Lieke is al weer 6 tegen 1 gebashed, dus de redaktie doet hun bestquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:48 schreef farscapevr6 het volgende:
nu huub en lieke een leuke dag hebben gehad zal de febo toch wel wat onsmakelijks in petto hebben om ze weer op hun plek te bashen toch??
lijkt me niet dat flens nu ineens omgedraait is
OK, genoeg jolige neerbuigendheid. On topic gaan of wegwezen alsjeblieft en dankjewel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
weet niet welke smiley ik moet gebruiken.
Maar ja!. Is goed.![]()
Chocoladeletters zijn wel lekker.
Vanille milkshakes ook trouwens. Maar dat is offtopic.
En nee, dat is gewoon een opmerking.
Ach natuurlijk, het ging over Amanda en het sterrenbeeld Maagd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:49 schreef demins het volgende:
[..]
Ik deed niet mee!!! Heb je dat genoteerd?![]()
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perstquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
Wie bedenkt dit soort idiote kleding. Dit is een retorische vraag overigens.
[afbeelding]
Ik doel op het grote gat in het shirt waardoor de behaband zichtbaar is. Daar is niets charmants of sexy's aan. Het is gewoon goedkoop.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perst
Het is wel origineel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perst
Dat gat zat een naad Disanaquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doel op het grote gat in het shirt waardoor de behaband zichtbaar is. Daar is niets charmants of sexy's aan. Het is gewoon goedkoop.
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perstquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doel op het grote gat in het shirt waardoor de behaband zichtbaar is. Daar is niets charmants of sexy's aan. Het is gewoon goedkoop.
Nou nou, het is de Gouden Kooi hier niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
OK, genoeg jolige neerbuigendheid. On topic gaan of wegwezen alsjeblieft en dankjewel.
Idd, der bh moet uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet haar toch gewoon schommelend naar het strand wandelen met twee grote koeltassen en een plastic tas met schepjes en handdoekjes onder de arm?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel origineel.![]()
Ongelooflijk, wat lelijk.
Maar goed, dat vind ik van die achterlijk grote uile-zonnebrillen ook, en die droeg uiteindelijk ook bijna iedereen.
Oh god nee, alsjeblieft niet!quote:
Oppleuren dan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef sweetgirly het volgende:
* voelt zich door de huubfans oneerlijk behandeld
* ik staak!
Huubfansquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef sweetgirly het volgende:
* ik staak!
Ik had jou geen antwoord moeten geven op je vraag, dan had ik goed gezeten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, het ging over Amanda en het sterrenbeeld Maagd.![]()
is het niet gewoon de vlag van bangladesh zonder rood gat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
*Voelt een extra kaartenactie opkomen*quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:00 schreef Dark het volgende:
Dennis - Ze kunnen niet aan de gang blijven
Dat land heeft het al moeilijk genoeg, jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
is het niet gewoon de vlag van bangladesh zonder rood gat?
[afbeelding]
z'n familie heeft geen zin meer om iedere dag zoveel brieven te schrijven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:00 schreef Dark het volgende:
Dennis - Vandaag krijgen we geen post.
Natasia - Als er postjes zijn, krijg je postjes!![]()
Dennis - Ze kunnen niet aan de gang blijven
Dat is nou net zo jammer van Natasja. Dat zie ik helemaal niet voor me...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet haar toch gewoon schommelend naar het strand wandelen met twee grote koeltassen en een plastic tas met schepjes en handdoekjes onder de arm?
Oh wat ben jij stoer! Wow, hoe doe je dat!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
Huubfans![]()
Je weet wat er nu gaat volgen: Als het je niet bevalt.........
Laat je niet kisten hoor!! Gewoon door blijven gaan. Ook fans van anderen hebben recht op een mening en mogen die hier ventileren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef sweetgirly het volgende:
* ik staak!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh wat ben jij stoer! Wow, hoe doe je dat!
* jaloers is
[..]
Ze heeft het haar kindjus beloofd, met de Touareg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nou net zo jammer van Natasja. Dat zie ik helemaal niet voor me...![]()
Zal wel met lijn 80 worden, lekker de bus in en de rest lopenquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze heeft het haar kindjus beloofd, met de Touareg.![]()
Nou heb je zo'n lieve poes en je studeert aan een echte universiteit... niet iedereen heeft dat hoor. Kun je met zoveel rijkdom niet een beetje meer constructieve inzet opbrengen? Vast welquote:
met mij wel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
* jaloers is
[..]
![]()
![]()
Ik ga/wou zelf ook al weg, maar met sommige Huubfans valt geen zinnig gesprek te voeren![]()
Chocoladeletters, ik ben niet ontopic (was ík wel!), etc etc.
Ook niet leuk![]()
Wat een gezeur.
Je hebt gelijk: Melissa mag de bagage dragen. Maar ze kleedt zich wel zo!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nou net zo jammer van Natasja. Dat zie ik helemaal niet voor me...![]()
In Alphen aan den Rijn noemt iedereen nix altijd Action Man.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef Dark het volgende:
Dennis wil die goser helemaal gek maken, hij heeft helemaal geen zin meer in die 2!
Jaap - Doe dat dan! Doe gewoon je ding!
Begin jij nou ook al met die 'geile praatjes'?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou heb je zo'n lieve poes en je studeert aan een echte universiteit... niet iedereen heeft dat hoor. Kun je met zoveel rijkdom niet een beetje meer constructieve inzet opbrengen? Vast wel![]()
Hou eens op, ik schrik telkens (lees: wordt bang) van je avatar!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou heb je zo'n lieve poes en je studeert aan een echte universiteit... niet iedereen heeft dat hoor. Kun je met zoveel rijkdom niet een beetje meer constructieve inzet opbrengen? Vast wel![]()
Chocoladeletters MET EEN GEDICHTJE VAN BRIAN ERBIJ! Dat is toch ontopic? Die zit toch nog steeds in de kooi te kloojen? met zijn gedichtjes?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
* jaloers is
[..]
![]()
![]()
Ik ga/wou zelf ook al weg, maar met sommige Huubfans valt geen zinnig gesprek te voeren![]()
Chocoladeletters, ik ben niet ontopic (was ík wel!), etc etc.
Ook niet leuk![]()
Wat een gezeur.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:09 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hou eens op, ik schrik telkens (lees: wordt bang) van je avatar!
Dus stop zelf nou maar met reageren, anders word ik verwijderd terwijl jij degene bent die op MIJ reageert + word ik ook nog eens bang van je avatar, en dat wil ik en anderen niet aandoen.
Ontopic (kijk, ik kan het wel, jij niet zo he).
Huub is vreemd en moet naar de psieg.
Ik durf niet te msn-en met Huubfansquote:
Brian kan wel goed dichten idd !quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:10 schreef Lieve het volgende:
Chocoladeletters MET EEN GEDICHTJE VAN BRIAN ERBIJ! Dat is toch ontopic? Die zit toch nog steeds in de kooi te kloojen? met zijn gedichtjes?
Het is wel weer mooi geweest. Ga eens knikkeren of zoquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:12 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik durf niet te msn-en met Huubfans![]()
Ben een beetje bang (van ze) geworden.
Zijn een beetje eng somsMijn moeder zei ook altijd tegen mij 'niet met vreemde Huubfans praten' enzo.
Dus sorry.
geen idee....................een filmpje die nix op y-t gezien heeft of zoquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:14 schreef Brici het volgende:
Wat voor filmpje hebben ze het over?
waarom bestel je geen vliegtuigje voor Brian/quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Brian kan wel goed dichten idd !
En dat ís idd ontopic.
Al moet ik wel gaan nu![]()
Nou, ik ben geen fan ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:16 schreef blomst het volgende:
waarom bestel je geen vliegtuigje voor Brian/
Iedere oplossing van een probleem begint bij de herkenning.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:17 schreef milk-shake het volgende:
Jaap snapt zichzelf wel .............maar hij snapt dat hij een persoonlijkheidstoornis heeftneeeeee echt waar
![]()
nou, vooruit dan. En de volgende keer niet meer schrikken van die mooie sexie avatar van Lies.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Brian kan wel goed dichten idd !
En dat ís idd ontopic.
Al moet ik wel gaan nu![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:18 schreef milk-shake het volgende:
Natas wil zoenen met Natas
gelukkig, je stijgt weer een beetje in mij achtingquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen fan ofzoWat denk jij zeg!
![]()
Nu, zoenen? echt? of zo'n wangzoen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:18 schreef milk-shake het volgende:
Natas wil zoenen met Nadia ...en doet dit ook
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:20 schreef Lieve het volgende:
nou, vooruit dan. En de volgende keer niet meer schrikken van die mooie sexie avatar van Lies.![]()
Laat je er maar gewoon door betoveren.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:20 schreef Lieve het volgende:
[..]
nou, vooruit dan. En de volgende keer niet meer schrikken van die mooie sexie avatar van Lies.![]()
Laat je er maar gewoon door betoveren.![]()
Altijd makkelijk als je de Succes-agenda bij de hand hebt, he?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedere oplossing van een probleem begint bij de herkenning.![]()
nou wel op de mond ......Nadia wou meer maar Natas zegt "dit is alles wat je krijgt" lekker dingquote:
Fuhaka !quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
gelukkig, je stijgt weer een beetje in mij achting
Saaie wijven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou wel op de mond ......Nadia wou meer maar Natas zegt "dit is alles wat je krijgt" lekker ding
Werk jij nog niet digitaal dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:22 schreef demins het volgende:
[..]
Altijd makkelijk als je de Succes-agenda bij de hand hebt, he?![]()
Ik ben al blij als ik af en toe analoog werk...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Werk jij nog niet digitaal dan?
Ja, ze zitten er heerlijk rustig bij....maar dat zal vermoedelijk komen omdat stream 1 en 2 haperen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:24 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke zijn vermakelijke streams...
Dan zijn we helemaal niet meer weg te slaan achter de streams.......quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
Ik denk dat ik mezelf maar aan ga melden met als Motivatie dat ik sex ga hebben met Amanda .... dan mag ik er vast wel in.
En hebben jullie weer wat om naar te kijken.
Zorg je wel dat ze zich eerst even wast... want dat doet ze maar 1x per week (als je geluk hebt) anders zit je straks met die resten van Brain...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
Ik denk dat ik mezelf maar aan ga melden met als Motivatie dat ik sex ga hebben met Amanda .... dan mag ik er vast wel in.
Prijs je alsnog gelukkig, er zijn er ook die geen werk hebben, ook niet af en toequote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik af en toe analoog werk...
alleen als je er voor zorg dat er een hele grote ruzie komt met Brainquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
geeft je op voor de bikini wedsstrijd, en bespring dan Amandaquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zorg je wel dat ze zich eerst even wast... want dat doet ze maar 1x per week (als je geluk hebt) anders zit je straks met die resten van Brain...
Deze niet.... Hidiho rulezzzquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ze zitten er heerlijk rustig bij....maar dat zal vermoedelijk komen omdat stream 1 en 2 haperen.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zorg je wel dat ze zich eerst even wast... want dat doet ze maar 1x per week (als je geluk hebt) anders zit je straks met die resten van Brain...
Duh..quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef milk-shake het volgende:
[..]
alleen als je er voor zorg dat er een hele grote ruzie komt met Brain...dan vind ik het leuk
![]()
Kon je geen spreuk voor me vinden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prijs je alsnog gelukkig, er zijn er ook die geen werk hebben, ook niet af en toe![]()
Met amanda EN natasia EN nadia EN jaap En braindead En nix. Daar moet je allemaal mee Lies. Zonder te zeuren! En meteen bij binnenkomst! Dezelfde avond. Dan stemmen ze je er daarna meteen weer uit en kom je terug om alle geheimen te verklappen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:28 schreef zanta het volgende:
titel van de topic begrijp ik niet. ieder normaal denkend mens ziet toch dat huub en lieke met kop en schouders boven dat stelletje aso's uitsteekt. ik zie ook hun mindere kanten wel maar laten we eerlijk zijn nobody is perfect.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef Liess het volgende:
Ik ga naar huis lieverds, tot ..... vanavond/morgen.
Huub niet, Lieke wel idd !quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:28 schreef zanta het volgende:
.. met kop en schouders boven..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Met amanda EN natasia EN nadia EN jaap En braindead En nix. Daar moet je allemaal mee Lies. Zonder te zeuren! En meteen bij binnenkomst! Dezelfde avond. Dan stemmen ze je er daarna meteen weer uit en kom je terug om alle geheimen te verklappen.
Zo, wil je me doodgooien met SOA's?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Met amanda EN natasia EN nadia EN jaap En braindead En nix. Daar moet je allemaal mee Lies. Zonder te zeuren! En meteen bij binnenkomst! Dezelfde avond. Dan stemmen ze je er daarna meteen weer uit en kom je terug om alle geheimen te verklappen.
Gatver....2 smeerpijpen bij elkaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou wel op de mond ......Nadia wou meer maar Natas zegt "dit is alles wat je krijgt" lekker ding
Zullen we eens zien wie zich 'de Kooi in neukt'quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Zo, wil je me doodgooien met SOA's?![]()
Ik doe het gewoon met iedereen behalve Jaap!
Jawel............quote:
Tegeltje voor je verjaardag gekregen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel............
"Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." aldus Bhoedda
Die spreuk staat in je geheugen gegrift, vermoed ik. Daar zal je geen succes-agenda bij nodig hebben gehad...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel............
"Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." aldus Bhoedda
Andersom vind ik veel wonderlijker......maar ze blijven idd praten zo af en toe. Houdt het script daarbij in je achterhoofd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef milk-shake het volgende:
Huub kan ondanks alles best "gewoon" nog met Jaap omgaan/praten ...
'Ben je aan het eten, Jaap?' 'Ja, hoezo?' 'STIK d'r in!'quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef milk-shake het volgende:
Huub kan ondanks alles best "gewoon" nog met Jaap omgaan/praten ...
werd gezegt op een lollige manierquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
'Ben je aan het eten, Jaap?' 'Ja, hoezo?' 'STIK d'r in!'
Die en vele andere....quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef demins het volgende:
[..]
Die spreuk staat in je geheugen gegrift, vermoed ik. Daar zal je geen succes-agenda bij nodig hebben gehad...![]()
Heb je overigens de leeftijd om het begrip 'Succes-agenda' te kennen? Anders doe ik veel moeite om niet...![]()
Veeg me opquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:39 schreef milk-shake het volgende:
[..]
werd gezegt op een lollige manier![]()
mooi paard, heeft mensenkennisquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:40 schreef blomst het volgende:
Fries valt de zes aan?
En ze krijgen ook al geen internet meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:40 schreef milk-shake het volgende:
Lieke merkt op dat ze geen krant gekregen hebben vandaag >>>>>>>>>>>>GEK he
zaten daar niet een brief en contactpunten van lieke inquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:42 schreef blomst het volgende:
wat voor koffertje? van Lieke ligt buiten?
Natrasja zij gewoon laten liggen, Dnnix, maar het ligt wel in het zicht.
In ieder geval hoerigerquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lijkt Amanda nu nog ouder met dit haar?
brugklas? Maak er groep 5 vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:44 schreef farscapevr6 het volgende:
mmmm grappig om te zien dat het er nu zelfs op lijkt dat ze boos zijn op de febo omdat ze dingen (feestjes ed) niet meer krijgen.
tis net een brugklas
En je hele huis betegeld, natuurlijk...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die en vele andere....
1962
Toch niet groep 5 van een normale school, misschien groep 5 van een klas voor moeilijk opvoedbare kinderen.quote:
Jaap liegt alles bij elkaar, er is toch niemand die dat serieus neemtquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef Carloponti het volgende:
Zelfs mijn vrouw kwam thuis met het bericht over dat Jaap een akteur is.Was op de radio zei ze.He tbegint toch langzaam in elkaar te donderen voor meneer de Mol
Ik heb geen streams maar nee dat is niet normaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze slaat gewoon Fries op z'n mond..is dat normaal?
Capslock maken en doorsturen naar de eigenaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik heb geen streams maar nee dat is niet normaal.
Dat paard moet gewoon weg daar![]()
yup, zandzakken zijn al besteldquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Carloponti het volgende:
Over serieus gesproken,vanavond gaat denniks weer terror voeren hoorde ik
De kranten staan er vol van vandaag...de bewoners zullen dat weten? Vraag het mij af..quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef Carloponti het volgende:
Zelfs mijn vrouw kwam thuis met het bericht over dat Jaap een akteur is.Was op de radio zei ze.He tbegint toch langzaam in elkaar te donderen voor meneer de Mol
Dat heeft die iedere dag beweerd sinds die de kooi in ging, maar hij krijgt zijn handen niet uit zijn zakken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Carloponti het volgende:
joh, nu al? Weet hij wel zeker dat dat binnen zijn eigen regels en tempo valt? Dat hij het niet doet omdat Huub het ertoe aanzet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Carloponti het volgende:
Zoals ik al zei, ik werk voornamelijk digitaal, ik hou van signalen die mij wakker schudden. Die agenda's heb ik nog steeds, een doos vol. Soort van zoete herinnering uit een ver verleden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef demins het volgende:
[..]
En je hele huis betegeld, natuurlijk...![]()
1950 Ik heb even gekeken, maar dat ding bestaat nog stééds!Net als de Removoskalender (ook vol met spreuken en voet- of mondgeschilderde kunstjes).
Ja, dat is ook het spel, iedereen zo snel mogelijk weg daar. Op één na dan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik heb geen streams maar nee dat is niet normaal.
Dat paard moet gewoon weg daar![]()
Dit keer bedoelde ze niet Nadia maar Friesquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het spel, iedereen zo snel mogelijk weg daar. Op één na dan!
Die kloppen bij hunzelf ook al nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Geweldig dit. Amanda en Nada maken een kant en klaargerecht met wat extra toevoegingen en nog snappen ze de verhoudingen niet.![]()
Klopt !quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Carloponti het volgende:
Ik dacht al waar blijf jequote:Op woensdag 18 juli 2007 17:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Klopt !
Vanacht wordt een nacht die je nog lang zult heugen in de Gouden Kooi !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |