Brian kan wel goed dichten idd !quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:10 schreef Lieve het volgende:
Chocoladeletters MET EEN GEDICHTJE VAN BRIAN ERBIJ! Dat is toch ontopic? Die zit toch nog steeds in de kooi te kloojen? met zijn gedichtjes?
Het is wel weer mooi geweest. Ga eens knikkeren of zoquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:12 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik durf niet te msn-en met Huubfans![]()
Ben een beetje bang (van ze) geworden.
Zijn een beetje eng somsMijn moeder zei ook altijd tegen mij 'niet met vreemde Huubfans praten' enzo.
Dus sorry.
geen idee....................een filmpje die nix op y-t gezien heeft of zoquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:14 schreef Brici het volgende:
Wat voor filmpje hebben ze het over?
waarom bestel je geen vliegtuigje voor Brian/quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Brian kan wel goed dichten idd !
En dat ís idd ontopic.
Al moet ik wel gaan nu![]()
Nou, ik ben geen fan ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:16 schreef blomst het volgende:
waarom bestel je geen vliegtuigje voor Brian/
Iedere oplossing van een probleem begint bij de herkenning.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:17 schreef milk-shake het volgende:
Jaap snapt zichzelf wel .............maar hij snapt dat hij een persoonlijkheidstoornis heeftneeeeee echt waar
![]()
nou, vooruit dan. En de volgende keer niet meer schrikken van die mooie sexie avatar van Lies.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Brian kan wel goed dichten idd !
En dat ís idd ontopic.
Al moet ik wel gaan nu![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:18 schreef milk-shake het volgende:
Natas wil zoenen met Natas
gelukkig, je stijgt weer een beetje in mij achtingquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nou, ik ben geen fan ofzoWat denk jij zeg!
![]()
Nu, zoenen? echt? of zo'n wangzoen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:18 schreef milk-shake het volgende:
Natas wil zoenen met Nadia ...en doet dit ook
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:20 schreef Lieve het volgende:
nou, vooruit dan. En de volgende keer niet meer schrikken van die mooie sexie avatar van Lies.![]()
Laat je er maar gewoon door betoveren.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:20 schreef Lieve het volgende:
[..]
nou, vooruit dan. En de volgende keer niet meer schrikken van die mooie sexie avatar van Lies.![]()
Laat je er maar gewoon door betoveren.![]()
Altijd makkelijk als je de Succes-agenda bij de hand hebt, he?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedere oplossing van een probleem begint bij de herkenning.![]()
nou wel op de mond ......Nadia wou meer maar Natas zegt "dit is alles wat je krijgt" lekker dingquote:
Fuhaka !quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:20 schreef blomst het volgende:
gelukkig, je stijgt weer een beetje in mij achting
Saaie wijven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou wel op de mond ......Nadia wou meer maar Natas zegt "dit is alles wat je krijgt" lekker ding
Werk jij nog niet digitaal dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:22 schreef demins het volgende:
[..]
Altijd makkelijk als je de Succes-agenda bij de hand hebt, he?![]()
Ik ben al blij als ik af en toe analoog werk...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Werk jij nog niet digitaal dan?
Ja, ze zitten er heerlijk rustig bij....maar dat zal vermoedelijk komen omdat stream 1 en 2 haperen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:24 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke zijn vermakelijke streams...
Dan zijn we helemaal niet meer weg te slaan achter de streams.......quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
Ik denk dat ik mezelf maar aan ga melden met als Motivatie dat ik sex ga hebben met Amanda .... dan mag ik er vast wel in.
En hebben jullie weer wat om naar te kijken.
Zorg je wel dat ze zich eerst even wast... want dat doet ze maar 1x per week (als je geluk hebt) anders zit je straks met die resten van Brain...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
Ik denk dat ik mezelf maar aan ga melden met als Motivatie dat ik sex ga hebben met Amanda .... dan mag ik er vast wel in.
Prijs je alsnog gelukkig, er zijn er ook die geen werk hebben, ook niet af en toequote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik af en toe analoog werk...
alleen als je er voor zorg dat er een hele grote ruzie komt met Brainquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
geeft je op voor de bikini wedsstrijd, en bespring dan Amandaquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zorg je wel dat ze zich eerst even wast... want dat doet ze maar 1x per week (als je geluk hebt) anders zit je straks met die resten van Brain...
Deze niet.... Hidiho rulezzzquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ze zitten er heerlijk rustig bij....maar dat zal vermoedelijk komen omdat stream 1 en 2 haperen.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zorg je wel dat ze zich eerst even wast... want dat doet ze maar 1x per week (als je geluk hebt) anders zit je straks met die resten van Brain...
Duh..quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef milk-shake het volgende:
[..]
alleen als je er voor zorg dat er een hele grote ruzie komt met Brain...dan vind ik het leuk
![]()
Kon je geen spreuk voor me vinden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prijs je alsnog gelukkig, er zijn er ook die geen werk hebben, ook niet af en toe![]()
Met amanda EN natasia EN nadia EN jaap En braindead En nix. Daar moet je allemaal mee Lies. Zonder te zeuren! En meteen bij binnenkomst! Dezelfde avond. Dan stemmen ze je er daarna meteen weer uit en kom je terug om alle geheimen te verklappen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Liess het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:28 schreef zanta het volgende:
titel van de topic begrijp ik niet. ieder normaal denkend mens ziet toch dat huub en lieke met kop en schouders boven dat stelletje aso's uitsteekt. ik zie ook hun mindere kanten wel maar laten we eerlijk zijn nobody is perfect.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef Liess het volgende:
Ik ga naar huis lieverds, tot ..... vanavond/morgen.
Huub niet, Lieke wel idd !quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:28 schreef zanta het volgende:
.. met kop en schouders boven..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Met amanda EN natasia EN nadia EN jaap En braindead En nix. Daar moet je allemaal mee Lies. Zonder te zeuren! En meteen bij binnenkomst! Dezelfde avond. Dan stemmen ze je er daarna meteen weer uit en kom je terug om alle geheimen te verklappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |