decennia. Laten we eerlijk zijn, Liverpool is al jaren de nummer vier uit de top-vier.
Voor het jaar 1996.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Chelsea was voor het jaar 2004 maar een matig clubje hoor.
Eigenlijk is er in Engeland een drietal clubs die voor de titel gaan, LFC is de vaste nummer vier, met ruime voorsprong op de rest van de subtop/middenmoot.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:18 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Hij zegt twee decennia. Laten we eerlijk zijn, Liverpool is al jaren de nummer vier uit de top-vier.
Probeer je nu DAM te lokken naar dit topic? Je weet toch dat Javier Mascherano de veters van Fernando Gago niet eens mag strikken? Je weet wel, die bank/tribune-zitter van Real Madrid.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef stevengerrard het volgende:
Iedereen heeft het wel over Torres maar vergeet Mascherano niet. Een beest op het middenveld en een speler die LFC al geruime jaren heeft gemist
Is dat die kerel die anderen gele kaarten aannaait met zn valpartijen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef stevengerrard het volgende:
Iedereen heeft het wel over Torres maar vergeet Mascherano niet. Een beest op het middenveld en een speler die LFC al geruime jaren heeft gemist
Nee, dat is Arjan Robben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is dat die kerel die anderen gele kaarten aannaait met zn valpartijen?
Dat is echt de rip-off van de eeuw danquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:21 schreef One_conundrum het volgende:
Hopen dat Mashe mag blijven idd. 23 miljoen is niet mals ...
Dat was de transfer van Drenthe al.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is echt de rip-off van de eeuw dan
Waarom kan jij niet hebben dat Javier Mascherano op dit moment gewoon beter is dan Fernando Gago?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is kinderspel vergeleken met 23 miljoen euro betalen voor een speler die niks kan
Ik heb het niet over Gagoquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet hebben dat Javier Mascherano op dit moment gewoon beter is dan Fernando Gago?
Kijk eens voor de verandering eens een keer een hele wedstrijd en tel de keren dat hij:quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:23 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vind het ook veel voor Mashe, maar het is wel de sterkhouder op het middenveld. Ik kan genieten als ik die kerel van hot naar her zie vliegen en elke keer weer de bal zie winnen
haha bijdehand hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, dat is Arjan Robben.
Die voetbalt niet meer in Engeland.
PL: 16 apps, 9 goalsquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:35 schreef One_conundrum het volgende:
wat zijn z'n stats tot nu toe?
In Spanje scoorde hij gemiddeld maar één keer per drie wedstrijden. Dus voor hem is het best goed.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
Vind het eigenlijk niet heeeeel impressive, maargoed.
Het kan natuurlijk beter, maar vergelijk je het met het eerste seizoen in de PL van andere spelers, dan is het niet niet heel gek.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:28 schreef Fides het volgende:
Vind het eigenlijk niet heeeeel impressive, maargoed.
Hij doet het denk ik wel beter dan jij van te voren verwacht had, of had je dit aantal doelpunten van hem verwacht?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij miste wel een bal die hij er blind in had moeten leggen tegen Inter. Nu had ie geluk dat Kuyt later goed tegen de bal aanliep, anders kon het een dure zijn
Precies, al die Argentijnse talenten..... Onbegrijpelijk dat jij nog niet bij Liverpool scout? Heb je überhaupt al een gesoliciteerd bij een profclub? Met jouw kennis was je nu al honderd keer miljonair en hoefde je je eenzame dagen niet met ons voetballeken op FOK! te slijten, maar tussen de Argentijse crackhoertjes, waar je thuis hoort.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het geld wat je voor hem betaald hebt had je een stuk beter kunnen besteden waardoor je niet al in November nergens meer voor speelt
Ik geniet van jouw onuitputtelijke bron van voetbalkennis, diezelfde waaruit je al je andere onzin haalt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ijl je nu weer?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij voel jij je nu het zelfde als Torres bij een belangrijke wedstrijd, van het padje af
Wie hadden ze voor dat geld moeten halen dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het geld wat je voor hem betaald hebt had je een stuk beter kunnen besteden waardoor je niet al in November nergens meer voor speelt
*insert lijst Argentijnse voetballers die uiteraard vreemd genoeg nog niet bij de Europese topclubs spelen*quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie hadden ze voor dat geld moeten halen dan?
* Roberto Carlos Abbondanzieriquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke spits en een centrale verdedigerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wie zou die fatsoenlijke spits dan zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke spits en een centrale verdediger
Ik ken er minimaal 5 die net zo vaak zouden scoren en eenderde of minder kostenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wie zou die fatsoenlijke spits dan zijn?
name them.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ken er minimaal 5 die net zo vaak zouden scoren en eenderde of minder kosten
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedstrijden waar Torres meer dan een uur speelde en die Liverpool niet met meer dan 2 doelpunten verschil won
1 Aston Villa - FC Liverpool 1 : 2 79 79
3 FC Liverpool - FC Chelsea 1 : 1[b] 1 90 [/b]
7 FC Liverpool - Birmingham City 0 : 0 60 30
8 Wigan Athletic - FC Liverpool 0 : 1 89 89
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 [b]1 90 [/b]
17 FC Liverpool - Manchester United 0 : 1 90 86
19 Derby County - FC Liverpool 1 : 2 1 1 90
20 Manchester City - FC Liverpool 0 : 0 85 90
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 1 90 90
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 [b]1 90 [/b]
23 FC Liverpool - Aston Villa 2 : 2 90
24 West Ham United - FC Liverpool 1 : 0 71 90
27 FC Liverpool - FC Middlesbrough 3 : 2 3 90 90
1 FC Porto - FC Liverpool 1 : 1 73 76 76
2 FC Liverpool - Olympique Marseille 0 : 1 90
17 wedstrijden - 5 overwinningen - 6 gelijke spelen - 6 keer verloren - 5 goals
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De juiste weg nog steeds niet gevonden?
quote:Er zijn leugens, grote leugens en Statistieken.
Denisquote:
En allen staan er over vijf jaar nog, en schieten er gegarandeerd 25 in per jaar?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denis
Lavezzi
Palacio
Farfan
Falcao
Huntelaar
Makaay
Anelka
Farfan ook niet hoe hij dit seizoen presteert.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
Vooral Anelka maakt je geloofwaardig trouwens! Die zou ik nog niet eens in m'n eigen -2e klasse elftal- willen hebben!!
Gelukkig maar dat Torres er ieder jaar bij Atletico 25 inschoot.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
En allen staan er over vijf jaar nog, en schieten er gegarandeerd 25 in per jaar?
Hij zit te lang bij PSV speelt niet in de spits en is op alle punten superieur aan Torresquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Farfan ook niet hoe hij dit seizoen presteert.
jammer, nu ben je naast al je logica en verstand ook je humor verloren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Torres er ieder jaar bij Atletico 25 inschoot.
Maar je me moet naar het oosten, misschien kom je dan eindelijk op het juiste padje
11 goals in 23 EPL wedstrijden waarvan de meeste wedstrijden zijn gespeeld voor een degradatiekandidaatquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:
Vooral Anelka maakt je geloofwaardig trouwens! Die zou ik nog niet eens in m'n eigen -2e klasse elftal- willen hebben!!
Je eerste zinnige woorden in 3 jaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luca Toni
Luca Toni wil lekker in de buurt van italie blijven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luca Toni en een goede centrale verdediger
Of
Fernando Torres
Moeilijke keus man
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je er nog meer? Ik wel.
Voor wat niveau weer in dit topic, omdat ik kerstplaatjes niet vind kunnen:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij zit te lang bij PSV speelt niet in de spits en is op alle punten superieur aan Torres
Dat LFC nu op de positie staat waar ze nu staan is niet echt te danken aan Torres. Zo speelde hij -als ik het me goed herinner- bijvoorbeeld niet in de twee wedstrijden voor de LC en de FAC waarbij LFC uitgeschakeld is. Daarnaast speelt LFC op dit moment nog steeds in de CL en dus toch nog ergens voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Farfan is sneller, effectiever, heeft een betere vrije trap. is multifunctioneler, heeft meer overzicht, betere pass en laat zijn team beter voetballenquote:Op zondag 24 februari 2008 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor wat niveau weer in dit topic, omdat ik kerstplaatjes niet vind kunnen:
In welke opzichten vind jij Farfan beter en welke punten spreken in het voordeel van Torres?
Mwaoh, niet helemaal. Als je dacht dat hij over het hele seizoen 15 is zou halen en dat hij dat dan in februari al doet is niet gek. Zijn totaal van 21 in februari is voor iemand in zijn eerste seizoen in Engeland gewoon goed - wie hebben dat allemaal nog meer al gedaan?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had wel verwacht dat hij rond de 15 zou uitkomen in voornamelijk wedstrijden die er niet toe doen. Dat klopt gewoon
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere gek doet wel ooit eens iets goed
Farfan dusjquote:Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere gek doet wel ooit eens iets goed
En wat wil je nu zeggen?quote:
Dat je argumentatie nog slechter is dan dat van mijquote:Op maandag 25 februari 2008 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat wil je nu zeggen?
Ben blij dat je dat zelf ook wel door hadquote:Op maandag 25 februari 2008 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen argument
Maar dus wel beter dan je verwacht had.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij doet het niet veel beter dan ik verwacht had
Dat zal wel een reden hebben hč?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelt ook niet in de spits nu
Vind jij dat hij het dit seizoen slecht doet, qua doelpunten?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij doet het niet veel beter dan ik verwacht had
als die daadwerkelijk mulitfunctioneel was dan haalde die het zelfde rendement als in de spitsquote:Op maandag 25 februari 2008 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja omdat hij multifunctioneel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |