Lieke is al weer 6 tegen 1 gebashed, dus de redaktie doet hun bestquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:48 schreef farscapevr6 het volgende:
nu huub en lieke een leuke dag hebben gehad zal de febo toch wel wat onsmakelijks in petto hebben om ze weer op hun plek te bashen toch??
lijkt me niet dat flens nu ineens omgedraait is
OK, genoeg jolige neerbuigendheid. On topic gaan of wegwezen alsjeblieft en dankjewel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
weet niet welke smiley ik moet gebruiken.
Maar ja!. Is goed.![]()
Chocoladeletters zijn wel lekker.
Vanille milkshakes ook trouwens. Maar dat is offtopic.
En nee, dat is gewoon een opmerking.
Ach natuurlijk, het ging over Amanda en het sterrenbeeld Maagd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:49 schreef demins het volgende:
[..]
Ik deed niet mee!!! Heb je dat genoteerd?![]()
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perstquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
Wie bedenkt dit soort idiote kleding. Dit is een retorische vraag overigens.
[afbeelding]
Ik doel op het grote gat in het shirt waardoor de behaband zichtbaar is. Daar is niets charmants of sexy's aan. Het is gewoon goedkoop.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perst
Het is wel origineel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perst
Dat gat zat een naad Disanaquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doel op het grote gat in het shirt waardoor de behaband zichtbaar is. Daar is niets charmants of sexy's aan. Het is gewoon goedkoop.
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perstquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doel op het grote gat in het shirt waardoor de behaband zichtbaar is. Daar is niets charmants of sexy's aan. Het is gewoon goedkoop.
Nou nou, het is de Gouden Kooi hier niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
OK, genoeg jolige neerbuigendheid. On topic gaan of wegwezen alsjeblieft en dankjewel.
Idd, der bh moet uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet haar toch gewoon schommelend naar het strand wandelen met twee grote koeltassen en een plastic tas met schepjes en handdoekjes onder de arm?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel origineel.![]()
Ongelooflijk, wat lelijk.
Maar goed, dat vind ik van die achterlijk grote uile-zonnebrillen ook, en die droeg uiteindelijk ook bijna iedereen.
Oh god nee, alsjeblieft niet!quote:
Oppleuren dan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef sweetgirly het volgende:
* voelt zich door de huubfans oneerlijk behandeld
* ik staak!
Huubfansquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef sweetgirly het volgende:
* ik staak!
Ik had jou geen antwoord moeten geven op je vraag, dan had ik goed gezeten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, het ging over Amanda en het sterrenbeeld Maagd.![]()
is het niet gewoon de vlag van bangladesh zonder rood gat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
*Voelt een extra kaartenactie opkomen*quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:00 schreef Dark het volgende:
Dennis - Ze kunnen niet aan de gang blijven
Dat land heeft het al moeilijk genoeg, jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
is het niet gewoon de vlag van bangladesh zonder rood gat?
[afbeelding]
z'n familie heeft geen zin meer om iedere dag zoveel brieven te schrijven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:00 schreef Dark het volgende:
Dennis - Vandaag krijgen we geen post.
Natasia - Als er postjes zijn, krijg je postjes!![]()
Dennis - Ze kunnen niet aan de gang blijven
Dat is nou net zo jammer van Natasja. Dat zie ik helemaal niet voor me...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet haar toch gewoon schommelend naar het strand wandelen met twee grote koeltassen en een plastic tas met schepjes en handdoekjes onder de arm?
Oh wat ben jij stoer! Wow, hoe doe je dat!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
Huubfans![]()
Je weet wat er nu gaat volgen: Als het je niet bevalt.........
Laat je niet kisten hoor!! Gewoon door blijven gaan. Ook fans van anderen hebben recht op een mening en mogen die hier ventileren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef sweetgirly het volgende:
* ik staak!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh wat ben jij stoer! Wow, hoe doe je dat!
* jaloers is
[..]
Ze heeft het haar kindjus beloofd, met de Touareg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nou net zo jammer van Natasja. Dat zie ik helemaal niet voor me...![]()
Zal wel met lijn 80 worden, lekker de bus in en de rest lopenquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze heeft het haar kindjus beloofd, met de Touareg.![]()
Nou heb je zo'n lieve poes en je studeert aan een echte universiteit... niet iedereen heeft dat hoor. Kun je met zoveel rijkdom niet een beetje meer constructieve inzet opbrengen? Vast welquote:
met mij wel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
* jaloers is
[..]
![]()
![]()
Ik ga/wou zelf ook al weg, maar met sommige Huubfans valt geen zinnig gesprek te voeren![]()
Chocoladeletters, ik ben niet ontopic (was ík wel!), etc etc.
Ook niet leuk![]()
Wat een gezeur.
Je hebt gelijk: Melissa mag de bagage dragen. Maar ze kleedt zich wel zo!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nou net zo jammer van Natasja. Dat zie ik helemaal niet voor me...![]()
In Alphen aan den Rijn noemt iedereen nix altijd Action Man.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef Dark het volgende:
Dennis wil die goser helemaal gek maken, hij heeft helemaal geen zin meer in die 2!
Jaap - Doe dat dan! Doe gewoon je ding!
Begin jij nou ook al met die 'geile praatjes'?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou heb je zo'n lieve poes en je studeert aan een echte universiteit... niet iedereen heeft dat hoor. Kun je met zoveel rijkdom niet een beetje meer constructieve inzet opbrengen? Vast wel![]()
Hou eens op, ik schrik telkens (lees: wordt bang) van je avatar!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou heb je zo'n lieve poes en je studeert aan een echte universiteit... niet iedereen heeft dat hoor. Kun je met zoveel rijkdom niet een beetje meer constructieve inzet opbrengen? Vast wel![]()
Chocoladeletters MET EEN GEDICHTJE VAN BRIAN ERBIJ! Dat is toch ontopic? Die zit toch nog steeds in de kooi te kloojen? met zijn gedichtjes?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
* jaloers is
[..]
![]()
![]()
Ik ga/wou zelf ook al weg, maar met sommige Huubfans valt geen zinnig gesprek te voeren![]()
Chocoladeletters, ik ben niet ontopic (was ík wel!), etc etc.
Ook niet leuk![]()
Wat een gezeur.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:09 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hou eens op, ik schrik telkens (lees: wordt bang) van je avatar!
Dus stop zelf nou maar met reageren, anders word ik verwijderd terwijl jij degene bent die op MIJ reageert + word ik ook nog eens bang van je avatar, en dat wil ik en anderen niet aandoen.
Ontopic (kijk, ik kan het wel, jij niet zo he).
Huub is vreemd en moet naar de psieg.
Ik durf niet te msn-en met Huubfansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |