Daarvoor hoef je niet in Well te zijn hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:54 schreef Marsepein het volgende:
Mocht het Well worden, pas dan wel op in Well. Het zijn wel rare jongens in Well:
Zwaar gewond door "grapje"
Gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef Marsepein het volgende:
Plan lijkt me duidelijk toch? Zaterdag 18 augustus vanaf 15:30 uur in 1 van de 2 veerhuizen. Vanaf 17:30 uur gaan we dan een hapje eten.
Ik denk dat het het veerhuis in Well wordt, daar is toch veel animo voor.
@ Pinoquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:54 schreef Marsepein het volgende:
Mocht het Well worden, pas dan wel op in Well. Het zijn wel rare jongens in Well:
Zwaar gewond door "grapje"
Daar kwam ik dus net al achterquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef Solingjan het volgende:
[..]
@ Pino
Als Well wel doorgaat let er dan op dat we wel Well en Well hebben. En dat we naar Well bij Ammerzoden wel rijden en niet wel willen naar Well bij Venray(Limburg) Zo komen we er wel.
Let wel dit incident speelde zich dus af in Well en wij gaan als we willen naar Well.
Well bij Ammerzoden. Langs de A2. En dus niet Well bij Venray/Bergen in Limburg.
Voor mensen met een Tomtom opletten dus.
Krijg je dadelijk weer: Waar blijven jullie we staan hier in Well en er is geen Veerhuis. Maar er is wel een Camping het Veerhuys.![]()
Hebben ze ook dezelfde straatnaam waar we moeten zijn in beide Wellen?? Mijn Tomtom werkt op straat en huisnummer, dat zijn extra correctie parameters gelukkig (hoop ik toch)quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef Solingjan het volgende:
[..]
@ Pino
Als Well wel doorgaat let er dan op dat we wel Well en Well hebben. En dat we naar Well bij Ammerzoden wel rijden en niet wel willen naar Well bij Venray(Limburg) Zo komen we er wel.
Let wel dit incident speelde zich dus af in Well en wij gaan als we willen naar Well.
Well bij Ammerzoden. Langs de A2. En dus niet Well bij Venray/Bergen in Limburg.
Voor mensen met een Tomtom opletten dus.
Krijg je dadelijk weer: Waar blijven jullie we staan hier in Well en er is geen Veerhuis. Maar er is wel een Camping het Veerhuys.![]()
Ach bij de vorige meet stonden ook meerdere auto verkeerd, omdat ze op plaats, straat, en nummer zochtenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef Archont het volgende:
[..]
Hebben ze ook dezelfde straatnaam waar we moeten zijn in beide Wellen?? Mijn Tomtom werkt op straat en huisnummer, dat zijn extra correctie parameters gelukkig (hoop ik toch)
Afrekenen apart is ideaal, dan gebruik ik m'n visa en gaat het pas in sept van m'n rekening.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:20 schreef Marsepein het volgende:
Het afrekenen doet ieder voor zich![]()
De deur voor FOK! is open vanaf 15:30 uur, en ik zal van de week nog even bellen om het definitieve aantal personen door te geven, dan laat ik het wel reserveren onder FOK! (Dan belt hij subiet nog af)
Of je loopt richting de klauwhamers en slijptollenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:23 schreef Archont het volgende:
[..]
Afrekenen apart is ideaal, dan gebruik ik m'n visa en gaat het pas in sept van m'n rekening.
Dus als ik daar toekom zeg ik dat ik kom voor FOK! ?
Wat is voor jou het handigst om op te pikken? Baaigem of Gent? Of heb je liever dat wij tot bij jou komen? En om hoe laat moeten we dan klaarstaan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:23 schreef Archont het volgende:
[..]
Afrekenen apart is ideaal, dan gebruik ik m'n visa en gaat het pas in sept van m'n rekening.
Dus als ik daar toekom zeg ik dat ik kom voor FOK! ?
zeker weten, tenslotte snij je je vlees het beste met een stanleymes, en kun je je servet beter vervangen door een spijkerschort.quote:
ik denk dat dat voor mij redelijk om het even is, maar ik kom wel tot bij jullie. Ik zou zeggen Baaigem, dan zie ik jouw huis ook eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef Leonidas het volgende:
[..]
Wat is voor jou het handigst om op te pikken? Baaigem of Gent? Of heb je liever dat wij tot bij jou komen? En om hoe laat moeten we dan klaarstaan?
naar De Pinte dan nog, daar moet ik ook passeren op weg naar huis.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef becky27 het volgende:
mijn plan is ook gereed:
Van Den Haag naar Well, van Well naar Breda, mijn carpooler oppikken, van Breda naar De Pinte, de dag erna van De Pinte naar Dongen en van Dongen naar Delft, de carpooler droppen en dan naar Den Haag. Ik heb vrijdag maar vrij genomen om te klussen de rest van het weekend wordt lastig!
En de dresscode was toch kluskledingquote:
Mijn vader is ook van Scheldewindeke. It's a small world after allquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Archont het volgende:
[..]
naar De Pinte dan nog, daar moet ik ook passeren op weg naar huis.
EDIT: @leonidas: Baaigem, ik heb mijn roots dan vlak bij u. Mijn pa is van Scheldewindeke. ligt daar op een steenworp vandaan.
jeemig, en ga je nog wel naar de meeting? doe alelmaal de groetenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:12 schreef becky27 het volgende:
mijn plan is ook gereed:
Van Den Haag naar Well, van Well naar Breda, mijn carpooler oppikken, van Breda naar De Pinte, de dag erna van De Pinte naar Dongen en van Dongen naar Delft, de carpooler droppen en dan naar Den Haag. Ik heb vrijdag maar vrij genomen om te klussen de rest van het weekend wordt lastig!
Doen we allemaal een potlood achter ons oorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:15 schreef sanger het volgende:
[..]
En de dresscode was toch kluskleding
We zijn er hier al achtergekomen wie je vader is: Jos VdV? De familienaam wist Mmach & dan via eliminatie bij hem uitgekomen. Klopt het?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef Archont het volgende:
[..]
naar De Pinte dan nog, daar moet ik ook passeren op weg naar huis.
EDIT: @leonidas: Baaigem, ik heb mijn roots dan vlak bij u. Mijn pa is van Scheldewindeke. ligt daar op een steenworp vandaan.
Alleen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:53 schreef Marsepein het volgende:
Solingjan, weet je al of je alleen komt, of met je vrouw?
oooh ja hoe dacht je dan?? is wel grappig, maar als jij je zaag mee neemt neem ik ook wel iets mee, is weer anders dan een rode roos in je knoopsgatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef truttebosje het volgende:
dus ik neem mn zaag wel mee ofzo
Rond 17:30 wil ik toch wel beginnen met eten, desnoods wat eerder. Half acht in Breda moet volgens mij geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:20 schreef becky27 het volgende:
leuk leuk, ik ga iedereen zijn fobo maar eens bekijken of ik nog mensen ga herkennen, of hebben jullie een grote stuk gereedschap op tafel staan. Ik moet trouwens rond half acht in breda zijn, weet nie of er met het eten rekening mee gehouden kan worden (het is niet zo heel ver rijden maar toch)
*Spanningszoeker in borstzak steekt*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:34 schreef becky27 het volgende:
[..]
oooh ja hoe dacht je dan?? is wel grappig, maar als jij je zaag mee neemt neem ik ook wel iets mee, is weer anders dan een rode roos in je knoopsgat
Ja maar dan halen we jouw, Leonidas en truttebosje door elkaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef Archont het volgende:
Ik hang gewoon MMach aan m'n arm, iedereen kent hem wel ondertussen niet?
moet jullie er wel als eerste zijn!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef Archont het volgende:
Ik hang gewoon MMach aan m'n arm, iedereen kent hem wel ondertussen niet?
Mmach mss. Zal t hem vanmiddag es vragen. of bij deze: Als je dit leest, mmach, wil jij je fototoestel meepakken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:54 schreef becky27 het volgende:
ps neemt er iemand een camara mee voor het topic "Meet & Greet met Fokklussers" oid
Welk toestel heb jij eigenlijk? Een 350D?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef tnimble het volgende:
Ik neem ook weer een deel van mijn uitrusting mee. Don't worry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |