Tuurlijk mag iedereen komen, zou van de gekke zijn als dat niet is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat lijkt me wel toch? Dat het gewoon een aanleiding is maar verder gewoon een grote meet met iedereen?
Helaas kan ik dus echt niet op beide data, dus ik moet weer verstek laten gaan.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:02 schreef Marsepein het volgende:
Is Kamerik per Openbaarvervoer een beetje bereikbaar? Dat was namelijk in Drimmelen een klein probleempje.![]()
Ik herinner me iets van een leenauto en een grasveldquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Met de auto en navigatie was het nog lastig
Ik zou beide dagen kunnen, Hellen weet ik nog niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik herinner me iets van een leenauto en een grasveld![]()
We kunnen ook de polderchallenge doen, das polsstokspringen over baggerslootjes en met zelfgemaakte (!) vlotten naar de overkant van de sloot varen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:02 schreef Marsepein het volgende:
Klompengolfen![]()
Nou daar denk ik nog even over![]()
Is Kamerik per Openbaarvervoer een beetje bereikbaar? Dat was namelijk in Drimmelen een klein probleempje.![]()
Hebben we die discussie niet al eens eerder gehad, toen nog met Conflict?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Moet er per sé nog iets anders gedaan worden dan ouwehoeren en eten dan?
wat mij betreft niet hoor, het is puur een voorstel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
Moet er per sé nog iets anders gedaan worden dan ouwehoeren en eten dan?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik kan op beide data wel; een activiteit zal wel leuk zijn maar niet noodzakelijk![]()
Jeuh mijn eerste fok meet waar ik heen zou kunnen gaan![]()
![]()
eventueel een idee om het na de vakantie's die in nederland zijn te plannen ? ivm animo e.d.
zo ik ben echt heeel suf zeg zie nu pas in je eerste post dequote:Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat lijkt me wel toch? Dat het gewoon een aanleiding is maar verder gewoon een grote meet met iedereen?
Helaas kan ik dus echt niet op beide data, dus ik moet weer verstek laten gaan.
]]quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:35 schreef AnneX het volgende:
Jeteje, wat is het druk...
Kom er niet tussen. Derde poging:
Dus de 18e kun je en kom je?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
zaterdag 11 augustus ga ik verhuizen
Leuk!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:46 schreef truttebosje het volgende:
wij kunnen beide data...en mamsje als het goed is ook.
dus kijk maar wat voor iedereen het beste uitkomt
dan stem ik daar ook op.
De 18e dus! Zo te lezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:41 schreef Marsepein het volgende:
Zullen we dit topic houden voor alles wat met de meet samenhangt? Solingjan, kom je ook?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:49 schreef tnimble het volgende:
Ter aanvulling op het lijstje van SolingJan mischien handig om dit geen niet buiten te bbqen
Het blijft een kwestie van prioroteitenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef AnneX het volgende:
Affijn - dus : rolde er gister een uitnodiging voor een family meet in de bus : op de 18e.
Dan schuif ik in de poll naar de 11e augustus.
En anders wordt het de 3e K&W meet waarvoor ik ben verhinderd. traan - snik
Das wat te lang vrees ik, al zouden we wel graag komen.quote:3441 Woerden
Nederland
191.09 km
02:01 h
Mmach kun je naar Truttebosje rijden? Neerpelt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef MMach het volgende:
[..]
Das wat te lang vrees ik, al zouden we wel graag komen.![]()
Moet ik je weer ophalenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:55 schreef MMach het volgende:
[..]
Das wat te lang vrees ik, al zouden we wel graag komen.![]()
quote:
Eten, drinken en gezelligheidquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Is er eigenlijk al wel een concreet idee![]()
Met vervoer is altijd wat te regelenquote:Op maandag 30 juli 2007 09:56 schreef richie29 het volgende:
Gestemd op 18 augustus, hoop dat ik dan kan...want ik weet het niet helemaal zeker.
Ik krijg de dag ervoor m'n meubeltjes en er zal nog wel heel veel afgewerkt moeten worden voordat ik er netjes in kan wonen. (Denk aan nieuwe douchekop en dergelijke)..
Lijkt me leuk in ieder geval! Zou ook voor mij de eerste FOK! meeting worden
gezellie hoor als jullie meerijden.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:18 schreef MMach het volgende:
Truttebosje, dat is super![]()
Het maakt helaas niet zoveel verschil (40 km of zo als ik eerst naar jullie kom), maar voor dat huis (en jullie) alleen al zou ik komen. Maar Leonidas gaat dan ook wel mee. Dus als je te weinig plaats hebt in de auto of zo, dan gaan we wel autonoom, no problemo, het lijkt toch een beetje op vakantie
![]()
Ik moet nog even afwachten of de 18de nu wel of niet past in mijn schedule, maar anders laat ik het wel passen.
Btw, Marsepein: nog eens bedankt voor je daad van naastenliefde de vorige keer![]()
Ik rij naar v.dvalk in eindhoven. Kun je me daar oppikken.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:20 schreef truttebosje het volgende:
jij mag ook...haha...en als het de 18e wordt hebben we zelfs tijdelijk 2 (lease)auto`s lol.
of bedoel je dat ie met jullie mee zou rijden?
gaat je vrouw ook mee?...met zn 5en moet nog wel lukken in 1 auto...maar 6 wordt iets teveel van het goede haha.
of wil je graag logeren? lol.
pfffff wat bedoel je nu eigenlijk?
D'r stond geen vraagteken achter. (kun je me daar oppikken) Was meer een opdracht ipv...quote:
Schiphol-Welschap 30 min.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:21 schreef Charisma het volgende:
of ik kan is afhankelijk van de plaats en de tijd
als het ergens in Eindhoven is ben ik niet van de partij, ik werk tot 1430uur en zit op Schiphol![]()
Ik weet niet hoe je op Schiphol komt, maar ik kan je daar oppikken en dan kun je met mij meerijdenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:21 schreef Charisma het volgende:
of ik kan is afhankelijk van de plaats en de tijd
als het ergens in Eindhoven is ben ik niet van de partij, ik werk tot 1430uur en zit op Schiphol![]()
Dus grof gezegd moet de locatie liggen op de lijn Arnhem - Bergen op Zoomquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
de 18e kan ik evt overdag, hangt van de locatie af![]()
heb 's avonds een verjaardag in Bergen op Zoom, en heb niet echt zin (en geld) om vanuit Arnhem via Groningen naar BoZ te rijden
so, enlighten meik kom (als het op de route is) misschien met mn
, en anders kom ik alleen en komt
me alleen 'ophalen' om door te rijden naar BoZ
En dat lijkt me voor jou ook een heel aardig alternatiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef becky27 het volgende:
ik kan heel misschien ook wel maar het ligt aan de lokatie.....ik heb s avonds een feestje in
Belgie
Zet me anders maar op onbekend. Hellen kan sowieso niet mee, die moet werken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:53 schreef Marsepein het volgende:
[..]
JammerMaar ik heb het lijstje aangepast
![]()
Ja : bijvoorbeeld : Restaurant 't Veerhuisquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:55 schreef Solingjan het volgende:
Heb je al iets gevonden PINO????
Is dit niet iets voor centraal topic
Zoeken lokatie aan de Maas tussen bijv. Wijchen en Wijk en Aalburg
Gezellig terras met mooi uitzicht op de Maas. Mogelijkheid voor een hapje of bbq????
ps Wijchen en WenA liggen op de lijn Arnhem BoZ
volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:34 schreef becky27 het volgende:
ravenstein is toch bij nijmegen?
Dat zou mooi uitkomenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:30 schreef Marsepein het volgende:
Als ik de auto nog niet vol heb is vervoer geen probleem voor je tnimble
Hmm benieuwd waar je aan denkt, mischien de meet bij kroegtijger?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:16 schreef Marsepein het volgende:
Waar het naar toe is is nog niet bekend, daar ga ik morgen achter aan, maar tnimble woont in de buurt
Is dat de omgeving van Haarlem dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:16 schreef Marsepein het volgende:
Waar het naar toe is is nog niet bekend, daar ga ik morgen achter aan, maar tnimble woont in de buurt
Je kunt eventueel met mij mee rijdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:47 schreef richie29 het volgende:
Ik wil ook wel graag mee![]()
Alleen is de datum van het leveren van m'n meubels verschoven van 17 augustus naar 23 augustus en zou ik eigenlijk die dag (zaterdag is mooi want dan heb je daar een hele dag voor) aan het klussen moeten zijn![]()
Durf om die reden nog niet helemaal vast te leggen of ik kom. Mocht er echt nou iets heel erg tegen zitten en heb ik die tijd nodig om de vloer af te krijgen voor de meubels moet ik toch daar m'n tijd in steken.
Kan het eigenlijk ook niet maken om dan te gaan feesten tewijl de mensen die zoveel helpen met klussen dan WEL bezig zijn![]()
Hier heb ik even een berichtje naar toe gestuurd, of er plek is voor een paar losgeslagen FOK!kersquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef AnneX het volgende:
Ja : bijvoorbeeld : Restaurant 't Veerhuis
Maasdijk 33
5371 PE Ravenstein; aan de Maas en aan de A 50 ( Arnhem-Eindhoven.
Ik heb een bevestiging binnen, ze kunnen aan het hele plan voldoen:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hier heb ik even een berichtje naar toe gestuurd, of er plek is voor een paar losgeslagen FOK!kers
K&W FAQ, Feedback en Slowchat topic deel 19. Klus on!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:28 schreef Solingjan het volgende:
ps Ik was net op iets aan het reageren. Invoeren duurde nogal lang. Denk 30 min. Druk ik op invoeren krijg melding " uw sessie is verstreken/verlopen u dient opnieuw in te loggen Ben ik alles kwijt.???
1 |
jammer sta ik niet vrij ben zaterdag hadden we kunnen pooleen, gezien mijn werksituatie vind ik de afstand ook nogal verquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:44 schreef becky27 het volgende:
is het echt helemaal in Ravenstein? denk niet dat ik dan kom als ik ook nog richting Gent moet...
I will let you know
Betekent dit dat het definitief is dat je meegaat?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:52 schreef Archont het volgende:
Ik moet ook nog terug naar gent, en dan nog een 50tal kilometer verder. En ik moet die dag niet vroeg opstaan
Strak planquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb een bevestiging binnen, ze kunnen aan het hele plan voldoen:
Vanaf 15:30 uur een borrel, en vanaf 17:30 lekker een hapje eten.
Is dat voor iedereen o.k.? Tijden en aantal personen is nog een ietwat te veranderen.
Dat lijkt mij ook idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:27 schreef Solingjan het volgende:
@ Pino mijn suggestie
Mij lijkt dit http://www.hetveerhuis.nl/ Well bij Ammerzoden vlak naast de A2 Utrecht Den Bosch
veel gunstiger. Aangezien niemand uit de richting Arnhem komt.
Ook lijkt mij dit Veerhuis veeeeeel gezelliger.
Ehm... kun je die even vertalen voor me?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:46 schreef Archont het volgende:
het probleem is dat ik niet wil dat m'n ouders weten dat ik afkomen
Je zit thuis de boel gewoon te bedonderenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:46 schreef Archont het volgende:
@ Marsepein: Jep, weet wel niet of ik er al ga geraken om 15u30. het probleem is dat ik niet wil dat m'n ouders weten dat ik afkomen en ze vertrekken die dag zelf op reis via schiphol (normaal vertrekken ze in voormiddag) en kan dus alleszins thuis niet vertrekken voor zij weg zijn.
oja, en MMach en Leonidas zullen dan met mij meerijden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:53 schreef Reese het volgende:
[..]
Ehm... kun je die even vertalen voor me?![]()
ik wil niet dat m'n ouders weten dat ik afkomquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:53 schreef Reese het volgende:
[..]
Ehm... kun je die even vertalen voor me?![]()
Effe off topic: Zat met een Belgisch vriendinnnetje in Givet( La douce France) op terrasje. Zegt ze:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef tnimble het volgende:
[..]
het probleem is dat ik niet wil dat m'n ouders weten dat ik afkomen
het probleem is dat ik niet wil dat mijn ouders weten dat ik hier naar toe ga.
Ah okay, zo vertaalde ik het ook al wel, maar daar kon ik me eigenlijk niets bij voorstellen. Zelf laat ik altijd wel even weten aan het thuisfront waar ik uithang. Maar goed, je zult daar wel je redenen voor hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:25 schreef Archont het volgende:
[..]
ik wil niet dat m'n ouders weten dat ik afkom
Afkomen als in ergens naartoe gaan.
ik kom eraan = ik kom af
en @ marsepein: ik ben ooit wel eens een heel weekend naar groningen geweest zonder dat ze het wisten. nog een geluk dat ze de kilometerstanden van de auto niet controleren![]()
en kweet ook wel dat ik daar niet perse om 15u30 moet zijn, maar ik zeg dat liever al eens
Oh well, maak het even ingewikkeldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:34 schreef Solingjan het volgende:
@ Pino
Als Well wel doorgaat let er dan op dat we wel Well en Well hebben. En dat we naar Well bij Ammerzoden wel rijden en niet wel willen naar Well bij Venray(Limburg) Zo komen we er wel.
Ed , ik zal je alvast een hint geven,..... Texel wordt het ook niet! althans ik weet nog van niksquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is dat de omgeving van Haarlem dan ?(Dat zou wel erg uit de richting wezen)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:13 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ed , ik zal je alvast een hint geven,..... Texel wordt het ook niet! althans ik weet nog van niks
Veel plezier op de meet gewenst van Texel, maybe de volgende meet meer geluk![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:28 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Effe off topic: Zat met een Belgisch vriendinnnetje in Givet( La douce France) op terrasje. Zegt ze:
Awel gisterenavond hebben ze meh vijf man daar oppe trappe ene man afgetrokken!
Ik denk wat???????
Later begreep ik dat ze daar iemand BEtrokken hadden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:19 schreef tnimble het volgende:
[..]De gemiddle Nederlander zit dan aldaar [afbeelding] en
en vraagt zomaar op staat? Waarop de belg
zich afvraag waar de Nederlander het over heeft.
Boomquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:32 schreef Archont het volgende:
ik moet bekennen dat ik ook niet helemaal doorheb wat die belgische vriendin bedoelt. Uit welke regio kwam die vriendin?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:27 schreef Solingjan het volgende:
@ Pino mijn suggestie
Mij lijkt dit http://www.hetveerhuis.nl/ Well bij Ammerzoden vlak naast de A2 Utrecht Den Bosch
veel gunstiger. Aangezien niemand uit de richting Arnhem komt.
Ook lijkt mij dit Veerhuis veeeeeel gezelliger.
En antwoord:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef Marsepein het volgende:
Dank voor je suggestie, ik heb ze even gemaild!
Zeg het maar mensen, het veerhuis of het veerhuisquote:Uiteraard is dit mogelijk, maar met een groep boven de 10 pers. Kunt u
alleen eten met een beperkt menu keuze. ( deze kunt u zelf met ons samen
stellen )
De bedoeling is een keuze uit 2 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2
nagerechten.
Natuurlijk kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
Het veerhuis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
En antwoord:
[..]
Zeg het maar mensen, het veerhuis of het veerhuis![]()
MERCI dat wij mee mogen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:46 schreef Archont het volgende:
@ Marsepein: Jep, weet wel niet of ik er al ga geraken om 15u30. het probleem is dat ik niet wil dat m'n ouders weten dat ik afkomen en ze vertrekken die dag zelf op reis via schiphol (normaal vertrekken ze in voormiddag) en kan dus alleszins thuis niet vertrekken voor zij weg zijn.
oja, en MMach en Leonidas zullen dan met mij meerijden.
Edit: taalfoutje
Daarvoor hoef je niet in Well te zijn hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:54 schreef Marsepein het volgende:
Mocht het Well worden, pas dan wel op in Well. Het zijn wel rare jongens in Well:
Zwaar gewond door "grapje"
Gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef Marsepein het volgende:
Plan lijkt me duidelijk toch? Zaterdag 18 augustus vanaf 15:30 uur in 1 van de 2 veerhuizen. Vanaf 17:30 uur gaan we dan een hapje eten.
Ik denk dat het het veerhuis in Well wordt, daar is toch veel animo voor.
@ Pinoquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:54 schreef Marsepein het volgende:
Mocht het Well worden, pas dan wel op in Well. Het zijn wel rare jongens in Well:
Zwaar gewond door "grapje"
Daar kwam ik dus net al achterquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef Solingjan het volgende:
[..]
@ Pino
Als Well wel doorgaat let er dan op dat we wel Well en Well hebben. En dat we naar Well bij Ammerzoden wel rijden en niet wel willen naar Well bij Venray(Limburg) Zo komen we er wel.
Let wel dit incident speelde zich dus af in Well en wij gaan als we willen naar Well.
Well bij Ammerzoden. Langs de A2. En dus niet Well bij Venray/Bergen in Limburg.
Voor mensen met een Tomtom opletten dus.
Krijg je dadelijk weer: Waar blijven jullie we staan hier in Well en er is geen Veerhuis. Maar er is wel een Camping het Veerhuys.![]()
Hebben ze ook dezelfde straatnaam waar we moeten zijn in beide Wellen?? Mijn Tomtom werkt op straat en huisnummer, dat zijn extra correctie parameters gelukkig (hoop ik toch)quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef Solingjan het volgende:
[..]
@ Pino
Let wel dit incident speelde zich dus af in Well en wij gaan als we willen naar Well.
Well bij Ammerzoden. Langs de A2. En dus niet Well bij Venray/Bergen in Limburg.
Voor mensen met een Tomtom opletten dus.
Krijg je dadelijk weer: Waar blijven jullie we staan hier in Well en er is geen Veerhuis. Maar er is wel een Camping het Veerhuys.![]()
Ach bij de vorige meet stonden ook meerdere auto verkeerd, omdat ze op plaats, straat, en nummer zochtenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef Archont het volgende:
[..]
Hebben ze ook dezelfde straatnaam waar we moeten zijn in beide Wellen?? Mijn Tomtom werkt op straat en huisnummer, dat zijn extra correctie parameters gelukkig (hoop ik toch)
Afrekenen apart is ideaal, dan gebruik ik m'n visa en gaat het pas in sept van m'n rekening.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:20 schreef Marsepein het volgende:
Het afrekenen doet ieder voor zich![]()
De deur voor FOK! is open vanaf 15:30 uur, en ik zal van de week nog even bellen om het definitieve aantal personen door te geven, dan laat ik het wel reserveren onder FOK! (Dan belt hij subiet nog af)
Of je loopt richting de klauwhamers en slijptollenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:23 schreef Archont het volgende:
[..]
Afrekenen apart is ideaal, dan gebruik ik m'n visa en gaat het pas in sept van m'n rekening.
Dus als ik daar toekom zeg ik dat ik kom voor FOK! ?
Wat is voor jou het handigst om op te pikken? Baaigem of Gent? Of heb je liever dat wij tot bij jou komen? En om hoe laat moeten we dan klaarstaan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:23 schreef Archont het volgende:
[..]
Afrekenen apart is ideaal, dan gebruik ik m'n visa en gaat het pas in sept van m'n rekening.
Dus als ik daar toekom zeg ik dat ik kom voor FOK! ?
zeker weten, tenslotte snij je je vlees het beste met een stanleymes, en kun je je servet beter vervangen door een spijkerschort.quote:
ik denk dat dat voor mij redelijk om het even is, maar ik kom wel tot bij jullie. Ik zou zeggen Baaigem, dan zie ik jouw huis ook eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Wat is voor jou het handigst om op te pikken? Baaigem of Gent? Of heb je liever dat wij tot bij jou komen? En om hoe laat moeten we dan klaarstaan?
naar De Pinte dan nog, daar moet ik ook passeren op weg naar huis.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef becky27 het volgende:
mijn plan is ook gereed:
Van Den Haag naar Well, van Well naar Breda, mijn carpooler oppikken, van Breda naar De Pinte, de dag erna van De Pinte naar Dongen en van Dongen naar Delft, de carpooler droppen en dan naar Den Haag. Ik heb vrijdag maar vrij genomen om te klussen de rest van het weekend wordt lastig!
En de dresscode was toch kluskledingquote:
Mijn vader is ook van Scheldewindeke. It's a small world after allquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Archont het volgende:
[..]
naar De Pinte dan nog, daar moet ik ook passeren op weg naar huis.
EDIT: @leonidas: Baaigem, ik heb mijn roots dan vlak bij u. Mijn pa is van Scheldewindeke. ligt daar op een steenworp vandaan.
jeemig, en ga je nog wel naar de meeting? doe alelmaal de groetenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef becky27 het volgende:
mijn plan is ook gereed:
Van Den Haag naar Well, van Well naar Breda, mijn carpooler oppikken, van Breda naar De Pinte, de dag erna van De Pinte naar Dongen en van Dongen naar Delft, de carpooler droppen en dan naar Den Haag. Ik heb vrijdag maar vrij genomen om te klussen de rest van het weekend wordt lastig!
Doen we allemaal een potlood achter ons oorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:15 schreef sanger het volgende:
[..]
En de dresscode was toch kluskleding
We zijn er hier al achtergekomen wie je vader is: Jos VdV? De familienaam wist Mmach & dan via eliminatie bij hem uitgekomen. Klopt het?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Archont het volgende:
[..]
naar De Pinte dan nog, daar moet ik ook passeren op weg naar huis.
EDIT: @leonidas: Baaigem, ik heb mijn roots dan vlak bij u. Mijn pa is van Scheldewindeke. ligt daar op een steenworp vandaan.
Alleen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:53 schreef Marsepein het volgende:
Solingjan, weet je al of je alleen komt, of met je vrouw?
oooh ja hoe dacht je dan?? is wel grappig, maar als jij je zaag mee neemt neem ik ook wel iets mee, is weer anders dan een rode roos in je knoopsgatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef truttebosje het volgende:
dus ik neem mn zaag wel mee ofzo
Rond 17:30 wil ik toch wel beginnen met eten, desnoods wat eerder. Half acht in Breda moet volgens mij geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:20 schreef becky27 het volgende:
leuk leuk, ik ga iedereen zijn fobo maar eens bekijken of ik nog mensen ga herkennen, of hebben jullie een grote stuk gereedschap op tafel staan. Ik moet trouwens rond half acht in breda zijn, weet nie of er met het eten rekening mee gehouden kan worden (het is niet zo heel ver rijden maar toch)
*Spanningszoeker in borstzak steekt*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef becky27 het volgende:
[..]
oooh ja hoe dacht je dan?? is wel grappig, maar als jij je zaag mee neemt neem ik ook wel iets mee, is weer anders dan een rode roos in je knoopsgat
Ja maar dan halen we jouw, Leonidas en truttebosje door elkaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef Archont het volgende:
Ik hang gewoon MMach aan m'n arm, iedereen kent hem wel ondertussen niet?
moet jullie er wel als eerste zijn!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef Archont het volgende:
Ik hang gewoon MMach aan m'n arm, iedereen kent hem wel ondertussen niet?
Mmach mss. Zal t hem vanmiddag es vragen. of bij deze: Als je dit leest, mmach, wil jij je fototoestel meepakken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:54 schreef becky27 het volgende:
ps neemt er iemand een camara mee voor het topic "Meet & Greet met Fokklussers" oid
Welk toestel heb jij eigenlijk? Een 350D?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef tnimble het volgende:
Ik neem ook weer een deel van mijn uitrusting mee. Don't worry.
Je zal me idd heel moeilijk kunnen onderscheiden. Een tip: ik heb een baardjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:04 schreef tnimble het volgende:
[..]
Ja maar dan halen we jouw, Leonidas en truttebosje door elkaar
Nee een 30D de grote broer van de 350D.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Welk toestel heb jij eigenlijk? Een 350D?
die heb ik! en ben me er toch blij mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Welk toestel heb jij eigenlijk? Een 350D?
Ik neem mijn panasonic wel meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:54 schreef becky27 het volgende:
ps neemt er iemand een camara mee voor het topic "Meet & Greet met Fokklussers" oid
Als je me maar niet tussen de cameras op tefel zet in jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef Marsepein het volgende:
Ik laat mijn camera ook thuis
Maar ik neem tnimble wel mee
quote:Ik heb er zin in
Lekker eten en drinken met FOK!kers
Ik ben in eenbui
Aha, die heb ik ook weleens in handen gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef tnimble het volgende:
[..]
Nee een 30D de grote broer van de 350D.
Er zijn altijd mensen die in in suggestieve posts trappen, check de PIquote:
tuurlijk kom ik, heb al heel de dag vrijgepland, en het komt vast goed met meerijdenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:55 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die in in suggestieve posts trappen, check de PI![]()
Het ging over meerijden, Gurb wilde meerijden, maar dat blijkt logistiek niet helemaal handig te zijn. Maar wie weet komt het toch nog uit.
Ey richard je hebt een pbquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:25 schreef richie29 het volgende:
Ik ben ook niet zo'n slimme jongen, vandaar denk ik![]()
Weet je mij eigenlijk wonen? -> Hundelgemsesteenweg 79 (rood huis, met 3 grote ramen vanvoor)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:27 schreef Archont het volgende:
Routeplanner ligt hier nog niet in auto, maar locaties zijn wel al erin gestoken. We (dit zijn MMach, leonidas en ik) gaan wss rond kwart voor vier à vier uur toekomen. Voor mij mag er tegen dan een donkere leffe worden klaargezet
Prima, wel druk en chaotisch!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:06 schreef Marsepein het volgende:
Dank je wel BE, hoe is het daar?
nu wel. Hundelgemse steenweg ken ik natuurljk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:33 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Weet je mij eigenlijk wonen? -> Hundelgemsesteenweg 79 (rood huis, met 3 grote ramen vanvoor)
hmmm moet ik mijn discopak maar in de auto droppen voor het feestje ernaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:15 schreef sanger het volgende:
[..]
En de dresscode was toch kluskleding
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:09 schreef truttebosje het volgende:
joehoe!!! wij zijn kinderloos en hebben lekker uitgeslapen...we zijn er klaar voor....ik twijfel alleen nog of ik voor de zaag of de hamer ga...of toch de schroevendraaier....hmmmmzzz
of heel effectief....de ladder in mn panty.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:09 schreef truttebosje het volgende:
joehoe!!! wij zijn kinderloos en hebben lekker uitgeslapen...we zijn er klaar voor....ik twijfel alleen nog of ik voor de zaag of de hamer ga...of toch de schroevendraaier....hmmmmzzz
of heel effectief....de ladder in mn panty.
ach...staat je vast geweldig, komen je benen goed uit, lol.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef tnimble het volgende:
[..]Damn moet ik even wat anders uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |