Zo, wil je me doodgooien met SOA's?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Met amanda EN natasia EN nadia EN jaap En braindead En nix. Daar moet je allemaal mee Lies. Zonder te zeuren! En meteen bij binnenkomst! Dezelfde avond. Dan stemmen ze je er daarna meteen weer uit en kom je terug om alle geheimen te verklappen.
Gatver....2 smeerpijpen bij elkaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou wel op de mond ......Nadia wou meer maar Natas zegt "dit is alles wat je krijgt" lekker ding
Zullen we eens zien wie zich 'de Kooi in neukt'quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Zo, wil je me doodgooien met SOA's?![]()
Ik doe het gewoon met iedereen behalve Jaap!
Jawel............quote:
Tegeltje voor je verjaardag gekregen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel............
"Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." aldus Bhoedda
Die spreuk staat in je geheugen gegrift, vermoed ik. Daar zal je geen succes-agenda bij nodig hebben gehad...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel............
"Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." aldus Bhoedda
Andersom vind ik veel wonderlijker......maar ze blijven idd praten zo af en toe. Houdt het script daarbij in je achterhoofd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef milk-shake het volgende:
Huub kan ondanks alles best "gewoon" nog met Jaap omgaan/praten ...
'Ben je aan het eten, Jaap?' 'Ja, hoezo?' 'STIK d'r in!'quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef milk-shake het volgende:
Huub kan ondanks alles best "gewoon" nog met Jaap omgaan/praten ...
werd gezegt op een lollige manierquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
'Ben je aan het eten, Jaap?' 'Ja, hoezo?' 'STIK d'r in!'
Die en vele andere....quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef demins het volgende:
[..]
Die spreuk staat in je geheugen gegrift, vermoed ik. Daar zal je geen succes-agenda bij nodig hebben gehad...![]()
Heb je overigens de leeftijd om het begrip 'Succes-agenda' te kennen? Anders doe ik veel moeite om niet...![]()
Veeg me opquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:39 schreef milk-shake het volgende:
[..]
werd gezegt op een lollige manier![]()
mooi paard, heeft mensenkennisquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:40 schreef blomst het volgende:
Fries valt de zes aan?
En ze krijgen ook al geen internet meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:40 schreef milk-shake het volgende:
Lieke merkt op dat ze geen krant gekregen hebben vandaag >>>>>>>>>>>>GEK he
zaten daar niet een brief en contactpunten van lieke inquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:42 schreef blomst het volgende:
wat voor koffertje? van Lieke ligt buiten?
Natrasja zij gewoon laten liggen, Dnnix, maar het ligt wel in het zicht.
In ieder geval hoerigerquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lijkt Amanda nu nog ouder met dit haar?
brugklas? Maak er groep 5 vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:44 schreef farscapevr6 het volgende:
mmmm grappig om te zien dat het er nu zelfs op lijkt dat ze boos zijn op de febo omdat ze dingen (feestjes ed) niet meer krijgen.
tis net een brugklas
En je hele huis betegeld, natuurlijk...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die en vele andere....
1962
Toch niet groep 5 van een normale school, misschien groep 5 van een klas voor moeilijk opvoedbare kinderen.quote:
Jaap liegt alles bij elkaar, er is toch niemand die dat serieus neemtquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef Carloponti het volgende:
Zelfs mijn vrouw kwam thuis met het bericht over dat Jaap een akteur is.Was op de radio zei ze.He tbegint toch langzaam in elkaar te donderen voor meneer de Mol
Ik heb geen streams maar nee dat is niet normaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze slaat gewoon Fries op z'n mond..is dat normaal?
Capslock maken en doorsturen naar de eigenaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik heb geen streams maar nee dat is niet normaal.
Dat paard moet gewoon weg daar![]()
yup, zandzakken zijn al besteldquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Carloponti het volgende:
Over serieus gesproken,vanavond gaat denniks weer terror voeren hoorde ik
De kranten staan er vol van vandaag...de bewoners zullen dat weten? Vraag het mij af..quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef Carloponti het volgende:
Zelfs mijn vrouw kwam thuis met het bericht over dat Jaap een akteur is.Was op de radio zei ze.He tbegint toch langzaam in elkaar te donderen voor meneer de Mol
Dat heeft die iedere dag beweerd sinds die de kooi in ging, maar hij krijgt zijn handen niet uit zijn zakken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Carloponti het volgende:
joh, nu al? Weet hij wel zeker dat dat binnen zijn eigen regels en tempo valt? Dat hij het niet doet omdat Huub het ertoe aanzet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Carloponti het volgende:
Zoals ik al zei, ik werk voornamelijk digitaal, ik hou van signalen die mij wakker schudden. Die agenda's heb ik nog steeds, een doos vol. Soort van zoete herinnering uit een ver verleden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef demins het volgende:
[..]
En je hele huis betegeld, natuurlijk...![]()
1950 Ik heb even gekeken, maar dat ding bestaat nog stééds!Net als de Removoskalender (ook vol met spreuken en voet- of mondgeschilderde kunstjes).
Ja, dat is ook het spel, iedereen zo snel mogelijk weg daar. Op één na dan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik heb geen streams maar nee dat is niet normaal.
Dat paard moet gewoon weg daar![]()
Dit keer bedoelde ze niet Nadia maar Friesquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het spel, iedereen zo snel mogelijk weg daar. Op één na dan!
Die kloppen bij hunzelf ook al nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Geweldig dit. Amanda en Nada maken een kant en klaargerecht met wat extra toevoegingen en nog snappen ze de verhoudingen niet.![]()
Klopt !quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:49 schreef Carloponti het volgende:
Ik dacht al waar blijf jequote:Op woensdag 18 juli 2007 17:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Klopt !
Vanacht wordt een nacht die je nog lang zult heugen in de Gouden Kooi !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |