Wat?quote:
wat? deze dicht?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. Tof. Doe maar deze.
verstandige baas. Koffiequote:Op donderdag 19 juli 2007 09:26 schreef Intosia het volgende:
Vinden jullie het niet triest dat ik hier op mijn werkplek geen koffie mag nuttigen? Alleen water?![]()
![]()
kan dus alleen in de pauzes koffie lurke, veel te weinig natuurlijk![]()
Das wel erg zielig zeg...quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:26 schreef Intosia het volgende:
Vinden jullie het niet triest dat ik hier op mijn werkplek geen koffie mag nuttigen? Alleen water?![]()
![]()
quote:
Ja.quote:
Reden, pff tja, bang dat iets op zen heilige tapijt valt ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
En wat is de reden dan?
Waar werk je trouwens? Dan hoef ik daar niet te solliciteren....![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Tralala.
PUB SC is saai vandaag.
Oh, oké dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef Intosia het volgende:
[..]
Reden, pff tja, bang dat iets op zen heilige tapijt valt ofzoMja is gelukkig vakantie werk, volgende week ben ik weg
![]()
Maar het is hier ook best saai.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
mogge!
[..]
Oh, oké dan.![]()
Dan zou ik maar flink veel pauzes houden!!![]()
en dan een volle kan koffie laten vallenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef Intosia het volgende:
[..]
Reden, pff tja, bang dat iets op zen heilige tapijt valt ofzoMja is gelukkig vakantie werk, volgende week ben ik weg
![]()
waarom is dat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:26 schreef Intosia het volgende:
![]()
hey phenoquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
hallo wederom, gefelicteerd heb ik al, ik was de eerste
Mogguhh PUB-bertjequote:Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Tralala.
PUB SC is saai vandaag.
halloquote:
Shizzle?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Boh. Heerlijke taart gescoord.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
hallo
Net 200km gereden, ik ben ook maf
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Even een berichtje van JJ...
ze is boos op Schiphol..ze kannie in de Starbucks... is alleen voor Europese vluchten![]()
Schiphol
ze gaat echt weg nu...![]()
![]()
![]()
Aardbeienslof. Krokant deeg onderop, dan aarbeienmousse geloof ik, dan aardbeien, dan slagroom en dan weer aardbeien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:55 schreef Pheno het volgende:
Shizzle?
Ik breng mijn vrouw naar het werk in de achterhoek. En dan zelf naar hillywoodquote:
Wel lief dat je d'r helemaal wegbrengtquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik breng mijn vrouw naar het werk in de achterhoek. En dan zelf naar hillywood
Nee, nog niet. Is het al eind augustus?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel lief dat je d'r helemaal wegbrengt![]()
is het al half vijf?
Is het meestal niet hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef Pheno het volgende:
PUB SC lijkt me altijd saai
Mja, vooral PUB'erig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef Pheno het volgende:
PUB SC lijkt me altijd saai
Dat soort spellen zijn mijn favoriet. In ons huis is dan ook erg veel te vinden, (Donkey Kong) Bongos, de Wii (natuurlijk). En straks Boogieland, een karaoke spel voor op de Wii met danspasjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Nog 4 uur en een beetje en dan Guitar Hero-en
4 augustus 12.30 uur is vroeg zatquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Is het al eind augustus?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
GVD, hebben ze zo lang de tijd nodig om te bedenken of ik geschift ben.
Die Bongos zijn leuk!! Vooral wanneer mensen zat zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:10 schreef Pheno het volgende:
Dat soort spellen zijn mijn favoriet. In ons huis is dan ook erg veel te vinden, (Donkey Kong) Bongos, de Wii (natuurlijk). En straks Boogieland, een karaoke spel voor op de Wii met danspasjes
En als het goed is komt er misschien wel een Guitar Hero voor de Wii. Woei!
Ik vind doe spelletjes gewoon leuker. Daarom ook voor de Wii gekozen. Graphics zijn misschien min der dan de xbox 360 of ps3, maar dat boeit me toch niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die Bongos zijn leuk!! Vooral wanneer mensen zat zijn.
hehehehe, zoek maar op youtube. DIe is hier geblokt, kan het niet voor je zoeken nu. Het is briljant!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
Wat is Raving Rabbits precies?
Oké, ik zal thuis ook even kijken, dan heb ik geluid enzo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
hehehehe, zoek maar op youtube. DIe is hier geblokt, kan het niet voor je zoeken nu. Het is briljant!
Geluid is de essentie, als ze gaan schreeuwenquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oké, ik zal thuis ook even kijken, dan heb ik geluid enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |