Lieke is al weer 6 tegen 1 gebashed, dus de redaktie doet hun bestquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:48 schreef farscapevr6 het volgende:
nu huub en lieke een leuke dag hebben gehad zal de febo toch wel wat onsmakelijks in petto hebben om ze weer op hun plek te bashen toch??
lijkt me niet dat flens nu ineens omgedraait is
OK, genoeg jolige neerbuigendheid. On topic gaan of wegwezen alsjeblieft en dankjewel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
weet niet welke smiley ik moet gebruiken.
Maar ja!. Is goed.![]()
Chocoladeletters zijn wel lekker.
Vanille milkshakes ook trouwens. Maar dat is offtopic.
En nee, dat is gewoon een opmerking.
Ach natuurlijk, het ging over Amanda en het sterrenbeeld Maagd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:49 schreef demins het volgende:
[..]
Ik deed niet mee!!! Heb je dat genoteerd?![]()
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perstquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
Wie bedenkt dit soort idiote kleding. Dit is een retorische vraag overigens.
[afbeelding]
Ik doel op het grote gat in het shirt waardoor de behaband zichtbaar is. Daar is niets charmants of sexy's aan. Het is gewoon goedkoop.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perst
Het is wel origineel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perst
Dat gat zat een naad Disanaquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doel op het grote gat in het shirt waardoor de behaband zichtbaar is. Daar is niets charmants of sexy's aan. Het is gewoon goedkoop.
Dat krijg je als je maat 48 in een maatje 36 perstquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doel op het grote gat in het shirt waardoor de behaband zichtbaar is. Daar is niets charmants of sexy's aan. Het is gewoon goedkoop.
Nou nou, het is de Gouden Kooi hier niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
OK, genoeg jolige neerbuigendheid. On topic gaan of wegwezen alsjeblieft en dankjewel.
Idd, der bh moet uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet haar toch gewoon schommelend naar het strand wandelen met twee grote koeltassen en een plastic tas met schepjes en handdoekjes onder de arm?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel origineel.![]()
Ongelooflijk, wat lelijk.
Maar goed, dat vind ik van die achterlijk grote uile-zonnebrillen ook, en die droeg uiteindelijk ook bijna iedereen.
Oh god nee, alsjeblieft niet!quote:
Oppleuren dan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef sweetgirly het volgende:
* voelt zich door de huubfans oneerlijk behandeld
* ik staak!
Huubfansquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef sweetgirly het volgende:
* voelt zich door de huubfans oneerlijk behandeld
* ik staak!
Ik had jou geen antwoord moeten geven op je vraag, dan had ik goed gezeten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, het ging over Amanda en het sterrenbeeld Maagd.![]()
is het niet gewoon de vlag van bangladesh zonder rood gat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
*Voelt een extra kaartenactie opkomen*quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:00 schreef Dark het volgende:
Dennis - Ze kunnen niet aan de gang blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |